Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2011.03.17. 13:32:34 / # 263968
"A szövetség elképzelései szerint a megfelelő hatósági ár valahol 320-400 forint körüli meghatározása lenne reális." Ki ez a Dani Zoltán? Iszom a szavait! :-)))
hiénakutya 2011.03.17. 13:07:53 / # 263967
Ja, hogy a Málnát kell fikázni? Az király, abban partner vagyok! :-D Csak várjuk már meg, míg okot ad rá, mert ehhez a jogszabály-tervezethez qrvára semmi köze! Felteszem, nem kell hosszasan bizonygatnom, hogy nem tartozom azok közé, akik spóroltak volna a Málna önjelölt és önjáró érdekvédő tevékenységére vonatkozó kritikai észrevételekkel. Olyannyira, hogy a Hallora is miatta regisztráltam és írtam be először, mert a "Valami elkezdődött" címen elhíresült opus olyan szinten verte ki nálam a biztosítékot, hogy nem bírtam uralkodni magamon. Mindjárt tele is vertem egy oldalt. :-D Nade az nem megy, hogy olyan miatt is rajta verjük el a port, amihez egyébként semmi köze sincs, mert akkor úgy járunk, mint a pásztorfiú, aki farkast kiabált, hogy szórakoztassa magát. Én most inkább megpróbállak Téged szórakoztatni azzal, hogy leírom ide a saját összeesküvés-elméletemet ezzel a remekbebasz... ööö... szabott tervezettel kapcsolatban. Előrebocsátanám, hogy természetesen ezt semmilyen szinten nem kell, és nem is lehet komolyan venni, hiszen köztudott rólam, hogy egy szociopata keletis hiéna vagyok, akinek ráadásul jól kimutatható fóbiája van egy (vagy több) fuvarkereskedő céggel kapcsolatban. Úgyhogy, ami alant olvasható, az kizárólag az én beteges agyam szüleménye és köze sincs a valósághoz. Menjünk vissza egy picit az időben, úgy másfél-két évet! Van egy nagyvállalkozó, aki legyen a továbbiakban N. (mint Nagy) és V. (mint vállalkozó). Aztán vannak a döntéshozók, akik a továbbiakban K. (mint korrupt) és D. (mint disznók) szerepelnek. Na, hogy ne szaporítsam a szót, N.V. alapvetően az építőiparban garázdálkodik, csak aztán jön valami válság és ez odab@sz neki is, meg az egész iparágnak. N.V. erősen töri a fejét, hogyha már így alakult, akkor mégis honnan lehetne egy kis pénzecskét kiszedni, mikor hirtelen eszébe jut, hogy van neki egy fuvarkereskedő cége is. Úgy határoz, hogy ezt fogja csúcsra járatni, de tudja, hogy ehhez meg kell szabadulnia a piaci szereplők jelentős részétől, mert a pálya erősen telített. Tudja azt is, hogy egy rettenetesen korrupt, proli csürhe van hatalmon, akik 2, azaz kettő forintért a tulajdon édesanyjukat is áruba bocsátják, valamint tudja azt is, hogy közelegnek a választások, amihez meg temérdek pénz kell, és ez lényegében bármire kaphatóvá teszi azokat, akik amúgy is bármire kaphatók. N.V. erőteljes lobbitevékenységbe kezd, aminek eredményeként elindul egy rendeletalkotási folyamat. A tákolmány gyorsan elkészül, hiszen sok meló nem lehetett vele. A cél csupán az volt, hogy rendcsinálásnak álcázva minél több szereplőt szorítsanak ki a piacról, ezért gyökeres változtatásokkal nem kellett bíbelődni. De ekkor valami történhetett. Sok variáció nincs. Vagy a K.D. faroltak ki az üzletből, mert a választások előtt nem akartak cirkuszt, vagy a N.V. gondolta úgy, hogy nincs oka fizetni. Azt ugynis látni lehetett, hogy az a csürhe mindenképp bukja a választásokat, és mivel sikerült egy fekete-fehér, kétpólusú politikai berendezkedést felépítenünk ebben a putri országban, ezért az sem volt kérdés, hogy kik lesznek a befutók. Azok pedig cimbik. Tőlük az sokkal olcsóbban, baráti áron megkapható, amit szeretne. Jöttek az országgyűlési választások, úgy alakult minden, ahogy az várható volt. N.V. türelmesen várt, mert tudta, hogy helyhatósági választások is lesznek; addig nyilván nem lehet egy ilyen rendelettel előállni. A taxis is választó, meg a családtagjai is. (Addig is, hogy türelmét megőrizze, hozzávágták a repteret.) Lementek a helyhatósági választások, most már csak azt kellett megvárni, hogy elcsituljanak a reptéren történt őrségváltás miatti zajok. És nagyjából meg is érkeztünk napjainkig. Jó, tudom, kezeltetnem kellene magam! :-))) De azért a Málnát démonizálni, ennek a konkrét ügynek a kapcsán... Megyünk csoportterápiára? :-DDD
gipszjakab 2011.03.17. 08:34:23 / # 263966
avatar
Droidoké a jövő! http://www.jofogas.hu/budapest/Taxi_Sofor_1550978.htm?ca=1_a

málna 2011.03.17. 08:30:32 / # 263965
avatar
Kedves Rita! Mi és én nem csinálunk semmit. Várjuk, hogy mit intéz egyedül a Zsolt. Mi csak a babérokat kívánjuk learatni... Ugye ezt Te sem gondoltad komolyan...? Bár érdekeseket a mondataid, főleg a három héttel ezelőttiekhez képest. Hogy melyek azok a dolgok, amelyekben kivesszük a részünk, ha úgy gondolja az Elnök Úr, el is mondhatja mindenkinek..
málna 2011.03.17. 08:23:02 / # 263964
avatar
?
Rita 2011.03.17. 07:48:12 / # 263962
Te jársz csak egyezkedni ezügyben?? Gyorsabb és hatékonyabb lenne, ha nem mindenhova Neked kéne szaladgálnod, hanem lenne társad, aki közben más cégeknél próbálkozik. Egyszerre nem lehetsz ott mindenhol és vészesen fogy az idő. Milyen jól jönne egy segítőkész ismeretség pl. a Főtaxinál, ahová "még nem jutottál el"! Ettől függetlenül és ezzel együtt, továbbra is minden tiszteletem a kitartásodért és a tenniakarásodért.

tomajer 2011.03.17. 07:08:57 / # 263963
Én inkább itt keresgélnék... [i]" .... ...."[/i]..... ...... A magas üzemanyagár szinte az összes taxist sokkolja - tudtuk meg Dani Zoltántól, a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetségének elnökétől. Tapasztalatai szerint a taxisok még megélni is nehezen tudnak, nemhogy kitermelni egy új autó árát. Az elnök elmondása szerint a mintegy 11 évvel ezelőtt az önkormányzat által meghatározott maximált ár, amit 240 forint/km-ben (nappal) állapítottak meg, ami fölé a jogszabály szerint nem lehet menni, aligha tartható fenn huzamosabb ideig. Éppen ezért már dolgoznak a törvény módosításán. A szövetség elképzelései szerint a megfelelő hatósági ár valahol 320-400 forint körüli meghatározása lenne reális. Természetesen az árat nagy valószínűséggel a kereslet és kínálat függvényében kell meghatározni - fűzi hozzá Dani. A szövetség tervei szerint áprilisra várható fejlemény a törvény módosítása ügyében.
tomajer 2011.03.17. 06:44:57 / # 263938
[b]Felháborodtak a taxis cégek Tiltakozás. Nem alkalmas a szaktárca jogszabálytervezete a taxiszolgáltatás területén tapasztalható problémák orvoslására – állítja a Taxi Gépkocsivezetők Független Szakszervezete (TGFSZ), amely közleményben összegezte kifogásait. Mint írják, megdöbbenéssel fogadták a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium elképzeléseit. A TGFSZ …[/b] A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el. húú mi minden okosság lehet még benne.... ha valakinek fussa egy sms-re, másolja már ide! :-)

zodiákus 2011.03.16. 22:49:49 / # 263947
avatar
...hááát én is!

smokie09 2011.03.16. 21:37:21 / # 263961
avatar
Ennél lényegesen értelmesebbnek gondoltalak...
zodiákus 2011.03.16. 21:24:10 / # 263960
avatar
az nem számít!ők vótak és kész,ennyi!hogy nem úgy hívják?le van szarva!ők vótak és kész! az lett vóna a legjobb,ha úsznánk a szarral és nem szólnák róla senkinek,hogy mennyire büdös..kavargatni az állóvizet,nem jó dolog..főleg egy fuvarközvetítőnek nem!:DDD érdekes és egyben interkultúrális fazon ez a füstös09.:DD :)
smokie09 2011.03.16. 20:16:28 / # 263959
avatar
Mhmmmm... Mindjárt itt egy Neked IS jót akaró kollégád:

Előzmény: #263958 hiénakutya 2011.03.16. 19:27:03

hiénakutya 2011.03.16. 19:27:03 / # 263958
Másfél éve készül ez a rendelet... Nem fővárosi szabályozásról van szó, hanem országosról. Akik a lurdys bulit szervezik, mind aktív taxisok. A többi stimmel. :-Dppp
smokie09 2011.03.16. 19:07:53 / # 263957
avatar
A levelezgetés... megtette a hatását. Nem mondom, hogy csak ők tehetnek róla, de a ne szólj szám nem fáj fejem elve azért érvényes. Közgyűlés meg panaszkodunk, meg leveleket írogatunk... gondolom úgy voltak vele, hogy nnna vegyük elejét az újabb lázadásnak, oszt vágjunk rendet a megint nem nyugvó taxisok között. Meg hát ugye a reptéren történtek sem tettek jót a "szakma" jó hírnevének. Ezért mondjuk leginkább színes úrnak járna köszönet. De a legnagyobb baj még mindig az szerintem, hogy olyan élősködők védenek itt érdekeket, és tárgyalnak a taxisok nevében, akik abszolút a másik oldalon állnak, onnan kapják a fizetésüket, és a taxizáshoz évtizedek óta annyi közük van, hogy (talán) néha hívnak egyet. Na ezt kellene sürgősen megszüntetni!
hiénakutya 2011.03.16. 18:36:16 / # 263956
És mi nem tetszett a Skywalkernek?

Apuka 2011.03.16. 18:32:26 / # 264259
Az aláírás gyűjtéssel kapcsolatban: A Rádió-Tele5 holding - Horváth Csaba hozzájárult az aláíró ívek központban való elhelyezéséhez valamint erről a teljes állományt üzenetben tájékoztatta a POS terminálon keresztül! Budapest Taxi: - Dióslaki Gábor átolvasta, majd tartalmi kifogások miatt nem járult hozzá a központban való elhelyezéséhez! (amennyiben ezen változtatok, engedélyezi) PluszTaxi: - Többszöri próbálkozásra sem sikerült telefonon elérni a cégvezetőt! Taxi2000 - email-re nem érkezett válasz Taxi4 - Mivel Pásztor Gábor és Reif Zoltán is Budapesten kívül tartózkodott ezért ezt csak a holnapi nap tudom megbeszélni velük! 6x6 ?? City Taxi - A központban elhelyezhető az aláírás gyűjtő ív Mini Mobil: - Oda ma még nem jutottam el! FőTaxi - Még nem jutottam el odáig Hmm... nagyjából ennyi! Mindenkit szeretettel várok! Taxi4 urh 540

Rocktaxi 2011.03.16. 17:30:44 / # 263954
Szerintem a D.Z. nem lesz ott...
hiénakutya 2011.03.16. 17:15:57 / # 263953
Nekik mi közük ehhez a szarsághoz?
hiénakutya 2011.03.16. 17:11:58 / # 263952
Rakok rá tetőrácsot! :-D
tomajer 2011.03.16. 17:10:21 / # 263951
Sokat nem bukok! Az enyém kicsit jobb felszereltségű....
Oldalszám: 469