Felhasználó hozzászólásai
Téma: Szegény utasok topikja :)
Hozzáadva: 2006.12.10 22:00
Hát nem is tudom, erre mit írjak.
Egy olyan embert találtál meg, akit, nem kellett volna.
A cégről, azért tud mindent, mert Ő a tulaj.
A központ, meg sűrű somolygásokkal, letagadta.
Találós kérdés: ki ő.
Választ megtalálod a Taxis Blokád c.-ű fejezetben.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:44
Én is szeretlek.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:43
Te ez nem az, de mindegy.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:41
Na én nam erre gondoltam, de a lényeg u. a.:
Budapest Airport: elégedett a taxiszolgáltatással, de...
06.12.10 13:46
Bár a Budapest Airport (BA) összességében elégedett Zóna Service repülőtéri taxiszolgáltatásával, de 2,2 millió forint kötbér megfizetésére kötelezte a konzorciumot.
Szollár Domokos, a BA szóvivője az MTI-Ecónak elmondta, a szolgáltatás megfelelő minőségét jelzi, hogy átlagosan 10 ezer fuvaronként érkezik egy panasz, amelyet minden esetben kivizsgál a reptér-üzemeltető társaság. Ugyanakkor hozzátette, hogy a BA szigorúan ellenőrzi a Zóna Service-el kötött szerződést, betartását és mivel a szolgáltató több vállalását is csak késve teljesítette, a maximális, 2,2 millió forintos kötbér megfizetésére kötelezte. Példaként említette a szóvivő, hogy szeptember helyett csak december első napjaiban indította el a Zóna internetes honlapját.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:15
Tomi segíts!!!!
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:14
talán most
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:14
talán most
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.10 21:05
Na ehhez mit szóltok
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&placein=hirstart&nID=317280
Téma: Szegény utasok topikja :)
Hozzáadva: 2006.12.09 05:09
Kedves!
Pár szóval reagálnék az ön által leírt kifogásokra.
„Nem lett meg az ismerőseim körében összeszámolt, taxiban hagyott 8 darab pénztárca, és 25 mobiltelefon EGYIKE SEM soha.”
-Az én általam képviselt cégnél az esetek 90%-ban, mindig meglett a kocsiban hagyott tárgyak többsége. Más kérdés, hogy a kedves utas sajnálta a visszajuttatásra szolgáló fuvardíjat.
„Zuhogó eső. Kolléga a konténer mögé áll a túloldalra, és újságot olvas. Jelzem, a taxiból 1 milliméter nem látszott ki a kapuból nézve. Majd 15 perc kölcsönös várakozás, központhívás után felháborodva kérdi, hogy de hát én miért álltam a kapuban, miért nem kerestem őt meg?”
Itt engedelmével, javítottam a helyesírásán.-DDDDDDD
Kérdés: mekkora volt a konténer, és hol volt?
Ha a túloldalon, a járdán, akkor ön, pont szemből a konténer ELÖTT kellett, hogy lássa a kollégát. Nem hiszem, hogy az út közepére helyeznek ki konténert, ami kb. derék magasságú, hogy a fölött ön ne lássa a kollégát. A taxis mindig odaáll /lehetőség szerint/, ahová a kedves utas rendelte.
„Abszolúte az én feladatom a 10-20 ezresből visszaadandó aprópénzről való gondoskodás. Mintha én üzemeltetnék boltot. Ha nincs apró, szájhúzás van.”
Jobb érzésű utasok a rendeléskor, általában szokták közölni, hogy 10, vagy 20e váltóval kérik a kocsit, és akkor nincs szájhúzás.
„Dohányzó autót rendelek. Az első 300 méter megtétele után derül ki, hogy a kolléga ugyan tudja, hogy azt rendeltem, de "Itt nem fog dohányozni." Ebben a stílusban. Én nem értem, még mindig nem világos a "szolgáltatás" szó Omegája, csak az alfája?”
Ebben a részben igaza van, csak nem biztos, hogy jó társaságot hívott.
Nálunk ugyanis, visszahívják a „kedves utast”, hogy nem tudnak dohányzó kocsit küldeni, és így is megfelel-e. Egyébként se értem, hogy 10-30 perces úton, miért kell cigizni?
„A "Jó napot" az mióta köszönés? Értem én, hogy nincs három diploma, de a Jó napot kívánok, az a köszönés. Jó napotot azt Maris nyomja a közértben, aki Romániából jött át dolgozni.”
A „Jónapot” engedelmével két szó, úgyhogy kijavítottam.
Nekem majd 40 évvel ezelőtt, úgy tanították, hogy aki érkezik, az köszön előre, magától értetődik a kérdés, ön köszönt-e előre, és hogy, mert akkor abban a stílusban köszöntek vissza.
„Szóval nem tudom, mi történt az utóbbi pár évben, de egyre inkább a sofőrszolgálat felé hajlunk, ők nem csinálnak úgy, mintha arról szólna a dolog, hogy ők jól érezzék magukat.”
Emberek vagyunk, tehát a habitusunk 99%-ban u.a., a sofőrszolgálatnál is ugyanolyan emberek dolgoznak, mint nálunk.
Ebből leszűrve ön kocsival megy szórakozni, és haza ivászat után őket hívja, mert a taxi drága.
„Az utolsó, de legrettenetesebb: a taxisszagok. Tisztelettel kérem a kollégákat, hogy MOSSANAK HAJAT és fürödjenek, igenis érződik minden 12 órásnál több víznélküliség. A samponszagú kollégákat szeretjük! (Nem, akikből dől a parfüm). És az émelyítő, vaníliaszagú vunderbaumoktól is meg lehetne szabadulni, tökéletes hánytató elegyet alkotnak fenti tényezőkkel együtt.”
A leveléből ítélve ön nőnemű, ezért ilyen érzékeny a szagokra.
Megkérdezhetem öntől, hogy 8 óra munka után önt melyik férfi szagolja meg?
Mert én biztos nem. Mi viszont 12-14 órát vagyunk az utcán, és dolgozunk.
Nem kávét szolgálunk fel, nem írógépet pötyögünk, nem a főnök sóhaját várjuk… stb.
A kocsiban az illatosító, pedig nem magunk miatt van, hanem pont ellenkezőleg, az önök féle utasok miatt, hogy ne hányjuk el magunkat, az önök szállítása alatt.
Téma: Gyökeresen átalakítja a ferihegyi taxi szolgáltatások rendszerét a Budapest Airport
Hozzáadva: 2006.12.09 04:10
Kívánom neked, hogy TAXI hiányában gyalog menjél 6 börönddel haza, a 7. érkezésedkor.