Hozzászólások száma: 3567
Oldalszám: 179
Témakörök > Droszt Híradó > Kérdés TAXI 4-nél dolgozókhoz A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2009.08.18. 09:59:37 / # 146167
avatar
Én ismerem a kollégát.Tényleg 1 hete kezdte a taxizást.De ne öt hibáztassuk,hogy ez a taxis rendszer beengedi az ennyire alultanult embereket.De énszerintem mindenhol el kell kezdeni.Nem lehet mindenki elsöre penge.De abban igazadvan,hogy a keletit azért tényleg kéne tundi.Szerintem addig örülj amig nem a pénzed ellensége.Szerintem!
farok.33 2009.08.17. 21:22:18 / # 146166
avatar
Szerintem arra várhatsz, de azt javaslom, hogy ne fél lábbal, várd mert nagyon elfáradsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lili 2009.08.17. 01:43:20 / # 146165
avatar
Ami a T4-nél megy, az már vicc !! Sokáig dobálta a csövön a Keleti kerepesi uti oldalt. Mire megunta volna a cimbeolvasó, végre felvette az egyik kollega. ( A kódját azért nem irom mert igazából nem bántani akarom.) Kérdés: mennyi idő ? Válasz : a GPS-em szerint 15 perc. Már ekkor gyanút fogtam, hogy szerencsétlennnek fogalma sincs, hol lehet a Keleti pu. Végre odaért, és ekkor jött az újabb kérdés kérdés: melyik a főbejárat ? a Kerepesi ut, vagy az elején ? Na ezek után fogalmazódott meg a kérdésem, amit ezennel intézek a T. taxi4 azon illetékeséhez aki ezt a szerencsétlent felvette.Gondolom az 500-as Béla. Kérdés : vajon milyen felvételi vizsga követelménynek kell megfelelni az újonnan belépőknek? Ki birálja el a megfelelőséget ? És milyen útmutatás alapján? Tényleg ennyire kell a pénz a taxi4 üzemeltetőjének, hogy a teljesen tudatlan tegnap még talán a piacon krumplit árusitó szerencsétleneket is fel kell venni? Persze tudom neki is talán családot kell eltartani. De hát könyörgöm még mielőtt taxisnak adta a fejét, nem tanult semmit ? Mert Én mielőtt elkezdtem a taxizást előtte hónapokat tanultam a várost, attól függetlenül, hogy itt születtem. Kiváncsian várom az illetékes reagálását.

törölt felh. 2009.08.12. 17:40:47 / # 146163
avatar
Gratulálok a cím felvevőnek (ha volt) és a kollégának mivel sikeresen be állt a ferenciek terén az astoria irányába a busz sávba még a csuklós busz is őt kerülgette.Kérdezem nincs elég nagy dugó? Egy zöld szinű egyterűról van szó! Ügyes volt!!!

IST 882 2009.08.10. 08:40:53 / # 146162
avatar
Legalább anyanyelveden szólt, így megértetted.
mew 2009.08.10. 00:43:01 / # 146161
avatar
Elnézést kérek! Ma volt egy utasom, egy idősebb úr, aki az út során végig ilyen röfögő hangot adott, kisebb-nagyobb megszakításokkal. A végén adott borravalót és köszönés nélkül kiszállt. Most ez lesz a tendencia? Hétvégén éjszaka mindenki részeg, másnap pedig mindenki röfög? Válaszokat ide kérném. Köszönöm!

Takibá 2009.08.09. 22:37:02 / # 146159
avatar
Ha van mond a helyet hol árulják rőgtőn megvétozlak mert amrrikábol sem tudják kűldeni 2 honapja várok rá.
kalandor 2009.08.09. 13:10:00 / # 146160
avatar
Soha nem lesz olyan arányú elhullás, mint amit szeretnénk. Amíg nem voltak drosztok, addíg az igazi taxis tudott dolgozni, nyomkodott mindenhol mindenre. Az amatőröknek pedig annyi jutott, hogy befizették a tagdíjat, részletet stb. A válság kezdetével az amatőrnek már ennyi sem jutott. Elment sirdogálni a cégvezetőhöz, aki rögtön drosztokat csináltatott, mert nem szerette volna, hogy az egységnyi tagdíj kihulljon a sorból. A drosztokon elvegetál, összekaparja a tagdíjravalót, a többi része a dolognak már nem érdekli a cégvezért. Ezért nincs itt természetes szelekció. Kapaszkodnak a befizetőkhöz és nem érdekük a létszám lecsökkenése...
T 730 2009.08.07. 15:35:42 / # 146158
avatar
Takibának üzenem van 450-es batyu!!!!!

hobbytaxis 2009.08.03. 17:41:20 / # 146156
avatar
Szerencsénkre az uttánpotlás fojamatos. Taxisbol sose fogyunk ki. Anyira jol ment a hétvégén megin hogy indittunk az aszonyal 2 uj drojidkocsit. Nem tud valaki gyorsab tanfolyamatot? Megfüzetem. De nincs két hét idő várni én csak eszt tanáltam. Taxi gépkocsivezető Milyen tevékenység végzéséhez szükséges: személytaxival végzett személyszállításhoz Vizsgára bocsátási feltétel: érvényes "B" kat. vez. engedély A vizsga tárgyai, módszere: •Közlekedési - és vezetéselméleti ismeretek : tesztvizsga •Hibaelhárítási ismeretek : szóbeli •Utasfelvétel, fuvarvállalás : szóbeli •Taxis etika : szóbeli •Helyismereti jártasság, idegenforgalmi ismeretek ( helyi) : szóbeli •Járművezetési gyakorlat (a személytaxi tartozékainak kezelésével) : gyakorlati •Elsősegélynyújtás : a Magyar Vöröskereszt előírása szerint Tanfolyam és vizsgadíj: 40.000,-Ft Tanfolyamokat indítunk folyamatosan, vizsgalehetőség kb. két hetente hétvégenként. -------------------------------------------------------------------------------- Személytaxis és személygépkocsis személyszállító vállalkozó Milyen tevékenység végzéséhez szükséges: személygépkocsis személyszállításhoz és személytaxizáshoz, a vállalkozás szakmai vezetője részére A vizsga tárgyai, módszere: •Általános vállalkozói ismeretek : tesztvizsga + szóbeli •Számviteli és adózási ismeretek : tesztvizsga + szóbeli •Munkáltatói ismeretek : tesztvizsga + szóbeli •Személytaxis szakmai ismeretek : írásbeli (nem teszt, egyéb írásbeli vizsga) + szóbeli •Taxis etika : szóbeli Tanfolyam és vizsgadíj: 55.000,-Ft Tanfolyamokat indítunk folyamatosan, vizsgalehetőség kb. két hetente hétvégenként.
oregrokker 2009.08.03. 17:23:14 / # 146155
avatar
A kezdéssel kapcsolatban, 1978 nem most volt.A ló garázsban kezdtem. Akkor 2hétig garázs szolival kellet kezdeni.Hát mire letelt annyi történetet hallottam, hogy az csak na. Szerintem ezzel te is igy voltál.

oregrokker 2009.08.03. 17:02:28 / # 146154
avatar
Üdvözöllek NaZoli.Nagyon sok mindenben igazad van.A kihullás pl. szerintem az alkalmazottak 60-70%a legkésöbb jövő nyárra.Elindul 5000ft-al én nagyon olyan sok kollégát ismerek aki 0 ft-al indul el dolgozni.Multkor a kolléga este 10 kor búcsúzás kor még meg kérdezte,hogy hajnalban mennyi előrendelés lesz nem semmi mi ezért nem lehet normálisan dolgozni.

mew 2009.08.03. 01:05:17 / # 146153
avatar
Mikor teszünk már valamit?
nazoli 2009.08.03. 00:52:31 / # 146152
avatar
OK. Értem az iróniát! Ha ezt elolvassák, és csak egy kicsit gondolkodnak, biztos nem jönnek taxizni! Szerintem, a már a szakmában lévők fele sem érti miről beszélek. Vagy ha ért is belőle valamit, nem fogadja el, és nem fogadja meg! És a fele már nagyon jó arány! De nem baj, mert ennyivel is kevesebben leszünk! Nagyon, de nagyon sok olyan kollégánk van, akinek semmi köze sincs a szakmához, csak előlünk veszik el a kenyér egy részét! Aki pl. úgy dolgozik, hogy elindul 5000 Ft-al otthonról, és amivel hazamegy azt el is költi, mert azt gondolja, hogy mind az övé, az jobb lenne ha, abbahagyná! Tudom, hogy miről beszélek, mert nagyon sok ilyennel találkozom! Ha csak ezek hullanának ki, most, a recesszió alatt, már a problémáink egy jó része is megoldódna! Bármelyik este - én éjszakázom - csúcsidőben (nem a mostani időkről beszélek) elmegyek a Maxi előtt, tele van taxikkal, a címeket meg nem viszik! Időajánlatokkal megy el a belváros, meg minden! Még egy okosság, ami lehet, hogy nem fog tetszeni. A taxiban akkor kell dogozni, amikor megy a bolt! Ha elvittük volna a címeket, nem lenne ennyi fölösleges taxi, mert nem lett volna esélye egy kezdőnek! Nem tudott volna labdába rúgni a profik mellett! De nem ! Nem dolgoztunk, kényelmesek voltunk, kisírtuk magunknak a sorokat, aztán oda jutottunk, hogy a sorokból, egy GPS-sel felszerelt jobb képességű emberszabású is meg tudta keresni a minimálbért! (Ennek szociológiai és társadalompolitikai összefüggéseiről nagyon jó polémia volt a napokban a Fötaxi oldalán. Úgy a 20175-kezdd el olvasni! Te is írtál bele, amivel nagyrészt egyet is értettem, csak a megoldási javaslatodat nem tartom kivihetőnek, és célravezetőnek. Ahogy a TAXISBLOKÁD sem hozott eredményt, ez sem hozna, csak az előzőhöz hasonlóan, jó nagy égés lenne belőle! A következményit a mai napi szívjuk, de valami hamis taxisromantika miatt, nem vagyunk hajlandók beismerni, hogy hiba volt, több mint hiba! De ezt inkább most nem részletezném. Elég, ha csak a Cucó jelenlegi megnyilvánulásaira gondolsz!) Ez az autó- és rendszám bérbeadók, és telefonszám tulajdonosok malmára hajtotta a vizet, amit aztán ezek ki is használtak! Naná, hogy kihasználják, Te sem hagysz ott egy integető utast, aki esedezik, hogy vidd már el Debrecenbe 70.000-ért! Most, meg utáljuk őket! És itt tartunk! Ki kell ejteni azokat, akik nem ide valók (nem valami hamis, ál- szolidáris, szakszervezetis szövegeléssel közösséget vállalni mindenkivel!) Ezt meg csak úgy tudod megtenni, ha minél több munkát elviszel! Ha legalább a profik, vagy a magukat annak gondolók, úgy dolgoznának, és gazdálkodnának, ahogy kell, azzal tehetnék a legtöbbet a szakma jövőéért! Persze! Kellene egy jó érdekképviselet, amely a tényleges érdekeinket, és a MI érdekeinket képviselné! Egy ilyen Antal Attila, Sipeki Józsi és társai vezette gittegylet, vagy a cégek tömörülése, soha nem fogja a mi érdekeinket képviselni! De itt van a legújabb, ez az OTSZ, ez a Metál-féle! Hiába provokálom őket hetek óta, különböző oldalakon, nem hajlandók megszólalni! Már szinte én szégyellem magam emiatt! Nem tudod, hogy kifélék, és nem is akarnak bemutatkozni! Csak engem akarnak visszahívni! Itt szeretném újfent kérni! Nem engem kell visszahívni, hanem értelmesen megszólítani a taxisokat! Itt, online (mert itt rögtön kaptok és kaphatunk válaszokat) és nem valami jólfésült cikkben, a havilapunkban! Amíg ez nem történik meg, addig annyi tehetünk, hogy profi módon dolgozunk, és az amatőrök előbb-utóbb kihullanak! Legalább a létszámkérdés megoldódik!
mew 2009.08.02. 14:09:45 / # 146151
avatar
Nagyon tetszik az írásod! Belinkelhetem egy állásközvetítő iroda adatbankjába? 250-300 új jelentkező lenne, aki jönne taxizni! Kedvet kaptak!
nazoli 2009.08.01. 15:08:34 / # 146150
avatar
Nehogy félreérts! Nem bántási, vagy oktatási szándékkal írok, csak elmondom a véleményemet. Arra nem gondolsz, hogy esetleg ügyesebbek mint Te? Soha nem volt batyum, most mérettem meg, 10W jön ki a csonkon, és mégis kétszer annyit veszek föl, mint az átlag! Elárulom a titkot! Elöljáróban. A taxizás is olyan, mint a foci. Mindenki ért hozzá! De rendszerint azok értenek legkevésbé, akik sokat, és hangosan beszélnek róla! A lényeg. Amikor kezdtem – az már jó régen volt – legelőször a nagyhangúakkal találkoztam, mert azokkal tele volt miden. A garázs, az URH. Ők voltak az ászok. Aztán gyorsan rájöttem, hogy ezek mindent tudnak, csak taxizni, meg dolgozni nem. Zsugázni, vetíteni, tromozni, siránkozni igen, de dolgozni nem! Aztán más mesterek után néztem. Igaz, hogy szerényebbek voltak, de legalább hasznos dolgokat lehetett ellesni tőlük! Ez a folyamat a mai napig tart. Mármint a tanulás. A legtöbbet az ügyes kollégáimtól tanulok, de mindenkitől tanulok, még az ügyetlenektől is. Mindig tudtam, hogy miért dolgozom. Mindig voltak céljaim. Ez nagyon fontos, hogy legyen motivációd! Mindig pihenten megyek dolgozni, és nem dolgozom 10 óránál többet. Ha átlagot számolok, a napi átlagom nem haladja meg a 8 órát, és egy hónapban átlagosan 24-25 napot dolgozom. Minden évben elmegyek nyaralni, és telelni is. Nem megyek kávézni és beszélgetni, no meg kártyázni a haverokkal. Játékgép sincs. Egy rövid kaja, és kész. Majd otthon beszélgetek a családommal, meg a barátaimmal. Munkaidőben ügyeket sem intézek, és nem viszem az asszonyt a munkahelyére, és nem megyek érte! Amikor dolgozom, egyfolytában figyelek. Figyelem, hogy hol vannak többen, hol kevesebben. Nem kályházok, mindenhonnan dolgozom. Nézem, hogy ki hol tutizik, ki, melyik tutiból milyen címet, mennyi idővel vesz föl. Esetleg visszaadja-e, vagy sem. Folyamatosan hallgatom a címeket, és memorizálok. Nézem az utca-táblákat, az utcákat is folyamatosan tanulom, és frissítem az emlékezetemet. Mindig rendben van az autóm, a rádióm. Évente egyszer biztos megnézetem az antennámat, és a vezetéket Mentálisan, és technikailag is igyekszem mindig toppon lenni. És autót vezetni is megtanultam. Minden bevételemet, és kiadásomat fölírom, és mindig számolok. És még valami, ami talán a legfontosabb! Nincs hitelem, és mindig vannak anyagi tartalékaim, így nem juthatok kiszolgáltatott helyzetbe! És ezt csak magamnak köszönhetem! Ez a stratégia eddig magasan bejött. Még a válság alatt is. Úgy nagyjából ennyi. És nincs batyum, meg kütyüm. És nagyon jól megélek a taxizásból! Aztán még valamit a batyuhoz. Az is csak akkor ér valamit, ha a használója tud taxizni! Lehet, hogy a batyus lever egy-egy címről, de hosszabb távon (még napon belül sem) nincs esélye egy jó taxissal szemben. Egy jó taxisnak viszont nincs szüksége batyura. Sajnálom, hogy ez nem egy látványos trükk, amit alkalmazva egy csapásra jó taxis válhat valakiből. Ez egy kicsit HOSSZABB ÚT, DE HASZNOSABB, ÉS BIZTOSABB! Lehet itt jó pénzt keresni, de szerintem ez az útja. Szerintem inkább ott a probléma, hogy itt nagyon sok ember nem akar jó taxis lenni, hanem azt várja el, hogy a havi tagdíjáért telerakják a zsebét, és ezért neki semmit se kelljen tennie! Persze. Most tényleg rosszul megy a bolt. De egy-két-három évvel ezelőtt nem ment rosszul! Akkor meg lehetett volna alapozni a mostani időket! Vannak még egyéb lehetőségek is (egy komolyabb autó, egyterű, nyelvtanulás stb) de ez már messzebbre vezet. A batyuból indultam ki, aztán máshová jutottam. Ami leírtam, az egy boldogulási lehetőség De szerintem, itt van a lényeg!
Takibá 2009.07.31. 21:33:49 / # 146149
avatar
Amint ezt a batyut a 460 Mgh-en megszerezted azonnal irjál nagy pénzt fizetek érte,de legalább 100 W legyen 12 volton,bármennyit kérjél érte kifizetem. Szerintem bele tőrik a bicskád nem tudsz ilyet szerezni.
nazoli 2009.07.31. 03:26:30 / # 146148
avatar
Egyébként tényleg ez lenne a megoldás!
bebe 2009.07.30. 18:18:17 / # 146147
avatar
Látod az előbb írtam,hogy sejtem mire kell/nem munkára/.Igazat adok neked,hasonló a véleményünk,de/mindíg az a fránya DE/:a tulajok sz@nak ránk.Nem érdekli mi van veled,családoddal,amíg annyi ember viszi a tagdíjat,hogy rentábilis legyen gazdaságilag.Ha kevés lesz a fizető néző,felvesz alkalmazottakat/lásd zóna,mini,travel,stb/Ebben a helyzetben mindíg talál munkanélkülit akinek ez is jó.Ha pedig az egész behal,eladja valakinek és a kamatokból jól elvan.Csak egy megoldás van:mindenki/MINDENKI/egyszerre kilép minden/MINDEN/cégtől és csinálni egy city féle szövetkezetet.Csak sajnos ez utópia..
smokie09 2009.07.30. 15:14:33 / # 146146
avatar
És milyen jól élhetnek belőle... pl a taxi4-nél havi majd 32milliót hordtok be a zsákba...(csak tagdíjra) És akkor még hol vannak a lentebb említett finom kis számlanélküli tiltáspénzek? Ennyiből azért már el lehet lenni nem? Ti meg nem tudjátok, hogy fizessétek be a lízinget, vagy otthon a sárgacsekkeket, vagy miből iskolázzátok be a gyereket, mert szeptember is itt lesz ám hipp-hopp, vagy egyszerűen hogy menj csak el egy hétvégére kicsit pihenni, tudood vagy nem tudod, talán már nem is emlékszel rá mi is az a szó: "pihenni"
Oldalszám: 179