Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rita 2013.02.23. 20:44:18 / # 265606
Titoknak nem titok, de EGYELŐRE nem publikus. Lett vóna...
Rita 2013.02.23. 20:43:33 / # 265605
Még kiszedheted, ha gondolod...
szega 2013.02.23. 20:41:51 / # 265604
avatar
Mer'hogy ez titok vót??????
szega 2013.02.23. 20:41:08 / # 265603
avatar
Kutya! Letöltöttem törölheted! El is olvastam azt a bizonyos 2. mellékletet és én egy szót nem találtam a méretekről, a felszerelésről stb " lufi, ABS, EURO3-as motor meg a tíz év. De könyörgöm! mér' pont 10?????? Mér' nem 8, vagy 12???? Valaki szakmailag mongyamá' meg!!!!!! Ha évente kell sorban állni a qrva drága műszaki vizsgán, akkor feltételezhető a jó állapot, nem????? Mért nem bízzák rá a gépészre, hogy saját igénye, ízlése alapján döntsön, hogy vesz-e 5 évente új Daciát vagy szívesebben tölti a munkaidejét a már kitaposott 16 éves Mercije ülésében? Ha nem gazdaságos számára akkor majd úgyis lecseréli, ha nem megy át a műszakin akkor szintén, de műszaki paraméterek közé odaszúrni a 10 évet, az szakmailag olyan mint Dávidka 1600 köbcentije! BAROMSÁG!!!!!!!!!! Ha pedig van szakmai indok, akkor osszátok már meg velünk hülyékkel is!

tomajer 2013.02.23. 20:37:56 / # 265472
Háááát őőőő... ezt nem szántuk a nyilvánosságnak. Még. Sőt. Én pl. a Metál levelet nem is olvastam. Hááát szóval. Akkor ez a helyzet. Mi vagyunk a "másik" oldalon.

Rita 2013.02.23. 20:36:21 / # 265602
Ez nem biztos, hogy szerencsés húzás volt ide kirakni... Gratulálok!

tom485 2013.02.23. 20:26:13 / # 265601
avatar
Érdekes írás, véleményezzük, vagy hagyjuk?

tom485 2013.02.23. 20:25:36 / # 265653
avatar
T. Tamás Miklós, Bősz Péter, Metál Zoltán urak! Nagy hibát követtetek el. Ellenséggé tettetek bennünket. Metál Zoli hétfői produkciója, kicsapta a biztosítékot. Egyértelmű, és megcáfolhatatlan bizonyítékot adott a kezünkbe arról, hogy a taxis szakma, a taxi gépkocsivezetők legfőbb és legveszélyesebb ellenségévé mára a City Taxi, és az OTSZ vált. Fájdalmas felismerés volt, pedig elég régen, elég sokan figyelmeztettek erre bennünket. Mi mégis hittük, hogy ha nem is értünk mindig mindenben egyet, de a fő „csapásirányban”, és abban hogy jót akarunk, megegyezünk. Ezt hétfőn (2013.02.18.-án) a Kamara által szervezett érdekvédők tanácskozásán megcáfoltátok. Tehát: mostantól nem evezünk egy csónakban. Az OTSZ-t nem taxis érdekvédő szervezetnek, hanem a City Taxi lobbyszervének tekintjük. Bővebben. Bebizonyosodott, hogy mert a City Taxi nem tudja házon belül megoldani a problémáit, konkrétan, megszabadulni az idős alapító tagoktól (és az ő tisztességben megőszült autóitól), a hatalommal akarja őket eltávolíttatni a City Taxi Szövetkezet tagjai közül, és vélhetően a szakmából is. Metál Zoltán saját szájából hallhattuk, hogy évek óta dolgoztok e rendeletek kialakításán, és nem hagyjátok, hogy a kisebbség (mármint mi taxisok) ebbe beleköpjünk. Tehát a City Taxi menedzsmentje odáig süllyedt, hogy a cég vélt, vagy valós érdekeinek érvényesülése érdekében tönkretesz akár több ezer taxist is az országban. Több ezret azért, mert azzal a pár százzal nem bír, akinek szavazata van a City Taxi közgyűlésében. Ezek után nem tehetünk mást, mint hogy erre felhívjuk az ország és a City Taxi Szövetkezet tagjainak a figyelmét, és a segítségüket kérjük ezen ámokfutás megállításában. Ez a figyelemfelhívás drasztikus lesz. E levél, persze részletezve és bizonyítékokkal alátámasztva (pl. a hétfői tanácskozás kamara által is rögzített megbeszélés hanganyaga) megjelenik a hallotaxi.hu hírportálon és lépéseket teszünk, hogy az országos sajtóba valamint az ország több ezer taxigépkocsi-vezetőjéhez is eljusson. Dokumentumokkal, beadványokkal, dátumokkal feketén fehéren bebizonyítjuk a nagyvilágnak, hogy a magát taxis-érdekvédő szervezetként aposztrofáló OTSZ nem más, mint egy üzleti vállalkozás (elszabadult menedzsmentje) által mozgatott lobbyszervezet. Egy lobbyszervezet, amely félrevezette a közigazgatás szakembereit, a politikusokat, és magukat a taxisokat is. Idáig. Demonstrációt szervezünk a Vahot utcába a City Taxi és az OTSZ (MACITOSZ) székháza elé, ahol a koporsóvivők arca már nem Komáromi Endre lesz, hanem Tamás Miklós, Bősz Péter és Metál Zoltán. Természetesen e demonstrációra várunk benneteket, hogy ugyanolyan ékesszólással magyarázzátok el a kollégáknak miért is lesz nagyon jó a tízéves autókorhatár a taxisoknak, mint ahogy ezt a kamarai ülésen tette Metál úr. Ezt a levelet tekintsétek ultimátumnak. A hibát jóvátenni már nem tudjátok (barátok nem leszünk). De orvosolhatjátok, ha három napon belül összehívattok egy újabb érdekegyeztető tanácskozást, egyetlen napirendi ponttal, és visszavonjátok az autók korhatárára tett javaslatotokat. Ezt most még megtehetitek presztízsveszteség nélkül, ha (végre a tényt elismerve) a többségi akaratra hivatkoztok a későbbiekben. Budapest, 2013-02-21 Farkas Zsolt TGFSZ elnök Erre a válasz is megérkezett: [b] Kedves Mind! Az alábbi levelet, melyet inkább egy ultimátumnak szánt az aláírója, a mai napon kaptuk a TGFSZ elnökétől. ( Taxi-gépkocsivezetők Független Szakszervezete) A több mint 3 éve húzódó taxi Korm. rendeletet egyeztetéseit és szakmai vitáit a szakminisztérium (NFM) mielőbb szeretné befejezni, amiről informálisan az érdekképviseleteket is tájékoztatták és kérték, hogy mielőbb jutassuk el a végleges állásfoglalásunkat. Tavaly novemberben lehetősége volt az országos taxis érdekképviseleteknek Szegeden a Csongrád megyei Kamarában találkozni és kialakítani az egységes állásfoglalásunkat a Korm. rendeletről. Ezen az egyeztetésen a TGFSZ nem vett részt, pedig többször kértük és többen is számítottunk a megjelenésükre és a véleményükre. A hét elején, ahogy azt az alábbiakban is olvashatjátok ismét találkoztak immáron Budapesten a BKIK-ban az országos taxis szakmai és érdekképviseleti szervezetek vezetői. Hat (6) szervezet képviseltette magát az egész napos rendezvényen, többek között a TGFSZ is. Minden vitatott kérdés után szavazattal zártuk le a szakmai vitát. A 10 éves korhatár tárgyában, ami a szaktárca egyik feltétele volt ( nem azonnali kocsi cserét jelentene), 5-1 arányban támogattuk a rendelet szövegét. Az OTSZ minden taxist nem szeretne képviselni és ezt sosem vállalta fel. Az OTSZ azokat a taxisokat képviseli, melyek önálló taxis vállalkozással rendelkeznek, hosszú évek óta vegetálnak, adót és járulékokat, közterheket még fizetnek és szeretnék, ha a vállalkozásaikat továbbra is fenntarthatnák a tisztességes munkavégzésükből. Az OTSZ a kezdetek kezdetétől azért tárgyal, egyeztet a hivatalokkal és a hatóságokkal, mert kiemelt célja a jelenlegi országos és a budapesti taxis kaotikus állapotok felszámolása és rendezése. Az OTSZ tiszteletben tartotta, hogy a TGFSZ minden taxist be- vagy be nem jelentett (droidot) sofört, engedéllyel vagy engedéllyel nem rendelkező, pl. a Keleti pu-n tevékenykedő taxis „kollégát” megpróbál és nagyon szeretne képviselni, de… ezekkel a taxisokkal mi nem tudunk és nem is akarunk sorsközösséget vállalni. Miután a TGFSZ számára nyilvánvalóvá vált, hogy kisebbségben maradtak a többi 5 érdekképviselettel szemben, az alábbiakban olvasható súlyos vádakat fogalmazták meg és próbálják a City Taxi és az OTSZ megítélését szisztematikusan rombolni. Az, hogy a City Taxi valamint az OTSZ is célpontjává vált ennek a támadásnak, annak a magyarázata egy olyan befektető és fuvarszervező iroda tulajdonosa lehet a háttérben, aki minden eszközt és lehetőséget igénybe vesz annak érdekében, hogy a rendezés azaz az új taxi-rendelet ne valósuljon meg. Az Ő és a többi fuvarszervező iroda tulajdonosa nem érdekelt az új taxi-rendelet bevezetésében. Ha rendezetté és ellenőrizhetővé válna a taxis piac a továbbiakban ezen befektetők nem tudnák már folytatni a szürke és fekete gazdaság irányába elmozduló tevékenységüket. Mi (City Taxi, Főtaxi, OTSZ, FUVOSZ, MKIK, BKIK továbbá a vidéki szakmai képviseletek) azért harcolunk, hogy rendet tegyünk, Ők akik a másik oldalon vannak nem érdekeltek ebben. Bízom benne, hogy a józan gondolkodás és a rend iránti következetes kitartásunk tovább erősíti azt, hogy nem szabad ki- és meghátrálunk és megfutamodnunk a teljes és átfogó rendezéstől. Üdvözlettel Metál Zoltán[/b]

tomajer 2013.02.23. 19:09:41 / # 265600
Szerintem most nem görbül fölfelé a szája....
hiénakutya 2013.02.23. 19:08:04 / # 265599
Ez már vérontás, bazzeg! Én ettől elhatárolódok! :-D
csogu 2013.02.23. 18:58:57 / # 265598
Azt, hogy okosabb azoknál, akiknek az ígéretet tette:-)))
tomajer 2013.02.23. 18:52:39 / # 265597
Dehogy. Ezért van ez a fórum:-) Csak ha valamit ötödször magyarázok el, és még mindig nem érted, azt nehéz már az eccerű jószándékú sötétség számlájára írni. De ha kitartasz mellette, én elfogadom:-)))
baupexim1 2013.02.23. 18:41:19 / # 265596
avatar
:))
csogu 2013.02.23. 18:40:29 / # 265595
Ez fájt :-DDD
baupexim1 2013.02.23. 18:39:53 / # 265594
avatar
gondoltam a max taxira, de elvetettem, túl kemény nekem :D
csogu 2013.02.23. 18:39:14 / # 265593
A francba, itt már mindenki képzi magát a vizsgára?:-)
csogu 2013.02.23. 18:38:35 / # 265592
Te nagyon humánus lettél mióta nem találkoztunk...csak nem léptél be valami hitgyülekezetbe ? :-)
Rocktaxi 2013.02.23. 18:38:27 / # 265591
Ez csak gasztronómiailag helyes megállapítás. Patyolatológiailag viszont többlet ráfordítást igényel kronológiai szempontból. :-)
csogu 2013.02.23. 18:37:51 / # 265590
Szerintem hagyjuk, hogy ezt Ők játsszák le :-)
csogu 2013.02.23. 18:36:51 / # 265589
Bazzz és tényleg tudja...Te stréber :-)) Szerinted erre hányan tudták volna a választ? Mert hogy Roland addig klopfolná a kedves nadrágját egy erre a célra az autójában elhelyezett célszerszámmal, amíg az anyag porladás után távozik a szövetből, az tuti. Majd egy új térdkalács implantátummal kompenzálná :-))
Oldalszám: 469