Hozzászólások száma: 1171
Oldalszám: 59
Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
törölt felh. 2006.07.05. 18:51:49 / # 104272
avatar
Gondolhatod:-)
manofülecske 2006.07.05. 18:07:55 / # 104269
avatar
Tőlünk is sokszor kérdezik,hogy most féláron utazhatnak-e,mert 20 perce várják az esőben a 10 perces taxit!
manofülecske 2006.07.05. 18:05:54 / # 104271
avatar
Meglepő,milyen fontossá,és hosszúvá tud válni 10 perc utasra várás a droszton eltöltött órákhoz képest... Viszont ha a kolléga késik,indulna bent a pontrendszer,percenként 1 pont,15 pont egy nap borulás..Jópofa lenne ez is,nem igaz? :-))))))))))) Külömben,így igaz,nekem is a Bufi mondta,hozzá kell tenni,legyen kedves figyelni,mert lehet hogy elöbb lesz kollega,és mondjuk is,mert ez nem áll semmiből,így korrekt a dolog. De azt hogy a Kedves még sminkel eggyet,aztán azt mondja Neki kerek 10 percet mondtak,nos erről már nem mi tehetünk,és azt hogy kinek kéne hinni,már nem is kérdezem..

Husti 2006.07.05. 18:03:03 / # 104268
avatar
ez mind szép és jó. ha rendel taxit, menjen le és várja. da ha a taxis felveszi a címet 5 perccel, utas lemegy rendesen, de az autó csak 15 perc múlva érkezik mert nem találta a címet akkor az utas mondjuk -ingyen utazik???
Sas882 2006.07.05. 17:19:19 / # 104267
avatar
mert mérted:)
törölt felh. 2006.07.05. 15:00:02 / # 104266
avatar
Érdekes ez a gond fogalom. Éjszaka beszélgettem erről egy mostani cégtársammal és a Főtaxinál tényleg nem érzékelhető ez ennyire. Vagy azért, mert annyi cím van, hogy mire kiadja a diszi, addigra eltellik 5-6 perc, plusz míg címre érkezel ismét eltellik 4-5 perc ( jó esteben ) és ha 10 percet mondtak az utasnak, akkor az valóban már lent áll a kapuban. Persze ez olyan (szigorúan az én tapasztalatom) 90%-ban igaz, mert azért itt is van, hogy várni kell a kedvesre, meg visszahívatni. De ezt te is hallhattad, amikor a bizonyos cég után Főtaxit rendeltem. Ott is azt mondták 5-10 perc és valóban egy helyi kolléga 6 perc múlva a címen volt...én meg mint rendes utas, már az utcán vártam-)
tomajer 2006.07.05. 14:52:55 / # 104264
Miért lenne az? Pillanatnyilag a Rádiótól jelentek meg illetékesek. Jó lenne, ha más cégtől is lennének olyanok, akik meg mernek szólalni!:-) Hiszen pont ezért hoztuk ki a témát a Rádióból, mert ez minden cégnél gond. (gondolom)
törölt felh. 2006.07.05. 14:48:52 / # 104263
avatar
Vagy inkább azt, hogy ne felületesen olvass, és akkor belátod, nem az:)
utolsó senki 2006.07.05. 14:40:38 / # 104262
avatar
Sziasztok!Azt kiírhattátok volna,hogy ez CSAK Rádiós oldal...

tomajer 2006.07.05. 11:51:02 / # 104261
Helyes a dörgés oroszlán!
Sas882 2006.07.05. 11:19:05 / # 104260
avatar
milyen kérdésre? nézd a megoldás, mármint a lent, üllök, a pácies meg fenn kérdésre is 1x, cimereérkezéskor indul az óra, rövid időn belül, az utasok 80% lenn várna a taxit, akár 10 percet is. a körözés is órával, fantasztikus egyirányú utcákban is hamar lenne utas. Ezek alap dolgok, nem igényel semmit, csak odafigyelést, azok részéről, akik "taxiscég" vezetőinek hivják magukat. Olyan, mint a sok ingyen matrica mellé, meddig tartana kirakni egy olyat, hogy a kedves utazónál, legyen min. 5000ft apróban, thnx. De ugye az érdekek.
tomajer 2006.07.05. 11:09:32 / # 104253
Gyanítom, hamar találnának megoldást a kérdésre:-)))

tomajer 2006.07.05. 11:08:52 / # 104259
Keresnék egy autót, szolgálatnak... Az Indit, le kéne dobni Füredre:-)))
tomajer 2006.07.05. 11:07:13 / # 104258
A megrendelők 99%-a tudni szeretné, hogy mikor ér oda az autó Ha ez itt is igaz, akkor "férfiasan" be kell vallani, hogy gőze nincs mikor megy az autó!!! Tényleg nem lehet 99%-ot vonalban tartani. A lényeg, hogy valamit ki kell találni az ellen a ma mindennapos szituáció ellen, hogy én lent ülök, az utas fent ül, és idegesen várunk egymásra! Tudom, tudom, csengő, meg felszól, de ez nem mindig valósítható meg!
Sas882 2006.07.05. 11:02:56 / # 104257
avatar
bekapcsolja a taxis az órát, a fuvar végén ir egy számlát a központ cimére, s a dolog el van intézve. Minek ezt túllihegni?

tomajer 2006.07.05. 11:02:08 / # 104256
A kérés, kb. annyi: Ha az utas nem kérdezi, ne mondjon időt! Ha kérdezi, akkor tartsa vonalban, és korrekt időt mondjon!
tomajer 2006.07.05. 10:59:53 / # 104252
Ebben te biztos vagy?:-)
tomajer 2006.07.05. 10:59:15 / # 104255
Én senkit nem akartam megvádolni, vagy netán megsérteni. De ugye nem gondolod te sem komolyan, hogy akik a szolgálatot viszik, azok ezt azért teszik, mert nincs jobb dolguk, és különben is szegény lányok és fiúk "megérdemlik"?!? Bevallom anno én is vittem szolgálatot. Hordtam én a Jankót, Palotáról, a Mamit, Békásról, meg a Visegrádiból.(másra nem emlékszem) Azért tettem, mert meg akartam nézni őket, meg akartam ismerkedni velük, és jó "üzletnek" tűnt, ez az ismerettség!!! Hogy a valóságban volt-e belőle hasznom, azt nem tudom, hiszen ez nem mérhető. De azért szögezzük le, hogy az emberek elsődleges mozgatórugója az érdek! És ez nem elítélendő, csak éppen nem árt tudomásulvenni.
törölt felh. 2006.07.05. 10:14:50 / # 104254
avatar
Lehet, hogy jó központos lenne belőlem valamelyik "nagy" cégnél? Szia, javaslom a Rádiótaxit, ők munkába és hazaszállítják a telefonos szolgálatot. :D
törölt felh. 2006.07.05. 08:46:54 / # 104251
avatar
Én a munkámból kifolyólag sokat járok taxival a cég mindegy de mindig vonalba tartanak és közlik mennyi idő az autó.Hozzáteszem általábban 3-5perc szokott lenni nekik,de napi 30-40 taxit kérünk igy van egy pár tutista köztük.Csak akor lepödnek meg igazán ha megállok melletük a Fötaxival bezárom átülök és mondom,hogy csekkes lesz.

Oldalszám: 59