Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2011.03.16. 17:09:51 / # 263950
Így tele vagy? Én azt számoltam, hogy mennyit kapok a kínaiért. Abból levontam az autócsere költségeit, meg a tanfolyam várható díját. Ilyenre már nekem nem futná. Meg amúgy is, magyar égre magyar ufót, magyar utakra meg magyar autót! :-D
smokie09 2011.03.16. 17:08:38 / # 263949
avatar
Április 5-én személyesen mondhatsz köszönetet a Lurdy házban.
tomajer 2011.03.16. 17:02:58 / # 263948
Nekem ő jön be! Vételár: 929.000 Ft Ár (EUR): 3.406 EUR Finanszírozás: 20%-tól elvihető Évjárat: 2005/8 Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Műszaki vizsga érvényes: 2011/8 Kivitel: Sedan Állapot: Kitűnő Üzemanyag: Benzin Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Hengerűrtartalom: 1390 cm³ Teljesítmény: 55 kW, 75 LE Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 4 Klíma fajtája: Manuális klíma Saját tömeg: 1.050 kg Össztömeg: 1.535 kg Csomagtartó: 510 liter FELSZERELTSÉG Centrálzár, immobiliser, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, rádiós magnó, szervokormány, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, 20%-tól elvihető.
alelölülő 2011.03.16. 17:02:14 / # 263946
Ez való a Keletibe! Olyan kellemesen pakolható darab! :-))
tudomis(kibic) 2011.03.16. 16:08:16 / # 263945
avatar
Dicsértessék! Ezt a dolgot az önjelölt "lobbistáknak" köszönhetjük, miként a droszt rendeletet is anno a szocik kormányra jutása idején... Aztán jön az illetékes elvtárs,kiadja a feladatot a dilettánsnak,és kezdődik a káosz! Íme,most mindent kaptunk,csak azt nem amit kértünk... :( Nem mondom,hogy kussolni kellett volna,de csak az piszkálja a tüzet,aki oltani is tudja. Emlékszünk rendkívül intelligens 2013 topik-társunk megnyilvánulására. Sajnos ez a hozzáállás várható... Gyűjtsünk aláírást,hátha használ...

hiénakutya 2011.03.16. 15:08:46 / # 263944
Zsír verda! Még állítható magasságú ülés is van benne! FELSZERELTSÉG ABS (blokkolásgátló), állítható hátsó ülések, centrálzár, dönthető utasülések, elektromos ablak, elektromos tükör, könnyűfém felni, középső kartámasz, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
hiénakutya 2011.03.16. 15:04:17 / # 263943
Nem baj. Már választottam. Ő lesz az! :-DDD
tomajer 2011.03.16. 14:48:49 / # 263939
[b]A csőd szélén álló taxisok felháborodottan tiltakoznak A Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete (TGFSZ) megdöbbenéssel fogadta, hogy a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium egy olyan jogszabály-tervezet elfogadtatására készül, amely a taxi-szolgáltatás területén tapasztalható problémák orvoslására egyáltalán nem alkalmas – olvasható a szervezet közleményében.[/b] A TGFSZ felháborítónak tartja, hogy évek, esetenként évtizedek óta gyakorló taxisokat köteleznének tanfolyamok újbóli elvégzésére és vizsgák ismételt letételére. Értetlenül állnak azelőtt, hogy sok ezer, csőd szélén bukdácsoló kisvállalkozót kényszerítenének milliós beruházásokra, mindezt egy gazdasági válság kellős közepén. Mint fogalmaznak, elképesztő cinizmusnak tartják a „Hatásvizsgálati lap” azon megállapításait, mely szerint „a javasolt új szabályozásnak nincs közvetlen hatása a vállalkozások pénzügyi helyzetére”, valamint „a háztartások pénzügyi terheit a javaslat nem érinti”. A Világgazdaság elsőként számolt be arról, hogy legfeljebb öt évre szólna a taxiengedély egy minisztériumi rendelettervezet szerint, és a megújításához tanfolyamokra, vizsgákra kellene járniuk a taxisoknak. Öt évben maximálnák a taxi engedélyek érvényességét. Az engedély megújításához pedig tanfolyamokra, vizsgákra kellene járniuk a taxisoknak, ez szintén növelné a költségeiket. Szerző: Világgazdaság Online

alelölülő 2011.03.16. 14:11:16 / # 263937
Nem tudok számolni vagy nem ismerem a naptárat. Csak 1 évig.
alelölülő 2011.03.16. 14:10:48 / # 263936
Pedig megvehetnéd. 2 évig még jó... :-)
alelölülő 2011.03.16. 14:08:56 / # 263935
Talán nem etimológiai vitákat kellene folytatnunk, de a "szakma" szónak több jelentése van. Az értelmező kéziszótárban a második az, amit te írsz: Képzettséget és gyakorlatot igénylő foglalkozás. Az első jelentés: Az iparnak valamely ága. Ennek művelői együtt.
hiénakutya 2011.03.16. 14:01:24 / # 263934
Nem is értem, hogy hogyan lehet egy ilyen fosadékkal minőségi szolgáltatást nyújtani. FELSZERELTSÉG ABS (blokkolásgátló), automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó, állítható kormány, bőr belső, CD tár, digitális többzónás klíma, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, esőszenzor, ESP (menetstabilizátor), fedélzeti komputer, függönylégzsák, fűthető szélvédő, fűthető tükör, fűthető ülés, hátsó oldal légzsák, immobiliser, könnyűfém felni, masszírozós ülés, memóriás vezetőülés, oldallégzsák, szervokormány, színezett üveg, tolatóradar, utasoldali légzsák, üléshűtés/szellőztetés, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák, LEÍRÁS NAGYON JÓL FELSZERELT AUTÓ! MULTIKONTÚR HŰTHETŐ-FŰTHETŐ, MASSZÍROZÓS ÜLÉSEK, (KANYARBAN FELFÚJÓDIK) 4 ZÓNÁS DIGIT KLÍMA, TÜKÖRBEHAJTÁS, DUPLA PANORÁMATETŐ Szép, szép, meg jól is hangzik, csak öreg, mint az országút. 2002-es. Nem veszem meg. :-D
hiénakutya 2011.03.16. 13:57:41 / # 263933
Teljesen egyetértek! Itt ez a szar például. Hála Istennek, a jogszabály-tervezet értelmében az ilyen romok mennek a levesbe jövőre! De sajnos ebben az évben még lehet ilyen hulladékokkal taxizni, ami már önmagában is botrány! Feltétlenül szigorítani kell ezt a 10 éves korhatárt!
Rocktaxi 2011.03.16. 13:51:21 / # 263931
Lássuk be, a taxizás az betanított munka... A betanított munkásokat meg 5 évente meg kell fejni egy kis pénzzel. :-)
Kempes 2011.03.16. 12:51:04 / # 263930
avatar
Javasolnám az 5 éves felső korhatár bevezetését! Miért pont tíz? Nehogy már a kedves utas valami 8-10 éves kotvánnyal utazzon, ami nem biztonságos már. Taxinak csak új autót lehessen beállítani. Tisztességes vállalkozó 5 év alatt amortizálhatja, vehet másikat a kiszolgált darab helyett.

hiénakutya 2011.03.16. 12:22:58 / # 263929
Igen... Na most olyan szakma, hogy "taxis", nincsen.

alelölülő 2011.03.16. 12:17:07 / # 263928
A vicc az, hogy azok a tanfolyamok, amiket jelenleg taxis-szakmában tartanak, annyira semmire se jók (a pénzlehúzáson kívül), hogy egyszer is felesleges lenne őket elvégezni.

Rita 2011.03.16. 10:49:38 / # 263927
Belegondoltam, hogy MINDEN szakma képviselőinek le kéne vizsgázni 5évente. A pékek újratanulnak kenyeret sütni, a mesterfodrász elsajátítja a dauerolás fortélyait, (elképzeltem pl. Zsidró Tamást az iskolapadban, amint a hajvágási technikákat okítják neki) de leginkább arra lennék kíváncsi, hogy a nőgyógyászok gyakorlati vizsgáját hogy fogják kivitelezni. Mivel minden élesben megy, nem hinném, hogy a vizsgabizottság elfogadja, hogy egy bábun szemléltessen a doktor úr. :-)
madár 2011.03.16. 09:00:03 / # 263926
avatar
Szerintem, bár én ehhez nem teljesen értek... Magyarországon nem lehet újabb vizsgára kötelezni azt, aki már egyszer levizsgázott. Képzeljük el például a jogász professzort újra az iskolapadban, aztán pedig izzadó tenyérrel a szigorlatokon. Ám minden lehetséges. Talán a taxisokra külön kiegészítő törvényt írnak. Sőt talán kiegészítő alkotmánycikkelyt. Netán rögtön máglyára velük, hiszen akadékoskodó, okoskodó, haszontalan népség... Változik valami apró hazánkban? Reménykedtünk pedig.

Rita 2011.03.15. 21:22:23 / # 263925
Akkor egyre gondoltunk. :-) Ha ez flottul és gördülékenyen fog menni, akkor ez már lépés afelé és jele annak, hogy a taxisok igenis képesek szervezetten összedolgozni, közös érdekben gondolkodni.
Oldalszám: 469