Hozzászólások száma: 11025
Ugrás a hírhez Oldalszám: 552
Témakörök > Droszt Híradó > Plus Taxi A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
mano10 2011.01.28. 15:38:31 / # 122329
Na, én meg: 3óra munka, 28 kanyar, 49.700. Kérem a következőt!
csogu 2011.01.28. 15:35:37 / # 122328
Nekem csak az van:-)
alelölülő 2011.01.28. 15:33:07 / # 122327
Van még mit tanulnunk... :-)
csogu 2011.01.28. 15:23:29 / # 122321
Már az is baj, hogy tudja hogy vannak beállítva a lámpák?:-))
alelölülő 2011.01.28. 15:07:24 / # 122302
Nem stimmel. 183*150=27450 21*300=6300 27450+6300=33750 Tehát 21 kanyarból 183 utaskm-rel legalább 33750 ft-nak kellene az órában lenni. És akkor még egy percet se ketyegtél. 183 km piros lámpa nélkül, ez igen.
lolkabolka 2011.01.28. 14:28:49 / # 122301
avatar
Leginkább egyszer csak, ugye? Ezt a témát nem biztos, hogy erőltetném a helxedben!

nazoli 2011.01.28. 12:32:21 / # 122299
avatar
Ha a sajátodba (szövetkezet) teszed be a pénzt, másképpen néz ki, mintha egy cégtulajdonosnak adod. Legyen bármire fordítandó összeg. Vannak technikai alap dolgok, amiket nem érdemes kikerülni. A cégalapítást pedig nem lehet kikerülni. Ez már nem olyan időszak, amikor összedobtuk a pénzünket, és a Teleki térről nyomtuk, a Részeghék konyhájából.
4 0 0 0 2011.01.28. 10:36:47 / # 122196
avatar
Én is tisztelem Őket ! Az ördög a részletekben van. Szerintem egy érdekcsoport , nem kell, hogy feltétlenűl cég legyen, még 20 fővel is rendelkezik , akkora gazdasági egységgel, amit az egyéni vállalkozó (taxis)soha nem fog tudni teljesíteni.Ebben jobban hiszek, mint a tegyél be 500 ezret vagy 200 ezer a kaució dologban. Valóban kell a realitás ,ebben talán tévedtek de próbálnak valamit és mint látjuk nem akarja eltaposni Őket senki.

volántaxis 2011.01.28. 10:09:43 / # 122183
avatar
Nem szkennelem be. 10 óra munka 32500Ft Össz Km: 250 Utas Km:183 Felvett fuvar:21 -Az első a lényeg. Sajnos a régi cégnél nem tudtam megcsinálni a bevételt, így veszélybe került minden(kocsi, megélhetés,stb.) Ez egy kényszerpálya, ne ítélj el. Én is útálom hogy itt kell dolgoznom.

tudomis(kibic) 2011.01.28. 05:37:06 / # 122325
avatar
Nem szkennelem be. 2011.01.19. napi zárás... 6 óra (!) munka nappal,csak URH-ról,reptér nélkül! Br.: 13.120 Ft U.km: 31.5 T.km: 76.3 (Ebből 20km rezsi!) De azért gurigázzatok 150-el! :) IDIÓTÁK! Tényleg azt hiszitek,hogy nincs fizetőképes kereslet? Szánalmas barmok!
nazoli 2011.01.28. 04:31:07 / # 122324
avatar
Minden feléjük irányuló tiszteletem, és neki való szurkolásom ellenére ellenére mondom, hogy nem jó példa. A megoldást olyan önálló szövetkezet jelentené, ahol a tagság tudomásul veszi a realitásokat, és magának a cégnek is vannak tartalékai.
4 0 0 0 2011.01.28. 03:08:24 / # 122323
avatar
Sajnálom,de a FIX tarifa sem jelent kiutat! Továbbra is minket csíp majd a csalán !!! Tessenek gondolkodni, más megoldáson ! Példának jó lesz a PENTA !

4 0 0 0 2011.01.28. 03:02:50 / # 122322
avatar
Remélem,hogy nem ! Nem fizet semmit, senki után! Pedig, fizetni mindég, minden körülmények között kell! Ha nem határídőre, akkor egyszer csak ! Remélem, hogy a nullával elhozható autó megszünése lassítja a droidosodás menetét !
Olsen 2011.01.27. 20:13:04 / # 122272
avatar
Úgy van: virágláda szabadjelző, két ajtónyi telefoncsík, szotyitarifa. Mondj egy céget amelyik valami önállót alkotott? Ja, okos belső szabályokat ki is felejtettem. Egymást figyelik, egyiknek nem jutna eszébe megnézni, hogy mennek a taxis dolgok ajrópában!

nazoli 2011.01.27. 20:12:24 / # 122219
avatar
Azért a RT holding még szarabb.

Olsen 2011.01.27. 20:08:29 / # 122320
avatar
Tévedsz! Egyszerűen dilettánsok, nem ismerték fel időben, hogy más is követheti az ócsításos cégépítés receptjét. Még most is csak lesnek, a legtöbbnek lejárt az ideje, ennyi volt!
nazoli 2011.01.27. 20:07:18 / # 122319
avatar
Nem hinném, hogy rád célzott volna. Tényleg csak ezek maradtak. Viszont a City-nél látszik a legjobban, hogy a taxis, ha tulajdonossá válik ugyanolyan szemét módon viselkedik a kollégájával szemben, mint a nem taxis tulajdonos. Mert ott a közgyűlés határozatait hajtja végre a menedzsment. Akár szakember, akár nem! És a cégeknél nem igazán a szakmaiság, és a józan belátás a vezérlő elvek, hanem mindegyik a másikat figyeli, hogy az milyen nagy faszságot talált ki a taxis szopatására, és rögtön leutánozzák!
smokie09 2011.01.27. 20:06:18 / # 122313
avatar
De jóóóóóó:)
gezokacska 2011.01.27. 20:03:04 / # 122312
avatar
Érdeklődnék. Amióta 165-el jártok csökkent a címállományotok? Végülis 1 Ft.-al drágábbak vagytok,mint a T2000... :D Amilyen árérzékeny az utazóközönség... :(

Olsen 2011.01.27. 20:02:15 / # 122311
avatar
Ebből a szempontból a ti cégetek a lexarabb, szutyok a tarifa, viszont nincs meló!
Oldalszám: 552