Felhasználó hozzászólásai
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.28 02:23
A taxisokat mindegyik cégnél kizsákmányolják. Hol jobban, hol kevésbé. A Zónánál legalább egyenlőek az esélyek, legalábbis a városi fuvarok esetében, ahol nem az erősebb rádióval tutizók visznek mindent.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.28 02:19
Te is beálltál a fórumozás szabályait súlyosan megsértők közé! A nickem Gondolkodó, szíveskedj ezen a néven szólítani! A csalódottságod nem érdekel, csak az számít, miként áll a családi kasszám, ami ilyen siralmas még sosem volt!
Jobban tennéd, ha figyelmesebben olvasnál! Azt írtam: elsősorban a nevetségesen alacsony tarifák miatt nem lettem Zónás. Amit Te említesz, azt korábban mondogattam, amikor még a túristák főnöke volt V.I.
Amit leírtam azon gondolkoztam, semmi több nem történt.
Hozzászólásom második felében a napokban Zónásnak beállt emberek gondolkodására próbáltam rávilágítani. Én még kitartok egy darabig, az áprilisi tagdíjat befizettem jelenlegi cégemnél. Ha a következő hónapban is veszteséges leszek, váltanom kell.
Téma: Emelik a fővárosi taxizás hatósági árát
Hozzáadva: 2007.03.28 02:02
Miként függenek össze a Zóna árai a maximum tarifával? Szerintem tévúton jársz.
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2007.03.27 13:20
Ember! Miért kellene bárkit kiválogatni, kizárni? Erről nem volt szó. Ezer éve arról beszélünk, hogy nem szabadna kiadni új taxiengedélyeket addig, amíg a megkívánt (legyen 4000) alá nem csökken a létszám!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.27 13:06
Gondolom tévedésben vagy a személyemet illetően!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.27 02:21
Azt nem tudom, hogy a többiek miért nem maradtak a reptéren augusztus 15.-e után, csak a magam nevében nyilatkozom. Én elsősorban a nevetségesen alacsony tarifák miatt nem lettem Zónás. A mai, megemelt viteldíjakért fuvarozni nem rosszabb, mint bármelyik városi társaságnál kűzdeni a címekért. A sok barom kályhás tutista mellett szinte lehetetlen normális rendelést felvenni. Az én fejemben is megfordul mostanában a Zónába lépés gondolata. Az ember kigurul a reptérre, vakkant a diszpécsernek, hogy "írgyá be" aztán mereszti a valagát, amíg sorra nem kerül. Nincs letiltás és egyéb aljasságok, ha netán nem figyelsz, beszélgetsz, elszunyókálsz, és hasonlók. Ennél kényelmesebb megoldás cak az lenne, ha a postás házhoz hozná a viteldíjat. A tagdíj tényleg horrorisztikus, de a bevétel arányában nem több, mint a 6x6 64200 (vagy mennyi) forintja.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.24 02:43
Úgyvan, Ő jött oda elzavarni. Az egyik kezemben gázspray, a másikban vadásztőr volt, így nem sokat magyarázott, felháborodva ment a többiekhez, amiért nem csak neki van bökője. Ettől függetlenül letipliztem, nem akartam balhét.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.23 18:43
Elárulom neked, a reptéren, a tavalyi pályázat előtt senki nem volt lefizetve! Nem volt rá szükség!
Csak annak fájt a kialakult helyzet, aki szeretett volna bekerülni a pixisbe, de nem sikerült neki. 2003-ig napi 300-350 fuvart vittünk 140-en, (korábban még kevesebbet 100-an) ami elfogadható volt, de ez az utasmennyiség 6-7000 felé osztva senkinek nem lett volna nagy durranás. Taxisonként kettő sem jutott volna havonta, érdemes ezért szót emelni? Nyilván nem. Csak azok kiabáltak, akik ugyanúgy ki akarták sajátítani a repteret és csak onnan dolgozni, mint mi.
A városszerte megjelenő drosztfoglalásokat a drasztikusan megemelkedő létszám szülte. Az élemesebbek próbálták védeni a kenyerüket. '87-ben, tudatlanként megálltam a Hilton előtti droszton, két perc alatt elzavartak onnan. Mit kellett volna tennem? Telesírni párszáz papírzsebkendőt?
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.03.22 11:21
Az útdíjat mindenképpen emeltetni kell, mert a döntéshozók arra fognak következtetni, hogy nekik volt igazuk, amiért ennyi ideig nem változtattak. A másik ok, hogy legyen lehetősége a jobb cégeknek az emelésre. Jelenleg 21 forint a telefonos és a beülős közti különbség ami tovább nem csökkenthető.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2007.03.08 10:43
450 Ft + Áfa a fuvaronkénti leadó!