Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
cheater 2016.04.29. 21:02:57 / Módosítva / # 344569

Ennek igy kellene lennie már az elejétől, de sajnos ez blődségnek hangzik. Én ránézésre tudom melyik az uberes, de a rendőrnek fogalma sincs.

És miért nincs ? Mert az Uber nem működik együtt a magyar hatóságokkal.  És miért nem működik együtt? Mert akkor neki nem lenne ebből pénze. Hogyan nevezi ezt hivatalosan? Bűncselekmény.

Ez kell ahhoz, hogy az uber alkalmazás elérését az országunkban blokkolják. Én még vagy 30 dologgal elszámoltatnám ezen kívül, annyit kapna nem győzne fizetni, de hogy ha máson nem, azon, hogy a rendszeréből kizár mindenféle ellenőrzési lehetőséget az általunk megbízott vezetőink nem húzzák fel az agyukat és nem blokkolják már hónapok óta ez egy olyan gyengeséget mutat amin nekünk érdemes megjegyeznünk.


Most talán.. de ennek átfutási ideje újabb 30 nap minimum ha jól sejtem, tehát még mindig erőt kell mutatnunk. A tarlós kérésére nem kell hallgatnunk, azok után amit volt képe lenyilatkozni, vele nem kell foglalkozni, utána menni, rá hallgatni egyenlő a szakmánk végével.

A Fónagy Úr érdemes még mindig a támogatásunkra, ő hadakozik továbbra is ezzel a liberalizmus maszkjába öltözött multival, miközben bármelyik gazdasági szakinak látnia kell, hogy liberalizmusról itt szó sincs. Ezt csak az emberekkel etetik és ők sajnos meg is eszik. A nagy gyengesége ennek a cégnek az, ha ezt a liberális álarcot leveszik róla és persze még az, ha a legnagyobb erejét ellene fordítják. Magyarul ha a netelérést blokkolják. És vége ennek a sztorinak.


De ehhez még mindig toppon kell lennünk, mert egy dolgot nem akar senki, még azok a vezetőink sem akik jól kivehetően valamiért (miért?) gyengék ennek a kezelésében. Mégpedig azt, hogy a budapesti taxisok sztorija a BBC híradójában is benne legyen. A magyar hiradások még beleférnek, de a külföld már nem. Az már túl sokba kerülne, annyit az uber nem tud fizetni.


Tehát továbbra is erőt kell mutatnunk, semmi mást. Kedd = demostráció. Minél többen, minél kevesebb gondot okozva a lakosságnak és elnézést kérve tőlük a kellementlenségekért. De nekünk ezt meg kell lépnünk, ha most nem értik még meg, majd megértik ha az ő munkahelyük kerül ilyen veszélybe, ráadásul teljesen értelmetlenül. Nem kell konfrontálódni, ez a demonstráció sorozat nem erről szól. Csak jelzés, hogy lépéseket várunk, és csakis olyan lépéseket amiket már hónapok óta meg kellett volna tenniük. Tehát egy szavuk nem lehet. Nekünk van igazunk, ezt nem vitathatja el tőlünk senki.

Bárki vitába száll velünk, ebben a vitában nem nyerhet. Mert nekünk van igazunk.

Ha a Hősök teréről indulunk megint és újra netes mémeket gyártanak ebből, gyártsanak, még ez is le van sz@rva.

Ki kell menni újra! És most nem 500, hanem 1000. Ne merjenek minket kikerülni. Különben ennek időhúzás lesz megint a vége és csak stabilizálódik tovább az ellenfél helyzete.


Még egy gondolat...  megbüntetnek minket online taxiórával az ellenállásunkért? Hajrá, fejet hajtunk ha ez a vágyuk. De akkor beszéljük már újra az áfa visszaigénylés kérdését, ez egy nonszensz, hogy a taxis a kikerülhetetlen eszközei után nem igényelheti vissza az áfát. Autó, üzemanyag, szerviz. Van aki vitatja, hogy ezek elengedhetetlen költségei egy taxivállalkozásnak?

papgabi 2016.04.29. 20:45:03 / # 344568
avatar
Legyél már egy kicsit okosabb!    )
tomajer 2016.04.29. 20:30:36 / # 344567

A kormány hadat üzen az Ubernek

Az engedély nélkül taxizók az eddiginél súlyosabb szankciókra számíthatnak a jövőben - jelentette be Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) parlamenti államtitkára pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.

Videó

Az államtitkár elmondta, a kormány szerdán elfogadott egy kományrendeletet, amely több kormányrendeletet módosít, illetve több törvény módosítására tesz javaslatot.

A javasolt egyik szigorítás szerint 9 büntetőponttal sújthatják a járművezetőt a személygépkocsis szolgáltatás engedély nélküli végzése esetén, az ismételt szabálysértés pedig újabb 9 büntetőponttal jár, ami automatikusan maga után vonja a jogosítvány visszavonását legalább hat hónapra.

A jogellenes tevékenységhez használt jármű első alkalommal is kivonható fél évre a forgalomból, ezt úgy szigorítanák, hogy három évre is levehetnék a rendszámát annak, akit ismételten tiltott taxizáson kapnak.

A diszpécserszolgálat a jövőben a tevékenység engedély nélküli végzésén túl akkor is 300 ezer forintra bírságolható, ha maga legálisan működik, de olyan személy számára nyújt diszpécserszolgáltatást vagy utazásszervezést, aki önmaga nem jogosult a taxitevékenységre.

A járművezető 200 ezer forintra büntethető, ha nem tudja bemutatni a személyszállító szolgáltatáshoz közvetlenül kapcsolódó szolgáltatásra kötött szerződést.

Például, ha valaki egy szállodával vagy repülőtérrel kötött megállapodás alapján végzi ezt a tevékenységet, kizárólag számukra nyújthatja a szolgáltatást, és köteles a háttérszerződést magánál tartani. 

A tervezett változásokkal azok a sofőrök is szankcionálhatóvá válnak, akik személygépkocsi személyszállító engedély kiváltásával próbálják legalizálni szabályszegő tevékenységüket - mondta az államtitkár. Az utóbbi hetek ellenőrzései szerint ugyanis uberező taxisok erre hivatkozva váltottak ki személyszállító engedélyt háttérszerződés hiányában is.

Az Országgyűlés a javaslat elfogadása esetén felhatalmazást adhat a szakhatóságoknak a bírság ellenére ismételten engedély nélkül végzett diszpécsertevékenység korlátozása érdekében a követelményeknek nem megfelelő szolgáltatást biztosító, vagy azt népszerűsítő elektronikus adat ideiglenes hozzáférhetetlenné tételére. A honlapok, alkalmazások blokkolása 365 napra szólhat.

Fónagy János hangsúlyozta, a kormány intézkedésének célja kizárólag az, hogy a jogellenes tevékenységet megakadályozza. A kormány továbbra is támogatja az innovatív megoldásokat, és ösztönözni kívánja elterjedésüket.

Hozzátette, a januártól folytatott számos taxis egyeztetés eredményeként már több taxis társaság rendelkezik olyan okostelefonos applikációval, ami hasonló az Uber által használthoz, vagy azonos vele.

Az államtitkár elmondta, felkérik a taxis érdekképviseleteket, szakmai szervezeteket, továbbra is tegyenek javaslatokat a személytaxi területét érintő szabályozásra. Hozzátette, az NFM május 2-ra meghívott közel húsz érdekképviseletet, szakmai szervezetet, hogy konzultáljanak a javaslatokról.

A törvényjavaslatot hétfőn nyújtják be a parlamentnek, amit a képviselők három hét, egy hónap alatt elfogadhatnak. A bírságot tartalmazó szabályok a közzétételt követő 31. nap után léphetnek hatályba.

Fónagy János kérdésekre válaszolva elmondta, kevesebb, mint tíz rendszámot vettek le szabálytalanságok miatt. Hozzátette, több tucat ellenőrt rendeltek fel vidékről. Felhívta a figyelmet, egy ellenőr csak egy ellenőrzést végezhet, mert az Uber azt kizárja a szolgáltatásból, aki felfedi kilétét.

Az államtitkár szerint az ellenőrzéseknek van eredménye, mert az Uber információik szerint az elmúlt másfél-két hónapban már nem fogadott új utast, csak azokat, akiknek a telefonszáma, bankszámlaszáma benne van a rendszerükben.

Adóellenőrzésből több mint 200 volt, és több mint 100 esetben szabtak ki bírságot. A javaslat nem tartalmazza az online pénztárgépek bevezetését a taxisoknál, ezt is megvitatják majd velük - mondta az államtitkár.

A taxisdemonstrációkkal kapcsolatban úgy fogalmazott: bízik abban, a taxisok túlnyomó többsége nem a balhéban érdekelt, hanem a problémák megoldásában. A kormány az alkotmányos keretek között igyekszik a taxisok versenyegyenlőségét biztosítani, kiszorítani a jogellenesen tevékenykedőket, a taxisoknak ugyanakkor korszerűsíteniük kell tevékenységüket - hangoztatta.

Az államtitkár emlékeztetett arra, hogy az NFM 2016 eleje óta folyamatosan tárgyal a taxisok érdekképviseleteivel és szakmai szervezeteivel, és már több intézkedés történt az azonos feltételek megteremtése érdekében.

MTI

hiénakutya 2016.04.29. 20:27:11 / # 344566
Nem, ezt sem látod rosszul.
donkihóte 2016.04.29. 20:25:08 / # 344565
avatar

Eddig arról volt szó, hogy nem tudják ellenőrizni őket, mert egyszer használatos ellenőreik vannak. A büntihez tettenérés kell. Akkor hiába szigorítanak, ha nem tudják megfogni őket, nem? Vagy rosszul látom és nem egészen így működik? Valaki homályosítson már fel legyen szíves.

hiénakutya 2016.04.29. 20:13:53 / # 344564
Jó, és honnan tudják, hogy uberes?
papgabi 2016.04.29. 19:36:11 / # 344563
avatar

Rendőrségi forrásból hallottam, hogy ma és holnap éjszaka rengeteg rendőr csak az ubereseket fogja ellenőrizni. Mindenkitől taxiengedélyt fognak kérni. Nem elég nekik a szem.száll.vizsga papír. Akinek nincs taxiengedélye az szorul. Kíváncsi vagyok, hányat fognak el!

hiénakutya 2016.04.29. 19:24:23 / # 344562
Ámen.
hiénakutya 2016.04.29. 19:23:07 / # 344561
Jelentsen bármit is a szó.
cheater 2016.04.29. 18:23:34 / # 344560

balagge 2016.04.29. 14:16:41 / # 344559
avatar
Majd 1x. A puskaport szárazon tartom.
balagge 2016.04.29. 14:11:27 / # 344558
avatar
Ennél többet mint most, soha nem fognak keresni az uberes pilóták. Bármilyen UBER-es áremelést azonnali "leadó" emelés követ majd. A legjobb esetben marad ez az alamizsna. 
f.attila 2016.04.29. 12:54:50 / # 344557
ámen
cukrosleves 2016.04.29. 08:48:44 / # 344556
avatar
Màr így is túltoltàk a toborzóakciót! Megy a síràs rendesen, alig jut fuvar. :DMeg rengetegen lemorzsolódnak. 165Ft -25%, üzemanyag, adó, szemszàll vizsga, IPA, emelt bizti, kocsi mosàs, fodràsz, az nagyon-nagyon sok! Kevés lóvé marad. Nagy a lemorzsolódàs, de egyenlőre több az új sofőr. Rengeteg a vidéki.De talàn addig talponmaradhat ez a piramisjàték, amig illegàlis az egész.Ha esetleg eltörölnék a taxi fixtarifàjàt, az a taxit is tönkretenné, de az ubernek végleg betenné a kaput. Egyik tàrsasàg sem von le akkora sarcot mint az Uber, könnyebb lenne gazdasàgosabban gurulnunk ugyanakkora tarifàval, főleg ha az Ubi innovatív rendszere mindent iktat. Hehe
hiénakutya 2016.04.29. 08:13:10 / # 344555
Persze, aztán utazhatnál bunkó, lehúzós taxisokkal, jófej uberesek helyett.
:-)
tomajer 2016.04.29. 06:19:54 / # 344554
Nem vízió.  Matek.

Ha ez az ötezer taxis megjelenne, az uber rendszerében, azonnal elfelejthetnéd a szorzókat, azonnal, vége lenne, a jó kis toborzóakcióknak, kódoknak, viszont divatba jönnének, a tarifacsökkentéses akciók, hogy az utazókat rábírják az utazásra.
Az Uber mint egyeduralkodó úgy diktálna ahogy akarna...  a végén még a 40-50%-os leadó is elképzelhető.
Tetszik? :-)
don.norberto 2016.04.29. 02:22:42 / # 344553
avatar
Na mi történne? Érdekel a víziód.
don.norberto 2016.04.29. 02:17:24 / # 344552
avatar
Miért is lenne károtok?Nektek sárgának kell lennetek hisz az utas így látja, hogy kit lehet leinteni kit nem.A Fix árral és egy jó applikációval tudnátok versenyezni.A helyetekben nem az Uber ellen lázadnék, hanem kedvező körülményeket kérnék a taxisoknak.Aki már belefeccőlt pénzt a taxijába már nem kérheti vissza, ez evidens.Drosztdíj eltörlése, fix tarifa eltörlése. A többi meg rajtatok áll. Ha tudtok jobb vagy hasonló appot kitalálni és olcsóbbak vagytok akkor szerintetek kiket fog választani a Magyar utazóközönség?A hiénákat meg szépen számoljátok fel (ha tudjátok).
Bao 2016.04.28. 19:47:08 / # 344551
avatar
tomajer 2016.04.28. 19:25:11 / # 344550




Oldalszám: 215