Hozzászólások száma: 1171
Oldalszám: 59
Témakörök > Droszt Híradó > KÉRDÉSEINK diszpécserekhez, telefonosokhoz, mindenféle rendű, rangú, központban dolgozókhoz! A hozzászóláshoz be kell jelentkezned
tomajer 2006.07.04. 16:59:21 / # 104226
Ez így szinte álomszerű!:-)

BUFI 2006.07.04. 16:59:20 / # 104218
avatar
Ezenkivül fontos az oda-vissza kommunikáció.Amikor éreztem,úszok a cimekkel mert nincs szabad autó akkor Én szóltam a telefonosoknak,hogy mondjanak időt nehogy valaki megégjen.Persze ahhoz rutin kell,hogy ne csak a cimkiadásra figyelj hanem a közben az utassal beszélő telefonosra is.Ez a képesség kevés emberben van meg,hogy egyszerre több helyre is tudjon figyelni!Azért az nem véletlen,hogy több taxitársaságnál volt RT-is diszik,telefonosok dolgoznak!!! Nekem is volt kitől tanulnom /Márti,Anikó,Sopi,Jankó,Béla stb/de ez nem megy másként.Ez igy száll ágról-ágra!Na üdv.

BUFI 2006.07.04. 16:50:30 / # 104234
avatar
Figyu.Jó,leirom akkor,hogy Nálam anno ez,hogy müködött.Hangsúlyozom az Én szolgálatomban!Anno elmondtam a telefonosoknak Nekem mi az elvárásom a munkájukkal kapcsolatban illetve mit várnak el az utcán dolgozó kollégák. -- Köszönések..... -- Halló rádiótaxi? -- Igen,miben segithetek? -- Rendel az utas... -- Telefonos:Köszönjük,küdjük az autót! -- Utas:kb mennyi idő? -- Telefonos:pici türelmét azonnal mondom. -- Telefonos: Bufi kárpát utca vonalban! -- Cimkiadás... és azt hiszem itt a lényeg! a telefonosom nem az újságot bámulta hanem figyelte a cimkiadást!!!!!! 5 perces cimnél azt mondták kb 3-4 10 perces cimnél kb 6-8 perc. Ha csak negyedórával vette fel a kolléga akkor elmondták frankón/figyelsz tomajer/ hogy kb 15 perc de forgalomtól függően ez akár 8-10 percre is lecsökkenhet.Ezenkivül megkérte azt utast illedelmesen,hogy azért kérem figyelje az autónkat és hányas kódszámú a kolléga! Bizton mondhatom azt,hogy nagyon kevés reklámája volt akkor a szolgálatomnak de ezt szerintem bármelyik akkor Velem dolgozó telefonos,diszpécser megerősiti Neked!Üdv
tomajer 2006.07.04. 16:46:05 / # 104225
Pontosan ezért erőszakoltam ki a témát, a Rádiósból. Ez globális össz szakmai probléma, amiben te kompetens vagy. Persze szeretnénk, ha más cégek prominensei is reagálnának a témára.

törölt felh. 2006.07.04. 16:31:18 / # 104217
avatar
Cégfüggetlen a dolog, hiszen mint tapasztalhattad, ez a dolog minden cégnél áll és ha valaki tudna erre válaszolni, akkor te tuti. A másik dologról meg az a véleményem, hogy elhallgattatni csak azt lehet, aki hagyja magát... Kár lenne érted...

BUFI 2006.07.04. 16:27:43 / # 104233
avatar
Ha meg leirnám a véleményemet akkor meg az lenne a baj.Inkább maradok olvasója a topicnak.Tudod "ne szólj szám,nem fáj fejem" Ezt mostanában többször nyomatékosan elmondták Nekem.Na üdv

BUFI 2006.07.04. 16:24:31 / # 104224
avatar
Szia.Ne haragudj de Én nem értek ehhez.Nálam okosabb emberek biztos tudják erre a választ.Üdv

törölt felh. 2006.07.04. 16:13:02 / # 104212
avatar
Szerintem én voltam ez egyetlen taxis aki a kapot szabadjátékot arra használta fel,hogy felvegye a szolgálatott.Én szivesen vittem a szolgálatott mert Békásról kezdtem kb 6óra tájban de egyszer mikor még a kutyát sétáltatam felhivtam a központott,hogy kell e majd 6ra autó persze kaptak az alkalmon ezzel nem is volt gond,de egy kolléga bepanaszolt,hogy ez fuvarlenyulásnak minösül.Ne etöl kezdve nem vittem szolgálatott.

törölt felh. 2006.07.04. 15:51:41 / # 104232
avatar
Nyugodtan kotyogj bele, hiszen te ismered azt az oldalt is. Tomajer feltett egy kérdést, amire még nem kaptunk választ a másik oldalról...nosza:-)
BUFI 2006.07.04. 15:44:33 / # 104190
avatar
Szia.MÁ megin belekotty!

törölt felh. 2006.07.04. 13:40:50 / # 104228
avatar
De lehet, hogy ez így megoldhatatlan...nem voltam még telefonos és lehet, hogy akkor elég nagy fennakadás lenne, ha így tennének. Mindenesetre, ha én pontosan akarom tudni az időt, akkor a következőket mondom. Lezajlik a rendelés és a végén ezt mondom: - ...és vonalban maradnék, hogy mennyi idő amíg az autó megérkezik. - Olyan 10-15 perc- jön a sablon válasz. - Nem kedves, én nem maga saccolását szeretném tudni, hanem egy pontos időt, amit a taxisofőr ad meg. - Rendben, akkor kérem maradjon a vonalban. ilyenkor olyan 3-4 perc (leszoktatós) várakozásba helyeznek, majd jön a válasz, ami a helyzettől függő.

törölt felh. 2006.07.04. 13:36:50 / # 104229
avatar
Nem-nem. Nem ezt mondtam! Azt mondtam, hogy annak az utasnak, aki érdeklődik, annak mondani pontos időt. Különben meg így kellene egy ilyet szvsz lebonyolítani. _ Jó napot kívánok, hova szeretné az autót..stb..stb.. és a végén! - Köszönjük a rendelést, küldjük az autót! Te is taxizol...nem keveset kapunk arcba egy pörgős napon, hogy DE neki a telefonos 5 percet mondott és én hol voltam eddig...azt amikor erre azt válaszolja az ember, hogy kérdezze meg a telefonost, akkor meglepődik:-)) Igaz, mostanában, a mostani cégenél ez vhogy nem érezhető ennyire...az utasok elég nagy százalékban már lent topognak az ajtóban, amiért én külön hálás vagyok...és nem is felejtem el nekik megemlíteni...amivel próbálom ösztönözni, hogy legközelebb is így cselekedjen.
admissarius 2006.07.04. 13:35:16 / # 104222
avatar
nálunk elvárás, hogy mondjanak időt és nem csak a cég felől hanem az utastól is. mondjuk nálunk 10 perc után szigorúan indul az óra és ezt tudják is az utasok.
admissarius 2006.07.04. 13:33:19 / # 104221
avatar
igen az lenne az optimális ahogy mondod minden utast vonalban tartani amig ki nem adják a cimet és a taxis által vállat időt bemondani az utasnak. na de gondolj bele 1 kicsit evvel a technikával mennyivel kevesebb cimet tudnának felvebbi a bentiek?
tomajer 2006.07.04. 13:32:01 / # 104220
Az utas nem kérdezi meg, hogy mennyi idő, csak ha siet! Különben eszébe se jut. Természetesen ha megkérdezi, akkor a Csogu által már leírt, valós infót kell adni. Amiről én beszélek, az az, amikor köszönés helyett hozzáfűzik! A másik gáz, amikor egy átlagot vonnak, a város pillanatnyi állapotából. Tehát, hogy a kollegák, éppen hogy viszik a címeket, és képesek 15-20 perceket ígérni látatlanban. Én meg mégis ott vagyok egy perc alatt! Kérés! Vagy ne adjon infót, vagy adjon valósat! Az átlagok, nem fedik a valóságot! Meg tudok őrülni, amikor tíz tizenöt perc várás után, lerobog az utas, és azzal kezdi, hogy siessünk, mert ő el van késve!
törölt felh. 2006.07.04. 13:23:20 / # 104216
avatar
Akkor az utas (jogos) reakciója, hogy 10 perc elteltével jön le...ha meg te 1 perc alatt ott vagy, akkor ott malmozol, ami még hagyján, ha egy nevesincs utca kettő előtt állsz, de ha a körúton, akkor addig 4x leizzadsz és nem a meleg miatt. Ha az utas kérdezi mennyi idő, akkor ki kell adni a címet és a taxistól kapott info alapján kell az időt bemondani. Utas oldalról...mert én nem keveset utazok is! Tomajer hallotta végig sky-on a sztorit. Hívtam egy céget, amit most nem neveznék meg, de tomajerhez közel álló cégről van szó. Illedelmes hölgy, minden megy simán és már jó érzéssel tenném le a telefont, amikor is a végén elkottyintja, hogy 10 perc múlva ott az autó. No kezdek készülődni, és közben Tamásnak morgok. Már épp lépnék ki az ajtón, amikor is megszólal a telefon és a diszi az. - Jajj elnézést, túl optimista voltam azzal a 10 perccel...30 percen belül nem tudunk autót küldeni. Mélylevegő....részemről..és elköszönök. Kérdezem én: Mi van akkor, ha én előbb lemegyek és városi telefonon redeltem autót...akkor hogy értesít vissza, hogy te figyu, hiába állsz lent és mereszgeted a szemed, taxit nem kapsz???
törölt felh. 2006.07.04. 13:18:04 / # 104214
avatar
Szigeti lejárót még csak-csak...addig, amíg a rendőrök be nem sokalnak. Nem is azzal van gond, hogy felkapjuk a címet és huss, ott az utas bepattan és go, hanem pl. a mini mobilos kollégával, aki a sínek közepén reménykedik valami fuvarban... Viszont a szigeti lejáróval szemben címet felvenni...hááát én tuti nem.
admissarius 2006.07.04. 13:16:24 / # 104213
avatar
az utas mindig megkérdezi, hogy mennyi idő kb. továbbá mikor reklamálunk ahoz viszonyitják az időt. nálunk olyat nem szabad mondani, hogy 10 perc mulva hanem csak azt, hogy 10 percen belül!
admissarius 2006.07.04. 13:14:24 / # 104185
avatar
itt meg is válaszoltad a kérdést. mert felveszi egy-két elmebeteg.

tomajer 2006.07.04. 12:36:49 / # 104211
De térjünk vissza az alapkérdéshez: És ez minden cég minden szolgálatához szól! Miért nem lehet leszokni arról a beidegződésről, hogy úgy köszöntök el: Köszönjük a rendelést, tíz perc múlva ott az autó! ??? Miért nem elég annyi, hogy: Köszönjük a rendelést, küldjük az autót! ???
Oldalszám: 59