Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
taxidiota | 2016.04.26. 13:14:32 / # 344477 |
|
Figyelem! Az Uber szolgáltatás a mai napon 15:00 óráig féláron vehető igénybe! forrás:
|
tomajer | 2016.04.26. 13:00:05 / # 344476 |
Rengeteg taxis tüntet Budapesten! Elfoglalta a Lánchidat az autókonvojNem sokkal 9 óra után elindult a taxisfelvonulás. Tudósítónk az egyik taxiban ülve arról számolt be, hogy nagyjából 300-400 autó hagyta el a Hősök terét és terveik szerint a Dózsa György út - Thököly út - Rákóczi út - Erzsébet körút - Teréz körút - Oktogon - Andrássy út - József Attila utca - Széchényi István tér - Lánchíd-Clark Ádám tér - Fő utca - Bem rakpart - Batthyány tér - Fő utca - Clark Ádám tér - Lánchíd útvonalon autóznak végig. HirdetésKollégánk megtudta, hogy a taxisok az Uberrel egyenlő munkakörülményekért és adóterhekért tüntetnek. Igazságtalannak tartják, hogy nekik évente majdhogynem milliós költségeket kell kifizetniük azért, hogy utasokat szállíthassanak. Elmondásuk szerint az új közösségi közlekedésnek köszönhetően 30-40%-al csökkent utasforgalmuk, továbbá azt sem tartják korrektnek, hogy a nekik évente 200-300 ezer forintot kell kifizetniük a kötelező biztosításra, ami az Uber esetében nagyjából 20 ezer forint. Ezen túl fizetniük kell a drosztért, ami 80-90 ezer forint között mozog, nem beszélve az autók sárgára való fóliázásáról, ami éppen úgy, mint a biztosítás, simán eléri a 300 ezer forintot. Ezeket a költségeket az Uber-sofőrök egyáltalán nem, vagy csak töredékét kell megfizetniük. A taxiskonvoj elindulásakor a szervezők utasításba adták a résztvevőknek, hogy a felvonulás közben számíthatnak atrocitásokra. Biztos, hogy lesznek autósok, akik beszólnak majd, de inkább húzzák fel az ablakot, hallgassanak zenét és semmi képen ne engedjenek a provokációnak. A felvonulás végén az össze taxis megállt a Lánchídon. Se előre, se hátra. Nem mozdul senki. A tervek szerint itt legalább egy órát fognak eltölteni a tüntetők, akik egyébként arra panaszkodnak, hogy nem tudnak elmenni mosdóba és rossz a szervezés. Ha autóba ül, kerülje ezt a környéket, mivel a taxiskonvoj a Lánchídon keresztül egészen Budáig ér.
|
|
tomajer | 2016.04.26. 12:56:03 / # 344475 |
Lezárták a Lánchidat a tüntető taxisokhirdetés2016-04-26 11:11:00 NOLKét hónapos kihagyás után ma ismét Budapest
utcáin tiltakoznak a taxisok. A sofőrök azért tüntetnek, mert meglátásuk
szerint a januári ígéretek dacára semmilyen lépéseket nem tett a
kormányzat az Uber és más, a szabályozásnak nem megfelelő
személyszállító szolgáltatások ellen. A taxisok felvonulása az egész
belvárost megbéníthatja.
|
|
tomajer | 2016.04.26. 12:46:41 / # 344474 |
Mi köszönjük nektek, hogy megcsináltátok!
Előzmény: #344473 tomajer 2016.04.26. 12:45:17 |
|
tomajer | 2016.04.26. 12:45:17 / # 344473 |
István Csertek· BudapestMindenkinek nagyon koszonjuk aki itt volt.
|
|
alelölülő | 2016.04.26. 12:38:18 / # 344472 |
|
|
rosszqtya | 2016.04.26. 11:20:33 / # 344471 |
|
"helyismeret nélküli" aham... mint a 1.5 hónapja megszüntetett fő utcai buszsávra engedélyt kérni :o)
Előzmény: #344470 toth4201 2016.04.26. 09:41:39 |
toth4201 | 2016.04.26. 09:41:39 / # 344470 |
|
Rendet!Rendet! Felszámolni az engedély nélküli UBER szolgáltatást,taknyos gyerekek ,helyismeret nélküli,leharcolt autókkal. Kiiktatni az engedély nélküli szolgáltatást végző taxikat.Régi Citroennel Lacettivel SuperB-vel taxizó "kollegákat". Segítsünk hol szoktak állni?BKK egy tehetetlen fas..!!!
|
tomajer | 2016.04.26. 06:35:13 / # 344469 |
|
|
tomajer | 2016.04.26. 06:31:11 / # 344468 |
Hajnali látkép, a hősök terén!
|
|
tomajer | 2016.04.26. 06:25:58 / # 344467 |
Újabb csörtére készülnek a taxisok az uberesek ellen2016. 04. 25.A taxisok azt tervezik, hogy mostantól minden kedden ellepik a
várost és megbénítják a forgalmat, amíg a hivatalok nem kezdenek
valamit az Uberrel. Mivel a kormány nem tartotta be a taxisoknak tett ígéretét, megismétlődik a januári taxistüntetés: ezentúl minden kedden sárga autók lepik majd el a belvárost, egészen addig, ameddig az illetékes hivatalok nem szankcionálják az Uber-szolgáltatás működését. Nem volt elég sikeres a januári taxisblokád, amikor taxisok egy nagy csoportja négy napra elfoglalta a belváros egyik legforgalmasabb területét, a Deák tér, a Bajcsy-Zsilinszky és Andrássy út kereszteződését. A civilek hőbörögtek, míg a taxisok az Uber-szolgáltatás mielőbbi felszámolását követelték, vagy legalábbis azt, hogy ők is olyan feltételek és szabályozások között dolgozzanak, mint a taxisok. Nem volt sikeres a januári demonstrációA blokádot akkor négy nap után oszlatták fel, a Hősök terére vonulva, mivel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium akkor megígérte nekik, hogy a jövőben jobban fogják szankcionálni az Uber-szolgáltatást. Gottlieb Géza, a januári tüntetés koordinátora azonban a HVG-nek elmondta, az ígéret üres lózung volt, mert néhány Uber jármű rendszámának levételén kívül semmi érdemleges változás nem történt. A taxisok ezért úgy döntöttek, ezentúl minden kedden kivonulnak, így bénítva meg a város forgalmát, egészen addig, míg a fejlesztési tárca meg nem valósítja az ígéretét. Az uberesek szerint egyébként ők gyorsabban és hatékonyabban dolgoznak, mint a taxisok, ezért természetes, hogy mindig lesznek nézeteltéréseik. Tamás Miklós, a City Taxi elnöke lapunknak elmondta, cégéből valószínűleg sokan részt vesznek holnap a tüntetésen. A City Taxinál dolgozók túlnyomórészt egyéni vállalkozók, akik fel akarnak lépni az illegális tevékenységek ellen. Előre is elnézést kérnek a forgalomkorlátozásért„Nem tiltjuk, hogy dolgozóink közül bárki is részt vegyen a tüntetésen, de nem is kötelezünk rá senkit. A januári taxisblokád óta az engedély nélküli tevékenységek nemhogy megszűntek volna, de azóta tovább növekedtek” – utalt az elnök az Uber-szolgáltatásra, valamint a taxishiénákra. A cég vezetője szerint a történtekért nem csak a kormány felelős, hanem az összes további olyan szerv, akiknek szabályozniuk kellene az engedély nélküli sofőrszolgálatokat, beleértve a NAV-ot és a fogyasztóvédelmet is. „Ismét fontos leszögeznem, hogy a taxisoknak nem az a céljuk, hogy ezek a szolgáltatások megszűnjenek, hanem az, hogy a különböző személyi fuvarcégekre is ugyanazok a kötelezettségek vonatkozzanak, mint a taxisokra. Az esetleges fennakadásért előre is elnézést kérek a lakosságtól minden taxis nevében.” Arra a kérdésre, hogy szerinte hányan fognak részt venni a tüntetésen, Tamás Miklós azt válaszolta, hogy az ideális az volna, ha 1000-1200 sárga autó lepné el holnap a belvárost, de szerinte, ha már 2-300 taxis kivonul, az elég jelentős lesz ahhoz, hogy az illetékesek felülvizsgálják a jelenlegi szabályozásokat. A cég elnöke továbbá elmondta, hogy 50-80 City Taxisról biztosan tud, akik kint lesznek a keddi demonstráción.
|
|
balagge | 2016.04.26. 06:21:11 / # 344466 |
|
A hölgy nem hülye, annál valami sokkal rosszabb. Bao szóhasználatával élve kollaboráns.
A Sharing economy a szabadság és jobb élet ígéretével hódít. A gyakorlatban a technológiai lehetőségek es a tőkés világrend következtében ennek ellenkezőjét valósítja meg, kiszolgáltatottá és kisemmizetté teszi híveit. A két naggyá nőtt képviselője jól példázza ezt. Az uber és a hölgy altal is említett Airbnb megvalósították piaci uralmukat saját területükön. A globális térben egy elterjedt és bevált applikációt szinte lehetetlen legyőzni. A kereslet automatikusan a megszokott csatornán jelentkezik, ezért aki forgalmat szeretne bonyolítani az adott szegmensben, kénytelen alávetni magát a piac elvárásainak és a kereslet jelentkezésének helyén elviselni a globális vállalat diktátumait. Elsősorban, de nem kizárólag elképesztő mértékű haszonkulcsokra, a maguk számára vindikált jutalékokra gondolok. Ezeket szépen időről időre emelhetik tovább, hiszen monopolhelyzetben vannak. Felvenni vele a harcot hagyományos formában nem lehet. Az USA ill. más országok piacain hasztalan árversenyt folytatnak a konkurensek az uberrel. Pedig az uber jelenségben pont az a jó, hogy a szolgáltatást valóban végző autósok kénytelenek viselni a valós tevékenységgel járó összes költséget, ezért az uber bármilyen alacsony ár esetén is jelentős hasznot képes realizálni. Már kilakoltatták a sofőrjeit, ő még mindig gazdagodik! Van azonban egy másik módszer, amivel tégláról-téglára elbontható a piacon az uber hatalma. Ha egyetlen országból képesek vagyunk kiszorítani a céget, a következőben mar könnyebben megy, míg végül akar az egész kontinensen megszabadulhatunk tőle. Ehhez azonban űberebbé kell válni az ubernél. folyt.köv.
Előzmény: #344462 hiénakutya 2016.04.25. 22:32:09 |
balagge | 2016.04.26. 06:05:34 / Módosítva / # 344465 |
|
Érdekesen motorja lehet ennek...egy formazott szoveget nem jelenít meg normálisan...
Előzmény: #344462 hiénakutya 2016.04.25. 22:32:09 |
balagge | 2016.04.26. 05:44:27 / Módosítva / # 344464 |
|
Előzmény: #344462 hiénakutya 2016.04.25. 22:32:09 |
balagge | 2016.04.25. 23:00:00 / # 344463 |
|
Szerintem szar. Az ott dolgozok meg ugy tűnik inkabb nem nyilatkoznának avagy a bárányok hallgatnak.
|
hiénakutya | 2016.04.25. 22:32:09 / # 344462 |
Hú, pasztmek, erre a B. Dalmára különösen igaz a mondás:
"Ha egy zsidó hülye, az nagyon hülye."
Előzmény: #344454 tomajer 2016.04.25. 20:05:10 |
|
don.norberto | 2016.04.25. 22:19:43 / # 344461 |
|
Valaki mondjon már valamit a green lite taxiról. Van álláslehetőség náluk. Nekem telefonban azt mondták, hogy részmunka időben 80-100ezret is megkereshetek egy hónapban. Ez heti 20 óra lenne, és a munkaidőt én osztom be úgy ahogy akarom. Pontosan, hogy néz ki ez az ígéret?
|
hiénakutya | 2016.04.25. 21:26:00 / # 344460 |
Előzmény: #344458 alelölülő 2016.04.25. 20:51:13 |
|
hiénakutya | 2016.04.25. 21:06:21 / # 344459 |
Asszem, nekem kell egy szemüveg.
Előzmény: #344458 alelölülő 2016.04.25. 20:51:13 |
|
alelölülő | 2016.04.25. 20:51:13 / # 344458 |
Mindkettőt 722-nek látom, pedig nem is photoshoppoltam.
Előzmény: #344456 hiénakutya 2016.04.25. 20:13:33 |