Felhasználó hozzászólásai
Téma: Miért nem?
Hozzáadva: 2005.12.29 14:41
Természetesen nem a tagdíjat kell emelni 500-240-80-ra, hanem a tarifát.
Téma: Miért nem?
Hozzáadva: 2005.12.29 14:39
Nyugodj meg, nálunk sem így van. Éppen ezért vallotak hamisan a bérencek. Csak erről nagy a csend, hiszen psssszt, mert a mi zsebünkbe senki se kotorásszon. Persze a taxis zsebében lehet. Lehet drosztokat építeni, lehet kaukciót szedni, lehet tagdíjat a csillagos égig emelni, lehet mindent, csak az ó zsebük szent. Semmi akadályát nem látom, hogy felemeljék a tagdíjat 500-240-80 forintra, csak nem teszik, mert még tudjuk fizetni a tagdíjat. Amint látják hogy akadozik a befizetés, akkor összegyűlnek egy 300-400 ezer forintos vacsorán ahol megbeszélik, hogy a bűdös lábú taxisok nagyon nehezen hozzák a PÉNZÜKET amiből fedezik a megélhetésünket, amiből enni tudunk adni majd a családunknak (hallgasd meg a a H.P hangfelvételét és meg tudod mi is a véleményük rólunk), na és ezek után kegyesen megeggyeznek egy 4-5 forintos emelésben. Persze ezt a legnagyobb titokban mert ha ez kiderülne, akkor őket súlyos milliókra bűntetnék, amit persze egy új kaukció beszedésével velünk finanszíroznának.
Nálatok mennyi a havi védelmi díj?
Téma: Miért nem?
Hozzáadva: 2005.12.29 14:26
A taxis határozza meg hogy mennyi a tagdíj. Ha befizeti akkor elfogadja, ha nem akkor mehet péknek, vagy portásnak.
A tarifákat is a taxisok határozzák meg, mint azt bűntetőjogi felelőségük tudatában állították taxisok a bíróságon amikor a cégvezetőket megszorongatták. Egyesek szerint ezért kaptak 1 havi tagdíj mentességet.
Téma: Vitaindító: Ünnepi tarifa
Hozzáadva: 2005.12.29 14:22
Semmi más sem kellett volna mint követni a cigi árát. Az is egy luxus. 8 forint 40 fillér volt egy Fecske akkor amikor a taxi 8 forint volt kilóméterenként. Most mennyi egy doboz cigi? 400-500 forint?
Téma: Nem ez a vágyam
Hozzáadva: 2005.12.29 14:18
Téma: Horváth Pál fenyeget!
Hozzáadva: 2005.12.07 15:32
Rádió-Taxi versenyt hirdet.
Jelentkezzenek azok, akiknek sok az ismerősük, a nyertes díja
A RÁDIÓ-TAXINÁL FUVARSZERVEZŐ IGAZGATÓI ÁLLÁS