Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
bujkáló888 | 2010.05.19. 13:51:43 / # 122470 |
|
hali
én nem sirok csak a tényeket irtam le
Előzmény: #122465 belataxis 2010.05.19. 13:29:57 |
bujkáló888 | 2010.05.19. 13:33:24 / # 122468 |
|
elég szép ha engem intenek meg akkor a zp nyugati max 2200
Előzmény: #122458 dragon1 2010.05.19. 12:37:48 |
belataxis | 2010.05.19. 13:29:57 / # 122465 |
|
Kedves volt kollegák!
Mindenki itt ezen a topikon sír és nyavajog, meg fikázza a főnökséget. MIÉRT? Ti vagytok az egyedüliek, akik tehettek erről! Nem kell ide jönni éhesen és azt hinni, hogy a szotyival majd jól laktok! Ha ruppótlan a tarifa, de nem viszi senki akkor nem hívja legközelebb az utas nem emelkedik az égbe a tulajdonos. Ti meg özönlöttetek(tök) ide és sírtok, hogy sokan tolongtok a fazék körül. ÉBREDJETEK MÁR TI IS FEL! Ezt leírtam a T4-nél is. Gondolkozzatok, kinek jó a 120, 150 Ft-os tarifa? Csak szenvedés a tagdíj összekalapálása és akkor nem ettél semmit és nyáron nincs nyaralás!! Ne aszisztáljatok ahhoz, hogy kihasználjanak benneteket
|
szálka | 2010.05.19. 13:19:56 / # 122459 |
|
Én értem!! Én értem!!
A helyzet cilifisztikája totálisan tropális,ezért a krízis nem áll be.. :-DDD
Előzmény: #122436 nazoli 2010.05.19. 04:04:18 |
dragon1 | 2010.05.19. 12:37:48 / # 122458 |
|
Hát a zp-től, a nyugati pu. 5500ft. Ez korrekt gratula…
|
bujkáló888 | 2010.05.19. 08:47:21 / # 122449 |
|
ui:ezt tutira tudom mert anno az elején én is szaporitottam a plus létszámát és béreltem a fönöktöl kocsit mindent megmutatott törlést,hol kell kapcsolni a rádión hogy tuti üssek mindenkit!!a legfontossab a kütyü hogy nyomjam stb
de már ugy látom jobb hiénázni mint 330 ft üzemanyag mellet 150 ft menni!!
hozzáteszem most hogy szabaduszó lettem mondhatok hiénának nem érdekel 300 az indulom 300 a km dij
és nem kell nyomnom az orát igy is megélek!! lehet hogy kb egy orát de számoljunk csak egy kicsit
beszélgetek néhga egy két taxisotokal vegyün egy pénteki csucsot!leüt egy cimet a belbe!hiába 2-percre is ott lenne de már idöre megy feltorlodott a képernyö ott vár kb min 20-25 percet vagy jön az utas ha jön akkor szerencse kb 800-100-1500 a fuvar ha nem vip fuvar vagy hagyd el a helyszint!! na melyik éri meg jobban???
Előzmény: #122447 bujkáló888 2010.05.19. 08:10:47 |
bujkáló888 | 2010.05.19. 08:10:47 / # 122447 |
|
T.cégvezető Úrnál, annak idején amikor még nem vitte fel az Isten a dolgát és csak autókat adott ki TARTOZÉK volt a KŰTYŰ amit Ő a saját kőltségén szereltetett be tudomásom szerint minden hangszeren játszott(kűtyű batyú tuningolt rádió fuvarlenyulás )és láss csodát kifordult magábol és igy lesznek a rablokbol pandurok.Nem átallik éjjel ellenőrzés cimén bujkálni a kocsik alatt keresni a nem oda való dolgokat ez azért sztem fontos vagy csak én látom igy??vagy a régi induló idöszakban minden megengedett volt??
Előzmény: #122429 2010.05.19. 03:06:58 |
bemondó | 2010.05.19. 04:57:38 / # 122440 |
|
Én értem!!
"mindegyikben van cumi"
Ennyi.
Remélem felnövünk már végre-valahára.
Előzmény: #122436 nazoli 2010.05.19. 04:04:18 |
nazoli | 2010.05.19. 04:04:18 / # 122436 |
|
Bízom benne, hogy legalább te érted, amit írsz.
Előzmény: #122435 2010.05.19. 03:14:42 |
törölt felh. | 2010.05.19. 03:14:42 / # 122435 |
|
Kedves Dodi!
Értem amit írsz. Ez a Te véleményed. Nem az utazó közönség a hibás,valóban. A cégvezetők sem terézanyuk,s a megélhetési érdek is közös.Mondhatnám egy hajóban eveztek...már aki ide vagy oda beül.
De ha már beült,legyen annyi gerince,hogy húz és nem lázad. Senki nem tartott csövet a halántékához,hogy ide jöjjön.
A másik,ahogy itt évek óta szemlélem a fejleményeket a sok csapatból alig félszáz nick név forog körbe körbe. nem mondhatnám,hogy releváns a többség és igy nem is szignifikáns ez a vélemény nyílvánítás. Éppen csak súrolja a gittrágás határát. Mi is "csak" szolgáltatási csomagot vásárolunk a cégektől.Kitől ilyet,kitől olyat. ki ezt kínálja ki azt.mindegyikben van cumi,kérdés az hogy ki a nagyobbat szereti,ki akisebbet,aszerint választ magának cégvezetőt.
Nincsenek kötlezően előírt penzumok.
Itt mindenki önkéntes,mint a légióban. itt van szívás,meg a légióban is van.
Ez a hasonlat a kettő közt.
Mondjuk én a saját belső véleményemet írtam le 31 év távlatából és némi egykori vezetői múlttal a hátam mögött. nem baj ha semmire sem jó. ez egy szabad ország és én most szabadon megyek dolgozni.
Sziasztok!
Előzmény: #122427 Dodi 2010.05.19. 02:55:04 |
törölt felh. | 2010.05.19. 03:06:58 / # 122429 |
|
Kedves istipapa1!Üdvözöllek.Válaszolni szeretnék a topicban tett bejegyzéseidből néhányra. Anno amikor ez az áldatlan árháború elindult a mobiltaxi mellett a Taxi 4 is élen járt ebben. A taxis "nagy" cégek között működik a TFTSZ szervezet,mely egyletben a "nagyok" kompromisszumokat kötnek egymással a fennmaradásuk érdekében,holott egymást talán egy jó pohár vízben is...A nagyobb cégek un "közbeszerzés keretein belül" keresnek saját maguknak fuvarozó céget. A piac jelenlegi helyzetére tekintettel,ne csodálkozzunk,hogy eme pályázatoknak sarkallatos része ma már az, hogy a kialakult rendelések utáni bevételből a nagyobb cégek mennyi pénzt forgatnak vissza ilyen-olyan címen a fuvarokat adó anyavállalat emberkéinek a kezeihez.
Látni kell azt,hogy ezek nem kis öszegek százalékos arányaiban tekintve. A nagyobb cégeknél minél több ilyen "nagy" megrendelő van,annál nagyobb "rezsivel" dolgozik az a taxis cég,magyarul annál több a visszapörgetése. Miből lehet ezt fedezni...? Tagdijakból például és reklám szerződések kötéséből, kauciókból, stb sorolhatnám a pénzzel való zsonglőrködés minősített eseteit.
Ez és kizárólag ez az oka annak,hogy a nagyobb cégek őrzik-védik a tagi létszámot,hiszen ezekhez a kiadásokhoz a hozzá kapcsolt bevételi forrás minden hónapban való előteremtődése:életbevágó feladat.
Egyúttal ez az oka a magas ár és a magas tagdíj szimbiózisának is. Ugyanis,ha csökkenti a tarifát,nem tudod kitermelni az irreálisan magas tagdijat,ami ahhoz kell,hogy a nagyobb cégek talpon maradhassanak. Ha csökken a taglétszám veszélybe kerül a kártyavár.Ekkor kell újabb kauciót szedni vagy valamit kitalálni.Reklámokat hozni és teleragasztani a kocsikat hamburgerrel,vodafonnal,castrollal és sorolhatnám.Mindegy csak fizessen. Ez az oka annak,hogy ezeknél a cégeknél nincsen pénz reklámra.Miből is lenne? Elfuvarozzátok a saját reklámpénzeteket. Mondhatjuk:megeszitek,bármennyire is kevés vaj ez egy üres kenyéren. Ugyanis visszamegy a nagy cégekhez. Úgy gondoljátok,hogy a nagy cégeket jó áron viszitek? Ugyan már! Kevesebbért dolgoztok,mint a Plus, csak Ti a hó végén adjátok nekik vissza. Ez a helyzet.Az úgynevezett "szotyi" taxi.amelyeket annyira lebecsültök,ezen a piacon a legerősebb és talán az egyik legstabilabb vállalkozások.Miért? Nincs adósságállományuk. Ugyanis nem pályáznak ilyen nagy cégek vitelére. Lakosságra építenek és arra,ami a lakossággal összefügg. Szórakozóhelyek, szoláriumok,mozik,stb stb. A Tagdijból befolyt pénz,megy reklámra. Minimális belső apparátussal dolgoznak, nincs felsleges ember, felssleges tisztség. Egy ember 6 ember munkáját végzi.
Miért baj az például ha a cégvezető ellenőriz.Minden más területen ez bevett gyakorlat."Jó gazda szeme hizlalja a jószágot" nem igaz? Ő legalább tudja mit és hol kell keresni,s nála nem merülhet fel a pártosság gyanúja. Aki nem volt ellenőrizve azt ellenőrzi,aki volt,az mehet tovább.Saját maga saját magának dokumentál.Hol itt a baj? A saját cégének minőségpolitikáját ellenőrzi. Joga van hozzá. Zsenánsz lenne? Nem hiszem.Én lelkiismeretességnek hivnám inkább. Ráadásul ennek az embernek a munkatempójába itt sokunk egy héten belül belehalna.Reggel 7 kor már az irodában van,de késő este még vagy ellenőriz,vagy tárgyal,vagy éppen szerel valamit. Hét végén beül telefonozni:NEKTEK! és szedegeti azt a sok fuvart amit itt éppen leszóltok. 800ft? És máshol nincs ilyen?Én magam is az elmult 31 év pályafutásom alatt kezdve a Főtaxinál,majd a volánnál,mint képviseleti,majd 14 év a Budánál, majd 5 év a taxi2000-nél és sorolhatnám láttam és éreztem,hogy mindenhol vannak lepattanó "csak ide megyek" fuvarok. Gáz,de vannak.
A közértben sem mindenki vesz hosszú kolbászt...van akinek "csak" fél kiló kenyérre és tejre tellik. Azt sem lehet diszkriminálni a közértben,vagy leszólni.
Bevételt jelent.Forintot,amiből mostanság nincs től sok a pórnépnek. Tisztában kell lenni azzal,hogy amit csinálunk,az egyfajta luxus szolgáltatás.Vagy kényelmi ok, vagy egészségügyi, vagy rászorultsági ok vezet arra,hogy minket hívjanak. Ehhez kell magunkat igazítani és nem mihozzánk a kedves utast.
Szolgáltatnunk kéne, még akkor is ha a körülmények rosszak, az utasok olyanok-amilyenek (váratósak,ittasak,arrogánsak), mégis ezzel együtt ez egy szolgáltatási szegmens. ezzel együtt jár, hogy a fejünket NEKÜNK kell meghajtanunk azért,mert Ők vesznek igénybe minket. Túltelített piacon kínálunk egy rosszhírű pejoratív jelzőkkel felruházott szolgáltatást,s hirdetjük a korrektséget és lengetjük a becsület zászlóját.
tegyük szívünkre a kezünket...ha kínálkozik a lehetőség, bepróbálkozunk....Ki ezért,ki azért....
Mit is vethetnénk egymás szemére. Farkastörvények közt élünk. Viszont ha nem látjuk az alagút végét akkor a világvége hangulatunk kapcsán ez a munkánk rovására is fog menni,majd jön az etika,s megint a padló. Ez kell nekünk?
Nézzünk egy érdekes helyzetet,csak a példa kedvéért. Tételezzük fel,hogy az agyonszapult Plus vagy a mobil,esetleg mindkettőt sikerül megfúrnia a többi cégnek. Van rá próbálkozás elég.
Mi történik? A plusnál van 2-3? száz tag. A mobilnál kb ugyanennyi.A nagyságrendeket ismerve csak ez is 4-600 ember. Mi fog itt történni,ha ezek a sofőrök "rázúdulnak" a nagyokra mint álláskeresők?
A fuvarszám nem fog koncentrálódni,hanem mint olaj a tengeren szépen eloszlik a 8-10 nagy cég közt. Jelentősen egyik sem fogja "megérezni" az emelkedést,viszont mindenhol hirtelen sokkal többen lesztek...Azt hogy ebből mi fakad,már tudjátok...
A piac egyfajta újraosztása folyik most. mindegyik "nagy" cégnek megvan a lehetősége,hogy árban lemenjen. A probléma ott van,hogy akkor a költségvetésük ezt nem bírja el, mert ezekhez az árakhoz a 65-95 ezres tagdijak nem igazán passzíthatóak. tehát egy út van:tonkretenni a másikat,lehuzni,bemocskolni.... Tényleg ennek ez a módja? Tényleg ez a helyes út?
Ezeket a meccseket a fejünk felett játszák,s legkevésbé sem fontos a taxis érdeke. Talán az Oláh Attila az egyetlen aki törődik azzal,hogy a TE és a TE csebedben legyen pénz. Nem azt mondom,hogy a csúcsok csúcsa,de ha nem élsz meg belőle,megvan a priorításod. mindenkinek megvan. Önként jöttünk,önként mehetünk.
Még egy fontos dolog! Az utasok megkárosítása.
Mindenhol megy ez a népi játék. Miért baj az ha egy cégvezető a cége hírét védi azzal,hogy személyesen ellenőrzi,hogy ezt NE tedd meg!
Amúgy ez a cselekmény büntetőjogilag a hitelrontás minősített esete céges szempontból nézve és -akár- kártérítési pert is vonhat(na) maga után,hiszen a cég felépített image-ét romobolod vele. A saját munkahelyedet teszed tönkre ezzel Magyarra lefordítva.
Őszintén mit tudsz beletolni egy 150-es tarifába? Az eordogh féle "illatosítódat" mire mered állítani 10-20% ??? Egy fuvar átlag hossza ma 5 és 9 km közt mozog. Ha 20%-al megtolod a 800ft-ot,lesz 960ft!Kapsz ár egy ezrest. A 800-ra is megkapod,ha jó fej taxis vagy és nem morcosan ülsz a volán mögött és az utas nem azt érzi,hogy na ez megint ki van bukva,mert csak ide megyek....és nem ad jattot.
Viszont ha a munkádat kellő szeretettel végeznéd és még talán egy mosoly is beleférne a szolgáltatási nívódba,lehet,hogy Te is és utasod is jobb kedvűen utaznátok, s talán-mondom csak talán- ez a jatton is látszana. Átlag egy napon van 10-15 csapásod. Kb. talán nem tévedek.Minden esetre számolni könnyebb vele. mindegyiknél kapsz átlag 50-100ft jattot. Ez 500-1000ft plussz. Nem hiszem,hogy ennél többet tudsz beletolni az órádba azoknál az utasoknál,akik fejben lematekozták már az egész utat előlről hátra,s hangra tudja a végkifejletet.
Őszintén, napi 500-1000 vagy akár 2000ft-ért megéri kockára tenni a jó munkahelyet, válallni az árdrágító megbélyegzést,ami felkerül a személyi lapodra,s vállalni a szégyent ahogy kártalanítod az utasodat és visszaadod neki a 200-1500ft-ot amivel elnézést a kifejezésért: "megloptad" neked hogy esne mindez?
próbáljunk már úgy tenni,mintha fogyasztók volnánk.
Ha a mobil számládban van egy 100ft-os "gyanús2 tétel,akire nem emlékszel. hogy felhívtad,azonnal reklamálsz és vered a nagydobot az igazadért. Miért lenne más a taxis utas? Szolgáltatást vásárol. Olcsóbbért vagy drágábbért,az most mindegy. Jogában áll,meghatározni az útvonalat,jogában áll elégedetlennek lenni és jogában áll reklamálni, s ha már ezek közül bármit is megtesz,Neked az általában nem szokott jól végződni. Még akkor sem,ha nem vagy hibás,de akkor is őrákat álltál az etikán az előszobában a szőnyeg sarkán toporogva. Miért nem tudjuk ezt megelőzni? Okosan,jókedvűen.Nem csak a mai napot tekintve,hanem talán egy hét átlagát mérlegelve. Kijönnek a száz körüli vagy feletti összegek. Valljuk be,annyira nem is rossz kereset.
A baj ott van,hogy ehhez mérten ki-ki iszonyúan magas rezsivel rakta körbe magát,ilyen vagy olyan indokok alapján. Racionalizálni kéne a kiadásokat és a szükségleteket a bevételekhez igazítani. Mi magyarok mindenből egy vagy két számmal mindig nagyobbat veszünk,mint amit ki bírunk fizetni. Kocsi,lakás,telek,csilivili mobil,stb. Miért? Abban az egy pillanatban élvezzük csak,ahogy birtokba vesszük.utána már nyűg és gond. Lássuk végre be! A világ nagyot fordult,ráadásul nem kedvez a kisembernek és a kisválallkozásnak.
Éljük túl! Ennek egyetlen módja,ha nem adjuk el a becsületünket, nem széthúzunk,hanem összetartunk. Az utca úgyis egyre veszélyesebb dolog. Több a hármas brék,több a baj. Mi lesz velünk, ha már azt sem becsüljük meg amink van,amilyen lehetőségeket kaptunk. itt van ez a pici cég,aki egy év alatt hihetetlent változott előnyére. Ki mondja azt hogy nincsenek hibái? Kinek nincsenek hibái? Dolgozni kell rajta,de ha letettük valahová a voksunkat akkor ott lehetőleg építsünk és ne romboljunk. Milyen nehéz egy kormányos dolga egy nagy hajón ha a szél folyton szembe fúj vele. A vitorlákat motorral kell kiegészíteni,hogy eljusson a hajó a céljába. Ugyanez igaz itt kicsiben is. Jó szél fúj most a plus-nál...Pont miattatok kell motort bekapcsolni?
Hihetelne lenne,s nem is Ti lennétek!
Köszönöm! Széles utat.
Előzmény: #122379 istipapa1 2010.05.15. 08:44:50 |
Dodi | 2010.05.19. 02:55:04 / # 122427 |
|
Két megjegyzés!
"Jó tarifa választás"
Mégis kinek jó? De ne is válaszolj,mert tudom:az utasnak.Mert taxisnak - illetve,hogy pontos legyek.TAXISNAK! - biztos,hogy nem jó!
[b] [i] [font size=2]"egy regresszióját élő túlkínálattól terhelt szolgáltatási szegmens"
[/font] [/i] [/b]
A túlkínálat okozta stressz hozta létre a Plus taxit?Az amúgy túlkínálattól terhelt szolgáltatási szektort,tovább terhelték egy új céggel.
Valahol,valaki(k)úgy érezték,hogy az addigi csapatok már nem bírják szusszal az utasok szűnni nem akaró áradatát és ennek okán gyorsan létrehoztak egy újabb céget?
Értsünk már szót emberek!
Plus vagy Mini,Travel vagy Max,tök mindegy! Egyiket sem azért hozták létre,mert Teréz anyát megszégyenítő,empatikus képességekkel bíró emberek a szegény lakosságon vagy más társaságoktól megcsömörlött taxisokon akar segíteni.
Mindegyik tulaj saját maga akar jól élni,saját magán akar segíteni.És a tagdíjjakból,meg is teszi.
Új szereplőket nem hozott a piacra egyik "szotyi" cég sem.Csak elszipkázza a gazdaságossági létminimum alatti tarifáival az utasokat és ezáltal a taxisokat is.
A taxis meg csak azt látja,hogy Büdi bácsi,(akit az előző cégénél még 600 Ft.-ért "vihetett") ide is követte,de itt most már csak 480 ft-ért viszi.
Előzmény: #122414 2010.05.18. 21:22:42 |
a-kinti | 2010.05.18. 22:33:57 / # 122420 |
|
végre valaki aki másképp látja a dolgokat!!
nagy dolog ez.
hiába mondom mindenkinek,ma már nem lehet 4 óra alatt normális bevételre szert tenni,leszegett fejjel DOLGOZNI KELL, nincs mese!!!!
de ezt a sok aluliskolázott,szájtépő,gittrágó taxis úgysem érti.csak az orráig lát mindegyik!!
Előzmény: #122414 2010.05.18. 21:22:42 |
Siga | 2010.05.18. 22:16:13 / # 122419 |
|
Az alábbiakat összefoglalva kikérem magamnak a "nyúlós" és "drogos" jelzőket. A "Kollega" jól esett:)
|
Siga | 2010.05.18. 22:05:26 / # 122418 |
|
A gondom az ezzel, hogy nem nyúlok.
Fenyegettek már meg állandó kamerás követéssel, térfigyelők által való követéssel, utaztatással, kibelezéssel, mégis még mindig itt dolgozok.
Tudom ki oltotta be a 414-et ilyen szinten, és tudom, hogy nincs igaza, ahogy Neked sem, de én legalább vállalom hogy ki vagyok, és nem rágalmazok senkit egy álnév mögé bújva. De hát...ez Magyarország, ez a TAXI:).
Csupa2
Előzmény: #122403 2010.05.18. 18:14:57 |
törölt felh. | 2010.05.18. 21:48:33 / # 122417 |
|
Mementónak álljon itt e pár sor és e kép a mobiltaxi topicból...
minden olyan itt is mint máshol...nem igaz?
Aranyospalabácsi válasz | 2010.03.14. 15:58:49 (801)
De sajnos a Mini Mobil kezdte.A mini autóival és a mini tarifáival.Majd beollózom a képet róla emlékeztetőül.Elszörnyedve néztük annó.Te is tudod én is tudom :
új cég ide csak ugy tud jönni ha alacsony a tarifa,oda jonnek a megrendelők SZÓL AZ URH .Jön a taxis " pörögni ". A tagdíj az elején alacsony.Igy kell céget csinálni ,kitartás türelem pénz és működik.Ezután szépen felkusztatjuk a tagdíjat és már vissza is jött a lové. Mehet a főnök nyaralni a TAXIS meg gürizik, hogy befizethesse a Pénzt. Most jött el az idő nekik a nyaralásra Neked Nektek a melózásra.
|
törölt felh. | 2010.05.18. 21:22:42 / # 122414 |
|
Szevasztok!
...hát miért is lenne ez a topic másabb, vagy különb,mint a többi...Pár nick-től eltekintve ugyanazon nick-ek írogatnak itt mint a többi topicon. Látok itt jó pár magát "vezetőnek" kikiáltó "TE" tagot is véleményt nyílvánítani.
persze ezzel sincs semmi baj. Talán inkább ott kell keresni a hibák okait, hogy a megítélés itt is és más topikokon is egyoldalú. Sosem teszitek mérlegre a másik oldalt és nem vagytok objektívek. Könnyű "álarc" mögé bújva mocskolni, lenézni, megalázni másokat egy nyílvános fórumon. Könnyű,mert következmény mentes. Vajon ugyanígy tennétek egy kerekasztal megbeszélésen is? Ismeritek egy taxis cég "belső" életét, úgy értem a legbelsőt, azt ahogy a vezetés gondolkodik. Vagy csak ezt próbáljátok kitalálni és az épkézláb gondolatokat próbáljátok vádakkal helyettesíteni.
Nem tisztem védeni egyik társaság vezetőjét sem.Sok vezető megérdemli a feddést egyes döntéseiért,ez is igaz, de nem mindegyik.
Most, hogy épp a Plus topicjában vagyunk, azt látom, hogy elégedetlenség itt is van bőven, ugyanúgy,mint más topikokban. Viszont azt is látom az utcán,hogy munka is akad. Talán több is mint máshol.Persze,tudom,jobb volt a helyzet,amig 100-tagot számlált a csapat,de ha megvilágítjuk a másik oldalt is...
Ugyanis a fejlődés a következő lépéseket követte a plus-nál. Pár autó=kevés cím. Jó tarifa választás egy árérzékeny piacra=cimállomány rohamos növekedése.
A címállomány megtartásához pedig ember kell.taxis.=felvételiztetés. A cégeken belül mindig kardinális pont a tagi létszám kontra címarány egyensúlyban tartása. Látni kell,hogy a szakmánk intenzítása nem egy líneáris vonal. Sosem volt az. Hétfőn nem megy úgy,mint szombat este. Ez belátható. A taxi kényelmi, vagy kényszeri szolgáltatásra épül. Függ az igénybevevői oldal aktuális készségétől és még sok egyéb a cégeken kívülálló dolgoktól 8időjárás,sztrájk,stb,hogy csak a nagyobbakat említsem)Ezért van az,hogy a hét eleji napokon "küzdeni2 kell a bevételért,míg a hét végén szinte zökkenőmentesen lehet dolgozni. Szerintem ezt meg kell becsülni. A tagi létszám egyensúlyát nem lehet és nem is szabad a hétfőre beállítani, ugyanis ha ezt tenné a vezetés,akkor a 7 végén a temérdek megrendelői igényt még fél órén belül sem lehetne kielégíteni.Ennek a következménye= megrendelő készségvesztés,kvázi hátramenet és leépülés.
Ezt egyik cég sem preferálhatja. Ezért minden cégvezetés úgy gondolkodik,hogy a hét végén tudja maradéktalanul, vagy majdnem maradéktalanul kielégíteni az igényeket, hogy ott ne veszítsen el egyetlen megrendelőt sem, mégpedig azért,hogy ezek a megrendelők ESETleg és kihangsúlyozom,hogy esetleg a hét többi napján is a plus-t hívják. Ha más lenne a gondolati elképzelés,akkor most sokan Ti sem lennétek itt,mert a cég lefelé menne,nem felfelé,s akkor most nem lenne min vitatkoznotok.
A csoportos elégedetlenkedés okait először magatokban kellene tisztázni. Fel kéne mérni egy regresszióját élő túlkínálattól terhelt szolgáltatási szegmens lehetőségeit,s abban a Ti valós helyzeteteket,s az igényszintjeiteket is ahhoz igazítani.
A válságok áthárított hatásaitról,mi közemberek vajmi keveset tehetünk. Viszont tovább ronthatjuk saját és társaink hangulatát azzal,hogy falkában üvöltünk fejek hullását kívánva,s bosszúért hörgünk saját le nem tisztázott megoldatlan élethelyzeteink miatt.
Mindenkinek vannak problémái.Súlyosak és kevésbé súlyosak.Most a túlélés az egyetlen lehetséges reális életcél a "halandók" számára.
Meg kell becsülni,hogy van munkánk, hogy napról napra ugyan,de életben tudjuk tartani magunkat és fél lábon lévő vállalkozásainkat.Vannak nálunk rosszabb helyzetben lévő szakmák és gyakorlóik. Becsüljük meg ami napról napra adatik,mert nagyon könnyű egyik pillanatról a másikra sokkal,de sokkal rosszabb helyzetbe kerülni.
A belső elégedetlenségnél bomlasztóbb és rothasztóbb dolog nincsen. Olyan ez mint a trójai faló. Veszélyes magunkra és a munkánkra nézve is.
Foglalkozzunk azzal ami a mi dolgunk: fuvarozzunk tiszta autókkal,pontosan időben odaérve az utasért,szabott árakkal,amiket mi fogadtunk el,amikor megválasztottuk azt a céget,ahová a tagsági díjainkat befizetjük. Önként vállaltuk.Emlékeztek?
Köszönöm! Sziasztok.
|
baupexim1 | 2010.05.18. 18:38:12 / # 122407 |
|
kinek-kinek?
222, 414 meg a Nani
:)
Előzmény: #122406 nazoli 2010.05.18. 18:36:15 |
nazoli | 2010.05.18. 18:36:15 / # 122406 |
|
Kinek adresszálod ezeket? Csak, hogy tudjuk.
Előzmény: #122404 2010.05.18. 18:19:43 |
törölt felh. | 2010.05.18. 18:19:43 / # 122404 |
|
NANI MINEK KELLET IDEJÖNÖD?????BAKUCZ FASsZA NEM VOLT ELÉG!!SEGFEJ!!!!!!!!!!!!
|