Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
Zsemle 2007.04.13. 16:21:00 / # 155951
avatar
Négy éve átlagosan kettő órával dolgoztam kevesebbet napokra lebontva.

csogu 2007.04.13. 16:15:00 / # 155968
"Nevetni" fogsz, valóban rosszabb neki most. Volt egy nyugodt droidsága, most meg a "maga" ura...vért is izzad vele rendesen....de olyan szinten, hogy néha még én is megsajnálom, amikor VASÁRNAP este 23 órakor még címre nyomkod...mert neki most jó... Nem tudom mennyit dolgozik mostanában statisztikailag, de ha a te gépedben ez van, akkor az semmi mást sem mutat, mint hogy romlott a 6x6 címállománya, hiszen több (időben) munkával ugyanannyi cím...hát ez elég szomorú... Az igaz, hogy manapság nehezebben mozdulunk meg a hírekre, mivel nekünk is ebből a "szakmából" kell megélni...erre Betyár nappalos lett, én nyomom mint állat, plusz mindig jön valami egészségügyi nyavaja...tomajer meg eddig sem járt élen ebben...de hát ez van:-)))
cobretti 2007.04.13. 16:09:40 / # 155967
avatar
És nem szólt, hogy ne ruházzatok be új és drága technikára, mert nem éri meg? Hogy van ez? Én azt hittem azért halódik hetek óta a hallotaxi.hu, mert tomajer agyon dolgozza magát, ezért nincsenek friss hírek, infók, halódnak a topikok, erre nézem ma, ugyanannyit dolgozik mint 4 éve, tehát szuszóka délben stb. Lehet, hogy nő van a dologban?
csogu 2007.04.13. 15:55:40 / # 155943
Szponzor autó kérem...azzal könnyen jár a szája:-))

csogu 2007.04.13. 15:54:36 / # 155970
Feleségem kérdezte, hogy miért fújok rád...azt ezen elgondolkodtam...valóban úgy tűnik vissza, hogy állandóan keresem a konfliktus helyzetet veled. Pedig nem veled van bajom, te teszed a dolgod, és mint az látható a 6x6 eredményeiből, nem is rosszul...de...feltétlen elkerülhetetlen, hogy csak egy szemszögből nézd és lásd a taxizás mai helyzetét? Figyelj, te sem tudnál segíteni rajtunk, még akkor sem, ha egyik éjszaka meglátogatna Teréz anya, és megáldana, mivel egyedül nagyon kevés lennél ehhez. Semmi többet nem vár el az ember, és a jelenlegi helyzetben nem is várhat el, mint egy kis megértést. Figyelj Sanyi, ez olyan, mint amikor az egyik taxis azt mondta a te munkádra, hogy kóklerség, mivel ezer forintost árulsz 743 forintért. Erre nagy kedvem lenne rábólintani, mivel "néha" én is így érzek, amikor belegondolok, hogy Békásról a nappali forgalomban épp csak 5 ezer felett van a repteres transzfer...de ha ezt megtenném, akkor én is csak egy szemszögből látnám a helyzetet és akkor semmivel sem lennék jobb... 11 cég van ma Budapesten (mármint taxis cég), de az is lehet, hogy már több...nektek is egyre nehezebb a helyzet és nem tudjátok másként megoldani, hogy a gazda is elégedett legyen és a birkák se pusztuljanak éhen, mint egyre több és több kedvezményt adni a kedves utasnak. ...és meg is tehetitek ezt, mivel a birkák, ha elfogy a legelő, akkor a saját gyapjújukat és képesek elfogyasztani, de valahogy csak életben maradnak...már amelyik... Nektek sem könnyű megfelelni, mint mondottam, mivel, ha kevés a birka, akkor a gazda elégedetlen, ha kevés a birka, akkor az utas más gazdához megy...így nem marad más hátra, mint megtalálni azt a még járható utat, ami mindenkinek elfogadható...na és ez a te feladatod. Meg itt ez a fránya empátia, ha te most ebbe belemész, akkor neked is felteszik ezt a kérdést, hogy senki sem kényszerített ebbe az állásba, akkor miért nem lépsz...?...azt meg nem szívesen tenné az ember, hiszen minden szentnek maga...hiszen érted te ezt...de néha...egészen ritkán...nem lehetne mégis csak ránk is gondolni? 64200 Ft.!!!...Sanyi, ez rengeteg...a lehetőségért...a sima esélyért... Szóval ne érts félre, én nem orrolok rád, csak épp vannak dolgok, amiben csak a te szemszögödből van igazad:-) ..na, hagylak futni, mert tuti vár már a család otthon, és ebben a szép időben még egy esti séta, egy kellemes vacsora is belefér…elvégre hétvége van, a pihenés és a kikapcsolódás ideje:-) Szia!!
cobretti 2007.04.13. 15:49:47 / # 155950
avatar
Na te meg aztán! Te kis munkagép:-) Aki 2 x annyit dolgozik, mint 4 éve, meg azt tanácsolja, hogy nehogy már új autót vegyen szegény kolléga. Szép gyerek vagy, hallod. Neked minek vettek új autót?
tomajer 2007.04.13. 15:41:51 / # 155942
Három "betolás" az ő vérnyomásával?:-)))

cobretti 2007.04.13. 15:35:23 / # 155966
avatar
Köszönöm! Neked is legyen eredményekben gazdag hétvégéd, minyimum 2 vidék, + 3 betolás:-)
csogu 2007.04.13. 15:30:42 / # 155945
Kellemes hétvégét, jó pihenést:-))))

cobretti 2007.04.13. 15:28:08 / # 155965
avatar
Kedves csogu! Nem gondolom, hogy feléd bármivel is elszámolni valóm lenne a végzett munkámmal kapcsolatban. Továbbá azt sem igényelem, hogy az általad "keménynek" titulált 5 napos munkahetem szervezéséből részt vállalj. Azt meg kérlek hagyd meg nekem, hogy szabadon eldönthessem kikkel és milyen formában vállalok közösséget, mint ahogy arra sem tartok igényt, hogy te emlékeztess arra, honnan, miként indultam. Kívánom, hogy az életben neked is megadasson, hogy olyan munkát végezz, amit legalább úgy szeretsz, ahogy én az enyémet.
csogu 2007.04.13. 14:52:58 / # 155964
Szia Cobretti! A vasárnapi körkérdéses ötletemre köszönöm, megkaptam a választ...vagyis nem kaptam választ, így azt sajnálatos nem-nek tekintem.. mint írtam, megértem, hiszen nem lehet elvárni azt még tőled sem, hogy egy-egy kemény 5 napos munkahét után még a hétvégédből is ránk szánj 3-4 órát...hova jutna így a világ??... Nem várok el tőled (sem) érzelmi megindítatást, hiszen a szakácsnő sem sírdogál, amikor a csirke nyakát elvágja... Viszont, abban igazad van, nem bonyolult ez, hiszen egyszerű a kérdés...csinálod, vagy nem csinálod...ha erre megadjuk a választ...és megadjuk, hiszen csináljuk, akkor meg mit is akarunk még...tökéletesen igazad van. Hmmm...főtaxinál magasabb pozícióban?? Mitől magasabb pozíció az? Nem érzem annak. Valóban, kapunk kedvezményt a tagdíjból, nem is keveset, amiért mi szolgálatot adunk...megdöbbentő, de valóban nem puszira várják ezt el tőlünk... Az, hogy mégis a tagdíjat itt most megpiszkáltam az nem más, mint hogy felmerült mint téma...és miért foglalkozom ezzel, amikor engem "nem is érint"? Háááát ezt meg főleg nem akarom elvárni tőled, hogy megértsd, hogy mi az a közösség, mi az a tartozni valahová, és ha épp onnan valamilyen szinten "felmentést" is kapsz, attól még ne feledjük el, hogy honnan indultunk...tényleg Cobretti, te honnan indultál????
cobretti 2007.04.13. 14:43:04 / # 155963
avatar
Szia csogu! Túl bonyolultan közelíted meg a lényeget. Szerintem. Ráadásul mikor ilyen manipulatív módon pengeted az érzelmi húrokat, mindig teleszipogok egy 100-as papírzsepit. Na ez az ami sok/k-ba van:-) Pedig egyáltalán nem olyan bonyolult. Megéri, vagy nem éri meg? Havonta eldöntheti mindenki, hogy itt és ennyiért továbbra is megéri-e, vagy esetleg más, jobban jövedelmező elfoglaltságot keres magának. Egyébként most, hogy a Főtaxinál magas pozicióba helyeztek ez a tagdíjtéma téged nem annyira érint, gondolom. Ugye? Mert a Főtaxisok topikjában valahogy nem érzem azt a harcos kritikai hangvételt, amit a többi cég topikjaiban eleresztesz időnként. Persze azt írsz ide is meg máshová is, amit akarsz.
cobretti 2007.04.13. 14:20:57 / # 155962
avatar
Szia Zsemle! Rád bízom, hogy ezek után minek veszed. A mai hírt azért még olvasd el, aztán szaladj regisztrációs díjat fizetni. Nem tud fizetni az IL Ferro Az autóreklámcég három hónapig nem utal Népszabadság • Batka Zoltán • 2007. április 13. IL Ferro-autóban. Lehet kapaszkodni Kép: Kovács Bence Az IL Ferro autóreklámos cég vezetője lapunknak bejelentette: pénzügyi problémáik miatt három hónapra felfüggeszti a reklámdíjak folyósítását a nyolcezer ügyfélnek. A partnerek jó részénél rövidesen kopogtathat a végrehajtó, mivel az ígéretekben bízva anyagi erejük felett vágtak bele az autóvásárlásba. "Cégünk átmenetileg olyan pénzügyi helyzetbe került, hogy a szerződésekben egyébként is biztosított három hónapos szerződésfelfüggesztési jogával kénytelen élni" - áll az IL Ferro szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében. Mindezt megerősítette számunkra Körmendi Ákos, aki február óta az IL Ferro Kft. tulajdonosa és ügyvezetője. (Az IL Ferro honlapjáról lapzártakor letölthető hasznosítási szerződésekben csak a használt autóval rendelkező ügyfelekében szerepel ilyen kitétel.) Körmendi Ákos elmondta: a szerződés alapján az IL Ferro bármikor felbonthatja az új tulajok szerződését, ami szerinte egyben azt is jelenti, hogy halaszthatja a fizetést. A nyilatkozatban olvasható indoklás szerint ezt a lépést "a jelenlegi helyzetben az aktuális ügyfélszám nagysága is megkívánja, ugyanis a létszám és a probléma nagysága nem teszi lehetővé, hogy két-három héten belül hathatós partneri segítséget kaphasson a cég." A társaság február óta tolja egyre későbbre a fizetést. A nyilatkozat szerint az ügyfeleket "ezúton semmiféle anyagi hátrány nem érheti, hisz a szerződés lejárta értelemszerűen három hónappal kitolódik." Ez logikusan annyit jelent, hogy elvileg május végén, június elején utal(na) a társaság. A hasznosítási szerződés fenti pontjai erre az időszakra is felmentést adnak a cégnek a fizetés alól. Az IL Ferro a két hét múlva esedékes áprilisi részlettel együtt már most milliárdhoz közelítő tartozást görget maga előtt. Korábban a cég által megadott ügyfélszám alapján háromszázmillió forintra becsültük azt az összeget, amelyet havonta kellene folyósítani az ügyfeleinek. Nem tudtuk elérni Varga Mátyást és Laskay Róbertet sem, akik az év elejéig voltak az IL Ferro tulajdonosai, majd a sajtóban vázolt, hosszú távú üzleti terveik dacára drámai gyorsasággal eladták az IL Ferrót Körmendinek. Az újdonsült cégvezető a múlt héten a reggel.hu érdeklődésére tényként közölte: az IL Ferro múlt hétfő óta folyósítja az autómatricáik után járó reklámdíjakat. A Népszabadság jó pár IL Ferrós ügyféllel tartja a kapcsolatot, akik közül senki sem erősítette meg a fizetés tényét. Az ügyfeleknél egyelőre nem szakadt el az a bizonyos cérna, legalábbis a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél, illetve a civil fogyasztóvédőknél eddig nem éltek panasszal, és a rendőrségnél sem tudnak róla, hogy bejelentés érkezett volna a cég tevékenységével szemben. Az ügyfeleket a kincstári optimizmus mellett az IL Ferrós szerződés azon pontja is önmérsékletre bírhatja, amely szerint a cég bármikor, indokolás nélkül bonthat velük szerződést. (Ezt természetesen az ügyfél is megteheti, a befizetett pénzéről így is, úgy is lemondhat.) Az IL Ferro nyilatkozatában az áll: "Az utóbbi egy hétben munkatársaink megkezdték az ügyfelek megfelelő tájékoztatását az átmeneti problémáról, illetve egyben kérjük is szíves megértésüket és türelmüket." A kissé elnagyolt megfogalmazás sokféleképpen érthető, de tényként csak azt szögezhetjük le, hogy az ügyfelek kaptak valamilyen tájékoztatást. Így például többségükkel az ügyfélszolgálatosok tényként közölték: a cég vélhetőleg tizenötödikéig fizet. Másoknak már a múlt hetet jelölték meg folyósítás időpontjaként. Találkoztunk olyan fővárosi ügyféllel is, akinek az utolsó járműszemlén egy aláírás nélküli értesítést nyomtak a kezébe, amiből arra lehetett következtetni, hogy a cég csak a következő, április végi szemle után fogja kifizetni a márciusban elmaradt díjakat. Az IL Ferro egyik ügyfélszolgálatán mindhárom verziót megerősítették, az utolsónál hozzátéve, hogy "külön fogják folyósítani az elmaradt márciusi, és külön az esedékes áprilisi részletet". Az persze továbbra is kérdés: vajon miből. Korábban a sajtóban több reklámszakértő meglehetősen szkeptikusan nyilatkozott az autóreklámban rejlő lehetőségekről. A cég honlapján reklámozók között jelenleg egyetlen "fajsúlyos" társaság, a Shell emblémája látható. Megkeresésünkre az olajcég határozottan cáfolta, hogy reklámmegrendelésről lenne szó. Szerintük az IL Ferróval szerződéses kapcsolatban álló partnerük, a Suzuki Géro kapcsán kerülhettek fel a honlapra, mivel a Suzuki Géro több Shell-termék viszonteladója is. A Shellnél elmondták: munkatársunktól értesültek arról, hogy a cég logója szerepel az IL Ferro reklámozó partnerei között. A Suzuki Géro kereskedelmi igazgatója nem kívánta kommentálni a Shellnél elmondottakat. "A híresztelésekkel ellentétben a Hírauto Kft. a szerződésben vállalt feltételek szerint fizeti kedves ügyfeleit" - áll a másik autóreklámos cég, a Hírauto honlapján. Az IL Ferro most bejelentett fizetésképtelensége valószínűleg komoly hatással lesz az utóbbi években felfutott reklámautós piacra - és persze a tízezernél több részt vevő autótulajdonosra. A tíznél több, az interneten is felkutatható cég - pontosabban inkább cégkezdemény között alapvető különbség, hogy vannak azok a - az IL Ferróéra emlékeztető szisztémát követő - cégek, amelyek használt autó esetén feltűnően magas, több százezer forintos belépési díjat kérnek, viszont vállalják, hogy folyamatosan, havonta fizetik a reklámdíjakat. Igaz, a Hírautónál csak kettő, illetve négy évig vállalják a törlesztőrészletek fizetését. Más cégeknél, mint például a reklámautó.hu, auto. reklam.hu, vagy az autoreklamok.hu ügyfeleinek minimális belépőt kell fizetniük - viszont reklámdíjat is csak akkor kapnak, ha valódi hirdetés van az autón. Azonban ezek a cégek egyelőre inkább autós ügyféltáboruk toborzásával vannak elfoglalva, mint a reklámmal. Többen arról számoltak be: számottevő hirdetők szóba sem akarnak velük állni - szerintük éppenséggel az IL Ferróról terjedő hírek miatt. Ingyenautónak sűrű a leve "Még fél év kellene, hogy nullszaldós legyek" - ábrándozott még tegnap délelőtt az egyik IL Ferrós ügyfél, aki tavaly novemberben vásárolta a Suzukit. Az IL Ferrós szerződés alapján új autót kizárólag listaáron vásárolhat az autóreklámos céggel szerződésben lévő autókereskedőktől. Neki hozzávetőleg negyedmillió forinttal kellett többet fizetnie az akciós árhoz képest. A használt autósoknál a szerződés időtartamától függően 180-333 ezer forintot kell befizetni "regisztrációs díjként". Az általunk megkeresett ügyfelek jó része tudni vélte, hogy pilótajátékról van szó. "Arra számítottam, ha a cég nyárig kihúzza, nyerek, ha nem, akkor sem bukom sokat" - mondja egyikük, aki így is, úgy is vásárolt volna autót - IL Ferro nélkül is. Nem kevesen vannak azonban, akik önerőből nem tudnák kifizetni új autójuk negyven-ötvenezer forintos törlesztőrészleteit, s a cég reklámjaiban bízva akartak hozzájutni a nagyértékű autóhoz. Számukra sokkal keservesebb lehet az álom vége. Úgy tudjuk: a cég eddigi késedelmei miatt már többen bedőltek, és kénytelenek voltak visszaadni az autót - talán ugyanannak a márkakereskedőnek, akitől vették, és aki mint használt autót már csökkentett áron vette vissza. Az általunk megkeresett ügyfelek egyike sem volt tisztában azzal, hogy a visszavásárlással nem mentesülnek a lízingszerződésből fakadó kamattehertől. Ez milliós buktát jelent, illetve ekkora kintlévőséget a finanszírozó pénzintézeteknek, és egy sor új ügyfelet a végrehajtónak.
kifu 2007.04.13. 13:56:26 / # 155961
avatar
Mondjuk én nema 6*6 ot láttom bűnösnek.Vagyis igen sok a tagdíj stb de szerintem az állam sokkal többet elvesz.Hányinger miket kell befietni mindig hallom ez meg az .Nem értke hozzá de szerintem ha emelnék a tarifát sokkal jobb lenne.Meg ez is a kocsi vizsgáztatása ott is annyi pénzt elvesznek cska tudnám mire.
tomajer 2007.04.13. 13:28:04 / # 155960
Ejnye!
tomajer 2007.04.13. 13:22:56 / # 155959
Jó meló ez, nem azzal van a baj. Csak sajnos az arányok eltolódtak Kétszer annyit kell dolgozni, mint normális lenne. Ez minket is titeket is megvisel. Pillanatnyilag nincs kiút. Ne vegyen új autót!
tizedes 2007.04.13. 13:21:58 / # 155958
avatar
Gyilkosai nevét se feledje! Surányi Lengyel
kifu 2007.04.13. 13:20:06 / # 155957
avatar
Segítek én mossom a kocsit is amit csak tudok .Probálok mindnet.Ráakartam venni , hogy mennyen hotelhez dolgozni vagy bármi . De hát ez van.Mondjuk az a fura hogy láttom milyen mnuka ez de még is tetszik nekem .Valamiért vonz:)
tomajer 2007.04.13. 13:14:18 / # 155956
Szia. Igen sajnos, ezt mindannyiunk gyerekei ideírhatnák:-( És azokról ne is beszéljünk, akik hipp-hopp elmennek köszönés nélkül, csak úgy az autóból:-( Segíts neki amit tudsz, és néha kényszerítsétek pihenésre!
kifu 2007.04.13. 13:07:14 / # 155955
avatar
ÉN 16 éves vagyok de mivel apám a 6*6 nál van igy tudom ,hogy milyen sok mondjuk mindenhol rossz.Csak már rossz látni ahogy apám tönkre teszi magát.Rohadt sok adó tb autó törlesztése.most is lassan új autót kell venni és ez már szőrnyű.Nem is látom:( napi ezer óra munka.
Oldalszám: 676