Név
Becenév nemkar
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Szegény utasok topikja :)

Hozzáadva: 2006.12.10 22:00

Hát nem is tudom, erre mit írjak. Egy olyan embert találtál meg, akit, nem kellett volna. A cégről, azért tud mindent, mert Ő a tulaj. A központ, meg sűrű somolygásokkal, letagadta. Találós kérdés: ki ő. Választ megtalálod a Taxis Blokád c.-ű fejezetben.
Te ez nem az, de mindegy.
Na én nam erre gondoltam, de a lényeg u. a.: Budapest Airport: elégedett a taxiszolgáltatással, de... 06.12.10 13:46 Bár a Budapest Airport (BA) összességében elégedett Zóna Service repülőtéri taxiszolgáltatásával, de 2,2 millió forint kötbér megfizetésére kötelezte a konzorciumot. Szollár Domokos, a BA szóvivője az MTI-Ecónak elmondta, a szolgáltatás megfelelő minőségét jelzi, hogy átlagosan 10 ezer fuvaronként érkezik egy panasz, amelyet minden esetben kivizsgál a reptér-üzemeltető társaság. Ugyanakkor hozzátette, hogy a BA szigorúan ellenőrzi a Zóna Service-el kötött szerződést, betartását és mivel a szolgáltató több vállalását is csak késve teljesítette, a maximális, 2,2 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte. Példaként említette a szóvivő, hogy szeptember helyett csak december első napjaiban indította el a Zóna internetes honlapját.

Téma: Szegény utasok topikja :)

Hozzáadva: 2006.12.09 05:09

Kedves! Pár szóval reagálnék az ön által leírt kifogásokra. „Nem lett meg az ismerőseim körében összeszámolt, taxiban hagyott 8 darab pénztárca, és 25 mobiltelefon EGYIKE SEM soha.” -Az én általam képviselt cégnél az esetek 90%-ban, mindig meglett a kocsiban hagyott tárgyak többsége. Más kérdés, hogy a kedves utas sajnálta a visszajuttatásra szolgáló fuvardíjat. „Zuhogó eső. Kolléga a konténer mögé áll a túloldalra, és újságot olvas. Jelzem, a taxiból 1 milliméter nem látszott ki a kapuból nézve. Majd 15 perc kölcsönös várakozás, központhívás után felháborodva kérdi, hogy de hát én miért álltam a kapuban, miért nem kerestem őt meg?” Itt engedelmével, javítottam a helyesírásán.-DDDDDDD Kérdés: mekkora volt a konténer, és hol volt? Ha a túloldalon, a járdán, akkor ön, pont szemből a konténer ELÖTT kellett, hogy lássa a kollégát. Nem hiszem, hogy az út közepére helyeznek ki konténert, ami kb. derék magasságú, hogy a fölött ön ne lássa a kollégát. A taxis mindig odaáll /lehetőség szerint/, ahová a kedves utas rendelte. „Abszolúte az én feladatom a 10-20 ezresből visszaadandó aprópénzről való gondoskodás. Mintha én üzemeltetnék boltot. Ha nincs apró, szájhúzás van.” Jobb érzésű utasok a rendeléskor, általában szokták közölni, hogy 10, vagy 20e váltóval kérik a kocsit, és akkor nincs szájhúzás. „Dohányzó autót rendelek. Az első 300 méter megtétele után derül ki, hogy a kolléga ugyan tudja, hogy azt rendeltem, de "Itt nem fog dohányozni." Ebben a stílusban. Én nem értem, még mindig nem világos a "szolgáltatás" szó Omegája, csak az alfája?” Ebben a részben igaza van, csak nem biztos, hogy jó társaságot hívott. Nálunk ugyanis, visszahívják a „kedves utast”, hogy nem tudnak dohányzó kocsit küldeni, és így is megfelel-e. Egyébként se értem, hogy 10-30 perces úton, miért kell cigizni? „A "Jó napot" az mióta köszönés? Értem én, hogy nincs három diploma, de a Jó napot kívánok, az a köszönés. Jó napotot azt Maris nyomja a közértben, aki Romániából jött át dolgozni.” A „Jónapot” engedelmével két szó, úgyhogy kijavítottam. Nekem majd 40 évvel ezelőtt, úgy tanították, hogy aki érkezik, az köszön előre, magától értetődik a kérdés, ön köszönt-e előre, és hogy, mert akkor abban a stílusban köszöntek vissza. „Szóval nem tudom, mi történt az utóbbi pár évben, de egyre inkább a sofőrszolgálat felé hajlunk, ők nem csinálnak úgy, mintha arról szólna a dolog, hogy ők jól érezzék magukat.” Emberek vagyunk, tehát a habitusunk 99%-ban u.a., a sofőrszolgálatnál is ugyanolyan emberek dolgoznak, mint nálunk. Ebből leszűrve ön kocsival megy szórakozni, és haza ivászat után őket hívja, mert a taxi drága. „Az utolsó, de legrettenetesebb: a taxisszagok. Tisztelettel kérem a kollégákat, hogy MOSSANAK HAJAT és fürödjenek, igenis érződik minden 12 órásnál több víznélküliség. A samponszagú kollégákat szeretjük! (Nem, akikből dől a parfüm). És az émelyítő, vaníliaszagú vunderbaumoktól is meg lehetne szabadulni, tökéletes hánytató elegyet alkotnak fenti tényezőkkel együtt.” A leveléből ítélve ön nőnemű, ezért ilyen érzékeny a szagokra. Megkérdezhetem öntől, hogy 8 óra munka után önt melyik férfi szagolja meg? Mert én biztos nem. Mi viszont 12-14 órát vagyunk az utcán, és dolgozunk. Nem kávét szolgálunk fel, nem írógépet pötyögünk, nem a főnök sóhaját várjuk… stb. A kocsiban az illatosító, pedig nem magunk miatt van, hanem pont ellenkezőleg, az önök féle utasok miatt, hogy ne hányjuk el magunkat, az önök szállítása alatt.
Kívánom neked, hogy TAXI hiányában gyalog menjél 6 börönddel haza, a 7. érkezésedkor.