Hozzászólások száma: 927
Ugrás a hírhez Oldalszám: 47
Témakörök > Hírek fórumai > Valami nagy baj van a Taxi4-nél!!?????????????? A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
chipmunk 2009.02.17. 18:52:41 / # 115141
avatar
Egyszóval a TV-ben: a fuvarozók lesznek vizsgálva idén, az APEH által. Transzferárak... lesz mit vizsgálni! Kezdhetnék mindjárt a Zónával, akik kifele is, és befele is más transzfert számláznak ugyanarra a távolságra. Én tudom, hogy nem kell mindent érteni, de jó lenne tudni, hogy ez hogy van?
Neduddgi 2009.02.17. 18:32:40 / # 115133
avatar
Ez már röhelyes:-DDD Eszedbe se jut, hogy mi is ebben a városban dolgozunk? Sőt még ismerünk is Taxi4eseket?:-) Szombaton, két egymás mellől tutizó T4-es haveromról háromszor pörögtem le. Pedig nálunk se megy jól:-( Nem mosolyogtak.

evetke 2009.02.17. 18:24:18 / # 115140
avatar
Miután én nem vagyok T4-es, hát majd én jól átmegyek hozzátok és fogom nyiltan kritizálni a tulajdonost és a vezetőséget, aztán csinálj velem amit akarsz buzikám! És hidd el azt is meg fogom oldani, hogy ne tudják eltaposni a rádióadásomat! Tilcsá majle te molylepkeagyú! Sőt! Rúgjál ki! Vonasd be a taxiengedélyem! Hogy te mekkora hülye vagy!

törölt felh. 2009.02.17. 17:35:33 / # 115131
avatar
de vizsgálják a magánnyugdíj-pénztári tagdíjakat, a körbeszámlázásos láncügyleteket és a transzferárakat is. Megszünik a transzfer éjá-éjá-óóóóóóó

törölt felh. 2009.02.17. 17:32:59 / # 115149
avatar
"Még jobban megpróbálunk rámenni azokra a magánszemélyekre, akik más vállalkozókat vagy az államot akarják becsapni"

törölt felh. 2009.02.17. 17:31:45 / # 115148
avatar
30 millát a cihából? cöcöcö Mindenkire ráhajt az APEH idén Index 2009. február 17., kedd 12:40 | Frissítve: 4 órája Közzétette 2009-es ellenőrzési irányelveit, valamint az ellenőrizendő területek listáját az APEH. Bár válság van, emiatt nem lesz kevesebb adóellenőrzés, mert az APEH védeni akarja a jogkövető vállalkozásokat. Tavaly már 468 milliárd forintnyi adóhiányt találtak, de nem a jutalomért hajtanak, sőt aggódnak a rosszul fizetett, irigy revizorok miatt. A munkaerő-kölcsönzéssel foglalkozó vállalkozások - különösen az azonos tulajdonosi körhöz tartozó cégek -, a fuvarozók, az e-bizniszben érdekeltek - nemcsak az online boltok, hanem az e-számlázással és egyéb e-szolgáltatással foglakozó társaságok is -, valamint a befektetési szolgáltatók számíthatnak idén kiemelt adóhivatal ellenőrzésre. Továbbá azok, akik felnőtt- és egyéb oktatással, gépjármű-kölcsönzéssel vagy reklámozási, hirdetési tevékenységgel foglalkoznak, és legalább ötven százalékkal kevesebbet keresnek a regionális átlagjövedelemnél. Tovább fehérítenek Az APEH által kedden közzétett ellenőrzési irányelvek szerint az idei adóhivatali vizsgálatok főbb célkitűzése idén a feketegazdaság fehérítése, az adózók jogszerű magatartásának elősegítése és az adóelkerülési kockázatok felismerése. Ennek jegyében folytatják az adóminimalizálók és a láncügyletek kiemelt ellenőrzését, a vagyonosodási vizsgálatokat és a kiemelt gazdasági kockázatokat jelentő folyamatok ellenőrzését. "Még jobban megpróbálunk rámenni azokra a magánszemélyekre, akik más vállalkozókat vagy az államot akarják becsapni" - mondta Szikora János, az APEH elnöke arról, hogy kiemelt kockázatelemzéssel vizsgálják például a jogelőd nélkül újonnan alakuló vállalkozásokat. De lecsapnak az adózói életút vizsgálatával a gyakori székhelyváltoztatókra és kapcsolódó vállalkozásokra is. Az APEH elnöke szerint ez a gyakorlatban egyebek mellett azt jelentheti, hogy azoknál a cégeknél, ahol fiktív számlákkal vagy eltitkolt bevétellel keletkezik jövedelem, "nem állunk meg ott, hogy az áfalevonást nem engedjük, hanem megnézzük, hová lett a pénz, megyünk tovább az ügyvezetők és tulajdonosok irányába, és a magánszemélyeknél is meg fogjuk az illegálisan szerzett jövedelmet megadóztatni". Az adóhivatal elnöke elmondta: a gazdasági válságra tekintettel sem szüneteltethetik az ellenőrzési, végrehajtási tevékenységét. "Következetes ellenőrzési, hatósági tevékenységet kell folytatni, ez nemcsak az államháztartási bevételek biztosítása miatt fontos, hanem a versenysemlegesség miatt is: védeni kell a jogkövető vállalkozásokat" - fogalmazott Szikora. Nincs adóhiányvadászó prémium Az adóhatóság elnöke beszélt arról is: nincs olyan számszerűsített elvárás, hogy mekkora adóhiányt kell megállapítani, illetve hogy a törvényi lehetőségeken belül mennyire szigorúan vagy enyhébben kell bírságolni. Az adóhivatalon belül sincs olyan érdekeltségi rendszer, amely nagyobb bírságok megállapítására ösztönözné a revizorokat - mondta. Arra a hírre reagálva, hogy az APEH tavaly 17 milliárd forintnyi jutalmat fizetett ki, közzétették az adóhivatali átlagkereseteket. Eszerint az adóhatóság alkalmazottai a 13. havi nélkül átlagosan bruttó 230 ezer forintot kerestek tavaly, a vezetői tisztséget betöltők bruttója 451 ezer forint volt, az ügyintézőké - végzettségtől függően - 144-262 ezer forint. Az adóhivatal dolgozói nincsenek túlfizetve, a budapesti álláshelyek betöltése kifejezetten nehézkes volt, érvelt Szikora, megjegyezve: szerinte inkább az az aggályos, hogy jó-e, ha rosszul fizetett, irigy revizorok ellenőrzik az adózókat. 468 milliárdot találtak Akik viszont évről évre jobban végzik a dolgukat - legalábbis ez derül ki a statisztikai adatokból. Tavaly 317 ezer ellenőrzésen 468 milliárd forintnyi adókülönbözetet találtak a revizorok - mondta Varga Lászlóné, az APEH ellenőrzési területért felelős elnökhelyettese. Az adókülönbözet összege évről évre nőtt, 2005-ben még csak 203 milliárd forint volt, egy évvel később 302 milliárd, tavalyelőtt 357 milliárd forint. Az elmúlt évben a legtöbb adókülönbözetet az áfaminimalizálók ellenőrzése során találták: 5548 vizsgálattal 131,7 milliárd forintot találtak. A 812 központosított ellenőrzés során 86,6 milliárdos hiányt, a 6061 vagyonosodási vizsgálattal 32 milliárd forintot hiány tártak fel. Az elmúlt évi ellenőrzéstípusok egy részét idén is folytatják, így az új vállalkozások, a jövedelem- vagy nyereségminimum alatti értéket bevallók és a bevallási kötelezettséget elmulasztók továbbra is aggódhatnak, de vizsgálják a magánnyugdíj-pénztári tagdíjakat, a körbeszámlázásos láncügyleteket és a transzferárakat is. Az APEH-nek emellett több, jogszabály-változásból adódó ellenőrzési feladata is lesz idén. Ezek közé sorolták a csoportos áfaalanyiság ellenőrzését és értékelését, a fordított áfa szerint adózók ellenőrzését, a számlakibocsátási mellett most már a számlatartási kötelezettség teljesítésének és a napi készpénzállomány záró összegének vizsgálatát. Az adóhivatal az aktuális adózási folyamatokról szóló adatgyűjtéssel már készül újabb területek, így a vendéglátósok, a rendezvényszervezők, a kiállítások és a szerencsejáték-szervezők ellenőrzésére.
hobbytaxis 2009.02.17. 17:26:02 / # 115147
avatar
Télleg nem értem mit kell velünk foglalkozni. Órjási és bátor vezetőre valló lépés volt 202-ről 15%-kal csökkenteni az árakat. Már az akció első órájában érezhető volt a fellendülés. Még össze is néztünk a tutiban. Hú bazdmeg, ennek fele se tréfa, beindult a bolt. És ez tart azóta is. 2009 február 13 péntek. Nevezetes dátum. A Taxi 4 új fejezetet nyitott a fővárosi taxizás történetében. És itt nem csak a kocsik kimatricázásáról van szó. Az méltatlan lett volna. Itt bizony a tulajdonos beletett a sajátjából a siker érdekébe. Több mint 30 millió forintot. Nem tőlünk szedett plusz reklámpénzeket, mint a Góré annak idején. De nem ám. Hazament, feltépte a cihát, aszt kiszórt 30 millát a MI boldogulásunk érdekében. És az eredmény önmagáért beszél, én már-már kezdem megsajnálni szegény diszpécsereket, rojtosra beszélik a szájukat. Egész nap. És éjjel. 24 órán át. Nem a Bakuchoz kell kuncsorogni. Aki csóró, de szeretne szép hízott brifkót a nap végére az jöjjön, de gyorsan, mert kimarad az évszázad bizniszéből. Köszönjük Gábor!

tomajer 2009.02.17. 16:43:34 / # 115101
Szerintem is. Meg lenne hatva...:-)

r069 2009.02.17. 16:36:48 / # 115130
avatar
Ja nekem mondta is,hogy visszamenne csak bármelyik 7-es számot hivja mindig a haccáz veszi fel. Ha a Pál felhivná biztos rá tudná beszélni,ha etikás lehetne ez a gyerekkori álma.

tomajer 2009.02.17. 13:36:07 / # 115142
Egy nagy család:-) Mindenki sógor koma, mint emillio említette:-) Igaza van Nedunak. Aki itt akar valamit, annak nulláról kell kezdenie a szervezést. És sajnos ellenséges környezetben.
szega 2009.02.17. 13:31:22 / # 115139
avatar
Ugye, Te jó régen abbahagytad a taxizást? Különbem nem írnál ilyeneket: Ti,egy közösség vagytok,és ennek ereje van.(Nem fizikai)Tessék vele élni! :((

Neduddgi 2009.02.17. 13:24:15 / # 115150
avatar
A Bákúcz Józsi köszöni nem kér belőlünk. Ő az egyik támasza ma az alacsonytarifás szekciónak, 170.-/Km el. Gondolod perre menne magával?:-)

zodiákus 2009.02.17. 12:58:28 / # 115152
avatar
Én eddig is több dologban egyetértettem Veled. :)) De most tényleg!Ne hagyjátok magatokat!Vannak lehetőségeitek,mozduljatok!Az országban sokmindenkinek sikerült összefognia: Tejtermelők,gyümölcstermelők,népszavazási kezdeményezések,stb.. Ti,egy közösség vagytok,és ennek ereje van.(Nem fizikai)Tessék vele élni!
zodiákus 2009.02.17. 12:52:13 / # 115117
avatar
Igeeen!:)))))))Erre még emlékszem.

törölt felh. 2009.02.17. 12:51:17 / # 115114
avatar
Végre valamiben egyet értünk!!

Rocktaxi 2009.02.17. 12:49:14 / # 115151
Vannak akik egyfolytában vetítenek!! :-)) A "mozigépészek" termelési tanácskozásának helyszíne a Tulipán és a Maxinál a Köjál referencia központ!!! :-))

zodiákus 2009.02.17. 12:40:54 / # 115154
avatar
Úgy látom,borul a bili! Ezek azok a dolgok,amelyet Nektek taxisoknak nem kéne már lenyelni!Vegyük sorjába: 1.Egyesek hét évvel(!) ezelőtti tarifával járatját a taxisokat. 2.A tagdíjak nem hét évvel ezelőttiek. 3.A taxizással kapcsolatos járulékos költségek sem 7 évvel ezelőttiek. 4.Kiskirályként viselkedő,kartell és más,jogilag nem megfelelő etikai és munkáltatói viselkedés mód. Véleményem szerint,számos lehetőségetek van... 1.Egységesen,újra fel kéne vennetek a kapcsolatot a Bakuc Józsival és minnél több embernek be kell lépnie a szakszervezetbe! 2.Egységesen nem fizetni tagdíjat! Hangsúlyoznám,hogy a cégek nem fogják kihúzni a dugót a falból,a telefonok csörögni fognak! 3.Az átjátszó taposása. 4.Mind a BTK,mind a PTK-ba ütköző szabálysértések miatt perre lehetne menni! Ehhez elsősorban a 1. pontban szereplő cselekményt kéne nyélbe ütni. Tehát.Senki ne felejtse el,ez a Ti mozitok,Ti tartjátok el!Akkor?Vetítsetek! Szurkolok Nektek! Üdv!

Nevem senki 2009.02.17. 11:26:30 / # 115095
avatar
Jó reggelt:-)

csogu 2009.02.17. 11:13:48 / # 115118
Gondolom így szeretted volna:-)?

cooltaxi 2009.02.17. 10:16:04 / # 115169
avatar
"Ez egy olyan ellenlépés a Főtaxinak címezve elsősorban,amit akár bosszúként is lehetne értelmezni." Szóval bosszúról van szó. És mi lenne a bosszú célja? Mit akar ezzel T4 elérni? Amúgy nem látok ebben semmi célzott irányt,ami csak a Főtaxit támadná! Tudtommal vannak még a főn kívül más cégek is! Akkor most rajtuk is bosszút áll a T4? Hiába minden féltő intés, a szemünk előtt lebegő ( negatív)példa: Szekszárd. Tarifacsökkentés és tagdíjemelés. Hogy legyen miből finanszírozni a több milliós!!!!! reklámhirdetést a rádiókban,sajtókban.Mert erre nem sajnálja a cég a pénzt. Csak azoktól, akik megkeresik és ezzel eltartják a cégtulajdonost, családostul! Anno a Budataxi találta ki a "zseniális" húzást az ingyenes kiállást.Bejött nekik,piacvezetők is lettek majdnem. De a többi cég is rákényszerült,mert akkora elszívó hatása volt.És mi lett a vége? Mindenki ugyanazon feltételekkel ment a rendelésekre ismét. Csak most már ingyen. Az egyensúly visszaállt,csak épp mi fizettünk rá.Ha most egycsapásra,minden cég ismét órával állna elő, kevesebb lenne a megrendelő? Semmivel sem,legfeljebb több lenne a beülős,leintős. Tudjuk,mi a következménye egy ilyen árcsökkentő akciónak. Ha hosszútávon fennmarad és hatással van a többiekre, akkor előbb - utóbb valamelyik csapat "felzárkózik" talán még alá is megy. És akkor jön a dominó elv! A vége? Az egyensúly ismét visszaáll,csak épp ismét mi fizettünk rá! Az egész taxistársadalomra veszélyt jelentő, felelőtlen cégvezetőre vall, aki emberek ezreinek teszi kockára a megélhetését, kicsinyes, sértődött bosszúja miatt. Hogy lehet ezek után komolyan venni bennünket a városházán, amikor a hatósági tarifa emelését szorgalmazzuk? "Miért kéne maguknak emelni? Elvannak 184 FT-al is! A jelenlegi maximumtól is olyan messze vannak,hogy az még évtizedekig is kitart!" De azt azért szeretné a T4 vezetése is,hogy frissüljön,fiatalodjon az autópark. Új kocsikkal dolgozzanak a vállalkozóik.De van egy rossz hírem! 184 Ft-ból nem tudunk hosszútávon megélni! Tudod: az egyensúly! De erre te csak legyintesz: "A jövővel kapcsolatos aggodalmakra csak legyintek.. " Könnyű iróasztal mellől legyingetni! A mi és a családjaink pénztárcáját üritgetni! Nincs már nulla százalékos autóhitel,újra felfelé kúszik az üzemanyagár, emelik a áfá-t, 300 felett az euro! Tisztelt T4 vezetősége! Ha mindezt bosszúmentes higgadtsággal, józan ésszel végiggondoljátok, rájöttök arra, amire mi egyszerű taxisok már régen. Nem lesz ez így jó! Nagyon nem! UI: Amúgy a BTK a bosszút, aljas indoknak minősíti.

Oldalszám: 47