Témakörök > Hírek fórumai > Mindenki készül a BKV-sztrájkra A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2008.05.09. 17:24:27 / # 14407 |
Most már mindkettő sírhat Nemkar komám!
[b]Oszdd meg, és uralkodj! :-(
Nem sztrájkolnak a buszosokkal a vaskerekűek [/b]
|
|
yoda | 2008.05.08. 19:18:29 / # 14406 |
|
És egy új hisztéria keltés következik!Akárcsak legutóbb..."Ne rendeljenek taxit,mert már nem lehet!"Stb,stb..
Előzmény: #14405 nemkar 2008.05.08. 18:07:26 |
nemkar | 2008.05.08. 18:07:26 / # 14405 |
|
Egyik szemem sír, a másik nevet.
28.-a szerdára esik.
Kérdés, hogy a főváros lakossága kivesz-e 3 nap szabit.
Ha nem, akkor ez nagyobbat fog szólni, mint a múltkori Wellnes hétvége.
Előzmény: #14404 Apuka 2008.05.08. 13:47:23 |
Apuka | 2008.05.08. 13:47:23 / # 14404 |
BKV sztrájk május 28-án - Vagy tól?
A BKV szakszervezetei a mai napon bejelentik: május 28-án, szerdán nulla órától ismét sztrájkba kezdenek - értesült a Hírszerő.
|
|
MCCCXCII | 2008.05.04. 10:53:39 / # 14401 |
„Gondolj bele, neked van 5 autód (de akár csak 1 a sajátod), kiadod bérbe, majd vmlyk társaság, rákényszerít, hogy az ő tarifáját alkalmazd!”
És ez nem így van?
Minden kedvezményt te adsz, és te mit kapsz cserébe? (:-((
Előzmény: #14400 nemkar 2008.05.04. 05:11:07 |
|
nemkar | 2008.05.04. 05:11:07 / # 14400 |
|
Ellent kell mondjak, mert nem ilyen egyszerű.
A vállalkozó a BKV- val kötött szerződést, ezen járaztok biztosítására.
A vállalkozó az ÖNKORMÁNYZATOKTÓL + a Demszkytől kapja a járatait érintő pénzeket.
Na már most, idáig Ő jól el volt. Osztott, szorzott...stb., és megprobálta Úgy járatni a járatait, hogy neki gazdságos legyen.
Erre a BKV még abba is beleszólt, amihez semmi köze.
Miért?
Gondolj bele, neked van 5 autód, kiadod bérbe, majd vmlyk társaság, rákényszerít, hogy az ő tarifáját alkalmazd!
Mit szólnál?
Előzmény: #14391 Bbetyár 2008.05.03. 16:31:15 |
kámbi078 | 2008.05.03. 17:29:45 / # 14399 |
|
A 227-et direkt a Te kedvedért raktam fel .
Sok benne a buszos . :))))
Előzmény: #14390 nemkar 2008.05.03. 16:12:30 |
kámbi078 | 2008.05.03. 17:25:57 / # 14398 |
|
Nekünk metróvezetőknek a legelsők egyike az volt, a vezetési gyakorlás alatt, hogy ha véletlenűl leejted az írányváltót, akkor pusztakézzel hogy lehet elindítani a Metrót.:)))
Előzmény: #14392 MCCCXCII 2008.05.03. 16:43:39 |
kámbi078 | 2008.05.03. 17:22:52 / # 14397 |
|
Helló nemkar !
Sajnos, nem vagyok képben a szerződéses járatokkal,ezért nem tudok válaszolni neked !
Esetleg beígértek a vállalkozónak egy másik járatot helyette? Sajnos nem tudom ! Egyre vehettek mérget !!! :)))) Amit a Metróról leírok !!!
Előzmény: #14390 nemkar 2008.05.03. 16:12:30 |
MCCCXCII | 2008.05.03. 16:43:39 / # 14392 |
Én má hallottam ám olyanról, hogy kötöttek el buszt, pedig nem is adták oda a "sofőrnek" a kulcsot. (:-))
|
|
Bbetyár | 2008.05.03. 16:31:15 / # 14391 |
Azért mert olyanok mint a taxisok.
Lizingelt a busz, még a sofőr nadrágja is hitelből van, és nagy a para, hogy mást szerződtetnek a helyére, ő meg mehet a francba a szerződéses buszaival együtt.
pont mint minálunk. :)
Előzmény: #14390 nemkar 2008.05.03. 16:12:30 |
|
nemkar | 2008.05.03. 16:12:30 / # 14390 |
|
Kámbi!
Ahogy olvasom a szrzödéses járatokat is érinti a dolog.
120-as, 14-es, 251-es viszonylatokat.
Ott ráadásul, nem csak a buszvezetők, de a vállalkozó zsebét is érinti a dolog.
Kérdésem: Ezek, miért nem csatlakoztak az eddigi 2 sztrájkhoz, és miért nem csatlakoznak a tervezett többnaposhoz?
|
kámbi078 | 2008.05.03. 15:54:08 / # 14396 |
|
De, ha a buszos díszpécser sztrájkolt és nem adta oda a kulcsokat, akkor jogos a TV. felvétel.
Nálunk elég ha az Energia Díszpécsr sztrájkol és már nincs is áram, vagy elég , ha csak betartjuk a szabályokat és máris megbénul a közlekedés.
Előzmény: #14394 csogu 2008.05.03. 13:21:07 |
kámbi078 | 2008.05.03. 13:38:51 / # 14395 |
|
Önkéntes, mint írtam a bejelentkezéskor kell nyílatkozni, de menet közben bármikor megváltoztathatod a véleményedet . Nálunk is úgy van, hogy a díszpécser adja oda a metró "kulcsait", hisz azt a díszpécser őrzi .
Ezeken a sztrájkokon a Cég nem szervezett sztrájktörőket, nem úgy mint tavaly, mert a Metrónál elég szépen megszervezték a sztrájktörést ! ! !
Előzmény: #14394 csogu 2008.05.03. 13:21:07 |
csogu | 2008.05.03. 13:21:07 / # 14394 |
Az érdekelne, hogy önkéntes-e a sztrájk, vagy kijelentik, hogy most pedig te sztrájkolni fogsz és kész?!
Mert a TV-ben azt láttam, hogy a félnapos sztrájk után bejelentették az itt várakozó buszsofőröknek, hogy lehet átvenni a kulcsokat és indulhatnak ki a járatok. Na most kulcs nélkül igen nehéz nem sztrájkolni...
Előzmény: #14386 kámbi078 2008.05.03. 13:16:57 |
|
kámbi078 | 2008.05.03. 13:19:11 / # 14387 |
|
Várjál csak, hol is ? Taxizni már vagy 3 hete bíztos, hogy nem taxiztam. :)))
|
kámbi078 | 2008.05.03. 13:16:57 / # 14386 |
|
A félnaposban igen, a 24 órásban szabadnapos voltam. A mostani sztrákjfelhívásban az FKDDSZ ( az én szakszervezetem is benne van.) Most a tárgyalások híve vagyok, azért mert látom, hogy 1-2 fej már lehullott, de ha a tárgyalások nem vezetnek eredményre, akkor valószínűleg én is sztrájkolni fogok. Ráérek hívatalosan nyílatkozni a bejelentkezésemkor, a törvények értelmében egy hívatalosan bejelentett sztrájknál, a sztrájk ídeje alatt , bármikor felvehetem és megtagadhatom a munkát- és a sztrájkot is, elég képlékeny a dolog.
|
kámbi078 | 2008.05.03. 13:11:09 / # 14393 |
|
És mit rítkítana tovább:
METRÓK
M2 és M3: Hétköznap késő este 7:30 perc helyett az új javaslat tíz percről szól. Ugyanígy hétvégén hajnalban és késő este.
HÉV
Csepeli HÉV: Késő este, hétvégén hajnalban és késő este ritkulna a korábbi javaslathoz képest, negyed óra helyett húszpercenként járna.
BUSZOK
- 7-es és piros 7-es busz: hétközben késő este, hétvégén hajnalban és késő este negyed óra helyett csak minden húsz percben járna.
- 9-es busz: ugyan hétközben valamelyest sűrítenék a megelőző tervhez képest, de hétvégén egyáltalán nem járna.
- 10-es busz (régi Várbusz): napközben három helyett négy-öt percenként, késő este pedig negyed órás követési idő helyett egyáltalán nem járna. Cserébe a Deák tér és a Dísz tér között közlekedő 16-os busz gyakrabban közlekedne.
- késő este több buszjáratot ritkítana az új változat a korábbihoz képest, ezek például: 23, 26, 31, 32, 36.
- késő este és hétvégén hajnalban, valamint hétközben késő este az új javaslatban tovább ritkított járatok (például tizenöt helyett húsz, harminc helyett negyven percenként): 44, 45, 67, 68, 71, 95, 99, 105, 134 (mostani 42-es), 138, 194, 200.
- 131-es busz: az új javaslat szerint késő esténként teljesen megszűnne a busz közlekedése.
- 173 (mostani 73), 173E (mostani 173GY) busz: hétközben késő este a korábbi javaslat negyed órás követési időt tartalmazott, míg a jelenlegiben öt perccel több, azaz húsz perc szerepel. Ugyanígy változna a két járat hétvégi hajnali és késő esti közlekedése: negyed óra helyett húsz percről szól az új javaslat.
- 206-os (mostani 6-os) busz: késő este hétközben negyed óra helyett húsz percre nőne a követési ideje, míg hétvégén egyáltalán nem járna, holott a korábbi, szigorúbb munkaanyag szerint körülbelül negyedóránként közlekedett volna hétvégén.
- 214-es (jelenlegi 14-es) busz: a régebbi terv szerint óránént járt volna egy-egy busz késő este és hétvégén hajnalban és este - az új javaslatban még ezt is megszüntetnék.
- 237-es: hétvégén tovább ritkulna a járat, negyvenpercenként közlekedne.
- 256-os (mostani 56GY) busz: ritkábban járna ki Hűvösvölgybe, hétvégént például húszpercenként.
- 296-os (mostani 96-os) busz: hétközben sokkal ritkábban járna, mint a korábbi javaslat szerint: húsz-harminc percenként.
TROLIK
A trolibuszok menetrendje esetében is többnyire hétközben késő este, valamint hétvégén hajnalban és késő este van különbség a korábbi és a legfrissebb paraméterkönyv-tervezet között. Tizenöt percről húsz percre nőtt a követési távolság: a 70, 72, 77, 78, 82-es trolik esetében.
VILLAMOSOK
A villmosoknál is a hétvégi hajnali és késő esti, valamint a hétközbeni késő esti járatokon akart spórolni a régebbi, 2,1 milliárdos megtakarításról szóló terv. Néhány villamos még ritkábban járna; tizenöt helyett ezekben az időszakokban húsz percenként a következők: 42, 52, 56, 61.
- 14-es villamos: hétvégén egyáltalán nem járna, holott a régebbi tervben szerepelt hétvégi menetrend is.
Előzmény: #14388 kámbi078 2008.05.03. 13:05:18 |
csogu | 2008.05.03. 13:09:30 / # 14389 |
Kámbi, te is sztrájkoltál?
Előzmény: #14388 kámbi078 2008.05.03. 13:05:18 |
|
kámbi078 | 2008.05.03. 13:05:18 / # 14388 |
|
Miből engedett a BKV ZRT ? :
METRÓK
M1: hétvégén hajnalban öt, napközben háromperces sűrűséggel járna a javaslat szerint a kisföldalatti, a korábbi változat egy-két perccel ritkább közlekedést javasolt.
HÉV
Szentendrei HÉV: Békásmegyerre hétvégén összességében gyakrabban járna HÉV, reggel és késő este például negyed óránként. A korábbi változat félórát javasolt.
Ráckevei HÉV: hétköznap napközben óránkénti követést javasolt a korábbi verzió, ez megfeleződött.
Gödöllői HÉV: az Őrs vezér tér és Cinkota között késő este és hétvégenként teljesen megszűnt volna a HÉV-közlekedés - a friss javaslat szerint óránként indítanának járatokat.
BUSZOK
- 5-ös busz: valamivel gyakrabban járna, mint az április verzió szerint. Napközben, délután tízpercenként, késő este (fél tíztől fél 11-ig) félóra helyett húszpercenként.
- 8-as busz: az előző javaslat szerint egyáltalán nem járt volna késő este és hétvégén, de ezt mégis visszahoznák: 12-20 perc közötti időszakonként közlekedne.
- számos buszjárat késő esti közlekedését jelentősen megkurtította volna a 2,1 milliárdos megtakarítással számoló áprilisi változat. Az új verzióban több busz követési idejét mérsékelték késő este, például harminc percről húszra, vagy hatvan percről harmincra. Ezek a következők: 20E (jelenleg 20GY a neve), 27, 29, 34 (hétvégén is folyamatosan húsz percenként járna harminc helyett), 54.
- hétvégén hajnalban és késő este, valamint hétközben késő este a legutolsó tervhez képest sűrített járatok (többségük félóránként járt volna, ezeket húsz percre csökkentették): 66, 85, 97E, 98, 102, 120, 124, 130, 136E (mostani 136GY), 137, 152, 159, 178 (mostani 78-as), 181 (mostani 81), 182, 184, 198, 212, 257, 260, 276, 277.
- 33-as busz (jelenleg 3-as): húsz-harminc percenként járt volna a régebbi verzió szerint, az újban ezt mérsékelték, tíz-húsz percre.
- 86-os busz: késő esténként és hétvégén hajnalban és késő este egyáltalán nem járt volna, a friss javaslat viszont húszpercenként járatná.
- 103-as busz: késő esténként húsz perc helyett negyed óránként járna.
- 104 és 104A buszok: a 104-es csak napközben járna a régebbi és az új terv szerint is, de az új szerint félóra helyett húsz percenként; a 104A busz pedig mindkét terv szerint csak hajnalban és késő este járna, de hatvan perc helyett az új paraméterkönyv-terv szerint húszpercenként.
- 106-os busz: hétvégén a félórás követési időt húszpercesre csökkentették.
- 126 és 126A buszok: hétközben egész nap félóránként járt volna a régebbi tervezet szerint, ebből húsz perc lett.
- 128-as busz: hétvégén félóra helyett csak húsz percet kellene rá várni, ha a legfrissebb javaslatot elfogadnák.
- 144-es busz, 153GY busz: késő este, valamint hétvégén hajnalban megszűnt volna a két buszjárat közlekdése, az új tervben viszont feltámadnak: negyed óra-húsz percenként mindig közlekednének.
- 165-ös, 170-es (jelenleg 170GY) busz: napközben harminc helyett húsz percenként járna.
- 222-es szám alatt új busz közlekedne a Moszkva tér és Budakeszi között, igaz, viszonylag ritkán. Új busz lenne a 251-es is a friss javaslat szerint, amely a Törley tér és a Vincellér utca között járna.
TROLIK
A trolibuszok menetrendje esetében is többnyire hétközben késő este, valamint hétvégén hajnalban és késő este van különbség a korábbi és a legfrissebb paraméterkönyv-tervezet között. Tizenöt percről tíz percre csökkent a követési távolság: a 74, 75, 76, 80-as trolik esetében.
VILLAMOSOK
A villmosoknál is a hétvégi hajnali és késő esti, valamint a hétközbeni késő esti járatokon akart spórolni a régebbi, 2,1 milliárdos megtakarításról szóló terv. A jelenlegi változat visszavett ezekből több esetben.
- a következő villamosok járnának ezekben az időszakokban tizenöt helyett tíz percenként: 1, 2, 50.
- a következő villamosok járnának húsz percenként (ha a korábbit elfogadják, egyáltalán nem jártak volna ezekben az időszakokban): 12, 17, 18, 19. A 19-es villamos hétközben nappal viszont ritkábban járna, mint korábban tervezték: 7:30 perc helyett negyed óránként.
- enyhítettek a járatritkításon a 30, 30A, 41.
- a legfrissebb tervben már szerepel a 47-es és 49-es villamos is, amely mindeddig még nem tudott közlekedni a Szabadság híd felújítása miatt. Megmaradna a manapság a 47-est kiváltó 56-os villamos útvonala is.
Remélem nincs benne sok pontatlanság !!!!
|