Név rev
Becenév bonifac
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Megfogadtam a tanácsod Pali és megkérdeztem az igazi "RÁDIOTAXISOKAT akik többsége sok sok éve jóban rosszban együtt még mindíg ott tartanak, hogy szembe jövet köszönnek egymásnak!!" Igazad van ők is azt mondták hogy ez egy nagy összetartó család, de nekem nem családra van szükségem, hanem biztos megélhetésre, így köszönöm a válaszokat, de nem élnék a lehetőséggel és inkább más cégnél próbálkozom. További sok sikert a munkátokhoz!
Nem tudsz a sorok között olvasni? Azt írta előbb a Pali hogy ő a cégért még erre is képes volt. Mit nem értesz idióta?

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.22 20:03

Neked mitől kellene hinni?
Pali, cégváltás előtt vagyok. Olvasgatom a hallotaxit és nekem te egy közvetlen ember benyomását keltetted, de annyi negatívumot olvasok itt a cégedről, hogy elbizonytalanodtam. Tételezzük fel, hogy a céged egy termék, mivel tudnál meggyőzni, hogy megvegyem a lehetőséget arra, hogy nálad dolgozzak?
Van is eredménye droid úr.

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.17 16:35

Horváth Pált kérdeztem. Nem egy droiddal akarok vitatkozni. A legjobb lenne ezt is szabályozni és nem engedni, hogy rendes vállalkozók elől elvegyétek a munkát.

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.17 15:52

Pont ezért nem akarok veled erről a témáról beszélni. Egy rosszul értelmezett anyag elsajátítása után már úgy érzed alkalmas vagy arra, hogy meghatározd egy vállalkozás költségeit. Azért egyéni vállalkozás, mert már a szavaiban is benne van, egyénre szabott. Vannak általános kiadások a szakmán belül és vannak olyan összetevői, könyvelő által nem elszámolható kiadásai, ami egy összegben általánosítható. Vagyis részalapot szolgál. Ezek figyelembevételével kell a tarifát meghatározni, egy olyan intervallummal számolva, amitől profitot termel. Pont ezért érdemes vállalkozni és nem alkalmazottnak lenni. A jelenlegi tarifák egy alkalmazotti, 240 munkaórás hónaphoz is kevés. Így ezek, amiket itt most leírtunk, csak egy fantazmagória jelenleg, de egy droid még ezekkel is szembehelyezkedik. Könnyű neki, hiszen ő nem taxis, csak egy alkalmazott sofőr.

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.17 15:24

Nem vitázni jöttem a lapra. Főleg nem egy taxissal azon, hogy mitől lesz egy vállalkozás nyereséges és nem csak fent tartható. Egy befektetésnél, ami gazdasági alapokra épülő vállalkozás, nem lehet szempont a fenntarthatóság. Mindenki azért vállalkozik, hogy profitáljon belőle. Ma ez a taxis vállalkozásra nem igaz. Miről kellene téged meggyőznöm? Arról, hogy vágj bele egy hitelbe, mert 10 év taxizással nem tudtad elérni, hogy legyen annyi kézpénzed, hogy ezt önerőből finanszírozd, és a hitel, mint Demoklész kardja lebegjen feletted? Mert minden vállalkozás, ami a szakmát körülveszi, megkéri azt az összeget, amitől nyereséges lesz a befektetésük. Mivel mi ezt nem tesszük meg, így mi vagyunk egyedül azok, akik a kiszolgáló funkciót töltjük be, más vállalkozások nyereség termelője. Cégeké, autószervizé, taxióra szervizeké, de még azoké is, akiket jelentős kedvezménnyel szállítunk. 5 évente új autót kellene tudnod venni, mivel ennyi idő alatt amortizálódik le annyira, hogy megérjen egy cserére. Ezt havi maximum 240 munkaórában kellene elérned. Ehhez kell igazítani az árainkat. Mit kell ezen neked magyaráznom, hogy ehhez más kiadásaid is csoportosulnak? Ha magyarázni kell, akkor már régen rossz.

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.17 14:34

Nem! Végezz el egy tanfolyamot, ott majd elmagyarázzák olyanok, akiket ezért megfizetsz.

Téma: Ősszel drágul a taxi?

Hozzáadva: 2006.11.17 13:46

Egy droidtól ez nem is elvárás.