Név
Becenév Sas882
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 17:21

pontosan, s biztos nem lennél egyedül de ugy már nem megy, hogy 54000 + xezer a kocsira is. csogu engem nem érdekel, hogy havi mennyi cim van egy cégnél, az érdekel, hogy ebből mennyi "jut" nekem, mert ez a lényeg, s ezután fizetnék is.

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 15:47

nem kell hozzá diploma, hogy kiderüljön mit akarsz kihozni:) amit az álarcos leirt csak elmélet, a gyakorlatban a cégeknél nincs ennyi cim/fuvar, ezért a bevételük jóval kevesebb lenne mint most. a januári 79 felvett cim nem a véletlen műve. 1 órákat ülni, néha még többet is, ugy, hogy nem is nyomsz semmire, igencsak rombolja az átlagot(is). Biztos ez a demokratikus, lásd lentebb by gore001.

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 15:33

a levezetésemben ott az "A" kategóriás autód lizingdijja:) 54000- 30800= 23200

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 14:30

amennyi cimet kapok ill. felveszek azután fizetek, utólag nem előre, zsákbamacskát vásárolni ilyen szinten elég vicces. tessék felfogni, hogy szolgáltatás van, s miután a taxistól származik a bevétel, leginkább a taxis felé kellene szolgáltatni.

Téma: Itt a megoldás?!?

Hozzáadva: 2007.02.14 02:17

hoppá ugye, ugye nem is olyan rossz ötlet azért fizetni, amit kapsz, amit a másik kolléga kap, fizessen csak ő. a többi nem érdekel.

Téma: Tele 5-ösök tutija... /pont nekünk ne lenne?:-) /

Hozzáadva: 2007.02.14 02:09

nem figyeltél, kalmár már előtted pár évvel megmondta, mikor ő volt e jeles tisztségben. mit gondoltál, majd megváltod a világot?:)))))))

Téma: Miért nem jó, a fuvarszám arányos tagdíj?

Hozzáadva: 2007.02.14 02:07

kinek nem jött be, ja cégnek. nekem bejönne, élő példa a januári hónapom 79 cim. Gentile módszerével 15000 + (200*79)= 30800 s nem 54000 másik példával 10000 + (300*79)= 33700 s nem 54000 23 napot dolgoztam volt egy félnap, amikor meghibásodott a kocsim, ezt egy napnak vettem, még egy nap csuszás volt, mert a szerelő nem tudot fogadni. Napi 8 orát kb. de 7 biztos, nálam ez effektive meló, nem járok klubbozni, vacsorázni, meg hasonlók.

Téma: Itt a megoldás?!?

Hozzáadva: 2007.02.13 17:07

de mégsem igy müködik talán azért mert valamelyik adat - gyanithatóan a fuvarok mennyisége - nem igaz. Ha igen, akkor meg miért kéne azoknak akik napi 8 orát dolgoznak ugyannyit fizetni, mint akik 12-15 órát.
biztos örült volna, ha ugyanzt a bevételt produkálná 2007 ben, mint 5 évvel ezelőtt.

Téma: Itt a megoldás?!?

Hozzáadva: 2007.02.13 14:36

legyen egy hét, akkor nincs kibuvó:) Nem fogadom rokonommá, de igaza van, bár a megégés legyen üzleti kockázat. A hozzászólásokból kiderül, hogy a fixtagdijjas rendszer - ilyen árak mellett - a legfőbb akadálya a taxista és a fuvarszervező cégek békés együttműködésének. Az egyik szinte teljesitmény nélkül szedi be a maga dijját, illetve a teljesitményétől függetlenül kéri el ugyanz azt az összeget, ez gondolom többekbenis felmerült, hogy milyen inkorrekt megoldás. Csak azért szertnék én fizetni, amit a cégtől ÉN kapok, az , hogy van napközben X darab akármilyen fuvar, az engem nem érdekel, azért majd fizet az, aki megkapta. Ösztönző és igazságos is egyben, csak természetesen az egyik üzleti félnek nem annyira jó, mint a jelenlegi helyzet, de ajelenlegi helyzet, a másik üzleti félnek nem jó, most, csak az előbbi visszaél az erejével ( ha nem tetszik el lehet menni), ha mindenki elmegy, akkor lehuzhatják a rolót. (gyanithatóan azok akik jol gazdálkodtak(sic!) nem halnának bele)