Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Rocktaxi 2013.04.25. 18:05:13 / # 270112
Te sipi! :-) Milyen szociális szemléletet vizionálsz megint? Hallottál már olyat, hogy "takkdíjj"? ... és lehet, hogy nem csal, csak motiváltabb a pénzkeresésben vagy icipicit jobban ismeri a várost? Esetleges nagypályát nem vitatom, de vállalja a mérés esélyét és a "borulást".
piktor 2013.04.25. 17:58:30 / # 270111
A taxi plus-nál még a terminálon kinyomtatott cetlin sem tudják pontosan megjeleníteni a kiadás idejét.Néha 40-50 perc a különbség.Tehát panasz esetén sem tudom a cetlit használni a saját védelmemre.Hogyan akarna itt bárki fejlődni a cimkiadás terén?
sipi 2013.04.25. 17:01:26 / # 270110
avatar
Akkoriban nem vállalta egyik cégvezető sem, hisz egy rostát kellett volna köztünk tennie. Akkoriban inkább a szociális szemlélet uralkodott, felvenni a jelentkezőt munkát biztosítani neki és családjának. És csak elmérgesedett a helyzet.Túl kínálat volt minden cégnél és csalni kellett a túlélésért, Kiv. a már említett hétvégék. Ha akkor letisztulunk,és bevállalják a rosszabb fiúk kiszűrését, meg sem éreztük volna a válságot. Automatikusan magasan lettek volna a tarifák, és semmilyen RENDELETre nem lett volna szükség. A cégvezetők hibásak ebben bőven,és abban mi is hogy nem kezdeményeztük a szakma védelmét a beáramló kezdőktől mind taxis,mind közvetítő tekintetében.
sipi 2013.04.25. 16:49:10 / # 270109
avatar
Tom válaszolt. RÁNK EGY SOKKAL EGYSZERŰBB RENDSZER is elég lesz. Már tíz évvel ezelőtt is elindulhatott volna. nem akartuk hogy így legyen. az ismert okok miatt. Taxis sem keresett volna jól a másik kárán. Cégvezető sem. kevesebb kolléga tudott volna dolgozni/ de legalább jól/. Bár itt kialakulhatott volna a klasszikus másodos, csak péntek,szombaton jött volna besegíteni amikor a GEO is MEGHÜLYÜL !
törölt felh. 2013.04.25. 16:43:52 / # 270108
avatar
Piacvédelem, a feltörekvö új fuvarszervezök elrettentésére.
tom485 2013.04.25. 16:33:39 / # 270107
avatar
Az e) pont, most akkor hangfelismerő és karakterfelimerő szoftvereket is kapcsolni kell a rendszerhez? Nem, ez a diszpécserközpontra vonatkozik, és nem a kocsira. A 7. pont a legérdekesebb, mindezt a BKK ellenörzi majd. Szintén a központban levő szoftvert fogja ellenőrizni és tanúsítani. A többi stimmel. :)
nemtudom 2013.04.25. 16:24:39 / # 270106
avatar
(6) A szolgálat diszpécseralkalmazása: a) térinformatikai alapon rendszerbe szervezett, b) az irányított taxi-gépkocsik adatkommunikációba kapcsolt eszközei minimum 5 másodperces frissítésű, 20 méternél pontosabb pozíció és irány meghatározására, továbbá kétirányú adatkommunikációra alkalmasak, c) a beérkező rendelési cím és kiállási idő manuális, vagy adatkapcsolat módú rögzítésén túl, önműködő (személy beavatkozásától mentes) módon választja ki a fuvarra alkalmas és a legjobb pozícióban - hely, irány, távolság, idő - lévő szabad személytaxit azzal, hogy a rendszer a közlekedési szabályok és az aktuális forgalmi viszonyok figyelembevételével a valós közúti útvonalakon történő (nem légvonalban számított) távolság számítására alkalmas, d) képes a személytaxiban hangjelzés mellett olvasható módon a pontos rendelési címet és időpontot megjeleníteni, vagy amennyiben a jármű navigációs berendezéssel ellátott és ezen eszközt a személytaxi-szolgáltatást végző személy üzemelteti, képes az úti célt az eszközbe adatkapcsolati úton - emberi beavatkozás nélkül - továbbítani, e) képes rögzíteni a telefonon, faxon, e-mailben, levélben, vagy on-line érkező megrendeléseket. (7) A diszpécseralkalmazás (6) bekezdésben foglaltaknak való megfelelőségéről a közlekedésszervező tanúsítványt állít ki. Elég régóta foglalkozom fenti kérdéssel de megmonaná valaki mi jelent a (a) térinformatikai alapon rendszerbe szervezett,) milyen rendszerbe és mit? Egy diszpécserközpontot vagy a Taxikat? Ha a taxikat akkor mi alapján? A következő pont (b) az irányított taxi-gépkocsik adatkommunikációba kapcsolt eszközei minimum 5 másodperces frissítésű, 20 méternél pontosabb pozíció és irány meghatározására, továbbá kétirányú adatkommunikációra alkalmasak,) jelenleg nicsen kereskedelmi forgalomban olyan eszköz amit a 20 méteres pontosságra garanciát vállal. A c) pont az már régen megvan azzal nincsen gond. Ha jól értelmezem meg szűnik az URH- forgalmazás. A d) pont érdekes megfogalmazás, akinek gyári navigációja van annak azzal kéne komunikálnia a rendszernek? Melyik navigációs szoftver képes jelenleg erre a funkcióra? Az e) pont, most akkor hangfelismerő és karakterfelimerő szoftvereket is kapcsolni kell a rendszerhez? A 7. pont a legérdekesebb, mindezt a BKK ellenörzi majd. Akkor ki fogja megfinanszírozni ezeket a fejlesztéseket? Esetleg a BKK már megrendelte és azt fogja értékeíteni a Fuvarszervezőknek? Amit borítékolni lehet az az, hogy ezzel egyik fuvarszervező sem lesz kész szeptember 1.-re. Egy több száz milliós fejlesztést (Társaságonként) megint a Taxisok fognak megfinanszírozni mindezt úgy, hogy utána a fele taxira nem lesz szükség Budapesten. Mert ha irányított fuvarszervezés lesz a budapesti taxis forgalom ellátására fele annyi taxi elég lesz mint amennyi jelenleg van. Mindezt úgy hogy az elkészült termékhez semmi köze nem lesz, viszont utána jó sokat fog fizetni annak használatáért amit már egyszer kifizettettek vele. Na akkor tessék elgondolkozni rajta vajon miért is került bele a rendeletbe.
sipi 2013.04.25. 15:52:04 / # 270105
avatar
Meg azért, mert nem tisztességes a kollégájával szemben ! Csaló , ami büntetendő lenne , de ezt sem ellenőrzik ,mint semmit sem. Ezért akartunk itt többen, inkább GEO-t. Had érezze a a csaló mit tett a többiekkel, és húzzon el a szakmából, csaljon máshol ,ahol engedik neki. Mondjuk bűnözzön tovább az alvilágban, ott majd elmetszik neki...
no name 2013.04.25. 12:31:48 / # 270104
avatar
Előbb leszek Párizsban taxisofőr, mint hogy itt úgy legyen.:(
family 2013.04.25. 10:46:26 / # 270103
avatar
Valahogy úgy kéne, mint Párizsban! Habár ennek ellenére sztrájkolnak ott is a taxisok. 5 euro induló, 0.69/km és természetesen onnan indul az óra ahonnan felvette a címet! Ja és számol plusszokat mindenért: 1 utasnál több, csomagtartó használata stb. és, ha nem várod a taxit és nem tud megállni akkor addig nem kapsz másik taxit amíg azt nem akarod kifizetni!
vapi 2013.04.25. 09:58:21 / # 270102
avatar
A "taximutyi" itt a "dohánymutyi"!!!Mikor lesz "demonstráció" a taxirendelet ellen?

nazoli 2013.04.25. 09:22:50 / # 270101
avatar
Erre gondoltam.
baupexim1 2013.04.25. 09:15:19 / # 270100
avatar
mi van? :)) kora reggel lázálmaid vannak? :D
baupexim1 2013.04.25. 09:12:33 / # 270099
avatar
+1:)
tom485 2013.04.25. 09:01:06 / # 270098
avatar
A legjobban az tetszik a rendelet "élessé" válása óta, ahogy egymást oktatják a droszton, és latolgatják az esélyeiket (természetesen egyénenként). Mindezt teszik úgy, hogy a rendeletet többféleképpen értelmezve, szinte minden esetben dezinformációkra alapozva.

tomajer 2013.04.25. 08:55:47 / # 270097
Annyi igazság azért van abba amit a Gábor ír, hogy most majd nem kéne beszállni az árversenybe leggyengébbként, és legdrágábbként. De ettől még pénz most is kéne hozzá.... sőt.... most több. De ha van igény, akkor.....
tom485 2013.04.25. 08:51:04 / # 270096
avatar
Nem hiszem sajnos! Esély lett volna akkor is amikor csináltuk, csak.... a "taxisok" még nem elég érettek arra (néhány kivételtől eltekintve), hogy a saját kezükbe vegyék a sorsukat, és ne 8-10 senkiházit tegyenek milliomossá, mindezt örömmel!!
tomajer 2013.04.25. 08:50:39 / # 270095
Majd belépek a Kócoshoz:-)
tomajer 2013.04.25. 08:49:58 / # 270094
Végeredményben évi három nap meló, oszt miénk a nyugodt élet...:-)
tomajer 2013.04.25. 08:48:37 / # 270093
Mogyoródon? :-)
Oldalszám: 469