Hozzászólások száma: 162
Oldalszám: 9
Témakörök > Droszt Híradó > Hol patkolják meg a lovam? (autójavítás) A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
csogu 2007.05.31. 20:37:07 / # 24914
Különben az 5 pénz nem sok érte, főleg ha jól dolgoznak és nem kell sokat várni. Taxisok jelmondata: Gyorsan-jól és olcsón… úgy ahogy mi szolgáltatunk:-)
csogu 2007.05.31. 20:34:47 / # 24913
Ahogy ismerem az élhetetlen fejét, még ebédet is kapott...:-)
tomajer 2007.05.31. 20:33:17 / # 24912
Vazze minden nekem sem juthat eszembe:-) Mindezért 5 pénzt, azaz ötezer forintot kértek el tőlem. Közben rátaláltam a honlapjukra is. Ahogy elnézem leginkább Skoda a profil
cbtaxi 2007.05.31. 17:59:29 / # 24911
avatar
Kimerítő volt és elsőrangu reklám a cégnek:)))) Csak a "lényeg" hiányzik!!! Mennyibe került? Mert ez azért fontos momentuma lenne a sztorinak. Nem utolsó sorban,nagyban befolyásolja,hogy mennyire lesz ezután leterhelve a szervíz a taxisok rohama álltal!:-))))))))))))

mercedes taxi 2007.05.31. 17:49:48 / # 24910
avatar
Itt minden tipusal foglalkoznak vagy csak kifejezeten skodával?Tetszik amit írtál engem mindig leakarnak huzni rendesen.:)Apró kis biszbasz erre kitalál nekem minden marhaságot.

tomajer 2007.05.31. 17:33:36 / # 24918
Háát csodák nincsenek!:-( Magától nem javult meg:-) Apukának köszönet! Kimentem rákosborzasztóra. Persze előbb felhívtam őket. Már a telefonban nagyon szimpatikusak voltak, mert azt mondták, egy óra múlva mehetek. Kibandukoltam, (ahogy persze ezzel a rommal tudtam) nem mondom, "Áránká" segítségére szükség volt, mert Rákoscsaba legvége. (nnajó, közepe) Találtam egy flottúl felszerelt, négy vagy hatbeállós komoly műhelyt! Egy Attila nevű fiú azonnal szóbaállt velem, kikérdezett mit tapasztaltam, és már hozta is a mindenttudó kompjúterét. Rádugta, és elszörnyedt:-( Húsz harminc hibaüzenet tuti volt benne. Apránként kizárásos alapon elkezdte kicserélgetni azokat, amiket a gép mondott. Természetesen mind régi hiba volt, egyiktől sem javultunk meg:-( Amikor elfogytak a hibaüzik, és ez a szerencsétlen még mindig ugyanolyan szar volt, akkor én kezdtem kétségbeesni. De Attilánk nem adta fel! Elkezdte lebontani a szerkezetet. Elég mélyre hatolt. Nem mesélném el mi mindent szedett le, mert hülye vagyok hozzá, lényeg az, hogy tovább bontotta, mint az eddigi srácok akik puceválták. Takarított, szerelt, takarított, szerelt. Szerintem az egész motort kimosta benzinben:-) Apránként csak összerakta, (nem úgy mint én szoktam a számítógépeket, mert nem maradt a végén egy marék csavarja) megint varázsolt valamit a számítógéppel, és láss csdát, a motor úgy duruzsolt, mint régen. Apránként, még ezt azt feltett, meghúzott, összekötött, lenyisszantott, ha már arra járt, és közölte, hogy készen vagyunk. Az egész hadművelet alig tartott tovább két óránál. A legszebb az volt benne, hogy mindene volt hozzá, bármit akart kipróbálni, mindenből volt tartalékalkatrésze. És a végén, szépen mindenből megpucolva visszatette az enyémet. Tehát, anyagköltségem egy fillér nem volt!!! Nem akart bepalizni, nem akart rámsózni semmit! A hibát kereste, és megtalálta! Nem győzök hálás lenni! Én biztos hozzájuk járok ezentúl, és minden Skodásnak ezt javaslom! Köszönöm! Skoda specialista: XVII.Kaszinó köz 6-8. 06-30-9342120; 06-1-257-5283; H-P 08.30-18
attus 2007.05.30. 20:04:08 / # 24906
avatar
Rossz hírem van, ha a pucolás és a magas fordulaton való hosszas járatás nem vált be, akkor az alapjárati motor már az utolsókat rúgja valószínüleg. Javaslat: szereljétek ki az alapjárati motort, tegyétek át egy másik(működő!) szponzorautóból és ha így jó lesz, lehet is cserélni, sajnos. Ezek után a hibajelzés jó eséllyel bentmarad, azt ki kell töröltetni!

cbtaxi 2007.05.30. 19:46:39 / # 24909
avatar
????????????? Kicsit bővebben! Támadásjelzés,szabadjelző,riasztó,indításgátló? Hogy érted,hogy vmi hasonló??
baril40 2007.05.30. 19:19:24 / # 24908
avatar
Sziasztok! Nem tudnátok tippet adni,hová menjek? Szeretnék a kocsimba rejtett kapcsolót vagy valamit hasonlót szerelteni. Ha valaki tudna olcsó és negbízható szerelőt azt megköszönném. Üdv: Ildikó

cbtaxi 2007.05.30. 19:13:33 / # 24894
avatar
Mint minden kisgyerek. :-))))

tomajer 2007.05.30. 18:20:09 / # 24907
Köszönöm. Ha nem javul meg magától holnapra, akkor megkeresem a pasit. Csak kicsit messze van:-( Most ott tartunk, hogy egy mágus átnézet mindent, kipucolt még egy csomó dolgot, és megpróbálta számítógép nélkül betanítani. Nna ez nem sikerült. Ha megpörgetem egy kicsit, akkor működik, van is alapjárat, de egy idő után "elfelejti" amit addig tanult, és újra dadogós. Ha rányomom a klímát, akkor egy két percen belül kigyullad, az "EPC" felirat, és kezdhetek mindent előlről. Akkor már alapjárat sincs. Most az ÖMV legdrágább benyáját tankoltatták bele velem, és azt mondták, menjek vele minnél többet, hátha magától rendbejön. Én hiszek a csodákban:-)
Apuka 2007.05.30. 13:42:33 / # 24905
A vezetékes szám le maradt: 06-1-257-5283. Mindenképp a mobilt próbáld elöször!
Apuka 2007.05.30. 13:28:20 / # 24903
Skoda specialista: XVII.Kaszinó köz 6-8. 06-30-9342120. H-P 08.30-18. Séróból vág mindent. Profi és olcsó!
tomajer 2007.05.30. 13:25:11 / # 24902
Ki tud, egy jó, ócsó, megbízható iskolát? :-)
indi50 2007.05.30. 13:15:22 / # 24901
A cikket is érdemes lenne betenni.
indi50 2007.05.30. 13:14:23 / # 24900
Irány az iskola!:)
tomajer 2007.05.30. 13:12:24 / # 24899
Köszönöm. A pucolás tegnap megtörtént. Azóta stabilan roszabb. Addig csak néha állt le, most 1500 alatt, egyből lehörög. Tehát, lehet, hogy "számítógépesen" be kell tanítani???
indi50 2007.05.30. 13:10:35 / # 24898
remélem ez segít::)

indi50 2007.05.30. 13:09:56 / # 24904

indi50 2007.05.30. 13:06:54 / # 24897
" Az 1,4-es Volkswagen– benzinesekre régóta jellemző enyhe alapjárat-ingadozás ennél az autónál ez idáig nem jelentkezett, alapjárata sima, és hidegen is stabil. A társaság egy másik ugyanilyen gépénél azonban 70 000 kilométer után előfordult ilyen gond. A hibát az alapjáratot szabályozó villanymotor furataiba (a szívócsőben) rakódott kosz okozta, ami a konstrukció hibájából adódóan kartergázcsövön jut a torokba. Egy tisztítással és a szerkezet újbóli beállításával – a motor véghelyzeteinek márkaszervizbeli számítógépes „betanításával“ – minden helyrejött. "
Oldalszám: 9