Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.31 21:01
kedves taxi 48 elárulnád mi volt a sláger rádióban azért érdekelne minket is!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.31 20:58
úgy hallottam etig még nem írták alá de lehet hogy letitkosították min.20 évre
lábam nem fog eltörni a rohanásban (aláírás)
csak 8 hely?ki mondta?
még gondolkodom akkor:-)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.31 20:50
hogy ne offoljuk széjjel a kiváló fórumot ezért tájékoztatásul a hallgatóságnak.
terv holnapra a turista zóna szakosztály beindítja a 3500 ft próba járatait.kiváncsi leszek hogy a 540+áfát is próbálni fogják?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.31 20:39
hallottad bush hogy holnap próba üzemet terveznek?
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.31 20:32
hoppá egér!az első része igaz amit leírtál de utána hemzseg a hazugságtól.a tagdíj nem 9900 volt.nem emlékszel.szerintem max 15 embert vittél a volánhoz engemet se te vittél.érdekes száma a 90 de csak 83 léptünk ki a zonapityutól.(nehari de nem bírom urazni) mint te.úgy tudom mindig kb a fele tagdíjjat fizetted.nem emlékszel mindig problémáztál hogy te kifelé nem hozol címeket stb.
hova áltál tourist 54 es taxi egér?parkolóba?TÉNYLEG SEGÍTESZ A DISZPÉCSERNEK MÉG RÁDIÓT IS LÁTTAM NÁLAD NEM EGYSZER csak nem a danubiuszt hallgattad.
szerintem a taxi48 tourista létére amit tud teljesen frankón írta le és nem hazudott.
a személyeskedésre nem vagyunk kiváncsiak nem most kellene szépíteni a dolgokat egér a csónakod elúszott.
mi a megoldás mit kellene tenni vagy csinálni erre várjuk a válaszodat inkább.
nálad a laszti!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.30 23:24
nem semmi mennyi tintád van a pennádban,azért még írjál mert új dolgokat tudunk meg.a nevem azért két l duracell és nem foglak megvédeni.
a papírkával meg siess mert megelőzlek:-)
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 22:52
oké főnök!
Augusztus közepétől gyökeres változást ígér a Ferihegyi repülőtér taxispiacán a repülőteret üzemeltető Budapest Airport Rt. (BA): a jelenleginél átlagosan 31 százalékkal olcsóbb viteldíjat, egy éven belül egységes, három évnél nem idősebb átlagéletkorú gépkocsiflottát, a jövő évtől multimédiás felszereltséget. Többek között ezt várja el a BA a pályázatán múlt héten a legalacsonyabb viteldíjjal nyertesnek hirdetett Zóna Service Konzorciumtól, amely mellett nem tudott labdába rúgni a legnagyobb fővárosi taxiscégekből összeállt másik két pályázó.
A BA négy évre köt kizárólagos szerződést a Zónával - ami egy évvel meghosszabbítható -, s a szolgáltatást kétszáz autóval kezdő cég évente legfeljebb egyszer, az infláció mértékével, az üzemanyagárak alakulását is figyelembe véve emelheti a tarifáit. Csalás kizárva, miután a terminálok diszpécserpultjainál vouchert kapnak majd az utasok, s az úti céljuknak megfelelő, zónától függően 2900-3600 forintot kell fizetniük. (Ebből szolgáltatási díj címén fuvaronként 450 forintot lecsíp a drosztot biztosító BA.) Így fékezné meg a BA a másfél évtizede fennálló, némi eufémizmussal szabályozatlannak nevezett repülőtéri taxishelyzetet, aminek megoldására egyébként legutóbb a Gazdasági Versenyhivatal 2004 végéig adott határidőt.
A váltást taxis körökben úgy értelmezik, hogy átfestik a repülőtéri taxis piac nagy részére korábban rátenyerelt, a V.I.P.T. Kft. által üzemeltetett Tourist taxit (HVG, 2004. február 21.). Bár Chris Woodruff, a BA igazgatósági tagja szerint "teljesen új cégekből áll a konzorcium", és "semmi köze" nincs a jelenlegi állapotokhoz, a Zóna hét tagjából három is köthető a V.I.P.T.-hez. Szakál József egyéni vállalkozó a cég és a Tourist taxi ügyvezetője, az Utax Bt. az egyik tulajdonosa, az Euro Taxi Bt. tulajdonos-képviselője pedig az egykor V.I.P.T.-t alapító, leginkább a gellérthegyi Citadella mögött engedély nélkül felépített terasz kapcsán ismertté vált Veres István. (A konzorciumban szerepel még az új autókat várhatóan szállító Petrányi-Auto Kft. és a Next Auto Kft, a biztonsági cég Airport Security Kft., illetve az Office Service Concept Kft.)
Annyiban nem tévedett ugyan Woodruff, hogy a pályázatban megszabott feltételhez - legalább öt éve végezzen taxiszolgáltatást az aspiráns konzorcium egyik tagja - képest új cégekről van szó, hiszen a személyszállító Utaxot és az Euro Taxit (eredetileg Airport Minibusz Szolgáltató néven) is 2003-ban jegyezték be. Így a szükséges szakmai jártasságot kizárásos alapon Szakál József egyéni vállalkozó teljesíthette. Veres - aki a cégbejegyzés szerint 2004-ben kiszállt a V.I.P.T.-ből - cáfolta a HVG-nek, hogy szőröstül-bőröstül átvennék a Tourist taxi stábját, azt viszont nem, hogy egy részüket átveszik, hiszen "némelyek megfeleltek a szigorú feltételeknek". A versenytársak kétlik ugyan, hogy sikerül kétszáz, öngyilkos áron fuvarozó taxist felvonultatnia a Zónának, Veres állítja, hogy a stáb összeállt. Minden együtt van, hogy megkezdjék a tender feltételeinek megfelelő egy éven belül szükséges, a vállalkozó által legalább 1,2 milliárd forintra becsült beruházást.
Forrás a HVG újság
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 22:40
majd a haverodat a lalát is beszervezem de tb nem fogok utána fizetni:))
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 22:39
legalább 10 poló taxim van
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.07.29 22:38
én vagyok a falusi mariann