Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
donkihóte 2016.04.25. 20:36:10 / # 344457
avatar

Egyébként hogy lesz? Ha 1000 felettinek érkezem, elküldenek? Menet közben lehet csatlakozni?

hiénakutya 2016.04.25. 20:13:34 / # 344456
Ezt elsőre megettem, de az alsónak 721 a rendszám vége, emennek meg 722.
tomajer 2016.04.25. 20:10:11 / # 344455
Ha ezt sokat feszegeted, a versenyelőny kiegyenlítése érdekében, egy perc alatt fogják eltörölni a fix tarifát!!!

Különben nem az uber ellen megyünk.  Az illegális fuvarozók ellen.  vagyis a rendőrséget kérjük fel, hogy tegye a dolgát, és tartassa be a törvényeket mindenkivel.
tomajer 2016.04.25. 20:05:10 / # 344454

Event in Budapest

Tátra utca 20/b,Budapest

Thursday 28 April 2016, 17:00 till Thursday 28 April 2016, 19:00

Organized by : A Városért Egyesület

A Városért Egyesület egy szakmai, pártpolitikától független közösségi szerveződés, melynek célja a Budapesttel kapcsolatos közéleti témák megvitatása.

Sign-in / Sign-up

Submit an event
Activities Budapest / Description

A Városért Egyesület szeretettel hívja az érdeklődőket következő, „TAXI kontra UBER: Világok harca?" című kerekasztal-beszélgetésére, és az azt követő kötetlen eszmecserére, amelyen szívesen látjuk a megjelenteket egy pohár limonádéra vagy fröccsre.

Mindnyájan emlékezünk azokra a képekre, amelyek 2016 januárjában járták be a sajtót, amikor a budapesti taxisok nagyjából száz taxival egy-egy sávra korlátozták a Bajcsy-Zsilinszky út forgalmát, hogy ezzel tiltakozzanak az Uber ellen. Áprilisi találkozónkon egyrészt szeretnénk eszmét cserélni a konkrét esetről. Megvalósítható-e egy Budapest méretű városban hogy sokszínű legyen a személyfuvarozás? Hogyan kell változni a hagyományos taxiszolgáltatásnak és hogyan kell az alternatív szolgáltatásokat szabályozni, hogy végeredményben az utasok járjanak jól? A konkrét témán túl azonban arra is kíváncsiak vagyunk, hogy a mobilkommunikáció hatására hogyan alakul át általában a szolgáltatások piaca? Továbbá: milyen gazdasági hatásokkal számolhatunk például a munkaerőpiac tekintetében?

Program:

17:00: Bevezető

17:10: Kerekasztal-beszélgetés

Résztvevők:

• Berkovics Dalma, a OuiShare magyarországi képviselője

• Dudás Zoltán, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara személyszállítási osztályának elnöke

• Kalmár Péter, a Yummber alapító-tulajdonosa

• Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke

• Pap Szilárd István, a kettosmerce.blog.hu szerkesztője

Moderál:

• Horváth Csaba, a Fővárosi Közgyűlés tagja, az Egyesület elnöke

18:30: A közönség kérdései, hozzászólásai

18:40: Válaszok és összegzés

Sajnáljuk, hogy megkeresésünkre az Uber képviselőjétől azt a választ kaptuk, hogy "az Uber nem kíván részt venni a rendezvényen". Reméljük, hogy ennek ellenére sok szempontból tudjuk körüljárni a témát.

Regisztrációra az avarosert.egyesulet@gmail.com címen van lehetőség.

balagge 2016.04.25. 20:05:02 / # 344453
avatar
Nagyon jogos. Az a probléma, hogy meg van osztva a szakma és ott vannak még a fuvarkufárok is a saját érdekeikkel...Esetleg fuvarkufárokra vonatkozó szabályok eltörlése?:-)
yellowoa 2016.04.25. 16:47:17 / # 344451
avatar
Atti! Légy FÉRFI s tartsál magadnál egy kis készpénzt is. Tekintettel arra, hogy fázós vagy és az utóbbi időben szerencséd sincs, mert állandóan ilyen rossz tapasztalataid vannak, jó döntés lenne. Ha úgy gondolod, hogy ez elég régimódi lenne, akkor legalább egy zsepit csúsztass a kártyád mellé, hogy ne kelljen ott szipognod a droszton rövidgatyában. 
666666 2016.04.25. 16:08:07 / # 344450

Ezért merültek fel bennem az alább leírt kérdések.

Most volt kocsicserém.Az autó vételárán felül 590 000ft mire taxi lett.Miért? Kérdezem miért,ha így is lehet dolgozni?

Mert engedik az biztos.Amíg nem borogatunk fel pár autót,mint külföldön,addig a kutya se foglalkozik ezzel.

karika 2016.04.25. 15:50:34 / # 344449
avatar

Ma reggel.Jön értem az uber.Épp csak beférek az autóba,térdem a fülemen,de az egy db bőröndöm sem fér be a csomiba-fogjam az ölemben.Nem tudja merre van a gellért-hegy.Elmesélem neki.Buszsávban nem mehetünk.Vezetni nem nagyon tud.A végén a szla több mint a sárgával.Reklamálnék,de nincs kiírva a reklamálási lehetőség.Miről beszélünk?

666666 2016.04.25. 15:41:13 / Módosítva / # 344448

A holnapi tüntetéssel kapcsolatban felmerült bennem néhány kérdés.

Lehet,hogy nem az uber ellen kéne tüntetni.Inkább az egyenlő esélyeket követeljük./Ha már az uber ellen úgy sem érünk el semmit ezzel a velejéig korrupt,romlott vezetéssel szemben./követeljük az egyenlő esélyeket.Pld:Sárgítás eltőrlése,drosztdíj eltőrlése,évenkénti vizsga eltőrlése,5 évenkénti tanfolyam eltőrlése,pos terminál kötelezettségének eltőrlése stb.Így a feltételek azonosak lehetnének az illegális uberrel szemben.Mert,ha az uber a jövő,akkor nekünk is jár a vállalkozás szabadsága.Miért fizessünk százezreket,hogy ugyanazt végezhessük,mint az uber?

Ahogy a bolti nyitvatartást megszavazták egy nap alatt,úgy eltörölhetik a minket súlytó szabályokat is.Ha az uber működhet illegálisan(zavartalanul) szabályok nélkül,akkor mi miért fizetünk?Ezek a kérdések is felmerülhetnek nem???

f.attila 2016.04.25. 14:21:26 / Módosítva / # 344447
Tegnap is. Hideg, alulöltözött állapot.Ott egy taxiii... - Kártyával fizetnék.- Azt sajnos nem lehet. Viszlát.És már el is húzott.Tényleg hívjak ubert, hogy NE CSALÓDJAK folyton?Ti mit gondoltok erről?
manci 2016.04.25. 10:39:02 / # 344446
avatar
24.hu 24.hu

2016. 04. 22. 14:03

Százmillió dollárt fizet peren kívül az Uber sofőrjeinek, akik azt követelték, hogy bejelentett alkalmazottakként foglalkoztassák őket, nem pedig alvállalkozókként – írta az Index a BBC-re hivatkozva.

A sofőrök egy csoportja az Egyesült Államokban indított jogi eljárást a céggel szemben. Arra hivatkoztak, hogy megilletik őket az alapvető munkavállalói jogok, hiszen a gyakorlatban az Uber alkalmazásában állnak. A mostani megállapodás viszont azt jelenti, hogy az ügy nem kerül bíróság elé, a sofőrök pedig továbbra is megbízási szerződéssel, vállalkozóként viszik a fuvarokat.

A sofőrök jogi képviselője a megállapodás kapcsán azt mondta, valóban szomorú, hogy az ügy nem jutott el a tárgyalóteremig. Végül azért állapodtak meg a céggel peren kívül, mert jelentős esély volt arra, hogy elveszítik az eljárást.

Az Ubert és a hasonló sharing economy szolgáltatásokat az utóbbi időben súlyos munkajogi bírálatok érték. Az üzleti modell bírálói arra hivatkoznak, hogy ezek a cégek kiszolgáltatottá teszik a nekik dolgozókat, mivel nem nyújtanak számukra semmiféle jogi védelmet, és általában véve lehető leglazább jogi feltételek és keretek mellett végzik a szolgáltatások közvetítését, így például adózni se nagyon szeretnek.

tomajer 2016.04.25. 06:24:22 / # 344445


sárga csoda 2016.04.24. 08:15:30 / # 344430
avatar

Valamelyik f...szopó tel tulaj lehozta az általánosába ,hogy csak tőmondatokba nyilatkozzatok....

Fogadni mernék ,hogy a firkászok ,riporterek és a valóságot megváltoztató média hiénák csak olyan taxisra vadásznak aki azt a tőmondatot sem tudja egyben elmondani ))

Oszt ha már elkezditek....talán lehetne firtatni a Vízfejlehúzóssemmiresemjó Kamara...a pökhendi direkt kicsivel írt komáromiBkkendre hathatós együttműködését....

...még akár kormányt is lehetne váltani ))....bár a felhozatalt nézve...ebben a nyomorult országban nincs olyan politikai képviselet aki valóban a Népe érdekeit nézné...a saját és barátai,seggnyalói zsebe helyett... ((

tomajer 2016.04.24. 07:54:23 / # 344429
Hidvéghy Márton

Erre jó az 'NT' szám a kocsik oldalán.
Már akinek ugye egyáltalán van.

22. §
(2) Személygépkocsis személyszállító szolgáltatás kizárólag
a) szálláshely-hasznosítási, idegenforgalmi, turisztikai, sport, kulturális vagy oktatási, rendezvény szervezési
tevékenységhez (a továbbiakban együtt: főszolgáltatás), vagy
b) autóbusszal végzett vagy vasúti, vízi, légi utas-szállításhoz
közvetlenül kapcsolódó szolgáltatásként, vagy külön díj megállapítása nélkül a főszolgáltatás részeként
– a főszolgáltatást nyújtó, az utasok vagy megbízottjuk által adott előzetes megrendelés alapján – végezhető.

Tehát ezt is tessenek kedden hangoztatni amikor az ujságíró azt mondja, hogy de hiszen van engedélyük.
Igen, van.
Csak nem TAXIZÁSRA!!

tomajer 2016.04.24. 07:26:51 / # 344428

Úgy látom, sikerült megint a legjobb időpontot eltalálnunk! :-))



sárga csoda 2016.04.24. 03:09:30 / # 344426
avatar

Mi a búbánat történt??

Fölébredtek a rabszolgatartók?, Nem folyik be annyi lóvé??

Sírnak a töketlen munkagépek??

Na és ha hetente ismétlődik?? Hova szarjak?

Elkezdődik.....és addig nem hagyjátok abba ameddig az a szájbavert,korrupt,éhenkórász parlament meg nem szavazza ,hogy az adócsaló brigád takarodjon el az országból!

DE addig nincs címfelvétel...nincs utcai halászat mert az éhes taxis az sztrájktörő!

Legyen már végre egyszer tökötök!!!!!!!!! ...ha másért nem legalább a saját jövőtök miatt.

...aztán jöhet a többi élősködő ;)

tomajer 2016.04.23. 07:25:29 / # 344424
Átverés, hogy az Uber fuvarmegosztás lenne 2016. január 21. 10:15

Az új technológia létjogosultságát megkérdőjelezni értelmetlenség, és a magyar szabályozás nem is fogja betiltani az Uber-féle applikációkat, de nem dől be egy globális cég átverős piacszerzési kísérletének.

„A nagy vita tulajdonképpen kettő: taxitársaságok kontra Uber International Holding B. V, illetve taxisofőrök kontra Uber-sofőrök.  Az új technológia létjogosultságát megkérdőjelezni értelmetlenség, és a magyar szabályozás nem is fogja betiltani az Uber-féle applikációkat, de nem dől be egy globális cég átverős piacszerzési kísérletének.

Rob Khazzam, az Uber hazai bevezetéséért felelőse vezetője folyamatosan azt szajkózza, hogy az Uber lényegében nem taxiszolgáltatás, hanem egy platform, ami lehetőséget teremt arra, hogy a sofőrök megosszák utazási költségeiket. A trendiség jegyében egyenesen azt állítja, hogy az Uber révén tisztább lesz a levegő. Ki az, aki beveszi azt a marhaságot, hogy az Uber-autók káros anyagok helyett egyenesen oxigént bocsátanak ki? Na ne már.

Azt se kéne bevenni, hogy az Uber csak egy platform, amit pusztán jószándékból fejlesztettek ki, nem pedig dominanciára törnek egy piaci szegmensben. Nyelvileg nehezen megfogható a jelenség is, mert a cég (Uber) és az applikáció (uber) neve is ugyanaz, mintha a Gmailt maga lenne az e-mail. A nyelvi bűvészkedés pedig azért is fontos az Uber számára, hogy megteremtse azt a képzetet, hogy egy új dologot testesítenek meg, ezért nem érvényesek rá a szabályok.

Átverés, hogy az Uber fuvarmegosztás lenne. A fuvarmegosztásról akkor beszélhetnénk, ha az uberes sofőr végcélja éppen az lenne, ahová el szeretne jutni az utas, ezzel ellentétben a rendeléskor megadott helyre és a kért címre vitethetjük magunkat. Mint egy taxinál.”

tomajer 2016.04.23. 07:22:43 / # 344423


tomajer 2016.04.23. 07:16:54 / # 344422
Mondjuk a megbeszélés, a Vahot utcában volt :-)))

De minden cég áldását adta rá, csak a főtaxi kéri, hogy a felségjeleit takarják le.

A T4 általánost már meg is kaptuk:




És igen.  Én úgy gondolom el kell menni.  Hiszen elméletben mellettünk van a hatalom ...   csak a végrehajtók kummantják el a a végrehajtást :-(
Ezért megyünk most a belügyminisztérium elé.
balagge 2016.04.23. 05:41:00 / # 344421
avatar
De most egy férfi volt a fényképen, nem? Nem lehet, hogy ez bérautó? Ezek talan uber droid csicskák...
Oldalszám: 215