Felhasználó hozzászólásai
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 21:14
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 21:06
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 19:29
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.07 18:23
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2016.09.07 12:26
Téma: Közlekedéssel kapcsolatos információk (nem sztároknak)
Hozzáadva: 2016.09.06 20:13
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2016.09.06 20:11
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2016.09.01 21:52
Az uberrel sem az a fő gond, hogy Budapesten kibabráltak a taxisokkal. Sokkal nagyobb gond, hogy főleg az USA-ban és még nehány helyen szépen megy a boltjuk. Ez biztosítja nekik a dollarmilliardos bevételeket. Ezzel párhuzamosan döngölik a sofőrjeiket a sárba es a kilátástalanságba. Ennek pedig az lesz a következménye, hogy 5-10 év múlva a világ önvezető taxi flottája az ő ill. még pár monstrum cég (pl. Google) birtokában lesznek. Ez azért történhet meg mert a mai sofőrök termelik meg a jövő Travis Kalanickjának a vilaghatalmát a helyett, hogy elásnák a cégével együtt. Olyan üzleti modellt kéne bevezetnünk ami megalapozza, hogy mire a technológia megérik rá, az addig kitermelt VAGYONUNK szolgáljon alapul az önvezető autóink üzembe állításához, amik nekünk (is) termelnek jövedelmet. Meg kell próbálni egységbe kovácsolni a sofőröket vagy elveszítjük ezt a háborút. Egyelőre nem látok ilyen irányú törekvést...Na ha választanom kell, hogy mi zavar jobban engem akkor inkább ez.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2016.09.01 17:00
Téma: Egy UBER mind fölött, Egy Uber kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Hozzáadva: 2016.09.01 12:35
Jópofa cikk ez, ha átlépünk a gusztustalan címén.
1. közlemény szerint 20 darab Leaf fog londoni utcáin járni
2. a kínai BYD 30 darab elektromos autójával szállt be a projektbe
3. a projektbe, amelynek célja, hogy a felhasználók egy olyan megosztáson alapuló taxi szolgáltatást vehessenek igénybe, amely nem terheli a környezetet helyben.
Szvl 50 elektromos autó járja majd london utcáit taxiszolgáltatást nyújtva az uber közvetítésével. Arról nem szól a fáma, hogy ezeket az autókat ki finanszírozza, de lényegtelen is.
Most akkor a megosztáson alapuló taxiszolgáltatás és a taxiszolgáltatás között mi az érdemi különbség a hosszabb elnevezésen kívül, hogy az uber közvetíti? Vagy én értem félre és a tulajdonos éppen munkába tart reggel meg hazafelé este és ad-hoc megosztja az elektromos autóját az utazni vágyókkal aból bébe a 10 kilométeres útvonala mentén?