Hozzászólások száma: 490
Ugrás a hírhez Oldalszám: 25
Témakörök > Hírek fórumai > Mindenki készül a BKV-sztrájkra A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
kámbi078 2008.04.25. 08:18:53 / # 14364
avatar
Nem akarom égetni magunkat, de a vezetőfülkékben nagy a sajáthibás kosz,szemét,elsősorban cigi és hamú, pedig szígorúan tilos a dohányzás a fülkében, ezenkívűl a szándékos rongálások a vezetőfülkében is sajnos dokumentálva vannak. . .
kámbi078 2008.04.25. 08:14:32 / # 14363
avatar
Szerintem a 300 embert elsősorban a Paraméterkönyv 3-ban leírt járatcsökkenésből adódóan szeretnék leépíteni, innen, onnan és ebbe az iródától a szerelőkig mindenki belefér ! Ezenkívűl bármiért is leépítenék őket, csak hogy pénzt spóroljanak ! Mondok egy ígaz példát: nálunk a szakszervezet perben áll a Cég ellen, mert a metróvezetői hiány miatt a Cég olyan keretbeosztást csinált, hogy a napi átlagmunkaídőnket mely törvény által megszabott, kb 20 perccel megemelte, ezáltal kevesebb ember kell kb: 3-4-gyel, ezenkívűl nem bíztosítja a kellő EÜ.-s látszámot, máris spórolt havonta X embert .És még tudnék ilyen trükkökről írni, de lehet, hogy azok már "veszélyesek".
kámbi078 2008.04.25. 08:05:28 / # 14362
avatar
Sajnos nem ismered a szakszervezet felépítését ! Nincs olyan, hogy ti, mi, ők !!! Vannak szakszervezetek, melyeknek több üzemegységben is vannak tagjai és vannak olyanok, amelyeknek csak a Metróban.
kámbi078 2008.04.25. 08:02:27 / # 14361
avatar
Ebben van igazság, de mióta kiadták vállalkozásba a takarítást, azóta katasztrófa a metrók tisztasága ! Csak egy példa: pénteken a sztrájk ideje alatt, kollégáim,kolléganőim 19 zsák szemetet szedtek össze a KÖKI kihúzóban, saját kesztyűvel és zsákkal, amit a vállalkozó évek óta nem takarított ki, vagy a jópár éve elromlott podesztfűtés helyett, nagyon sokszor a kollégáim lapátolták évekig a havat, a vállalkozó helyett.Vagy az eu normás vonatmosó még mindig akadozik . .
kámbi078 2008.04.25. 07:57:19 / # 14343
avatar
Szerdán még a metrón belül is egyetértés volt, tegnapra már nem, a szakszervezetek között, hogy sztrájkoljunk, vagy tárgyaljunk ! Mivel már megmutattuk,hogy tudunk sztrájkolni én most a tárgyalás mellett döntenék, persze addig, amíg van kivel !

törölt felh. 2008.04.25. 04:22:55 / # 14347
avatar
Én már nem lepődnék meg a több napos sztrájkon sem.Beérett az mszp-szdsz 6-7(vagy 60?) éve tartó rombolása itt is.Gyakorlatilag az országot tönkre tették gazdaságilag,miközben 100 milliárdokat loptak el.És még ök csodálkoznak,hogy már a fél ország állandóan sztrájkol vagy tüntet.Mai hir,hogy még 2008-ban ujabb 25-30%-os gázáremelés várható!És akkor ne legyenek ezek után felháborodott emberek...

Apuka 2008.04.25. 01:07:33 / # 14346
Bár egy kis leépítés nem ártana. Csak nem lent kellene kezdeni :))

Apuka 2008.04.25. 01:04:44 / # 14360
Nem tudom miért is írtad olyan NAGY betűkkel, "hogy "hazug"? Egy valamit szeretnék tőled megkérdezni, még pediglen mit is értesz, (értetek) a "mert KÚLTÚRÁLT, SZÍNVONALAS , MÍNŐSÉGI kiszolgálást szeretnének kapni !!!" mondaton? Talán azt, hogy amikor a fiatal ifjú titán (és itt a metró kivételével az összes felszíni BKV-s járművet értem) balra tekeri a fejét mert jobbról egy idős ember próbál(na) futni(?), hogy elérje a járatot és neki ne kelljen megvárnia? Netalán amikor ebböl sportot űz? "Senki sem sztrájkol a munkabéremelésért !!!" "..járatrítkítások miatt ne bocsájtsanak el 300!!!kollegánkat !!!.." kámbi078 válasz | 2008.04.24. 23:07:25 (192) Légyszíves olvassd vissza az eddigi beírásaimat ! De , a politika is nagyban a háttérben van !!! Nem járművezetői leépítések lennének, mert nálunk is hiány van belőle, tehátnem a járművezetőkért lennénk szolídárisak, hisz kevesebben vagyunk a kelleténél !!!.." Ezt légyszíves magyarázd meg! A járat ritkítás nem jó a lakosságnak és nem jó az azt vezetőknek sem. Ezt értem. De ha nem járművezetői leépítések lennének akkor kiket szándékoztak elbocsátani? Ugye, kalauzok már nincsenek, ellenőröket és biztonsági őröket dögivel állítanak csatasorba. lásd a 4-es 6-os éjszakai vonalat. Akkor vannak még a szerelők, a pénztárosok és az irodások. (A vezetőket szándékosan nem írtam a felsorolásba mert ott úgy sincs leépítés). :)( A pénztáros és az irodista mit tud javítani a szolg. minőségén? A szerelő az tud(na), de nem hiszem, hogy azok közül akarnának 300 embert elbocsátani. Akkor hogy is van ez? És mielőtt nagyon-nagyon leteremtenél, kérlek úgy magyarázd meg mintha én is egy Bp.-i lakos, BKV törzsutas / :D / lennék, aki semmit sem ért ebből csak azt, hogy nem járnak a járatok.
nemkar 2008.04.25. 00:48:32 / # 14359
avatar
fogtok
nemkar 2008.04.25. 00:47:18 / # 14358
avatar
Pl. most sem!! Ha jól tudom, akkor Ti most májúsban nem fogok mellénk állni.
nemkar 2008.04.25. 00:39:16 / # 14357
avatar
Ja, és nem az utazóközönség taehet a járművek tisztaságáért! Ha nem Ők, akkor ki???
nemkar 2008.04.25. 00:31:58 / # 14356
avatar
"...kúltúrált kiszolgáláshoz..." Milyen kultúrált kiszolgálásról beszélsz? Tán Te koszolod,tökmagozod, szotyizod tele a metrót? Ha nem Te, akkor KI??? Te hajnal 4-kor kiállsz tiszta járművel, azt nézzd meg 23ó-kor! Döbbenetes a különbség! És, ezt mind Te csináltad? És akkor a nagyokos beszél a TV-ben, hogxy mindent megteszünk a járművek tisztán tartására? Akkor miről beszélünk??!!
nemkar 2008.04.25. 00:18:03 / # 14355
avatar
Mikor volt???
nemkar 2008.04.25. 00:13:04 / # 14354
avatar
"Nem tudom, hogy mivel etettelek eddig ?" Csak azzal, amit írogatsz.-:))
nemkar 2008.04.25. 00:08:58 / # 14353
avatar
"Gondolj bele a taxiból átszámítva, ha nyereségessé akarnák tenni a BKV-T milyen jegyárakkal kellene dolgozni !í" Semmilyennel! Sőt! Ha nem lenne Akácfa, még olcsóbb is lehetne.
kámbi078 2008.04.24. 23:22:49 / # 14352
avatar
Mai tuti gyorsinfó: még a szakszervezetek között sincs egyetértés, hogy tárgyalásos úton, vagy a sztrájk útján menjenek-e tovább ???

kámbi078 2008.04.24. 23:21:08 / # 14351
avatar
Amúgy a világon mindenhol dotált a tömegközlekedés, tehát nem nyereséges és ez így van rendjén. Gondolj bele a taxiból átszámítva, ha nyereségessé akarnák tenni a BKV-T milyen jegyárakkal kellene dolgozni ! A szerződéses járatoknál egyértelmű,hogy nem sztrájkolnak, hisz semmi közük hozzá, ők megkapják a pénzüket a szerződésben foglaltak szerint .
kámbi078 2008.04.24. 23:16:15 / # 14350
avatar
Nemkar ! Nem tudom, hogy mivel etettelek eddig ? Végre először egyetértek veled, ebben a rövid helyzetjelentésedben ! Ugyanezt szeretnénk mi is, hogy a pénz megérkezzen a kúltúrált kiszolgáláshoz, mert pénzszűke miatt alapvető dolgokat nem tudnak megvenni ! Most egy egész ország végre felfigyelt a BKV katasztrófális helyzetére és egyik célunk ez volt !Mint írtam, visszakeresheted, tegyék rendbe az Akácfa utcát ! Tudjuk, hogy horribilis fizetések vannak az Akácfában, ez nem is lenne baj, ha máshová is jutna belőle, az én fizum azért több mint 100-110, de azért 28 év után nem vagyok rá büszke !!!
kámbi078 2008.04.24. 23:07:25 / # 14349
avatar
Légyszíves olvassd vissza az eddigi beírásaimat ! De , a politika is nagyban a háttérben van !!! Nem járművezetői leépítések lennének, mert nálunk is hiány van belőle, tehát nem a járművezetőkért lennénk szolídárisak, hisz kevesebben vagyunk a kelleténél !!! Amúgy szinte majdnem szórul-szóra egyetértek, egyetértünk veled, nem is állítottam soha az ellenkezőjét !!!
nemkar 2008.04.24. 22:51:28 / # 14348
avatar
Kámbi’ 25 évig voltam BKV-s. Legalább engem, ne etess! Ha jól tudom, akkor a Főváros fizet az önkormányzatoknak éves költségkeretet. Ebből, az önkormányzatok fizetnek a BKV-nak, a kerületükön működő járatokért. A BKV nem közvetlenül a Fővárostól kapja a pénzt. Egyrészét igen, de a járatokért nem. Na most, a pénzek az Akácfa utcai központban landolnak, amiből csak töredéke jut el az üzemegységekhez! Amit 20 éve hangoztatok, hogy fejétől bűzlik a hal, az tökéletesen igaz. Gondolj bele, Te több, mint 20 éve vezetsz metrót! S mennyi a fizetésed? Kb. 100-120ezer? Egy Akácfa utcai kifutófiú, egy tesze-tosza ember, ennek a 2x-esét keresi meg + negyedéves prémium, ami 300ezernél kezdődik!!! Miért??? Minek kell a BKV-nak központ? Meg kell szüntetni, és az ü.e.-k kezébe adni az irányítást! Hidd el, ha minden ü.e. saját kezébe venné a sorsát, akkor nem lenne a tömegközlekedés veszteséges. Minden ü.e. azokkal az önkormányzatokkal tárgyal az árairól, amelyikben járatot üzemeltet. Magyarul adja el a járatait. Darab számra időintervallumokra…stb, stb. Ha ez bekövetkezne, akkor garantálom neked, hogy a fizetésed a mostanihoz képest 2x akkora lenne, és mindennap hibátlan járművel dolgoznál. Nem véletlen, hogy a maszek járatok közlekedtek a sztrájkok ideje alatt. Miért is? Talán, mert nekik megéri, és nincs kedvük a BKV-val szolidárni. Saját költségvetésén belül, lenne pénz új járművekre, alkatrészekre…stb. Minek az a nagy hodály? Vezérestül, seggnyalóstul, pénzherdálóstul? Csak a központ 2-3x annyi pénzt emészt fel, mint az összes ü.e. összesen! Ezen is el kéne gondolkodnod.
Oldalszám: 25