Hozzászólások száma: 130
Ugrás a hírhez Oldalszám: 7
Témakörök > Hírek fórumai > Közlekedhetünk a Margit hídon, a felújítás ideje alatt??? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
MCCCXCII 2009.09.02. 17:40:07 / # 117361
Elöljáróban csak annyit, hogy a Margit híd elsősorban, ha jól tudom, akkor most munkaterület. A közlekedési táblák kihelyezése meg most nem minden esetben felel meg a KRESZ idevonatkozó szabályainak. Az csak egy külön engedmény, hogy a villamosok, és a buszok közlekedése mellett megengedték, hogy a taxi is áthajthat. Ezt most nem részletezném, hogy miért. De akkor menjünk sorban: „No1: A hídon 10km a határ.Tehát valahol , a kollégák figyelése közben, folyamatosan áthágtad a szabályokat.” Budáról pestre haladva szeptember 1-én a következő táblák voltak kitéve, amit én láttam, vagy „látni véltem”. A Tölgyfa utca és a Margit körút torkolatában, de inkább a Henger utca sarkán volt egy 20 km-es tábla. A forgalmi sávtól, ahol akkor éppen haladni lehetett teljesen szabályellenesen annyira oldalt jobbra, hogy már szinte színházi látcső kellett hozzá, hogy észre vedd. A Bem téri torkolat előtt egy 30 km-s tábla volt, melyet jóval korábban kitettek. Majd a szoborral egy vonalban ismét egy 20 km-s tábla. A szigeti lejárónál a régi, de gondolom kint felejtett, 30 km-s tábla. A kanyar után a kezdődő egyenes szakaszon ismét egy 20 km-s tábla. Majd a Jászai Mari néni térnél a kettes villamos végállomásánál az egyik kandeláberre van feltéve a 10 km-s tábla. Tehát nem az egész hídon volt érvényes a 10 km-s sebességkorlát. Legalábbis Budáról Pest felé nem. Tehát nem „csak” a kollégákat figyeltem, s a szabályokat se léptem túlságosan át. „No2: A budai hídfőnél jobbról is kerülheted a villamos megállót, ott viszont a "vaskapuig" 30 a vége. Csak onnan 10. És semmi nem tiltja, hogy a megállónyi szakaszra kimenj jobbra a szabad útra, ha a villamos benn áll a megállóban.” A villamos járdaszigetet ezen a részen csak jobbról tudod kerülni, mert egyébként a szembe menő forgalommal találod magad szembe. Hogy honnan mennyi a sebességhatár, azt lásd az első pontban. „Semmi nem tiltja, hogy a megállónyi szakaszra kimenj jobbra a szabad útra kikerülni a megállóban lévő villamost”. Tényleg nem tiltja semmi. Csak éppen akkor készítették az úgynevezett repülővágányokat, s ha jól megnézed, akkor elég nehézkes rajta a haladás. Már ha eljutsz addig, mert némi a betonba vert betonvasakra rögzített dróthálón kell magadat átverekedned. De az igaz hogy ez az állapot a szigeti lejáróra volt éppen jellemző. A budai hídfőnél még a régi forgalmi sávokból volt valami, amin el lehetett menni. De a sebességkorlátozás gondolom az összes sávra vonatkozik. (Remélem jól tudom.) „No3:Fene nagy odafigyelésedben elsiklottál egy lényeges dolog felett. A seb. korlátozás a hídra szól. Te a pesti lehajtó, és a honvéd utca között észlelted először a 10-s táblát.” Itt megint csak lásd az első pontot. (De azt hiszem én nyertem, mert elég sok táblát vettem észre.) „Ne érts félre, a két agresszív sün nekem sem szimpi, de a saját példád mutatja, hogy neked sincs halvány lilád sem, hogy hol, hogyan, mikor. De a hídon nem 20, és ez fontos! Ezek szerint végig szabálytalanul közlekedtél Te is.” Akkor, most szerinted mennyi? Még ha a két agresszív kollégát nem is tartjuk szimpinek. Egy biztos, a szemforgató izmaid rendesen meg fognak erősödni, ha sűrűn hajtasz keresztül a Margit hídon, amíg lehet. Mert hogy hol, és milyen tábla van éppen kitéve, ráadásul nem is szabályosan a KRESZ előírásai szerint. Hát taxis legyen a talpán aki szabályosan fog tudni végig menni a hídon. „[i]No4: Lehet, hogy a "felrendszámozott" kolléga is csak azt gondolta, hogy 10-l elmegy jobbról (Kresz szerint szabályosan) a vill. megálló mellett, majd meglátta a zárást, és visszasorolt. Vagy ez elképzelhetetlen???[/i]” Nem elképzelhetetlen. De mint elöljáróban említettem a híd most elsősorban munkaterület, s másodsorban közlekedési út. Ezért nem értem, hogy miért kell megpróbálni leelőzni a villamost, vagy buszt, ha a megállóban áll. Itt lehetne indítani egy új akciót is a kedves utasok érdekében, hogy a Margit hídon való áthaladáskor megállítjuk az órát, amíg a villamos, vagy a busz a megállóban várakozik! Igazán elfér a többi kedvezmény mellett. Ez csak egy apró gesztus lenne a részünkről, de óriási öröm az utasok részéről. „Azok után amilyen stílust használtál, majd leírtad, igazad teljes tudatában, szerintem, részedről:Igen!” Hogy milyen stílust használtam, azt nem tudom. Nem vagyok irodalmár. Egy biztos nem hexameteres formában írtam. Igaz, nem is anyáztam, és köcsögöztem benne. De remélem azért még így is lehet utálni érte. Hogy „igazam teljes tudatában”? Na ez, ami nem igaz. Majd az utókor eldönti, hogy igazam volt vagy sem. Viszont véleményem az volt, van és lesz is, ja meg persze nevem is van hozzá. Győzzenek meg a véleményem helytelenségéről, s ha megfelelő az érv, akkor respektálom az illető véleményét. Ha, esetleg Te még nem ismernél a Főtaxi URH-1392-es kollégája vagyok. Hívnak még másként is (egy becenévvel), de azt a nevet nem a fényes elmém miatt kaptam. De ha kíváncsi vagy rá, akkor sokan elmondhatják, hogy hogyan hívnak. De tőlem is megtudhatod, ha érdekel. „Csak nehogy Te kapd az első csekket... ” Na erre csak egy kérdéssel tudok válaszolni: Most Te igazán kinek szurkolsz? Nekem, vagy az oroszlánnak? Bocsi, hogy megint hosszú lettem:)))
monachus 2009.09.02. 17:16:32 / # 117360
avatar
Szerintem: Hogy a Margit-hídon átmehetünk-e politikai kérdés és nem szakmai. Azaz politikusok (fővárosi vezetzés)dönti el, hogy igen vagy nem, számomra átláthatatlan szempontok szerint. Most is, mint mindig máskor: a taxisok 90-95%-a szabályos és korrekt, és megvan az mindig meglevő 5% aki azt gondolja magáról, hogy neki mindent lehet és senki más nem érdekli. Elég megalázó ez a "ha rosszak lesztek, lesz ám bünti" kommunikáció. Komolyan mintha óvodások lennénk. Bár lehet, hogy igazuk van? :) Lehet, hogy eddig vártak arra, hogy a Taxi Fuvarszervező Társaságok Szövetsége (elnézést, ha nem ez a pontos nevük) egy kicsit megolajozza az áthaladás lehetőségét? Ha tetszenek érteni mire gondolok... Erre a szabálytalanok vagytokra mindig lehet hivatkozni, meg a kivetelezővel nevetséges műszaki érveket felsoroltatni. Egyetlenegy kérdés van: akarják engedélyezni, vagy nem. Én komolyan nem tudom mitől függ?

törölt felh. 2009.09.02. 11:55:19 / # 117359
avatar
No1: A hídon 10km a határ.Tehát valahol , a kollégák figyelése közben, folyamatosan áthágtad a szabályokat. No2: A budai hídfőnél jobbról is kerülheted a villamos megállót, ott viszont a "vaskapuig" 30 a vége. Csak onnan 10. És semmi nem tiltja, hogy a megállónyi szakaszra kimenj jobbra a szabad útra, ha a villamos benn áll a megállóban. No3:Fene nagy odafigyelésedben elsiklottál egy lényeges dolog felett. A seb. korlátozás a hídra szól. Te a pesti lehajtó, és a honvéd utca között észlelted először a 10-s táblát. Ne érts félre, a két agresszív sün nekem sem szimpi, de a saját példád mutatja, hogy neked sincs halvány lilád sem, hogy hol, hogyan, mikor. De a hídon nem 20, és ez fontos! Ezek szerint végig szabálytalanul közlekedtél Te is. No4: Lehet, hogy a "felrendszámozott" kolléga is csak azt gondolta, hogy 10-l elmegy jobbról (Kresz szerint szabályosan) a vill. megálló mellett, majd meglátta a zárást, és visszasorolt. Vagy ez elképzelhetetlen??? Azok után amilyen stílust használtál, majd leírtad, igazad teljes tudatában, szerintem, részedről:Igen! Csak nehogy Te kapd az első csekket...
törölt felh. 2009.09.02. 11:10:34 / # 117358
avatar
Sőt olyan taxi is volt, amelyik fékhiba miatt felgurult a Várfok utcán, majd, kormány műhibából balra legurult a Moszkva téri villamos megállóba! Pont ez miatt szállhatnál magadba leginkább! Ott el lehetett menni egy ideig a villamos mellett. Az egyezség 10 km-l szólt,és nem arról, hogy a villamos mögött kell állni. Lehet, hogy nem mindenki, a szalonna, hagyma, kenyér fruschtuk idejére hajt fel a hídra. A percenkénti változtatásokat meg ki tudja követni? Rossz példát találtál, és rosszul is adtad elő!!! Menj a Draskovicshoz, majd kitanít!:-DDD
MCCCXCII 2009.09.02. 10:54:25 / # 117357
Elsősorban kedves dog! De szólítom gyapi, ata8, s hasonló gondolkodású kollégáimat! „[i][b] Jellemző!Jellemző????????? Igen a 666 még közeli rendszámos fotót is feltett,hátha berendelik a kollégát etikára. Esetleg felnégyelik és akkor 1 azaz egy fuvarral több jut neki. Jellemző,sajnos. [/i][/b]" Jellemző! Már kire nézve? Nem tudom megérteni, hogy még ilyen „csekély” dologban is a másikat piszkáljátok. Mármint azt, aki próbálja megértetni veletek, hogy a Margit hídon való áthajtási lehetőségünk tényleg csak egy hajszálon függ. Ez a hajszál pedig a szabályok maradéktalan betartása. Mióta elkezdődött a híd felújítása, nekem két alkalommal volt olyan fuvarom, amikor igénybe kellett vennem a Margit hídon való áthajtás lehetőségét. Az egyik legfrissebb élményem tegnap történt. A fuvar: Moszkva tér –> Váci út 41 viszonylat volt. A két „legközelebbi” híd a Lánchíd,és az Árpád híd szóba se jöhetett. A Lánchíd Pest felé járhatatlan volt. A rakpart felől meg megközelíteni az Árpád hidat majdnem lehetetlen volt. A hegyen át meg borzasztó nagy kerülő lett volna. (Persze gondolhatod, hogy próbáltam az utast rábeszélni, hogy tudok egy medvecsapást, ahol senki nem jár, de nem állt rá, hogy az útvonalat engedélyezze.) Tehát irány a Margit híd. A Tölgyfa utcai lámpánál egy kis furgon állt előttem, majd mögém érkezett egy Taxi 4-es kolléga, és egy Budapest taxis. Ilyen sorrendben, ahogy leírtam. Ez még lényeges lesz később. A furgonos szemmel láthatóan csodálkozott, hogy a hídon számára nincs áthaladási lehetőség, s némi tétovázás után elfordult a Margit körútra a Moszkva tér felé. Nosza szabad az út a hídra. Elindultam, s miközben szemeimmel próbáltam kideríteni, hogy az alig látható dróthálón hol van az a rés, ahol biztosítva van a felhajtás a hídra, s még azt is próbáltam kideríteni, hogy honnan van érvényben a sebességkorlátozó tábla, s netán a három közül (10, 20, 30) melyik van kitéve. Az évek folyamán egyre jobban zsugorodó piciny agyammal a körülményekhez képest aránylag hamar felfogtam, hogy a villamos síneken kell haladnom, s ezen a szakaszon 20 km/óra a megengedett sebességhatár. Most pedig a két kollégáról pár szót. Amíg a furgonos előttem volt, addig nem nagyon tudtam haladni, de mire szabad lett az út, akkor már bizony igyekeztem. Igaz, amíg a furgonos nem ment el elölünk, addig a két kolléga se tudott nagyon haladni. De mikor szabad lett az út, akkor a következők történtek. A Taxi4-es kolléga megpróbált jobbról elém kerülni a Tölgyfa utcai lámpa, és a Margit körút Pest felé haladó villamosvágányáig terjedő útszakaszon. Kis híján majdnem össze is koccantunk. A Budapest taxis kolléga, akár mint egy F1-es rajtnál az első kanyar előtt kihasználva kis konfliktusunkat mindkettőnket balról körbeautózva megelőzött. A hídra való felhajtási sorrend már ez volt. Első a Budapest taxis, aki előnyét kihasználva porolt is rendesen Pest felé. (Mivel előzőekben kifejtettem agyi kapacitásom, lehetséges nem vettem észre a 20 km/órás tábla alatt a kis kiegészítő táblát, hogy „Kivéve Budapest taxi”.) No, én próbáltam a 20 km-t betartani, és sikerült is olyan 22-25 km közötti sebességet tartanom. Igaz a 2-ik fokozatban gyorsabban akart menni az autó. Az 1-es fokozatban meg lassabban. De a Taxi4-es kolléga felismerve kínlódásomat a megfelelő sebességi fokozat kiválasztásánál, gyorsan kihasználva pillanatnyi tétovázásomat, ismét jobbról előzésbe kezdett. Mivel engem aránylag hamar sikerült megelőznie, így ettől vérszemet kapva utánaeredt a Budapest taxis kollégának, s igyekezett megelőzni még a szigeti lejáró előtt. Hát nem sikerült neki. De nem rajta múlott a dolog. Ugyanis a szigeti lejárónál egy combinó álldogált, melyre még éppen utasok szálltak fel, s le. Én a cammogásommal együtt itt utol is értem őket. A Pesti hídfőig különösebb esemény nem történt, mert a combinó mint egy „SC” /safety car/ diktálta az „iramot”, és ha az a pályán van, akkor ezen idő alatt tilos előzni. Így érkeztünk a Pesti hídfőhöz. Itt viszont, ha jól láttam egy 10 km/órás tábla van kihelyezve. Talán nem is véletlenül, mert a megállóban álló villamos mögül gyalogosok lépdelnek ki az útra, hiszen ők úgy tudják, hogy le van zárva a forgalom elöl a híd. Nos, a két kollégám a versengést tovább folytatva megpróbálták mindent. A Budapest taxis nem nagyon akarta elengedni a Taxi4-es kollégát, pedig tudhatta, hogy gyorsabb autó van mögötte. Azért a Taxi4-es kolléga se egy anyám asszony katonája, mert megmutatta, hogy legény a talpán. Elkezdte jobbról előzni a Budapest taxist. (Úgy látszik neki ez a specialitása.) Ezen a Budapest taxis úgy meglepődött, vagy nem számított erre a manőverre, mert a villamosmegálló elejénél lévő gyalogátkelőhelyre érkezvén rossz féktávolságot választva visszaszorult a második helyre. Igaz így nem csapta el a villamos előtt a „versenypályára” bambán elé lépő gyalogost. A Taxi4-es kolléga „kockáztatott”, és nyert, mert a Honvéd utcai piros lámpához Ő érkezett elsőnek. Így a legjobb helyet, a belső sávot tudta elfoglalni. A külső sávba a Budapest taxis érkezett alig lemaradva a szintidőről. Mögöttük a második sorban két magán autó sorakozott fel. Ők nem a hídon jöttek, csak a parkolóhelyekről indultak el. Az is igaz, hogy én a csiga tempójú kocogásommal, akkor érkeztem oda mögéjük a harmadik sorba, amikor a lámpa némi gondolkodási idő után úgy döntött, hogy szabad utat ad a két versenyzőnek. Ez volt tegnap 2009. szeptember 1. De, hogy ne csak a Budapest taxit, és a Taxi4-t reklámozzam itt egy példa a saját berkeinkből is. A múlt héten pénteken (augusztus 28) szintén át kellett haladnom Budáról Pestre a Margit hídon. Már késő este volt, így a forgalom is csendesebb volt. Én teljesen egyedül kezdtem meg az áthaladást a hídon. Mivel ez volt az első eset, hogy a lezárás óta áthaladok a hídon, érthetően kicsit izgultam, mint egy vidéki kislány, amikor először ül angol WC-n. Annyira egyedül voltam a hídon, hogy kezdett gyanús lenni a dolog, s felmerült bennem a buja gondolat, hogy most valószínűleg egy szexi dologban lesz majd részem valahol a Pesti oldalon. Egész úton Pest felé haladván azon gondolkodám, hogy ha most mégse lehet áthajtani, akkor én most nagyon rászexxeltem. E gondolat egyre erősebben motoszkált, korábban már méretezett agyacskámban, mert se előttem, se utánam, sőt szembe forgalomban se láttam taxit. A gondolatot tovább erősítette bennem, hogy a munkások az éppen végzett munkájukat abbahagyva képükön kaján mosollyal néztek reám. A híd közepét elhagyva még mindig egyedül haladtam Pest felé. A víz csorgott a hátamon, s igyekeztem minden táblán lévő utasítást betartani, hogy legalább némi mentő körülményem legyen. A szigeti lejáró után úgy ötven métert megtéve látom a visszapillantó tükörben, hogy egy fényszóró pár közeledik mögöttem, és nagyon gyorsan. Na, gondoltam magamban, most itt az ideje a rászexnek. De, szerencsére nem csíkos URH jött mögöttem, hanem kockás, s mögötte volt még egy kocsi, de ekkor ezt még nem láttam hogy milyen. Mondanom se kell, hogy akkora kő esett le rólam, hogy a híd kis híján majd leszakadt. Én haladtam a megengedett sebességgel, a kollégám meg közvetlenül mögöttem, de annyira, hogy a fényszóróit nem is láttam a visszapillantó tükörben. Szóval próbált letolni az útról, de minimum idegesíteni. No mindegy, így értünk a Szt. István körút elejére, ahol ki van téve a 10 km-es sebességhatároló tábla. Itt a kb. 23 km-es sebességről próbáltam visszalassítani a közel 10 km-es sebességre. Erre a két kollégám, mert ekkor derült ki, hogy mindkettő kockás volt, elkezdtek jobbról és balról megelőzni. Az egyik a rakpart felé kanyarodó sávból jobbról, a másik a villamos pályán továbbhaladva balról előzött meg. Igaz egy határozott sárga záróvonal jelezte, hogy a gépjármű forgalomnak hol kell haladnia. A Honvéd utcai lámpánál utol is értem őket, no nem azért mert tövig tapostam a gázpedált, hanem azért mert a hosszan tartó piros lámpa nem engedte őket tovább haladni. Az egyik kollégámnak át is szóltam, hogy a hídfőnél 10 km-es tábla van, és videózzák is, ha igaz. De nem ő válaszolt, hanem a jobb első ülésen ülő kis fruska, aki már játssza nagy nőt, de ha leül egy székre, akkor még némi recsegés hallatszik. No nem a széktől, hanem a tojáshéjtól, ami még a fenekén van. Szóval jellemző! De kire nézve! „[i]Igen a 666 még közeli rendszámos fotót is feltett,hátha berendelik a kollégát etikára. Esetleg felnégyelik és akkor 1 azaz egy fuvarral több jut neki.[/i]” Itt, most te a 666-os kollégában látod a hibát, hogy feltette a rendszámos képet. És azt gondolod, hogy az volt a szándéka, hogy etikán felnégyeljék, mert neki így 1 fuvarral több lesz. Minő badar gondolat! Nem biztos, hogy neki lesz több. Arra nem is gondoltál, hogy esetleg neked lesz több, vagy te nagyon szerény vagy, s lemondasz erről a fuvarról? De, ha az ilyen, és hasonszőrű kollégáink miatt majd nem lehet áthaladni a hídon, akkor remélem, hogy több napos dáridót fogsz tartani annak örömére, hogy megszüntették az áthaladást taxik részére a Margit hídon. Nos, remélem így fogsz tenni, s akkor nem csak a 666-os kollégának, de talán nekem is több fuvarom lesz 1-el pár napon keresztül. Bocsánat, hogy ilyen hosszú lettem, de talán a téma most megkívánta. Ha nem, akkor elnézést kérek ismételten. [i]Viszont, ha netán úgy fordul a dolog, hogy visszavonják az áthaladási engedélyt, akkor közzé fogom tenni a Taxi4-es kolléga adatait, valamint a kockás kollégáimét is, akik sikeresen hozzájárultak az engedély visszavonásához, hogy itt tudjunk nekik köszönetet mondani majd. Sajnos a Budapest taxis kolléga rendszámát nem tudtam lejegyezni, mert olyan szögben álltam, hogy nem láthattam, s szerencséjére mindig takarásban volt. De talán ha jelentkezne, akkor neki is köszönetet tudunk majd mondani az áthaladás megszüntetéséért.[/i]
törölt felh. 2009.09.02. 10:44:37 / # 117356
avatar
Ráadásul, süt belőled a jóindulat! Gondolom már a felhajtónál láttad, hogy lesz anyag, így gyorsan beélesítettél. Bár a kresz-t tudtommal ez is sérti!!! Ilyen érzékkel fotóriporternek kéne menned, és nem a taxisokat hangolni, egymás ellen. Van néhány újság, aki alig várja az ilyen mentalitást. Csak siess, mert 2010 május után, lehet, hogy létszámstop lesz.:-)))
törölt felh. 2009.09.02. 10:31:36 / # 117355
avatar
Pont ez miatt szállhatnál magadba leginkább! Ott el lehetett menni egy ideig a villamos mellett. Az egyezség 10 km-l szólt,és nem arról, hogy a villamos mögött kell állni. Lehet, hogy nem mindenki, a szalonna, hagyma, kenyér fruschtuk idejére hajt fel a hídra. A percenkénti változtatásokat meg ki tudja követni? Rossz példát találtál, és rosszul is adtad elő!!! Menj a Draskovicshoz, majd kitanít!:-DDD
ata8 2009.09.02. 08:04:15 / # 117353
avatar
Lehet,hogy meglep, ésnem is életszerű. Még nem jártam a Margit-hídon, mióta lezárták. Na??
törölt felh. 2009.09.02. 07:56:10 / # 117352
avatar
Igen. Mostanában arról szólnak a hírek, hogy kigyuladt egy taxi, Kettétört a csuklónál egy taxi, naponta minden tizedik taxi elromlik, a taxik javítására nincs pénz, sztrájkolnak a taxikat szerelő munkások. meg ilyenek tehát tényleg az várható, hogy elakad egy taxi a hídon és dugó lessz. A kombínok stabilak, jól müködnek és nem szokott (mostanában) leszakadni a felsővezeték......... :)
tomajer 2009.09.02. 00:01:45 / # 117351
[b]Vizsgálja a főváros a taxizás lehetőségét a Margit hídon Kerényi László Sándor elmondta, hogy aFőpolgármesteri Kabinet pénteken ismét tárgyal a Margit híd rekonstrukciójával összefüggő kérdésekről. A testület hétfői ülésén ez ügyben annyi hangzott el, hogy a tervező az ideiglenes vágányok műszaki sajátosságai és korlátozott terhelhetősége miatt nem javasolja a taxik közlekedését az ideiglenes vágányok elkészülte után. Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség elnöke az MTI-hez eljuttatott keddi közleményében sérelmezte, hogy a fővárostól kapott márciusi engedélyük ellenére mégsem közlekedhetnének taxik a felújítás alatt a hídon. Érthetetlennek tartják azt, hogy miközben a 17-40 tonnás villamosok és buszok igénybe vehetik a hidat, az egy tonna körüli taxik nem használhatják azt. Kerényi László Sándor közölte, hogy a hivatal valóban engedélyezte az év elején a taxisok közlekedését a felújítás idején a hídon. Jelezték azonban azt is, hogy balesetveszély vagy egyéb kockázatok miatt bármikor számíthatnak a taxisok a hídon való közlekedésük korlátozására. Hangsúlyozva, hogy egyelőre még nincs városvezetői döntés ez ügyben. Az ügyosztályvezető azonban felhívta a figyelmet arra, hogy az egész főváros közlekedésére kiható, súlyos torlódást eredményezne, ha netán egy taxi lerobbanna a hídon. Itt egyébként az ideiglenes vágányokon a buszok és a villamosok amúgy is jelentős sebességkorlátozás mellett haladhatnak majd. Nehezíti a helyzetet az is, hogy az ideiglenes pálya naponta több órás karbantartást igényel, amit taxik közlekedése esetén még nehezebben tudnak végrehajtani. Hasonlóképpen zavarhatja a várhatóan sok taxi a hídon zajló felújítási munkákat is.[/b] (c) mti Magyar Távirati Iroda Zrt.

Bao 2009.09.01. 17:43:48 / # 117350
avatar
Ok. :) Nagyon szeretném,ha minél több kollégám lenne jó taxis és ha hétköznap éjjel kiviszik mondjuk az Újhegyire, stb. ,akkor megáll ott türelmesen, nem rohan vissza a belbe ,mint én. :)
666 2009.09.01. 16:56:32 / # 117349
avatar
Biztos igazad van de én nem dobókockás vagyok. igen direkt raktam fel a rendszámot de nem etika miatt gondoltam talán magába néz a kolléga. egyébként elképzelhető ,hogy az elmúlt két hétben nem járt a hídon persze ez egy taxisanál életszerű. mit is keresne arra. a kép nem a híd budai oldalán készült ha figyelnétek hanem a szigeti megállónál.
csogu 2009.09.01. 15:50:00 / # 117325
Abba én is nagyon csúnyán beleszaladtam:-)) Úgy éreztem, mint aki ketrecben van...és tényleg :-))

törölt felh. 2009.09.01. 15:21:42 / # 117348
avatar
Én is így jártam a Budai oldalon azt hittem szabad az út és kitettem a kocsit a sínről erre ott egy drót kerítés.
dog 2009.09.01. 14:31:32 / # 117347
Jellemző!Jellemző????????? Igen a 666 még közeli rendszámos fotót is feltett,hátha berendelik a kollégát etikára. Esetleg felnégyelik és akkor 1 azaz egy fuvarral több jut neki. Jellemző,sajnos.

törölt felh. 2009.09.01. 10:57:33 / # 117346
avatar
Miért? Mit láttál a képeken? Ha aznap jártál először arra, a változások óta, honnan tudod,(táblák hiányában!)hogy melyik a helyes út? Mi van, ha azt hitte, hogy az a szabályos, hogy ahol lehetősége van rá, le kell térnie a sínről. Majd rájött, hogy nincs folytatás, és visszament, ahonnan jött. Sebességet látsz a felvételen? Netán előzi a villamost? Jó hogy ilyen kollegálisak a taxisok egymással. A "nemes" cél érdekében még az írva hadarást is feltalálták!)))
tomajer 2009.09.01. 08:17:16 / # 117345
Ilyen hidegbe se??? :-( :-)
MCCCXCII 2009.09.01. 07:59:40 / # 117344
És azt se mondja senki, hogy a jó taxis nem kályházik.” Én mondom. A jó taxis nem kályházik.)))
Bao 2009.09.01. 06:43:27 / # 117343
avatar
Nézd Vezír! Sajnos a mammutot szinte már lehetetlen felvennem. Ez van. De azért a Margit híd Budai hídfője jó 5-el éjjel. Fel is vettem, fura volt araszolni, hogy közben ment a stopper. Azt mondtad harmincan dolgozunk onnan. Nekem egy címem volt csak éjjel a hídon át (1400 ft.), ez egyébként ritkaság, hogy csak egy. De legyen, számoljunk csak napi 1000 forinttal, amit elbukhatok, elbukhatunk, mi innen dolgozók. Szemben a te egy hónapban kb. két alkalommal (se) előforduló Tátra - Törökvész utaddal, amin nyersz pluszban 1500 forintot. És azt se mondja senki, hogy a jó taxis nem kályházik. Sajnos muszáj, főleg éjjel. Nos? :)
csogu 2009.09.01. 02:31:51 / # 117342
Puffoghattok urak...puffoghattok... :-)) Ma 4x mentem át a Margit hídon. 1, Sima út, előttem egy villamos, az utasommal kedvesen elbeszélgettem 2, Mini Mobilos kolléga, majdnem letolt, nem volt köztünk 30 cm különbség...utassal volt, nem címre robogott. 3, A pesti oldalon azonnal egy gyalogos érdeklődött a drága anyukám hogyléte felől...okot nem adtam rá neki, max. annyit, hogy taxis vagyok. Citys kolléga előttem nagyon kulturáltan haladt, sőt, egy 6x6-os is jelesre vizsgázott, mert mint meglátta a villamosmegállóban szédelgő embert, azonnal a fékre lépett, hogy még a látszatát is kerülje a balesetveszélyes helyzetnek. 4, Taxi2000-s kolléga kicsit rosszul értelmezte a 10km-es sebességkorlátozást...szorzót használt...viszont egy másik Taxi2000-s nagyon normálisan (szerintem tényleg nem ment 10km/h-nál többel) közlekedett. 6x6-os kolléga ráhúzta a kormányt a gyalogosokra, azt hittem az egyik lányt el is kapja a kocsija elejével. Baonak: 8 perccel lehet még éjszaka is a tutidból elérni a Mamutot, ha annál szűkebb idővel veszed, akkor tuti hogy szabálytalankodsz a Margit hídon...tudom, mert vettem magamnak a fáradtságot és lemértem...örülsz ? :-)) Szega: Amennyiben fizikai bántalmazást helyezel kilátásba, akkor engedelmeddel visszakozom...a lábaimra még szükségem van a táncversenyhez :-)) Lehet nem értek egyet azzal, aki szerint igenis szükségünk van a 600-800 forintos kanyarokra, de ettől függetlenül amennyire csak tudom, betartom a szabályokat a hídon... Ámen :-))

Oldalszám: 7