Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
hiénakutya 2013.05.03. 09:48:22 / # 270719
Illetve ne feledkezzünk meg a jó Dudás Zoltánról se... De ami az oktatást illeti, az leginkább Peredihez és Székelyhez köthető.
szálka 2013.05.03. 09:43:42 / # 270718
avatar
Szakmai magyarázatot aligha találni a színkombinációkra. Csak azt próbáltam érzékeltetni, hogy a különböző lehetőségek közül az éppen aktuális nem felelt meg a taxisnak. Tehát soha semmi. Persze utólag lehet azt mondani, hogy ennél bármi jobb lett volna, de ez eső után köpönyeg. Viszont minden egy folyamatos alku része volt. Az összes tárgyalás a "mit áldozzunk-mit nyerhetünk" tükrében zajlott.
mr hawken 2013.05.03. 09:37:27 / # 270717
avatar
Mindenki tudja,hogy az állítólagos "szakma" sugallta és itt most nem a Tgfszre gondolok.M. Zoltán nem a taxisok hanem a City taxi érdekeit képviseli,mert így tudják a szotyi taxikat megfojtani a negatív árversenyben ami önmagában nem is lenne rossz,de szigorítások amiket kér az már negatívan érinti a szakmát.Tarlós úr megmondta maguk akartak rendet.
baupexim1 2013.05.03. 09:32:47 / # 270716
avatar
dolgozzanak a szegények :))
mr hawken 2013.05.03. 09:27:22 / # 270715
avatar
Nagyon igaz.
mr hawken 2013.05.03. 09:25:50 / # 270714
avatar
Na de a sok marhaság közül nem lehetett volna meggyőzni egy szakmailag megfelelő variációval.A TEK nem mi vagyunk,miért kell kanárit csinálni meg 2-3-4 szint alkalmazni emögött csak rosszindulat vagy valami érdek állhat.Már a Németeknél sem kötelező az egységes szín,a mindegy ez már lerágott csont.
Senior 2013.05.03. 09:24:57 / # 270713
avatar
Nekem nem a fix tarifával van bajom. Én azt gondolom, hogy ez önmagában semmire nem megoldás a jelenlegi jogszabály környezetben meg pláne nem. A jogszabály környezet átalakításával biztos működne, de ezt csak komplex módon lehet kezelni. Gondolok itt ÁFA, adó, stb...
csogu 2013.05.03. 09:23:53 / # 270712
Igen, én is ezt számoltam ki. Na persze, ha sokat dolgozol. Tomi megmondta a tutit, nem szabad dolgozni:-))
hiénakutya 2013.05.03. 09:22:28 / # 270711
Nem a hatalom találta ki. Ebbe a "hatalom" dologba egyébként se menjünk bele, de egy demokráciában én vagyok a hatalom. Meg -sajnos- mindenki más is.
baupexim1 2013.05.03. 09:21:42 / # 270710
avatar
nem vagyok egy nagy matekos, de... 1x telszámbérlő átlagos tarifája(telefonos megrendelés illetve szerződéses, csekkes, 3-4-5-ös meg a faszom tudja milyen kártyás korpa tarifája esetén) 200 ft/km körül lehet, vagy némileg kisebb... ezesetben napi 8 kanyar / 6 km-nél mész mondjuk 50et utassal 50km x 80ft emelés: 4000 ft 8 kanyar x 150 ft alapdíj emelése: 1200 ft 8 kanyar x 50 ft plusz várakozási díj: 400 ft 5600 ft többlet/nap x 26 munkanap havonta x 12 hónap: 1.747.200 ft / év bevételnövekedés. ezzel tuti mindenki áfás lesz :)
mr hawken 2013.05.03. 09:21:32 / # 270709
avatar
Pedig ezt le kéne faragni.Hidd el a Metál nagyobb probléma minta Dani a Somogyiról nem is beszélve.Mindenki tudja,hogy ők nem azok,szomorú hogy még is ők ülnek ott.Legyen erősebb a Tgfsz,mi a módja?és ide konkrét terv kéne,nekem nincs rá ötletem.Az én szemétdombomon nehéz elmagyarázni,hogy lépjetek be,de sárgítani azt kell ,de nem a Tgfsz találta ki.Így is akit érdekelt azoknak tovább küldtem a hírleveleket. Nekem nincs szándékomban rombolni a Tgfsz nimbuszát mert tagja vagyok és az egyetlen alternatívának tartom.
szálka 2013.05.03. 09:20:36 / # 270708
avatar
Pedig könnyedén lehet ennél rosszabb. Éppen ezt járjátok ki nekünk. Ami pedig a színt illeti, nem értem, hogy soha senkinek nem jutott el a tudatáig az a történet, melyben a Tarlós eredendően ilyen sárgát akart. Akkor sikerült eltántorítani az ötletétől. Jöttek a különböző színkombinációk a fekete alapszín sárga ajtókkal (BKK), ezüst- kékkel (TEK-kifogás), fehér sárgával, stb...és minden megoldás ellen lázadoztak a taxisok. Erre berágott a Főpolgármester és lezárta az alkudozást. Itt az eredménye.
csogu 2013.05.03. 09:17:54 / # 270707
Azt azért videóra kell venni, amikor majd tomajert kihívják a táblához felelni:-DDD
csogu 2013.05.03. 09:17:07 / # 270706
5 évente kell majd suliba menni, de ezt honnan számolják?
mr hawken 2013.05.03. 09:12:33 / # 270705
avatar
Hát ha tényleg áfát kell fizetni,akkor lehet temetni a taxizást,akkor nagyon-nagyon nagy áremelés kell,hogy életben maradjon a vállalkozás.Egyik legmagasabb áfa európában,nincs üzemanyag áfájának visszaigénylése stb....ne is menjünk bele.
tomajer 2013.05.03. 09:11:48 / # 270704
Háát senki se szeretne vazze!!! Mármint iskolába járni. De fog. És ez nem a mi döntésünk. Ahogy a Főváros szigorításai se a mi döntéseink!!! A hatalom kitalál valamit. Abból próbálunk, erőnkhöz mérten lefaragni minél többet. Valamennyit sikerül. ha erősebbek lennénk, többet sikerült volna, többet sikerülne. De ekkora támogatottsággal ennyit lehetett elérni. És ekkora támogatottsággal borítékolhatom, hogy a minisztériumin mennyit lehet majd elérni. Ott lesz a Dani, meg a Somogyi. ...jja meg a Metál, meg a Peredi, meg a Dudás, és sorolhatnám a sok sok "érdekvédőnket" .... nem segítettetek bebizonyítani, hogy mi vagyunk a taxisok szervezete, és nem ők. Sőt. A fővárosi rendelet óta sikerült sokat rombolni a TGFSZ "nimbuszát" :-( Hát ennyi. Sok sikert a tárgyalóknak! ....és sok sok türelmet, amikor majd magukat kell védeniük a sok taxis ellen:-(
szálka 2013.05.03. 09:10:05 / # 270702
avatar
Azért végre beláthatnátok, hogy nem lehet a budapesti taxipiacot a hotel taxisok elképzelése szerint formálni. Az meg mégsem lehet egy álláspont, amit a Dani képviselt a tárgyalásokon, miszerint mindegy milyen módozatú, és mértékű lesz a tarifa, de legyen jó magas. És igenis, folyamatosan bennünket átkoztok, mára jutottunk el a perrel fenyegetésig is. Megjegyzem, én személy szerint nagyon szeretném, ha forest engem beperelne.
mr hawken 2013.05.03. 09:07:58 / # 270701
avatar
A cégek akkor is utaznának,ha 500 ft lenne egy kilóméter,mert cégautós flottát fenntartani sokkal költségesebb.A többi meg kényszerből vesz igénybe minket nem kényelemből.
mr hawken 2013.05.03. 09:05:23 / # 270700
avatar
Még annyi,nagyon sok hír későn vagy utolsó pillanatba jut el hozzánk,nagyon kevesen olvassák tőlünk a Hallót.Nem kioktatásképpen de erre kéne valami hatékonyabb megoldás,több aktivista talán. Próbáljatok meg minden taxis érdekét képviselni még a "hiénákét" is.
Senior 2013.05.03. 09:05:03 / # 270699
avatar
Sajnálom, hogy nem érted, vagy valamiért nem akarod érteni, és szerintem abba nem menjünk bele, hogy ki kit néz hülyének. A hozzászólásomnak nem az a célja, hogy ilyen irányú indulatokat gerjesszen. Lássuk a száraz tényeket. A bevétel valóban több lesz, de sajnos a kiadás is, minden utas km után majd be kell fizetned kb. 45 Ft,- ÁFÁ-t, az alapdíjból is kell ÁFÁ-t fizetni és a ketyegőből, is összesen kb. a bevételed 22-23%-t, az adózási forma is ettől megváltozik ami szintén költségemelkedéssel fog járni. A jogszabály változás autó, stb. szintén költségeket hoz. Tehát elkölthető pénzed nem lesz több, amit hoz az emelés azt elviszi az ÁFA és a többi költség emelkedés. Tehát ettől nem fogsz kevesebbet dolgozni, de többet fogsz ülni az utcán, mert hogy minden áremelés kereslet csökkenéssel jár. (az elején biztos) Aki azzal nyugtatja magát, hogy majd Ő olyan ügyes lesz nem éri el az 500.000,- Ft/hót, az ott már elbukta a storyt, ha össze adják a költségeit és megnézik mennyi a "saját" gépjármű használat. Összefoglalva a kevés néha több.
Oldalszám: 469