Hozzászólások száma: 13508
Ugrás a hírhez Oldalszám: 676
Témakörök > Droszt Híradó > 6x6 Hatszorhatosok kuckója A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
attus 2008.04.06. 16:49:43 / # 156505
avatar
"Elmegy leadós helyre, leteszi a 2-300 ft-t.. Na az meg is érdemli!!! A sasnak igaza van nemkar barátom! A taxizáshoz ész is kell, nem csak nyomkodni mint egy gép(16-20 cím naponta, ugye?)! Én például azt szeretem, ha minnél kevesebben csapják be az ajtómat naponta! De, hogy ne tünjek demagógnak: [b]Amíg nem vezetik be újra a kiállási díjat, addig az taxizik gazdaságossan aki minnél kevesebb címből tudja megcsinálni a napi pénzét![b] Ebben az esetben viszont maximálisan Sas barátomnak van igaza, sőt a baj addig van amig a ti felfogásotokat osztják többen! A pacsis fuvarokhoz pedig csak gratulálni tudok...
mlábas 2008.04.06. 07:01:56 / # 156503
avatar
Igy is leadod. Tagdíj/fuvarszám.

nemkar 2008.04.06. 04:45:31 / # 156502
avatar
Bocsáss meg nekem, de Te, míg taxis voltál, mindig a mézre vártál? Különben nem hajtogatnád évek óta, ezt a címenkénti tarifát. Már az indexen is kezdted, itt meg folytatod. Gondolj bele, vki. mindenre nyom. Elmegy leadós helyre, leteszi a 2-300 ft-t, majd erre a cím miatt fog fizwtni 1-200 ft-os tagdíjat, azt volt a fuvar 800 ft. csinálj 1 nap alatt 10-15 ilyen fuvart. Miből is fogsz megélni? Igen! Akik a mézre várnak, csak azoknak jó a címenkénti tagdíj fizetés!!! És próbálj most már túllépni ezen a kérdésen.
Levett Elek 2008.04.05. 20:03:16 / # 156501
avatar
"egy zuglói maléves fuvar 2000-ért" Mindig csak a méz. :) Aki meg viszi, az meg is érdemli.
Apuka 2008.04.05. 19:24:42 / # 156500
olvasgatlak.. olvasgatlak... "nem a fix tarifa a lényeg, a lényeg a cimenkénti fizetés.." Igazából nem tudom tudom eldönteni, te ellensége vagy a saját zsebednek vagy esetleg valamelyik tulajdonosnak vagy a bérence? De az is lehet, hogy csak havi 50-60 címet veszel fel? Mert csak erre tudok gondolni a buta ötleted miatt. :( Gondolom nálad minden fuvar 3000-nél kezdődik és hírből sem ismered a Mari néni csak az SZTK-ba megy fuvarját 4-500 ft-ért. Arról nem is beszélve milyen földöntúli boldogságot okozna neked egy zuglói maléves fuvar 2000-ért és az abból leadható címenkénti 250-300(?)a tagdíjra. Nna, az ilyenek miatt kellene sürgősen a létszámkorlátozás!
Sas882 2008.04.05. 12:18:31 / # 156499
avatar
nem a fix tarifa a lényeg, a lényeg a cimenkénti fizetés, azaz csak azért fizetsz, amit TE kaptál, amit az xyz azért nem. Ha jól dolgoznak a fuvarszervezők, akkor sok a cim, sok cimet vesznek fel a taxisok, dől a lé, ha nem, akkor nem. A jelenlegi előre fizetés, fix összeg csak a fuvarszervezőnek jó, teljesen egyoldalú, s teljesen igazságtalan pontja a szerződésnek. Anomália, hogy pl egy hotelben 2 napra ugyanannyit kell fizetni, mint egy hétre, nem?

Akos1758 2008.03.25. 20:29:22 / # 156266
avatar
Talán igazad van, csak sajnos egy dolog teljesen megváltozott. Akkoriban (talán, amennyire hallom a "nagy öregek"től) összetartottak, léptek egymásért és ezáltal magukért a taxisok. Ma mi lenne ha esetleg be lenne "harangozva" hogy egy adott hétvégén nem megyünk ki dolgozni?! Minden társaság 2/3a dörzsölné a tenyerét, tisztogatná az autóját és készülne a "második szilveszterre"...
attus 2008.03.25. 10:18:26 / # 156270
avatar
Ezt átmásolhatnám a city-s topicba?:D
csogu 2008.03.18. 20:13:24 / # 155362
200 Forint? Hmmmm...mi van, emelkedett a tarifa?.-))

yoda 2008.03.18. 17:53:01 / # 155372
avatar
10-ből 2 lenne,aki betartaná...Hidd el,nem tudnád véghezvinni!A Tele5-nél is ugyanez volt.A "kollégának" volt a legnagyobb a szája:"Ez szar!Ez így nem jó!Menjünk el innen!" Felhergelt mindenkit,majd amikor 10-ből 5-en eljöttünk,akkor Ő ott maradt!Most az a dumája,hogy "Én megcsinálom a pénzem,jó ez!!!" Ilyen "emberekkel"őszintén szólva nem is akarok semmit tenni!200 Ft-ért megcsinálná saját magát!!!
punisher 2008.03.18. 15:07:37 / # 155366
avatar
Csak nem kellene dolgozni a megadott napokon.
punisher 2008.03.18. 15:01:19 / # 155365
avatar
A fix tarifa lehetne talán a megoldás. A cégek vezetői megalakitották a saját érdekvédelmi csoportjukat BRAVÓ.Mindent jól megbeszélnek eggyeztetnek BRAVÓ.Közösen elfojtják a taxisokat BRAVÓ. A fix tarifát nem támogatta senki csak a taxis BRAVÓ. A fővárosi közgyűlésnek nem érdeke a fix tarifa BRAVÓ. A cégvezetésnek se érdeke a fix tarifa BRAVÓ. Ezért aztán összeültek és megbeszélték hogy kinek mennyit kellene adni a városházán hogy nekik se legyen érdekük a fix tarifa BRAVÓ. Volt miből adni "TAGDIJ x LÉTSZÁM " nem kis összeg 64200 x 630 =40446000 ebből talán csurran cseppen.

yoda 2008.03.18. 14:20:11 / # 155361
avatar
Ha taposod a csatit az a baj...ha nem akkor az a baj! Ha lezárod az utat az a baj...ha nem akkor az a baj! Ha nem veszel fel címet...majd az éhes felveszi..EZ A BAJ!!!
yoda 2008.03.18. 14:11:50 / # 155360
avatar
Dehogynem!Kapják Be!Lépjünk!De kivel..?Huszad-magunkal?Úgy,ahogy a Tele 5-nél tették?Vagy Te másként gondoltad?Egyetértek Veled,de tudod ugye,hogy ez már nem fog menni...Sajnos!!!
punisher 2008.03.18. 14:03:01 / # 155359
avatar
A taxis blokáddal kezdődött minden.Akkor az akkori taxisoknak nem volt annyi veszteni valójuk mint most.Emlékezzetek csak vissza:akkoriban jóformán csak szocialista autókkal dolgoztunk aztán jött a "nyugati autót keresek"cimfeldobás.Erre sokan vettünk nyugati autót.Ezt még meglehetett oldani kis kölcsönkérésekből.Majd jött a kategóriázással az újjabb kölcsön kérés megismerkedtek sokan a lizingel kezdett a társaság egy része eladósodni.Akik nem tudták autó cserénél a "0" papirokat produkálni de taxizni meg szerettek vagy nem tudtak munkát találni na ők lettek a droidok.Ezt a cégvezetők tudták már előre mert a taxist nem lehet máshogy kordába tartani csak úgy ha elvan adósodva.Emlékezzetek vissza a "blokádra" bevolt szarva mindenki a cégvezetéstől elkezdve az állam vezetéséig.Egységbe volt a taxis társadalom.Most se kéne mást tenni csak péntek szombat nem dolgozni.Aztán főne a feje minden vezetőnek.Csak ugyebár mint emlitettem a taxisok 70% sajnos még a születési anyakönyvét is lizingeli nem beszélve a halottiról.Pedig néha kellene egy pénteki szombati pihenőnap hogy észre vegyenek bennünket.Elég volt már abbol "hogy fizesd be a tagdijat aztán menjél nyomkodni" meg abból "hogy ha nem tetszik el lehet menni".Nem gondoljátok hogy mostmár lépnünk kellene?

iceman 2008.03.16. 19:13:53 / # 155996
avatar
Amíg a jól öltözött manager urak, és tulajdonosok nem érzik saját bőrükön, hogy milyen is az, amikor még az előző havi csekkjeiket sem fizették be, de már dobálja a postás a következő fizetnivalót, és amikor a tagdíjra alig tudják sokan kitermelni a zsét, addig nem mozdul ez az úri közösség. Azt gondolom, hogyha tönkretesznek bennünket, előbb utóbb az ő magasan járó Napjuk is leáldozik. A taxisok egy része már a cigit is letette, se étterem, se szórakozás, se ünnepi pia. ...és ezt nem az eltúlzott egészségmegóvási programjuk diktálja.

nemkar 2008.03.15. 12:40:57 / # 155401
avatar
Kérdésem a következő! Mi lenne, ha minden társaság önhatalmaalulag felemelné a taifáját 300ft körülire? Ott fennt, mit csinálnának? Mikor vesszük már észre, hogy a zsebünkre megy ki a játék? Ahogy a pékek, a benzinkútasok, meg jó páran...stb emelnek az áraikon, úgy miért nem emelhetünk mi is? Miért is van megkötve a mi kezünk? A mi megélhetésünk, a mi családunk a téma! Miért kell várnunk, egy olyan engedélyre, amit felsőbb szinten elfogadnak? MIÉRT!!! Emelünk, azt kész! Ilyen egyszerű!! Tetszik, nem tetszik, EZ VAN! Mi bajunk lehet? Mától, ennyi a tarifa, azt jó éjszakát!

iceman 2008.03.15. 11:46:53 / # 155397
avatar
Jó lenne, ha 65 pénzért nem "silabizálni" kellene a dolgokat, (veszteséges tevékenységbe nem űzheti a társas vállalkozás az egyénit) és az egy címre eső fuvarszervezői díj, és az arra jutó átlagköltségek alatt nem adnának ki fuvart. Az úgy lenne korrekt (?). A fuvarszervező is csodálkozna, ha a befizető tagok egy része - mondjuk - csak 25 rugót tenne a zsebébe, mondván "Kleine Fische, gute Fische!" Magyarán rendelésnél meg kell határozni az árminimum limitet, ez a mai beszerzési árak / költségek mellett törvényszerű. Mindenkitől azt hallom: megszűnt Mo-on a szocializmus...akkor mi miért abban élünk még mindig? Pl. miért fizet ugyanannyi tagdíjat a havi 400 címet felvevő Sztahanov, és a megfáradt öreg taxis, aki már - megszokásból - szinte csak a befizetéseire gyűjtöget? Még egy ötlet: Néha akciózhatna a nagytekintélyű fuvarszervező szolgáltató is, mert mi - taxisok - már minden kitalálható bevételcsökkentést elszenvedtünk miatta. Pl. egyes időszakokban - amikor rosszabbul megy a bolt - adhatnának 20% tagdíjkedvezményt... A "visszapörgetést" pedig el kell felejteni, kenőpénzek osztásához nem kell marketinges szaktudás, az csak buta és elvtelen korrupció.

punisher 2008.03.14. 14:58:42 / # 155369
avatar
Az a baj hogy nem figyelitek mit mond a diszpécser.Ki lehet silabizálni melyik a Maléves és melyik a lakossági.Csak figyelni kéllene,és néha felirni a rendelések idejét.

iceman 2008.03.13. 21:28:18 / # 155349
avatar
Hát repteres... bemondja, de nem mindegy, hogy lakossági 4600-ért, vagy Maléves pl. 2000-ért a CEU-hotel magasságából a kettesre.Aztán, ha nem viszed, először agyonver a diszpécser, majd ad 4 órát, hogy nyalogathasd a sebeidet.

Oldalszám: 676