Felhasználó hozzászólásai
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 17:21
pontosan, s biztos nem lennél egyedül
de ugy már nem megy, hogy 54000 + xezer a kocsira is.
csogu
engem nem érdekel, hogy havi mennyi cim van egy cégnél, az érdekel, hogy ebből mennyi "jut" nekem, mert ez a lényeg, s ezután fizetnék is.
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 15:47
nem kell hozzá diploma, hogy kiderüljön mit akarsz kihozni:)
amit az álarcos leirt csak elmélet, a gyakorlatban a cégeknél nincs ennyi cim/fuvar, ezért a bevételük jóval kevesebb lenne mint most.
a januári 79 felvett cim nem a véletlen műve.
1 órákat ülni, néha még többet is, ugy, hogy nem is nyomsz semmire, igencsak rombolja az átlagot(is).
Biztos ez a demokratikus, lásd lentebb by gore001.
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 15:33
a levezetésemben ott az "A" kategóriás autód lizingdijja:)
54000- 30800= 23200
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 14:30
amennyi cimet kapok ill. felveszek azután fizetek, utólag
nem előre, zsákbamacskát vásárolni ilyen szinten elég vicces.
tessék felfogni, hogy szolgáltatás van, s miután a taxistól származik a bevétel, leginkább a taxis felé kellene szolgáltatni.
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.14 02:17
hoppá
ugye, ugye
nem is olyan rossz ötlet azért fizetni, amit kapsz, amit a másik kolléga kap, fizessen csak ő.
a többi nem érdekel.
Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /
Hozzáadva: 2007.02.14 02:09
nem figyeltél, kalmár már előtted pár évvel megmondta, mikor ő volt e jeles tisztségben.
mit gondoltál, majd megváltod a világot?:)))))))
Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?
Hozzáadva: 2007.02.14 02:07
kinek nem jött be, ja cégnek.
nekem bejönne, élő példa a januári hónapom
79 cim.
Gentile módszerével
15000 + (200*79)= 30800
s nem 54000
másik példával
10000 + (300*79)= 33700
s nem 54000
23 napot dolgoztam
volt egy félnap, amikor meghibásodott a kocsim, ezt egy napnak vettem, még egy nap csuszás volt, mert a szerelő nem tudot fogadni.
Napi 8 orát kb. de 7 biztos, nálam ez effektive meló, nem járok klubbozni, vacsorázni, meg hasonlók.
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.13 17:07
de mégsem igy müködik
talán azért mert valamelyik adat - gyanithatóan a fuvarok mennyisége - nem igaz.
Ha igen, akkor meg miért kéne azoknak akik napi 8 orát dolgoznak ugyannyit fizetni, mint akik 12-15 órát.
Téma: Havas Henrik taxisként dolgozott, hogy eltartsa családját
Hozzáadva: 2007.02.13 14:39
biztos örült volna, ha ugyanzt a bevételt produkálná 2007 ben, mint 5 évvel ezelőtt.
Téma: Itt a megoldás?!?
Hozzáadva: 2007.02.13 14:36
legyen egy hét, akkor nincs kibuvó:)
Nem fogadom rokonommá, de igaza van, bár a megégés legyen üzleti kockázat.
A hozzászólásokból kiderül, hogy a fixtagdijjas rendszer - ilyen árak mellett - a legfőbb akadálya a taxista és a fuvarszervező cégek békés együttműködésének.
Az egyik szinte teljesitmény nélkül szedi be a maga dijját, illetve a teljesitményétől függetlenül kéri el ugyanz azt az összeget, ez gondolom többekbenis felmerült, hogy milyen inkorrekt megoldás.
Csak azért szertnék én fizetni, amit a cégtől ÉN kapok, az , hogy van napközben X darab akármilyen fuvar, az engem nem érdekel, azért majd fizet az, aki megkapta.
Ösztönző és igazságos is egyben, csak természetesen az egyik üzleti félnek nem annyira jó, mint a jelenlegi helyzet, de ajelenlegi helyzet, a másik üzleti félnek nem jó, most, csak az előbbi visszaél az erejével ( ha nem tetszik el lehet menni), ha mindenki elmegy, akkor lehuzhatják a rolót.
(gyanithatóan azok akik jol gazdálkodtak(sic!) nem halnának bele)