Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tom485 2013.04.02. 19:51:31 / # 267353
avatar
Nem gondolom, hogy megértették! Sajnos! Semmit nem szoktak elsőre érteni, én ma magyaráztam el valakinek, hogy mit fog számára okozni a rögzített ár! Még mindig nem érti, de holnap újra átvesszük! :))
csogu 2013.04.02. 19:43:10 / # 267334
3.200.000
hiénakutya 2013.04.02. 19:42:10 / # 267320
Bocsánat, nem egészen 4 milliárd volt az 1250 darab autó, felmatricázva, felszerelve, tokkal-vonóval.

törölt felh. 2013.04.02. 19:33:25 / # 267352
avatar
Valamelyik adat sántít :-)
törölt felh. 2013.04.02. 19:28:33 / # 267351
avatar
Még el is mosogathatsz, megcsinálhatod a gyerekeknek a fürdővizet.......... ?:-)
csogu 2013.04.02. 19:25:57 / # 267350
4 millió? Nem kaptak nagy kedvezményt:-DDDD
hiénakutya 2013.04.02. 19:23:17 / # 267349
Még egy kis adalék ahhoz, hogy hátrányba van-e egy kisvállalkozó mondjuk egy ilyen Elek-félével szemben. A rendőrség vett 1250 darab H Astrát, 1.6-os, benzinest. Ez 5 milliárd forintba került. Sok autó = sok pénz. Mennyibe került így flottában egy darab olyan autó, aminek a listaára aktuálisan 3 millió és 850 ezer forint? Amíg kiszámoljátok, megeszem a maradék sonkát, tojással, hagymával, tormával.
tele5ös 2013.04.02. 19:21:23 / # 267348
Persze. Ebben is teljesen igazad van! De mit tudnának tenni ha odamenne az összes alvállalkozójuk, és közölnék hogy csak ennyiért fuvaroznak? Csak hát ez egy álom....
törölt felh. 2013.04.02. 19:18:20 / # 267347
avatar
Végülis ja szokták mondani taxisul :-)
hiénakutya 2013.04.02. 19:15:54 / # 267346
Persze, hiszen valamilyen határidő mindenképp lesz. Elek bármilyen autót berak ide határidőre. Ha a határidő holnap, akkor holnapra. Ezzel szemben egy legatyásodott, hitelképtelen kisvállalkozó? Már most hallhatod a hangokat, hogy évek óta tudni lehet, mi készül, lett volna idő felkészülni.
hiénakutya 2013.04.02. 19:07:13 / # 267345
Nem, a cégek azt használták ki, hogy magasak az időarányos költségeink, és nem tehetjük meg, hogy egy helyben ácsorogjunk. A magas költségeket pedig részben szintén ők okozták, illetve a hosszú állásidőt okozó piaci túlkínálatért is felelősség terheli őket.
törölt felh. 2013.04.02. 19:04:20 / # 267344
avatar
Szerinted létezhet az, hogy aki most rendelkezik taxiengedéllyel az egy esetleges létszám szabályozás következtében hátrányba kerülhet egy elek miatt? Természetesen arról most nem akarok beszélni, hogy meg tud felelni a feltételeknek és meg is akar.
tele5ös 2013.04.02. 19:01:51 / # 267343
Én ugyan már leírtam ezt egyszer. Mindenki a cégeket szidja! Én sem védem őket! De! Ki tette Őket azzá amik? Mi! Fogadok arra ha csinálnék egy céget 100 Ft-os fuvardíjjal, lenne rá taxisom! A fuvarszervező csak kihasználja azt hogy hülyék vagyunk! Mi lenne velük ha pár napig nem venne fel címet több 1000 taxis? De Mi ezt nem tesszük meg! Az is igaz hogy sokan közülünk már nem is teheti meg. Mi tettük gazdaggá Őket. Ők csak kihasználja a hülye Taxist. Ki rohant 150 Ft-ért fuvarozni a pluss-hoz? Most megint gazdaggá akarunk tenni 1-2 céget. De hát tegyük!

tudomis(kibic) 2013.04.02. 18:46:04 / # 267342
avatar
Megismétlem! Helyetekben "beleülnék" a fix tarifába. Ennek betartására kérnék bizosítékokat. Pl. Ne lehessen visszaforgatni, tagdíjat emelni, stb... Csak a szotyi-taxisok (cégek) félnek az ár emelésétől. És erre épül az egész stratégia. Ők vannak ma többen! Ott tartunk/otok, hogy nehezen, de ismét be kell látni: A fuvarkufárok tesznek tönkre Benneteket. A legnagyobb baj, hogy a politikusoktól vártok védelmet, pedig a fuvarkufárok 100*-os lépéslőnyben vannak. TÉVEDEK? Folytatom, de olvasnom is kell...

Rita 2013.04.02. 18:43:13 / # 267339
Csak ne lenne mindig igazad... :-/ Remélem, ezúttal éledeznek a taxisok, mert ezek bizony intő jELEK.
hiénakutya 2013.04.02. 18:39:03 / # 267338
Nem, a fix tarifa kell Eleknek, mint egy falat kenyér. Nem tudnak alámenni, nem tudják elszipkázni a megrendelőit. Ha Elek visszapörget, akkor a saját profitjából pörget vissza, de ennek is vége, ha egységes ár van; onnantól a minőség nyer és a pénz megmarad Eleknek. Elek simán előrukkolhat egy egységes, minőségi autóparkkal, míg a többi cégnél az alacsonyabb kategória lesz jellemző. Elek a reptéri szerződést is módosíttathatja végre, hiszen egy jogszabályváltozás ebben az esetben vis maior. Innentől órával jönnek-mennek a taxik, persze egy picit drágábban. Ha magasabb a fuvardíj, könnyebben behordják majd a droidok a pénzt Eleknek.
Rita 2013.04.02. 18:30:51 / # 267337
elve = eleve
tudomis(kibic) 2013.04.02. 18:29:19 / # 267336
avatar
"....mi lenne azzal az országgal, melynek lakói egy szép napon néhány óra alatt elhagyják az egész országot, és csak a politikusok maradnak, akik végigszopatták a pórnépet mindegy, melyik pártoldal, de több választási ciklus alatt mindegyik. És csak a politikusok maradnak, akik megnyúlt pofával döbbenten keresik a zsemlét, az eladót, a szemetest, a postást, a taxist, a buszsofőrt, a rendőrt, a tanért, orvost, stb...." Ha picit szétnézel Magad körül, ez már folyamaban van. Sőt,már a középiskolások is (!) keresik a helyüket a világban. Ajánlom figyelmedbe a Határátkelő blogot az indexen (?). Mondanám, hogy szomorú,de nem mondom! Igenis legyen célja egy fiatalnak, és bízzon benne, hogy európai állampolgárként elismerik a nagyvilágban, tisztelik a munkáját, ha szorgalmas!
hiénakutya 2013.04.02. 18:29:10 / # 267333
"A létszámszabályozás kérdésében a GVH nem szándékozik kifogást emelni. A Főpolgármester Úr hajlandó foglalkozni vele." Jó, most arra figyeljetek nagyon oda, hogy a limitált engedélyeket ne az új feltételeknek megfelelő autók és vállalkozások kapják! Az autókra vonatkozó szigorított feltételek és a létszámszabályozás együttesen egy csapdát is képezhetnek. Mondom úgy, hogy egy taxis is megértse: Azt mondjuk, hogy adott dátumtól nem adunk ki több engedélyt, mindaddig, amíg le nem csökken a létszám. Aki eddig az időpontig teljesíti a feltételeket, az marad, aki meg nem, az nem marad. Eddig tiszta? Na most, jön mondjuk Elek, betol ide 1000 autót. Ha a vállalkozás és az autói kapják a limitált számú engedélyeket, akkor Elek nagyjából az idők végezetéig bebetonozta ide magát a kiadható engedélyek egynegyedével. Ami ennél is nagyobb baj, az az, hogy aki határidőre nem hozza a követelményeket, az bukja annak lehetőségét, hogy a következő 618 évben vállalkozóként taxizzon a budapesti piacon. Igaz ez mindenki másra is, aki a határidőre teljesít ugyan, de azt követően hullik ki azért, mert az autója akármilyen okból kihullik (lopás, törés, mittudomén) és nem tud a feltételeknek megfelelőt beszerezni. Onnantól csak droid lehet, ha Elek fölveszi. Tehát, vagy eléritek, hogy a gépkocsivezetők jussanak a limitált engedélyekhez, vagy különben csúnyán kibasztok magatokkal és inkább felejtsétek el az egészet!

Rita 2013.04.02. 18:26:23 / # 267332
Lehet, hogy elve erre ment ki az egész, és a fix tarifával való huzakodás pedig csak a parasztvakítás része volt.
Oldalszám: 469