Hozzászólások száma: 4099
Ugrás a hírhez Oldalszám: 205
Témakörök > Droszt Híradó > Hogy mik vannak...!? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
smokie09 2010.04.10. 04:06:18 / # 217143
avatar
Akkor nem csak az én szememet ütötte meg:)(nincs ilyen nevű dizsi) Nagggyon meleg... De a leginkább az, hogy ezt az újság főszerkesztője Berkó úr is engedte így lehozni. Vagy meg se nézik mi jelenik meg a lapjukban? Mert akkor ennyi erővel az is ott lehetne nagy betűvel, hogy a k... a...ját, az xy-nak. Nem?
tomajer 2010.04.10. 02:39:26 / # 217142
[b]Bizonyosság Akkoriban taxival róttam az utakat. Persze mindig arra, amerre a (nem mindig) kedves utas akarta. Egyszer épp a „Pacsirtába”. Ez Pest egyik legtávolabbi pontja, minden taxis rémálma. De nem volt mit tenni, kedvetlenül poroszkáltam a rosszul megvilágított utakon, talán nem is figyeltem kellően. Majdnem elütöttem egy nőt, aki a homályból lépett elém. Kiugrottam a kocsiból, fogalmazgattam a szidalmakat, de amikor jobban megnéztem, elhűltem. 30 éves lehetett, hálóingben (ezen csodálkoztam, hiszen tél volt), kifestve. Nagyon csinos volt, és feldúlt. Így szólt:[/b] ..... .....

alelölülő 2010.04.09. 02:34:45 / # 217137
Vajon valami alulművelt f.sz szójátékot gyártott Olof Palme nevéből, és tényleg így hívják a róla elnevezett házban üzemelő szórakozóhelyet, vagy egy alulművelt f.sz még nem hallott a névadóról, és inglisítette a nevét??

tomajer 2010.03.23. 07:58:20 / # 217095
[b] Meztelenül akart taxit borogatni A modern világ elleni tiltakozás különleges formáját választotta egy kínai férfi.[/b] 2010.03.20. 18:00 A modern világ elleni tiltakozás különleges formáját választotta egy kínai férfi. A valószínűleg megháborodott ember anyaszült meztelenül sétált Kína Hefei városának főutcájára, és megpróbált puszta kézzel felemelni, és arrébb tolni egy taxit. Terve persze meghiúsult, hiszen nem volt annyi ereje, hogy megmozdítsa, de a próbálkozásainak nagy sikere lett. Az emberek tömegbe verődve figyelték a furcsa próbálkozást, még a belváros forgalma is leállt. A különleges mutatványnak aztán a kiérkező rendőrök vetettek véget, a központi hatalom, és a globalizáció ellen tiltakozó férfit a pszichiátriára szállították. F. Zs.

thomas 2010.03.22. 16:58:32 / # 217104
Ja? Akkor ok.A múltkor a Rtaxival 2770 volt neki! :-D
tomajer 2010.03.22. 16:54:01 / # 217103
Hidegkútról:-)
thomas 2010.03.22. 16:48:01 / # 217102
Ez még a ritka szarnál is szarabb! :-( Azt azért jó lenne tudni,hogy honnan ment a szimpi Zsófia "cirka 2780-ért"? De hogy sok volt neki, az tuti!
tomajer 2010.03.22. 16:39:35 / # 217100
A taxizás buktatói Ritka szar!:-)

csogu 2010.03.19. 02:44:22 / # 217125
Aki büszke magára, hogy Magyar, az gondolkodjon el rajta, hogy mit érezne ha Görög lenne?...és azt jogosan is érezhetné!
csogu 2010.03.19. 02:43:30 / # 217124
Nem néz ki rosszul:-))
tomajer 2010.03.18. 22:38:28 / # 217123
[b]Se taxi, se benzin Görögországban Görögországban nem lehet sem tankolni, sem pedig taxizni. Sztrájkot hirdettek ugyanis a kúttulajdonosok és a taxisofőrök. Így tiltakoznak a kormány új adótervei ellen, egyebek mellet az sem tetszik nekik, hogy a jövőben minden vásárlónak számlát kell adniuk.

szálka 2010.03.18. 02:33:34 / # 217119
avatar
Nem lett volna egyszerűbb beilleszteni a hangfelvételt a kabaréból?
nina69 2010.03.18. 01:59:40 / # 217118
avatar
Életem első vadasa!!!! :) Állítólag finom volt. Apa mindmegette!!! :):) De lehet, hogy "csak" éhes volt... :(:( Csogu, szerinted???

törölt felh. 2010.03.17. 19:13:11 / # 217117
avatar
Csengetés, ajtónyitás. - Jó estét! Meghoztuk, szereljük! - Mit?! - Hát a sötétségmérőt. Pardon, szabad? - Miféle sötétségmérőt?! - Hogyhogy mifélét? Nem tetszett papírt kapni? - Nem én! - Akkor tessék. - Nekem ne szereljenek ide semmit! Van nekem már mindenem! Gázóra, villanyóra, hőmérőből kettő, vekker... - Sötétségmérője is? - Az nincs, de... - Na látja. Hol van még a minden. -... és mit mér ... ez? - Hát sötétet. Hova szereljük? - ... talán oda ... a sarokba... - Nem lesz ott neki túl sötét? - Nem az kell? - Nézze, túl sötétben könnyen tönkremehet. Nem szabad túlterhelni. Meg aztán ... maga is rosszabbul jár. - Miért? - Nagyobb lesz a sötétszámla. - Mi?! Még fizessek is a sötétért?! - Miért? A villanyért nem fizet? - Azért igen, de... - Akkor meg ne csodálkozzon. Szóval, ha a sarokba tesszük, ott többet mér majd, bár tehet elé egy lámpát, csak akkor a villanyszámla lesz nagyobb. - Jó, tegyék az ablak elé - Rendben. De ... akkor meg a szoba lesz egy kicsit sötét. - Ettől a kis vacaktól? - Dehogy. Ez csak a mérőhelybemérő. - És mekkora a mérő?! - Kétszer négyszer feles. - ..méterben? - Igen. - Nincs kisebb?! - Csak nagyobb. Hatszor kettes, hétszer hármas meg nyolcszor négyes. De az már közületi. - És miért ilyen nagyok? - Hogy ne tudják ellopni. Meg aztán kell a hely a fogaskerekeknek, a plombának, a hangszigetelésnek. Igy is dübörög. - Mi?! - De sokat csodálkozik. Bizony vége az éjszakai nyugalmas csöndnek. Na, behozzuk. - Leolvasni tudja - Azt is nekem kell? - Igen. Kevés az emberünk. Szóval, nem könnyű leolvasni, mert világosban nem mutat semmit. Sötétben meg maga nem lát semmit. Egyedül él? - Szerencsére. - Ez esetben nem az. El kell végeznie a leolvasó tanfolyamot. - ...jaj... - Nyugi. Mindenki átmegy. Előbb-utóbb. És csak két hónap. A lényeg az ugrás. - Milyen ugrás? - Hát a villanykapcsolótól a mutatóig. Leolvasás el~ott felkattintja a villanyt, aztán usgyi! Fénysebesség plusz egy picire kapcsol, hogy elérje a mutatót. - De ha gyorsabb vagyok a fénynél, ekkor még sötétben érek oda és nem látom, hogy mennyi sötét van. - Azt nem. De meg tudja fogni a mutatót, hogy ne menjen vissza nullára, mikor odaér a fény. Mondom, nem nagy ügy. Ugrik, igyekszik, és már csak várja a fényt, meg leolvas. - ...és ha nem egyedül élnék? - Akkor a társa kezeli a villanykapcsolót, maga meg a mutatót fogja - És mi lenne, ha elemlámpával csinálnám? Megfogom a sötétben a mutatót, és rávilágítok. - Szabálytalan. A lámpa a lábára eshet. Volt már ilyen. Megijedtek az adattól. - Én szorosan fognám a lámpát. - Biztos? - Biztos. - Na jó. Akkor adunk egy beutalót az elemlámpafogó táborba. - Hova? - Hát a lámpafogó kiképzőbe. Jó a hortobágyi? - Nem tudom, még sohasem voltam benne... - Nagyon jó. Amerikai módszerekkel képeznek. Először faágon gyakoroltatják a markolást, aztán felkerül a lámpaszimulátorra, végül pedig levizsgázik éles elemessel. - Tetszik a program, de tényleg jól tudok fogni. - Uram, én elhiszem, de ha nincs róla igazolása a sötétség-leolvasás ellenőr megbüntetheti. - Ő is fog jönni? - Hogyne. Keddenként. Akkor mindig itthon kell lennie. Ne nézzen rám ilyen sötéten, mert magasabb lesz a számla! - ...ez a ... ellenőr pontosan mit ellenőriz? - Hát, hogy maga szabályosan tud-e leolvasni. Nem hajol-e túl közel a géphez. - Miért, mi történik, ha túl közel hajolok? - Még ezt sem tudja? Beüti a fejét! - ..jaj... - Jaj bizony. De igényelhet leolvasó sisakot. - Na jó, feladom. Nézzék ... nem lehetne, hogy maguk nem találtak engem itthon? - Hát... - Kétezer? - Rendben. Viszlát. Ajtóbecsukás. Szinte azonnali csengetés, ajtónyitás. - Jó estét! De jó, hogy hazaért! Az előbb nem találtuk itthon...

smokie09 2010.03.15. 10:35:35 / # 217106
avatar

nina69 2010.03.10. 05:46:56 / # 217099
avatar
nina69 2010.03.10. 05:45:37 / # 217098
avatar
Úgy néz ki, hogy minden autó gyártó fejlődik. Nézzétek az új Volgát!!!

alelölülő 2010.03.09. 01:44:43 / # 217097
Érdekes történet arról, hogyan vett meg és hozott haza egy TotalCar-os autóbolond egy 1962-ben gyártott Mercedest Svédországból a sarkkör közeléből. A link az utolsó oldalra mutat, ahol a "Sztori eddig" címszó alatt linkek vannak a történet korábbi eseményeire. Nem rövid, de autóbolondoknak kötelező! http://belsoseg.blog.hu/

nazoli 2010.03.08. 06:58:06 / # 217094
avatar
A TV nem tesztelte a taxisokat, hanem egy jelenséget mutatott be. A Gönczi úgy kezdte, hogy arra kíváncsiak, megy-e még a lehúzás.(Jelentem, megy!) Tessék! Próbáljuk ki! Üljünk be céges taxikba, az utcán, és nézzük meg! Én benne vagyok! Azt borítékolom. Lehet, hogy ha megtolnak is 2-300 Ft-al(bár ebben sem vagyok biztos), de arányiban csak töredéke, mint a nem céges! Egyszer éjjel, a Metróból kijövet, nem akartam várni a rendelt taxira, és egy mezítlábas Suzukissal akartam hazamenni. 800 Ft-ra lakom az állomástól, jattal 1000. Rákérdeztem, hogy 1000-ért elvisz-e. Úgy nézett rám, mintha UFO-t látna! Sommásan elintézett. „Nem!” Megvártam a rendeltet. Lehet társaságon kívül is tisztességesen taxizni. Ha akarnak! Nem hiszem, hogy ez idáig az általad írt anyagcseretermékek értékéért dolgoztunk volna. A mai magyar realitás ennyit engedett meg. (Majd ezután másképpen lesz. Most már közelíteni fogunk.) Maradjunk a 4800-as Blaha-Körtér árnál. Egy km-re kb. 1000 Ft. jött ki. Minden áru, szolgáltatás árának van anyag, és munka tartalma. Egy német adat szerint(Taxisok Világa) ha jól emlékszem, 130-140Ft körüli összegbe kerül egy km. Ha ezt vesszük anyag árnak, akkor mi a maradék 870? Egy km-t 870 Ft-ért vezet a sofőr? Mit tud ennyi pénzért? Ebből kiindulva a köztörvényesekkel való összehasonlítás igenis helytálló! „De unfrankó bemutatni egy jelenséget úgy, hogy nem beszélek arról, ami mögötte van.” Szerintem unfrankó az, amit a „kollégák” csináltak! A Tv nem egy gazdaságszociológiai felmérést, tanulmányt készített, bemutatva a taxizás ebben az értelemben vett legsötétebb zugait! Csak egy jelenséget mutatott be, egy riportban. „Azt meg végképp nem tudjuk, hogy ez a blahás hogyan dolgozna normális feltételek és körülmények között.” Megmondom neked. Sehogy! Taxival legalábbis biztosan nem! Egy normálisan működő országban, normális feltételek mellet, már nem csak az engedélyét, de az autóját is elvették volna! Mindezektől függetlenül, a céges taxik tesztelésére tett ajánlatom áll!
hiénakutya 2010.03.07. 18:29:50 / # 217093
Jajj, Istenem, Istenem! :-DDD Tehát, ha én leforgatok egy anyagot arról, hogy hogyan verik át a taxisok az utasokat, akkor azért nem kell céges taxikat tesztelnem, mert ezt egy újság már megtette korábban és ezáltal megvalósul a kiegyensúlyozottság? :-D Ráadásul az újság tesztje sem volt pontos. Idézem: "Az alapfeltétel tehát ez volt: munkanapokon 16 óra körül telefonon taxit rendelünk a Kosár magazin szerkesztősége elé..." Most Neked, a cégesnek magarázzam el, hogy a telefonos fuvarra 200-300 forintnál többet senki nem mer ráküldeni? Tessék leinteni egyet az utcán, vagy beülni droszton! Hajrá! :-D Ha én azt akarom, hogy lehúzzanak, akkor biztos, hogy tudom, hogyan kell viselkednem, hogy áldozattá váljak. Külföldit játszok, nem kérdezek semmit, stb... Ugyanakkor a tipikus utas-magatartás ma már nem ilyen. Még a külföldi is érdeklődik, a magyar meg eleve úgy jön oda, hogy ennyiért ide-meg oda jó-e nekem. Érdekes módon, amikor a Duna Plázánál ácsorgókhoz odamentek, akkor tudtak előre érdeklődni, majd némi alkudozás után akadt valaki, aki korrekt áron elvitte volna őket. Az pedig egy lehúzásokról szóló riporthoz vajon mennyiben tartozik hozzá, hogy tilosban állnak? De, ha már hozzátartozik, akkor az is hozzátartozik, hogy miért állnak a tilosban. És akkor, ha már elérkeztünk ide: ki simogatta meg a blahás buksiját? Mert én nem. De unfrankó bemutatni egy jelenséget úgy, hogy nem beszélek arról, ami mögötte van. Köztörvényes bűnözőkkel egybevetni pedig még egy blahást sem lehet. Mert ő adót, járulékot és sok egyéb költséget fizet a tevékenysége után, ami az általad felsorolt mesterségek gyakorlóiról nem igazán mondható el. Azt meg végképp nem tudjuk, hogy ez a blahás hogyan dolgozna normális feltételek és körülmények között. Bár én értem, hogy számodra csak egyfajta korrekt taxis létezhet; aki belép egy fuvarszervezőhöz és szarért-hugyért dolgozik. És csak kicsiket nyom rá. :-)
Oldalszám: 205