Témakörök > Droszt Híradó > Szeptember de vajon tudunk végre élni a kapott idővel? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned | |
---|---|
tomajer | 2012.06.30. 21:50:13 / # 121795 |
"[i] (146) hiénakutya (2012.06.29. 19:22:43)
A realitásokról te feledkezel meg, nem én.
Te kettőnegyvenezel, miközben ennek a tarifának csupán az inflációs elmaradása 70%-os.
Ez a realitás.[/i]"
Erre válaszoltam az előzőben...
1-es.
Sok mindenben igazad van de.....
Ha a nagymamámnak kereke lett volna, akár ő lehetett volna a villamos.....
Hittek, abban. hogy a tárgyalásos módszer célravezető lehet. Ne felejtsük el, hat hét éve nem ült le taxissal a hatalom semmiről egyeztetni. Felcsillan a remény, egy reális megoldásra.
Bedarálták őket. Ez tény. Most próbálnak felállni a földről... de te nem hagyod!!!
Én még mindig hiszek benne, hogy megvalósítható valami olyasmi amit számonkérsz rajtuk.
De nem így.
2.
Itt már megint belekeversz engem a történetbe.... pedig nem vagyok, nem voltam a TGFSZ.-nek semmiféle funkcija...
Ugyanúgy kívülről segítem őket ahogy te is tetted.... csak veled ellentétben, én nem szúrtam hátba őket amikor hibáztak....
A kettes többi alpontjára megadtam a választ. Reménykedtek, reménykedtünk az egységes álláspont erejében.
Falnak vezették őket... tény:-(
De én is azt mondtam akkor, hogy meg kell próbálni. Tévedtünk.
"Ehhez képest ti nyíltan droidoztok (minimum kétezer embert löktök el magatoktól),"
Nem tudom hol hallottad a TGFSZ. vezetőit droidozni, de engem biztos nem hallhattál.
Többször voltam már droid taxispályafutásom alatt... és nincs kizárva, hogy leszek is még.
"te magad olyan írást teszel közzé, amelyben taxisokat kommandósokkal vitetnél el (újabb 1000 ember veszteség)."
Én magam azt az írást hat éve írtam.
Most nem olvastam el, nem is nagyon emlékszem mi van benne. De szoktam vállalni az írásaimat.
Viszont, a kommandós rész, a szakmában megbúvó bűnözőkre vonatkozik. Ők meg remélhetőleg nem ezren, legfeljebb 20-50 -es nagyságrendben vannak köztünk. És tetszik nem tetszik, meg kéne tőlük szabadulni... és ma se látok rá más módszert.
Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Persze lehetne még szinte mondatonként tendenciózus ellenségeskedést (ennek a céljait szolgáló ferdítést csúsztatást, kicsit erősebb fogalmazást) kimutatni az írásodból, ami csak árt... most amikor tényleg egységre és erőre lenne szükségünk, de nem szeretnék rá több időt szánni.
Nagyfiú vagy, tudod mit miért csinálsz. Csak így nem egy csónakban evezünk....
Én még mindig csak a megvalósítható elvárások mellé tudok odaállni.
Álmokat kergetni, és azt felmutatni a nagyközönségnek felelőtlen délibábkergetés.
Ezt meghagyom a TIM-nek. Te most körülbelül velük vagy egy szinten.
Előzmény: #121780 hiénakutya 2012.06.29. 19:22:43 |
|
tomajer | 2012.06.30. 21:23:35 / # 121794 |
Imádom a harsogókat!!!
De uraim:
A választható opciók között nem volt 400.-os tarifa!!!
De háromszázas se.... meg kettőhatvanas se.
Max a 240.-ben gondolkoznak... köszönhetően a pluszos, és hasonszőrű kollégáinknak!
Előzmény: #121792 202 2012.06.30. 20:01:46 |
|
tomajer | 2012.06.30. 21:20:30 / # 121793 |
Újra sokadszor megkérdezném. mennyivel lesz jobb, ha nem hatósági árként lesz bevezetve. vagyis marad a maximált tarifa... de természetesen elveszik az éjszakait, mert abban látják a csalás lehetőségét....
Nna sz'al vezesd már le nekem, mivel lesz jobb, mondjuk a 700.- -1 km / 240.- / 60.- as tarifa???
Mert ez az alternatíva.
Előzmény: #121792 202 2012.06.30. 20:01:46 |
|
202 | 2012.06.30. 20:01:46 / # 121792 |
|
Kedves Kollégák !
Kezdjetek el osztani és szorozni!
Ha a jelenleg használt tarifákkal nem tudtok
profitot termelni, akkor gáz van ! Már pedig nem tudtok. Ezért kell emelni ! Na de !
Amit az érdekvédők szorgalmaznak az egy faszság ! Le kell térdelni ha a 240 et mint hatósági tarifa bevezetésre kerül!
Kutya már tett rá célzást, hogy ez lófasz, de vagy ostobák vagytok vagy azt hiszitek, hogy minden megy tovább és az emelt tarifa kompenzálja a meg növekedett költségeket. Tényleg ostobaság ebben hinni? Rossz hírem van ! A kettőszáznegyven foritból 51 ft Áfát fogtok fizetni és marad a mai km díj ami talán nettónak nevezhető, de minden meg fog változni! A mai érvényes nettó minimál bérből( 71.000.- ) kell majd élnünk ! Ha van saját hiteled pl. gki hitel azt is ebből kell fizetni. A maradékból hogy jössz ki ?
Menjetek tarifát állítani ( 240/336) különben végetek , végünk van!
Köszönöm a pluszhoz rohant embereknek, remélem nem tudnak 2013 tól taxit vezetni!
Az adó bevallásnál figyelmesen olvassák el
azt a részt , ami a büntetőjogra hívja föl a figyelmet!
Vállalkozók kitartás! Már a feketén szerzett bevételt is a tankba kell locsolniuk. Pos terminálon nem jön fekete lové !
|
hiénakutya | 2012.06.30. 17:59:37 / # 121787 |
Köszönöm szépen, olvastam!
Ugyanakkor két dolgot fűznék hozzá:
1. Rendőrben akkor bízunk, ha már szürke-, és csakis szürke színű ló legel a sírján;
2. Komáromi úgy állít valótlanságot, hogy közben nem feltétlenül hazudik.
Az a kijelentése, mely szerint "a taxis társadalom által támogatott érdekképviseleti szervek folyamatosan megfogalmazott követeléseinek tesz eleget a főváros, amikor minőségi feltételekhez köti a taxi gépkocsi üzemben tarthatóságát", könnyen cáfolható, csak ezt senki, ismétlem SENKI nem tette meg.
Inkább alkudoztak.
A hivatkozott érdekképviseleti szervek a következők:
BKIK, FUVOSZ, KKVSZ, MKFE, MKIK, NiT, OTSZ, TFTSZ.
Hogy ezeknek a szervezeteknek mekkora a támogatottsága a taxis társadalomban, nos ezt Komáromi nem köteles tudni, és lehet, hogy nem is tudja.
Az nem az Ő felelőssége, hogy senki sem akadt, aki felvilágosította volna.
Erről a linkről pedig letölthető az a dokumentum, amely alátámasztja a nyuggar rendőr állításait - sajnos.
"Javaslat a személytaxis és személygépkocsis személyszállítás átfogó szabályozására" - ezt kell megnyitni a csatolt állományok közül.
A Komáromi által említett 2020-as dátumot ebben az összefüggésben most hirtelen nem találom, és úgy emlékszem, hogy az eredeti dátum 2015. lett volna.
Az viszont megint csak tény, hogy az OTSZ-TGFSZ páros most nyártól kérte a fix tarifát és 2013. januárjától a többi faszságot úgy, hogy a rendszerben bent lévő autókat még 2013. decemberéig lehessen vizsgáztatni.
Magyarán sürgették a dolgot; ebben megint a frankót mondja a rendőr.
Előzmény: #121784 mezitlábas1 2012.06.30. 02:16:21 |
|
mano10 | 2012.06.30. 12:34:42 / # 121786 |
Ha már megtaláltattam: szerintem az agyadban erőteljesen negatív, irreverzibilis -jelentsen ez a szó bármit is- folyamatok játszódnak le...
A Paja bá majd máshogy monggya meg a frankót.
Nekednek.
Előzmény: #121782 hiénakutya 2012.06.29. 19:44:23 |
|
higgadt | 2012.06.30. 10:34:26 / # 121785 |
|
Te elhiszed amit a K.E. leír?
Nem téged akarlak támadni,de javaslom, hogy kérdezz meg egy olyat aki ott volt a tárgyaláson!
Én olyanokat hallottam, hogy Tarlós úr pont - ezt a levelet aláíró - K.E.-nek adta ki utasításba, hogy 2011. december közepétől, illetve március 15-től kezdjen meg egy szakmai egyeztetést az érdekképviseletekkel. Az én infóim szerint a március 15-i határidős utasítás éppen február 23-n hangzott el.
E mellett érdemes elolvasni az ugyanebben a cikkben hivatkozott ártörvényt.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000087.TV
Ami a lényeg:
"A hatósági ár az irányadó akkor is, ha a felek a jogszabály megsértésével más árban állapodtak meg."
A 16 §-ban 4 féle szankciót említenek a hatósági ár alkalmazás feltételeinek megsértőivel szemben.
Szerintem bármelyikünk tudja értelmezni.
Ehhez képest K.E. nyilatkozata megítélésem szerint ellentétes a törvényben foglaltak értelmezésével.
Kellemes böngészést!
Üdv
Előzmény: #121784 mezitlábas1 2012.06.30. 02:16:21 |
mezitlábas1 | 2012.06.30. 02:16:21 / # 121784 |
|
Olvasd el a Taxisok Világa júmiusi szám 10. oldal Dr Komáromi válaszát K. Lajos levelére!!!
Ime két idézet:
"A BKK a változásokat időben ütemezve,2020-ig elhúzva szerette volna bevezetni. A taxis érdekképviseleti szervek 2012. február 23.-án azzal fordultak Budapest főpolgármesteréhez,hogy a
szabályozási elemeket elfogadják,kérik a fix tarifa bevezetését és hogy egységesen a főváros hozza előre 2013 január 1-ével."
"A taxis társadalom által támogatott érdekképviseleti szervek folyamatosan megfogalmazott követeléseinek tesz eleget a főváros, amikor minőségi feltételekhez köti a taxi gépkocsi üzemben tarthatóságát."
Még egy két érdekesség van a levélben!
AKI TUDJA OLVASSA EL!!
Előzmény: #121780 hiénakutya 2012.06.29. 19:22:43 |
tomajer | 2012.06.29. 19:51:46 / # 121783 |
Ok. Türelem....:-)
Előzmény: #121782 hiénakutya 2012.06.29. 19:44:23 |
|
hiénakutya | 2012.06.29. 19:44:23 / # 121782 |
Szerintem a minősítgetést -legyen szó a szövegről, vagy a személyemről - meghagyhatod a manonak.
Elég, ha cáfolsz.
Kivárom.
Türelmes vagyok, Pali bácsira is várok egy ideje.
Előzmény: #121781 tomajer 2012.06.29. 19:30:54 |
|
tomajer | 2012.06.29. 19:30:54 / # 121781 |
Én itt vagyok, nem mentem sehova.
Az írás, annyi féligazságot és csúsztatást tartalmaz, hogy erre innen a kocsiból nincs energiám reagálni.
Lassan olyan néptribunná válsz /jelentsen a szó bármit is:-)))/ akinek elég, ha hangzatos jelszavakat egymás mögé helyez, és nem fontos, hogy azoknak köze legyen a valósághoz:-(
Előzmény: #121780 hiénakutya 2012.06.29. 19:22:43 |
|
hiénakutya | 2012.06.29. 19:22:43 / # 121780 |
A realitásokról te feledkezel meg, nem én.
Te kettőnegyvenezel, miközben ennek a tarifának csupán az inflációs elmaradása 70%-os.
Ez a realitás.
Nade térjünk vissza az eredeti csapásirányhoz!
1. Azt nem tudjuk, hogy hogyan alakultak volna a dolgok, ha a TGFSZ 3-4000 tagot képes toborozni. Lehet, hogy másként, lehet, hogy nem. Minden ilyen spekuláció csupán feltételezés.
Azt tudjuk, hogy a taxisok túlnyomó többségét nem sikerült megszólítaniuk.
Ahelyett, hogy megkeresték volna ennek az okát, elvtelen alkukat kötöttek, amivel viszont elvágták a további bővülés lehetőségét.
Ha lett volna értelme egy újabb érdekképviseletnek, akkor az az lett volna, hogy a tárgyalások alatt legyen valaki, aki ténylegesen a taxis oldalt képviseli.
Mert korábban ilyen nem volt.
Olyan volt csupán, aki a nevünkben, ránk hivatkozva keverte a szart, ami aztán a mi nyakunkba ömlött és mi fulladtunk bele.
Ebből a taxis már nem kér.
Ezt már nem eszi.
Mielőtt bármihez is csatlakozna, látnia kell, hogy a történet valóban róla szól.
Most ugyanazt látja, amit az összes többi szervezetnél: ezek nem őt képviselik.
2. Az az alkudozás, aminek ti részeseinek hiszitek magatokat, nem létezik, vagy nem úgy létezik, ahogy azt ti elképzelitek.
Megint csak nézzük a tényeket, időrendben!
2.1. A problémáinkat a fuvarszervezők generálták.
2.2. Ugyanezek a fuvarszervezők és az általuk működtetett/pénzelt szervezetek, a szakma nevében benyújtottak egy csomagot, hogy szerintük hogyan kellene rendezni a helyzetet.
2.3. Az illetékesek szóról-szóra, pontról-pontra belefogalmaztak minden "szakmai" javaslatot a tervezetükbe.
2.4. A TGFSZ először tiltakozik, majd együttműködési megállapodást köt egy olyan szervezettel, amely dokumentálhatóan részt vett mindannak a kidolgozásában, ami ellen a TGFSZ tiltakozik.
2.5. Ezt követően a TGFSZ sürgeti a szigorítások bevezetését, mindezt egy olyan tarifa egységesítéséért, amely az új elvárások nélkül sem tesz lehetővé gazdaságos tevékenységet, azokkal pedig kifejezetten a gyors csődhöz vezet.
Ti azt gondoljátok, hogy engedtek a döntéshozóknak a fix tarifáért cserébe.
Csakhogy ilyen alkuhelyzet nincs, mert a szigorítások 90%-át nem a döntéshozók szopták ki az apjuk faszából.
Ezzel szemben a szigorítások 90%-át a problémáink okozói szülték, azok, akikkel most már egy követ fújtok.
Lényegében tehát saját magatokkal alkudoztok, ami viszont nonszensz - jelentsen ez a szó bármit is.
Éppen ezért, egy érdekvédelem elsődleges feladata az lett volna, hogy saját, markáns, mindenki másétól jól megkülönböztethető vonalat képviseljen, jelezve ezzel is az elhatárolódást a többiektől.
A döntéshozók előtt világossá kellett volna tenni, hogy kik ülnek a tárgyalóasztalnál és azok milyen érdekeket képviselnek, a szakmára hivatkozva.
Nyíltan szembe kellett volna fordulni mindenkivel, aki a legcsekélyebb mértékben is az ellenérdekelt oldalhoz tartozik, vagy annak irányítása alatt áll.
És akkor menet közben erre lehettett volna tagságot toborozni.
Ehhez képest ti nyíltan droidoztok (minimum kétezer embert löktök el magatoktól), és te magad olyan írást teszel közzé, amelyben taxisokat kommandósokkal vitetnél el (újabb 1000 ember veszteség).
A taxist mutatod föl a taxisnak ellenségképként azok helyett, akik a tényleges haszonélvezői a mostani és a majdani rendszernek.
A megosztást tettétek a politikátok egyik sarkallatos pontjává, miközben egységet kellett volna teremtenetek.
Egység hiányában viszont még akkor sem lennétek alkupozícióban, ha lenne egyáltalán alkuhelyzet.
3. Lehet, hogy számotokra az a fontos, hogy részesei legyetek a szakma kivégzésének, én ezzel szemben azt gondolom, hogy a részvételnek akkor van értelme, ha alakíthatjátok a dolgokat.
Minden más esetben csak statiszta vagy, biodíszlet, azzal a különbséggel, hogy a statiszta, meg a díszlet nem szokta elvinni a balhét, ha szar a produkció.
Itt viszont a balhét ti fogjátok elvinni.
Azért szólok, hogy ne legyen ebből meglepetés.
A döntéshozók rátok (is) fognak mutogatni, hivatkozni - teljes joggal.
Az a hiszti, amit itt mi néhányan rendezünk, az lófasz ahhoz képest, amivel majd az utcán fogtok találkozni.
De legalább a részese voltál/leszel.
Ez a Tomajer, HOL VAN, hova lett???
Mutatom:
"Programunk a következő:
1. TARIFA
- A TAXIS számára gazdaságos, egységes tarifarendszer! (1 nappali, 1 éjszakai)
- A transzferáras fuvarozás azonnali megszüntetése.
- A kiállási díj azonnali visszaállítása.
- Az elvtelen zsebünkre történő árkedvezmények azonnali megszüntetése.
- A jól bevált utcai taxizás visszaállítása, melynek jó kiegészítője a rádión való cím felvétel, de nem az egyetlen lehetséges módja.
- Az UTASAINK bizalmának visszanyerése. Egyszerű, átlátható, kalkulálható, egységes tarifával.
2. FUVARSZERVEZÉS
- Teljesítményarányos fuvarszervezési díj a társaságoknál dolgozó kollégák számára vagy a jelenlegi fuvarszervezési díjak min. 2 éves befagyasztása.
- ÍRÁSBELI alvállalkozói szerződések megkötése a fuvarszervező irodákkal.
- Külön írásbeli szerződés a tulajdonunkat képző taxi reklámfelületének értékesítéséről
- A kötelező reklámviselés megszüntetése.
- Letiltások, és szabadság idejére a fuvarszervezési díj időarányos részének visszatérítése, mivel a fuvarszervező kizár a szolgáltatásból, így díj sem jár!
3. ETIKAI KÉRDÉSEK
- Egységes etikai szabályozást, összhangban a hatályos törvényekkel és jogszabályokkal (pl. nyugta helye az utasnál van, nem nálunk bemutatatásra)
valamint a Taxisok Etikai Kódexével. Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre. Például: nyugta visszatartása, transzfer árak alkalmazása, kötelező kiscsomagszállítás, kézbesítés.
- Fuvarszervező irodai szabály nem kényszeríthet minket jogsértésre.
- Tárgyalóasztalhoz ültetni az Etikai Bizottságok vezetőit, rábírni őket a fenti hibák kijavítására.
4. LÉTSZÁM
- A szakmánkba való beáramlás lassítása, mérséklése, az ÚJONNAN érkezők szakmai képzésének szigorítása. Felügyelet kiharcolása a taxigépkocsivezető vizsgáztatás felett, senki ne lehessen 2 hét alatt taxis.
- ÚJ taxigépkocsi vezetőnek való jelentkezés személyi feltételének jelentős szigorítása. (az előző két bekezdés a jelen pillanatban érvényes igazolvánnyal rendelkezőket semmiben nem érinti)"
Én visszavárlak, Tamás.
Előzmény: #121775 tomajer 2012.06.27. 20:38:43 |
|
Csumi | 2012.06.29. 17:52:43 / # 121779 |
|
Így kell ezt Elvtársak!
Egymásra mutogatni! Egymást csesztetni...... ennek örül csak igazán a a röhögő 3. 4. 5. stb....
A tomajer nem egy szent. Nem is zseni. Nem is találta meg a bölcsek kövét. Csak egy taxis, mint talán vagyunk még egy páran.. DE!!! Ki próbált itt annyit tenni, segíteni, mint Ő? (Tisztelet a kivételnek) Lehet Őt szapulni! Persze! Csak előbb tükörbe kéne nézni!
|
tomajer | 2012.06.27. 20:48:20 / # 121776 |
Nem kapok így is eleget?:-)
Előzmény: #121774 mano10 2012.06.27. 17:02:14 |
|
tomajer | 2012.06.27. 20:38:43 / # 121775 |
Én kérdeztem előbb:-)
Tudod, hogy mindenben igazad van... csak abban nem, hogy elfelejtkezel (vagy elhanyagolható apróságnak tekinted) a realitásokról:-(
Minden másképp alakul, ha három négyezer tagot tud a TGFSZ. toborozni. Más a leányzó fekvése úgymond.
Tehát meg kellett próbálni.
Így viszont, csak részesei vagyunk az alkudozásnak, nem alakítói:-(
... de legalább részesei vagyunk!
Előzmény: #121771 hiénakutya 2012.06.27. 12:30:28 |
|
mano10 | 2012.06.27. 17:02:14 / # 121774 |
Nem akarsz esetleg a Szakszervezet reklámarca is lenni egyben?
Előzmény: #121769 tomajer 2012.06.26. 21:34:07 |
|
törölt felh. | 2012.06.27. 13:37:41 / # 121772 |
|
Én Neked köszönöm, hogy ülhettem melleted a gyülésen :)
Előzmény: #121770 mercedes 2012.06.27. 10:54:53 |
hiénakutya | 2012.06.27. 12:30:28 / # 121771 |
Ühüm.
Akkor föltennék egy nem túl bonyolult kérdést.
Tudjuk azt, hogy a MKIK, a TFTSZ, a FODESZ, a FUVOSZ, valamint az OTSZ mellett mi szükség volt még egy gittegyletre, legyen az a Taxisok Egyesülete, vagy a Csipkejózsika-álmából fölébresztett TGFSZ?
Előzmény: #121768 tomajer 2012.06.26. 20:22:14 |
|
mercedes | 2012.06.27. 10:54:53 / # 121770 |
|
Az eredménytől függetlenül:sikerült vagy nem.
Én köszönöm Neked, hogy segítettél bármiben is.
Van mit javítani de ha nem lettél volna közöttük közöttünk biztos rosszabul alakul minden. Megnyugtató volt, hogy hozzáértő ember is van itt.
KÖSZÖNÖM.
Előzmény: #121769 tomajer 2012.06.26. 21:34:07 |
málna | 2012.06.26. 21:35:13 / # 121631 |
|
Nem fogja...
|