Témakörök > Droszt Híradó > Hűség A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
csogu | 2006.11.02. 10:12:37 / # 22576 |
Engem meggyőztél, bár egy részletben nem értek veled egyet.
Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.
Miért 30 ezer? Miért nem csak mondjuk 10 ezer?
Vagy nekünk is legyen a kiállás 1000 forint és abban bennefoglaltatik 2 km.
Ha már mindenáron a gazdaságosságra törekedünk ez ne csak az egyik oldalon jelentkezzen!!!
Előzmény: #22557 anonymuser 2006.11.01. 20:55:44 |
|
tomajer | 2006.11.02. 09:16:33 / # 22575 |
Nna de nem állnak sorba!
Ha figyeled a lapot, egyre több cég kényszerül reklámozni is, hogy tagfelvételt hirdetett!
És ugye vannak cégek, ahol mindig is volt felvétel.
Ma bármelyik céghez felvesznek boldogan, csak a feltételek különböznek!
Tehát, most kéne megfogalmaznunk, hogy mi is az amivel bennünket el lehet csábítani.
Persze elsősorban, a sok, minőségi fuvar!:-)
Előzmény: #22574 2006.11.02. 08:27:22 |
|
törölt felh. | 2006.11.02. 08:27:22 / # 22574 |
|
Úgy látszik ti sajnos a másik fél vagyis a cég tulajdonos agyávval nem gondolkoztok.Miért adjon neked akár 2000ft-ot is vissza mert már 5éve ott vagy.Azért vagy ott mert megtaláltad a számitásaidat nem beszélve 10-15-20évről.Cim arányos tagdíj jól hangzik de a kapitalizmus ami a nagy vállalatokra jellemző:Nem érdekli őket,hogy te neked megéri-e az a lényeg,hogy neki így jó ha meg nem tetszik sorban állnak a helyedért.
|
madár | 2006.11.02. 08:10:59 / # 22573 |
|
Az APEH megnézheti a statisztikát is, amin ott virít a sztahanovista az 500 fuvarjával.Az azonban mégsem reális, hogy én -pl.a havi 100 cimemmel-a 600 ft-os fuvarért 600 ft-ot fizetek be a nagy kasszába.Az alapdíjat is úgy kellene megállapítani,-eleve-hogy ne létezhessen veszteséges fuvar.Ki az a hülye mester,aki elmegy megjavítani pl.a cirkodat 600 ft-ért, amikor a kiállása duplájába kerül.Neki aztán mondhatná a "simanyelvű fuvarszervező", hogy majd egyik meló kárpótolja a másikat.(hö-hö)
Előzmény: #22567 tomajer 2006.11.01. 20:21:54 |
tomajer | 2006.11.02. 07:57:59 / # 22572 |
én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.
Éniss! :-(((
Előzmény: #22571 Sas882 2006.11.02. 03:07:16 |
|
Bao, a FŐNÖK! | 2006.11.02. 03:21:32 / # 22570 |
|
A 6x6 ezek szerint él e nemes gesztussal.
Tudja valaki ,hogy a Bp. i cégek közül melyik
nek ilyen még a filozófiája?
|
Sas882 | 2006.11.02. 03:07:16 / # 22571 |
|
hello
félreértesz - esetleg elbeszélünk egymás mellett, ez majd kiderül - nem kellene, hogy a fuvarszervező cég bevétele csökkenjen, hiszen valaki kevesebbet, valaki többet fizet, s engem miért érdekljenek a munkagépek dolgai, őket sem érdeklik az enyémek, nem vagyok hobbitaxis - sajnos - de igazságtalannak tartom ezt az egészet.
Minőségi szolgátatást nyujt az,aki 10 orája benn rohad a kocsijában, ugyanmár, esetleg reggel majd' elaszik a reptérre menet.
S különben is, miért csak a taxis végezzen "minőségi" munkát, bár ezt nem tudom, hogy értetted, miért vándorolnának el, ez baromság, hiszen azért fizetnek amit kaptak ill. amit igénybe vettek a fuvarszervező cég szolgáltatásából.
De tudod mit, ne legyen, legyenek kategoriák, pl.
- csak matrica, tagfenntartás (cimet nem vehet fel)
15000/ho
- max. 100 cim/hó
a dij fele
- 100+ cim
a tagdij.
én a jelenlegi helyzetemben ugyanis ugy érzem, hogy lehuznak, mert én nem tudok napi 10-12 orát kint lenni, s mégis ugyanannyit kell fizetnem.
Az adócsalás bűncselekmény.
-
Előzmény: #22557 anonymuser 2006.11.01. 20:55:44 |
törölt felh. | 2006.11.02. 00:38:21 / # 22569 |
|
T anonymuser
azzal kezdeném hogy én nem ismerlek téged de ez nem is annyira fontos a véleményem megfogalmazásához. a feltételezésem szerint te valamelyik budapesti fuvarszervező cég illetékese lehetsz gondolom ezt a hozzászólás tartalmából és a téma megközelítésének az irányából. érthető hogy te így látod de jellemző az is hogy csak egy oldalról látod és csak a fuvarszervező oldaláról közelíted a témát.
azt írod a harmadik sorban :Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
felteszem a kérdést ki látná a kárát?
majd a végén felteszed a kérdést a matematikai eszmefuttatás után hogy: Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek?
számomra ez utalás arra hogy mégiscsak a fuvarszervező iroda (szándékosan nem mondom hogy taxitársaság)látná a kárát. az én véleményem pedig röviden annyi ha valamelyik fuvarszervező iroda ezt szeretné bevezetni akkor biztosan tudna találni megfelelő variációt csak egyszerűbb és tervezhetőbb azt mondani hogy "x" ezer a havi díjj aztán szia.
remélem nem ez a helyes megfejtés mert nemszeretnék totál üzemanyagot tankolni.
Előzmény: #22557 anonymuser 2006.11.01. 20:55:44 |
tomajer | 2006.11.01. 21:49:07 / # 22568 |
Szép jóestét kívánok!
Micsoda megtiszteltetés!;-)
Előzmény: #22557 anonymuser 2006.11.01. 20:55:44 |
|
anonymuser | 2006.11.01. 20:55:44 / # 22557 |
|
SAS komám!
Egyszer régen már levezettem Neked a Taxi, Jók, rosszak, azóta kivéreztetett hasábjain, hogy mekkora tévedésben vagy!
Nem a fuvarszervező irodák látnák kárát annak ha a taxisok fuvarszám arányos díjat fizetnének.
Ebben az esetben ugyanis a felvett fuvarok havi statisztikáját, amely a pénzügyi elszámolás alapját képezné 5+1 évig a fuvarszervezőknek meg kellene őrizni. (jelenleg egy hónapig van meg) Egyébként a kiállított számlán is fel kellene tüntetni ezt a számot, ami nagy valószínűséggel nem egyezne a taxióra által kinyomtatott havi fuvarszámmal. Nyilván azért mert a sok utcai "beülős" is szerepelne benne!!!
Egyébként amennyiben ezt az apró szempontot figyelmen kívül hagyjuk a fuvarszervezőknek semmivel nem lenne kevesebb a bevételük a jelenleginél. Miért?
Ezért:
Tételezzük fel, hogy egy 400 fös taxitársaságnál 60.000.-Ft a fuvarszervezési díj havonta.
Ennek az 50%-a legyen az alapdíj, amelyet minden körülmények között be kell fizetni, ez 30.000.-Ft.
A maradék 30.000.-Ft egy fuvarra eső díja pedig úgy számítható ki, hogy az egy taxisra eső átlagos fuvarszámmal elosztjuk. Legyen ez az átlag 150 fuvar/hó/taxis. (vagyis az összes fuvarok száma 60.000 db/hó)
Végeredmény: felvett fuvaronként 200.-Ft-ot kellene fizetni.
Érdemes ellenőrizni visszafelé számítással is ha valakit érdekel!
Kategóriákra bontva: 100 fuvar/hó=45.000.-Ft
200 fuvar/hó=65.000.-Ft
300 fuvar/hó=85.000.-Ft
A véleményem az, hogy amennyiben ezt egy taxitársaság bevezet, akkor onnan a "munkagépek", akik valójában kiszolgáják a megrendelőket nagyon hamar elvándorolnának. Az ott maradt "hobby" taxisokhoz csatlakoznának más társaságoktól a hasonló mentalitásúak.
Heti kérdés. Milyen minőségű szolgáltatást nyújtana ez a taxitársaság megrendelőinek? A helyes megfejtők között egy 1.5 literes üzemanyag utalványt sorsolok ki, amely bármelyik Totál kútnál beváltható!
|
tomajer | 2006.11.01. 20:21:54 / # 22567 |
Nem érdekli őket.
Többnek is felvetettem a kérdést. Ezer kifogásuk volt.
Volt olyan, amiben van is valami (APEH);-)
Előzmény: #22566 indi50 2006.11.01. 19:40:29 |
|
indi50 | 2006.11.01. 19:40:29 / # 22566 |
Egyszer talán meghallgatnak.Bár, ahogy nézem nem nagyon hajlanak rá.
Pedig, egy egyszerű számolással megvalósítható lenne.
Megszámolni, hogy mennyi fuvart adtak ki.
Megszámolni, hogy mennyi a bevétel a tagdíjakból, aztán már csak számolni kell.
Gondolom, hogy beleférne egy alaptagdíj is, hogy azért ne maradjanak pénz nélkül, ha nincsenek fuvarok:).
Gondolod, hogy érdekelné őket ez a variáció?
Szerintem nem.
Előzmény: #22564 Sas882 2006.11.01. 16:13:32 |
|
indi50 | 2006.11.01. 19:26:04 / # 22565 |
Tudom, hogy nem nagyon szoktak a cégek vezetői hozzászólni a dolgokhoz, de itt azért elvártam volna.
Gondolom nem szívesen mondanának le, erről a "horribilis összegről", mást meg mit írhatnának.
Csak, akkor azt nem értem, hogy miért beszélnek lojalitásról a cég felé.
Nem nagy veszteség, a régieknek meg jól esne.
|
|
Sas882 | 2006.11.01. 16:13:32 / # 22564 |
|
az én vállalkozásoménak is
miért fizessek ugyanannyit, mint az aki 2x annyi fuvart vesz fel a cégtől.
teljesen logikátlan dolog, olyanért fizetni, amit nem is veszek igénybe
másrészt konkrétan mérhető lenne a teljesitmény, hogy kijöjjön a jelenlegi 60e ft, az 300/fuvar (ami öszintén szólva elég huzós) az 200cimet jelent/fő.
Előzmény: #22561 tomajer 2006.11.01. 13:22:26 |
Bao, a FŐNÖK! | 2006.11.01. 13:35:04 / # 22563 |
|
A Hohó kollégáé az ötlet,remélem nem sértődik meg,hogy eddig nem írtam a nevét. :)
Előzmény: #22551 csogu 2006.11.01. 06:48:42 |
tomajer | 2006.11.01. 13:24:38 / # 22562 |
Amikor tíz évesek voltunk, hallottam, hogy volt egy ilyen akció. Nem tudtam, hogy azóta is folyamatos.
Ha így van, tényleg szép gesztus.
Ki lehetne bővíteni, egy kicsit, hogy aki fél évvel később lépett be, az is bekerülhessen ebbe a körbe idővel.
Előzmény: #22556 twenty 2006.11.01. 10:28:49 |
|
tomajer | 2006.11.01. 13:22:26 / # 22561 |
Neked ebben teljesen igazad van.
De azt is pontosan tudod, hogy soha nem fog megvalósulni:-(
Nem érdekük!
Tood, az ő vállalkozásuk bevételeinek, tervezhetőnek kell lennie:-)
Ez a másik, amit a Bao javasolt csak egy gesztus.
Szép, és támogatandó gesztus.
Lenne!
Előzmény: #22560 Sas882 2006.11.01. 09:51:29 |
|
twenty | 2006.11.01. 10:28:49 / # 22556 |
|
Cső!
Gondolom tudod, hogy a dobókockánál van ilyen.
Az alapítótagok kapnak tíz százalékot.
És ez szerintem megbecsülés.
Előzmény: #22549 tomajer 2006.10.31. 23:08:34 |
Sas882 | 2006.11.01. 09:51:29 / # 22560 |
|
csak magamat tudom ismételni, teljesitmény utáni fizetés, azaz itt nálunk a felvett cimek után, sok feszültség elmulna.
|
csogu | 2006.11.01. 08:43:19 / # 22559 |
:-DDDDDDDDDD
Na meg ami még tetszik:
Tanulj, tanulj, tanulj...azt amikor mész felvételizni egy munkahelyre, akkor azt mondják, hoy ehhez a melóhoz túlképzett vagy:-)))
Előzmény: #22555 2006.11.01. 07:58:46 |