Hozzászólások száma: 4292
Ugrás a hírhez Oldalszám: 215
Témakörök > Hírek fórumai > Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen, A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
donkihóte 2016.05.09. 17:14:51 / # 344663
avatar

thomas 2016.05.09. 16:06:40 / # 344662
donkihóte 2016.05.09. 13:59:49 / # 344661
avatar
Na ne bassz, micsoda hasonlóság. Csak nem egy kottából játszanak?

"...nagyon szeretjük Budapestet..."
"Szeretjük Magyarországot"

szabadataxi 2016.05.09. 13:09:25 / # 344659

hiénakutya 2016.05.09. 12:13:50 / Módosítva / # 344658
Neked alapvetően nem az a legfontosabb jellemződ, hogy Uber-sofőr voltál, hanem az, hogy egy szar kis provokátor vagy, aki úgy tesz, mintha.
Nos, minden kezdő taxis pontosan tudja, mert elmondják neki oktatáson, hogy ilyen esetekben mit kell és mit lehet tenni.
Első körben ízlelgesd a Btk. idevágó paragrafusát, mert a taxis számára a törvény nyújt védelmet, nem pedig egy multicég.


373. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz, csalást követ el.

(...)
(7) E § alkalmazása szempontjából kárnak kell tekinteni az igénybe vett szolgáltatás meg nem fizetett ellenértékét is.
koldus 2016.05.09. 11:58:14 / Módosítva / # 344657
avatar
 Pofám leszakad rajtad, te már mindig uberes takony maradsz, jobb ha nem reklámozod sajat érdekedben, Másrészt meglepődnék ha hátszél nélkül uberes tapasztalattal átmennél a helyismeretin.                  
vova 2016.05.09. 11:27:32 / # 344656

Sziasztok!

Én uber sofőr vagyok/voltam. Jelenleg valóban szorul a hurok a nyakunk körül (mármint nekünk sofőröknek, mert a jelenlegi ellenőrzések/rendszámlevételek komolyak, az uber pedig leszarja, ő tudja, hogy marad az országban, új sofőr meg úgyis lesz, a szerencsétleneket meg járulékos veszteségként fogja fel).

Néhány kollégámmal  lehetőségünk nyílt arra, hogy taxis autó vásárlásával mehessünk a főtaxi-hoz (az ár tartalmazná a társasághoz való bejutást). Engedélyek terén már mindent megszereztünk még uberes pályafutásunk alatt, mindössze egy különbözeti vizsgát kell még megcsinálni, ami már igazán csekélység.

Viszont van egy dolog, ami nagyon aggaszt. Mi van akkor a taxinál, ha az utas nem fizet, mert úgy hívott taxit a tróger, hogy nincs nála pénz? Ez elég komoly konfliktushoz vezethet, aminek következményi vonzata is lehet. Előfordulnak -e ilyen esetek? Hogyan tudtok védekezni ilyen esetek ellen? 

warrior 2016.05.08. 14:55:14 / # 344655

A keddről tudunk már valamit,vagy megunták és vége?

karo 2016.05.08. 11:48:24 / # 344654
Akkor viszont Ti meg el is jöhetnétek az Ubertől, mert ha betartana minden jogszabályt (esze ágában sincs), akkor csak taxisok dolgozhatnának nála.
don.norberto 2016.05.08. 02:17:27 / # 344653
avatar
Ha megfelelően szabályoznák az Ubert ami megakadályozná azt, hogy túl sokat kérjen el a sofőrjeitől illetve az utasaitól (betartaná a fix hatósági árat) akkor akár át is jöhetnétek az Uberhez.
A taxit használó utasok is átpártolnak az Uberhez.
cheater 2016.05.07. 18:15:53 / # 344652

Ezer feletti demonstráló csak akkor jöhet össze, ha a fuvarszervezők is mellénk állnak, másképp nem. Fura, hogy nekünk kell őket győzködni, mert még ebben az egyértelmű ügyben is csak a zavarosban próbálnak halászni. Ők elhatárolódnak, mi kikavarjuk nekik, ők meg majd megmondják hogy mi ezért mennyit fizethetünk nekik. Szóval ez igy nem megy, ha nem állnak ki mellettünk teljes mellszéleséggel akkor ez nem lesz nekik elfelejtve.

A zászlóshajó ebben a témában a Főtaxi, a tagjaik felé a lojalitás teljes hiányát mutatta, mindezt azért, nehogy elveszítsen 5% megrendelőt. Takard le az emblémát, vedd le a szabadjelződ (taxis demonstráción hogy?) és a nyilatkozatuk, hogy ők elégedettek, nem húzzák a budapestiek idegeit tovább.

Nem értik ott a Főtaxinál, hogy itt már rég nem erről van szó? Már rég nem arról van szó, hogy ki harap pár százalékkal többet a piacból, hanem arról, hogy a jövőben lesz e olyan szolgáltatás, hogy taxi. És ennek következményeképp, hogy lesz e olyan a jövőben, hogy Főtaxi, Bp, City, ect...  vagy csak uber lesz és lyft. Bár az sem lesz túl vidább, ha a budapesti 4500 taxis rászabadul az uber rendszerére. Csak az ubernek, senki másnak, még az utasoknak sem tenne ez jót.


A budapesti fuvarszervezők lojalitásának teljes hiánya ott is megmutatkozik, hogy már január környékén csökkenteniük kellett volna a tagdíjakat, ráadásul látványos mértékben. A fuvarszámunk 40%-t csökkent, ennek ellenére itt vagy, maradsz mellettünk, jutalmazunk. Ehelyett diagramokon mutogatják, hogy nem is csökkent a fuvarszám. Hülyének néznek minket vagy mi? Ez csak költői kérdés volt, a választ tudom, de most ebben a helyzetben ideje hogy ezt a hozzáállást - legalább egy időre - hanyagolják.

Egyébként az uberesek élete sem olyan vidám mint az elején, egyre kevesebb a szorzó, egyre több uberest látok tátott szájjal aludni az út szélén a lepukkant autójában, biztos tök innovatív érzés lehet vele utazni. Valahol melózik 8 órát (vagy 10-et) utána meg innovatív uber, lesz itt baleset és dráma nem is kevés. És ehhez hozzászámoljuk azt ha majd a taxisok is rászabadulnak erre a rendszerre akkor ez az életmód a társadalmi szint legalja lesz. Aztán majd lepkehálóval keressük, hogy ki is ezért a felelős..??


Uber - ellenőrzés

balagge 2016.05.06. 21:43:36 / # 344645
avatar
Nem, akkor azt mondaná, hogy az összes taxis a fejlődés ellensége. 
warrior 2016.05.06. 19:04:55 / # 344644

Na igen.Bizony nem 150 taxinak kellett volna kivonulni,ha nem úgy min 3000-nek.Akkor ez a gyökér nem mondhatná a 150-es számot.Semmi másról nem ugatott,csak a néhány taxi az ő 1200 sofőrje meg a 150 000 velük utazó.Sajnos,ha a demonstrációhoz való hozzáállás ilyen marad,akkor a budapesti taxizás elesik.Előbb utóbb 150 renitens taxiról fog a média beszélni.Ez nagyon szomorú lenne.

HA!!! Pedig az uber marad,akkor azonnali hatállyal szüntesse meg a kormány azokat a minket súlytó szabályokat,amiket az ubernek nem kell teljesíteni.Végül is akkor ezért is utcára kell menni tüntikézni.

donkihóte 2016.05.06. 16:56:56 / # 344643
avatar

balagge 2016.05.06. 15:55:19 / # 344642
avatar
Ez az ember egy két lábon járó hazugság. Kezdjük talán azzal, hogy nem ügyvezetője az Uber Hungary kft-nek.
papgabi 2016.05.06. 11:02:02 / # 344641
avatar

Ez a büdös gyökér alig tudott két értelmes mondatot kimondani.

Összeszedhetné magát, mielőtt bemegy egy TV stúdióba nyilatkozni!

papgabi 2016.05.06. 10:59:18 / # 344640
avatar

Bátyó 2016.05.06. 02:34:25 / # 344639
avatar
T. Csibra tibor! Az Uber tevékenység nem csak a fővárosi taxisokat érinti,sőt világszerte gondot okoz. Nagyon le vagy maradva,mert a "fejlődés, okostelefon, applikáció" már rég a hazai cégeknél is létezik, a Főtaxinál kb. két és fél éve! Az Uber tevékenységet végző emberek magyar állampolgárok,akik a magyar törvények és jogszabályok megsértésével végzik tevékenységüket,jelesül,hogy A-pontból B-pontba viszik az utast, díj ellenébe!!! Ezt hívják taxizásnak.Ennek meg vannak a személyi és tárgyi feltételei,hogy kik végezhetnek hazánkban ilyet.Ha ennek eleget tettek,akkor jöhet szóba az adózás, amit a jogosan végzett tevékenység után kell fizetni.Tehát adózni önmagában nem elég ,az csak a TÖRVÉNYES MŰKÖDÉS után jöhet szóba ! Rossz volt a példálózásod a Lyoni takácsokkal !
a-kinti 2016.05.05. 19:43:57 / # 344636
avatar

balagge 2016.05.05. 19:21:34 / Módosítva / # 344635
avatar
Húdenagybaromság 😆 Még jó, hogy lehet ilyen részvényt venni. A 3 perces tankolás uncool, bezzeg az órákig tartó Tesla feltöltés az trendi! Nem normálisak ezek az amerikaiak! 🙂
Oldalszám: 215