Hozzászólások száma: 9363
Ugrás a hírhez Oldalszám: 469
Témakörök > Droszt Híradó > Végső visszaszámlálás! Átalakítják a TAXI fuvarozói jogszabályokat. ( MEGSZIVATNAK ) ORSZÁGOS TAXIRENDELET! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tom485 2013.05.03. 17:20:02 / # 270774
avatar
Most erről írom a beszámolómat nektek, egy kis idő és felrakom! Gyurka! :) Tiszteletem ellett nem akarok veled vitatkozni, nem azért mert nem tudok, hanem mert felesleges.
törölt felh. 2013.05.03. 14:47:57 / # 270773
avatar
Ezt nevezik indirekt létszámKORLÁTOZásnak. A szakmai oldal kérte.
forest95 2013.05.03. 14:29:42 / # 270753
avatar
Nem szabályoz, hanem korlátoz!!!!!!!!!! Ez a lényeg! Ez a kulcsa mindennek! KORLÁTOZ!

forest95 2013.05.03. 14:27:02 / # 270686
avatar
Azt tisztességesnek tartod, hogy ezek miatt az emberek miatt szopóágra kerülnek néhány százan vagy ezren és Ti ehhez asszisztáltok?

forest95 2013.05.03. 14:24:24 / # 270645
avatar
Ez azt sugallja, hogy mégis csak tudjátok vagy tudod, hogy kik voltak akik miatt "eldurrant" a Főpolgármester agya!

forest95 2013.05.03. 14:22:36 / # 270703
avatar
Egy főpolgármesternek vagy bármelyik törvényhozónak, soha nem durranhat el az agya! Nyilvánosan nem! Jól nézünk ki! Indulatból hoznak rendeleteket és alkotnak törvényeket????

forest95 2013.05.03. 14:19:22 / # 270772
avatar
"De addig amíg mindent a vállalkozónak magának kell előteremteni, addig az első pontjától az utolsó pontjáig csak korlátoz abban a jogomban, hogy szabadon irányíthassam a vállalkozásomat." És ráadásul mindezt olyan rövid idő alatt, amihez nem kell nagy matematikusnak lenni, hogy ki tudjuk számolni, hogy teljességgel lehetetlen!!!!!!!!!!!!!!!

forest95 2013.05.03. 14:13:05 / # 270771
avatar
Akkor leírom ide még egyszer érthetően és megpróbálom az indulataimat kordában tartani. Bár ez mr hawkennek jobban megy, mint nekem. Irigylem is érte! Szóval: nem a fix tarifát kell perelni, mert arról tudjuk (még én is, pedig itt mindenki szerint agyatlan köcsög vagyok), hogy arra szükség van. Bár a mértékének a megállapítása eléggé kérdéses, semmilyen konkrét számítással és hatástanulmánnyal nincs alátámasztva! A rendelet több más pontja lenne a per tárgya, amik viszont nagyon nincsenek rendben. A TGFSZ bemehet tárgyalni a Városházára, Tomajer és Apuka akár le is térdelhet a Tarlós elé és szép kerekre formált ajkakkal "bocsánatot" is kérhet a Pista bácsitól, ha az öregnek az az álláspontja, hogy nem akar változtatni. Ezt már állítólag ki is jelentette! Ebben az esetben viszont nem marad más hátra, mint a pereskedés és a legvégsőkig elmenni, akár az Alkotmány Bíróságig, ha lehet, hogy ne kerüljön bevezetésre a rendelet. Ilyen formában NE! Vegyenek ki belőle minden a vállalkozói jogokat sértő pontot, változtassanak meg mindent úgy, hogy a mai magyar valóságnak és gazdasági helyzetnek megfelelő legyen, aztán felőlem akár kőbe is véshetik. Még egyszer: a rendelet egyetlen elfogadható és ésszerű pontja a fix. Bár a mértéke vitatható! Az összes többi nem elfogadható. A másik. Folyamatosan azt írja nazoli, Apuka, tomajer és még mit tudom én kicsoda, hogy kisírták a tuttit a Városházán, majd valakik bementek és mindent tönkretettek. Na de kik voltak azok??? Mert amíg ilyen rébuszokban beszélgetünk, hogy valakik, addig ez a dolog sajnos úgy néz ki, hogy azok a valakik maguk a fent említett urak voltak, hiszen róluk tudjuk, hogy bejártak tárgyalni. Folyamatosan azt olvashatjuk, hogy ennyit tudtunk elérni és nem többet és ebbe sajnos bele kell törődni. Ezek szerint hajlandóság sincs a megváltoztatás kiharcolására? Akkor minek mennek be ma vagy holnap a Városházára? Pogácsázni? mr hawken és én nagyjából egy dologról beszélünk, pedig nem ismerjük egymást, teljesen más formában űzzük ezt az ipart. De valami miatt mégis ugyanazok lennének az érdekeink. A gondolkodásunk azonos. Ha így vezetik be szeptember elsején a rendeletet és utána kezdünk el rohangálni módosítások miatt, akkor lesz egy csomó szerencsétlen taxis, akiknek meg kell felelniük a következő műszaki vizsgán a feltételeknek és ki kell fizetniük egy csomó pénzt, hitelekbe kell verniük magukat és a családjukat. Ha sikerül utána módisítgatni, nekik ki fogja megtéríteni azt a kárt amit elszenvedtek???? Nem kármentesíteni kell, hanem megelőzni a kárt! Ezért kell a rendelet nem elfogadható részeit egy perrel megtámadni! Nem könyörögni kell a Városházán alamizsnáért, hanem perelni keményen, hogy érezze a Városháza az ellenállást. Miért tarjuk magunkat alsóbb rendű vállalkozónak (már aki vállalkozó!), mint bármelyik másik vállalkozó? Ugyanolyan vállalkozói jogok illetnek meg minket, mint bármelyik másik vállalkozót és ha ezekben a jogokban korlátozni akarnak egy rendelettel, akkor igen kutya kötelessége mindenkinek kiállni a jogaiért, ha kell pereskedni, hogy ne tapossanak el és ne tegyenek tönkre. Egyetlen épeszű vállalkozónak sem lehet az érdeke az, hogy olyan beruházásokat akarjon a vállalkozásában eszközölni, aminek a megtérülése a hatóság által kitalált áron nem hogy kétséges, hanem egyenesen lehetetlen. Ez a rendelet egyetlen esetben lehet kifogásolhatatlan a mostani formájában: ha a Városháza mindenkinek aki taxizni akar a segge alá tesz egy mindenben megfelelő autót az összes kötelező infrastruktúrával felszerelve és minimum nettó 200-250.000Ft fizetéssel felvesz minden jelentkezőt alkalmazásba. De addig amíg mindent a vállalkozónak magának kell előteremteni, addig az első pontjától az utolsó pontjáig csak korlátoz abban a jogomban, hogy szabadon irányíthassam a vállalkozásomat. Nem tudom most érthető voltam-e és elég higgadt tudtam-e maradni. Ha nem akkor majd egy kicsit később megpróbálom még egyszer.

69 2013.05.03. 11:45:10 / # 270770
avatar
És attól nem durran el a főpolgármester agya,hogy 6000 másik embernek eldurran az agya, ez a színezéses kitalációja miatt???
alelölülő 2013.05.03. 11:32:07 / # 270769
Például azt lehet mondani, hogy jogkövető állampolgárként nem akarom átlépni az áfamentesség határát, ezért nálam a tarifaemelés a megtett kilométerek csökkenését jelenti.
mr hawken 2013.05.03. 11:23:01 / # 270768
avatar
Sok mindenben igazad van,még a 280 ft is jó lenne ha ígéret lenne arra hogy 2-3 éven belül elérjük 1 liter üzemanyag árát (ami egy jó támpont),évenként korrigálva fix tarifát,akkor rendben,van jövő. Tarlós úr ön felejtse el 5000-n nem akarjuk.
mr hawken 2013.05.03. 11:18:52 / # 270767
avatar
Időbe szóljatok,mert csak úgy van lehetőség mozgósítani én ott leszek.
nazoli 2013.05.03. 11:15:51 / # 270766
avatar
Megint bejelentkeztünk, és a jövő hétre ígértek választ az időponttal kapcsolatban. Többet nem tudok mondani.
szálka 2013.05.03. 11:14:02 / # 270765
avatar
Még erre megpróbálok válaszolni, aztán sajnos el kell mennem, de folytathatjuk más alkalommal. Felsorolod, hogy mi mindent kéne elkerülni, de: nem az a kérdés, hogy mit szeretnénk, hanem hogy mit lehet elérni az alkuban. Mindig az volt a véleményem, hogy nem akarhatunk mindent, de ez nem jelenti azt, hogy nem lehetünk elégedettek. Amikor szembe kell nézni egy csomó szándékolt szívatással, de van remény, hogy kitörjünk a nyomorúságos tarifák, és a fuvarszervezők szorításából, akkor tudni kell kompromisszumot kötni. Ha a Tarlós azt mondja -és egyébként szó szerint meg is tette- hogy a színek tekintetében lát a legkevesebb esélyt a változtatásra, magyarán "felejtsék el uraim", akkor meg kell próbálni máshol, más pontokban beváltanunk ezt a csökönyösségét. Csak ami egy ilyen egyezkedés után nekünk eredmény, azt a Hallo egyes olvasói alapjáraton természetesnek tekintik.
mr hawken 2013.05.03. 11:12:28 / # 270764
avatar
Most már értem és így sejtésem is van.
mr hawken 2013.05.03. 11:08:42 / # 270763
avatar
Én nem érzem későnek most sem a rendeleteket meg lehet változtatni,lehet ez kellet a taxis társadalomnak,hogy megmozduljon.Nem lehet megmondani,hogy akiket képviselünk nem akarják ezt és minden törvényes eszközzel tiltakozni fognak ez ellen?A Tgfsz mögött nagyságrendekkel több taxis áll mint az Otsz mellett. Ha már vége lesz akkor lehet már késő.Próbáljátok meg még egyszer összeszedni a taxisokat hidd el biztosan többen lesznek mint eddig bármikor. Vagy lehet naív vagyok?
nazoli 2013.05.03. 11:07:52 / # 270762
avatar
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Nem a sárga mellett lobbiztak, hanem az volt a probléma, hogy egy kész megállapodás (fehér, vagy szürke) után még mindig rugóztak a kérdésen, hogy de akkor még ez is legyen, meg az is legyen. És ettől durrant el a Főpolgármester agya.
mr hawken 2013.05.03. 11:03:15 / # 270761
avatar
Úgy gondolom a többség,majd mindenki,a fehéret vagy a szürkét választotta.Nekem fekete van az eszem mégis azt mondja fehér vagy szürke. Idővel ki fog derülni kik voltak.
nazoli 2013.05.03. 11:02:07 / # 270760
avatar
Hát ezt most hadd ne mondjam. Nem egyszerű a kérdés, nincs rá egymondatos válasz. Majd egyszer, ha már vége lesz ennek az egésznek. De tudtunk volna sokkal nagyobbat is, sokkal hatásosabban.
nazoli 2013.05.03. 10:59:05 / # 270759
avatar
Nem tudom, kik voltak, mert én akkor nem voltam ott. Mondanak ezt-azt, hogy kik, de nem tartanám tisztességesnek, hogy neveket, vagy státuszokat mondjak, mert nem tudom biztosan. Egyébként a történetnek az első feléért vállalom a felelősséget, mert ott voltam. Az is biztos azonban, hogy ha itt két embernek más az érdeke, mint a többi 5000-nek, az a kettő habozás nélkül a sajátját tolja előtérbe. Ebben az esetben az történt, hogy a kettő miatt mindenki rábaszott. Ennyit az érdekképviseletről.
Oldalszám: 469