Név Kovács Balázs
Becenév balagge
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Amúgy a kérdésem még nem válaszoltad meg....:-) Szvl. HA 5 év múlva lesz ilyen bevethető technológia akkor, hány sec alatt kúrnának velünk ki a "taxivállalatok"? 
Elhiszem hogy részben propaganda, de nem vagyunk abban a helyzetben, hogy átlássuk a fejlesztések mai állását. Sőt, még a "valóban hozzáértők" sincsenek ebben a helyzetben, hogy ezt átlássák. Az információ hiányzik ugyanis hozzá. A szükséges információ a fejlesztésben részt vevők privilégiuma. Neked is van kialakult véleményed a dolgok állásáról, de milyen információk alapján? Ismered a közúti tesztek alatt felmerült problémák jellegét és számát? Tudod milyen kihívások elé állította a fejlesztőket ezek megoldása?Lássuk be, semmit nem tudunk az egészről! Az osszes információnk annyi csak, amit jónak látnak csöpögtetni a nagyérdeműnek a sajtón keresztül. Annyit lehet tudni, hogy a Google után már az uber is közúti tesztekbe kezdett. Ehhez pedig ezek szerint engedélyt is kapott. Ezt nyilván nem adják oda egy teljesen alkalmatlan rendszer teszteléséhez, ami potenciális veszélyforrást jelentene a többi közlekedőre.Az ezer és egy ok közül felsorolnál párat, hogy mire is gondolsz?
Szerinted, ha pl. 5 év múlva működőképes önvezető autókat lehet majd legálisan csatasorba állítani taxiként, az itt székelő hazai fuvarszervezőket hány másodpercig fogja visszatartani a lojalitás mielőtt elküldenék bennünket a f@szba szopni? :-) Akkor ezek se lesznek jobbak mint ma az uber. Egyedül azon izgulnak, hogy a piacot megtarthassák maguknak, az ne az uberé legyen! Mondjuk ez egy fokkal szimpatikusabb mintha ezt is az uber nyelné le, de velünk ki fognak cseszni ha rajtuk múlik.
Ekkora gecit még nem hordott a ló a hátán! :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.09.07 12:26

Nos, pesten torzsutaskartya nincs, így a szegedi kollégák segge üresen marad. Azonban lehetséges, hogy különböző pesti készpénz kímélő elszámolási kártyákat elfogadnak majd a boldog szegedi taxisok! Ami a szegedi hűségkártyákat illeti, azok a pesti kollégák seggében végzik! 
Ez mar rendszerváltás óta esedékes.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2016.09.06 20:11

Jobb ma egy főtakony mint holnap egy uber! A kérdésedre válaszolva: feldugja a seggébe.
Persze, teljesen igazad van! Ezeket a dolgokat ugy hívják, hogy adó.  Semmi okunk a túlzott bizakodásra az uber kitakarodása okán. Vissza jön majd a pereputtyaval és az önvezető flottájával együtt. A kérdés csak az, hogy mikor.
Az uberrel sem az a fő gond, hogy Budapesten kibabráltak a taxisokkal. Sokkal nagyobb gond, hogy főleg az USA-ban és még nehány helyen szépen megy a boltjuk. Ez biztosítja nekik a dollarmilliardos bevételeket. Ezzel párhuzamosan döngölik a sofőrjeiket a sárba es a kilátástalanságba. Ennek pedig az lesz a következménye, hogy 5-10 év múlva a világ önvezető taxi flottája az ő ill. még pár monstrum cég (pl. Google) birtokában lesznek. Ez azért történhet meg mert a mai sofőrök termelik meg a jövő Travis Kalanickjának a vilaghatalmát a helyett, hogy elásnák a cégével együtt. Olyan üzleti modellt kéne bevezetnünk ami megalapozza, hogy mire a technológia megérik rá, az addig kitermelt VAGYONUNK szolgáljon alapul az önvezető autóink üzembe állításához, amik nekünk (is) termelnek jövedelmet. Meg kell próbálni egységbe kovácsolni a sofőröket vagy elveszítjük ezt a háborút. Egyelőre nem látok ilyen irányú törekvést...Na ha választanom kell, hogy mi zavar jobban engem akkor inkább ez. 
Nem az öntudatos polgárok hiányoznak csak megoregedtek már, nem kötik le őket a tündérmesék.Ha izgatna a dolog az esetleg segítene? :-)

Jópofa cikk ez, ha átlépünk a gusztustalan címén.

1. közlemény szerint 20 darab Leaf fog londoni utcáin járni

2. a kínai BYD 30 darab elektromos autójával szállt be a projektbe

3. a projektbe, amelynek célja, hogy a felhasználók egy olyan megosztáson alapuló taxi szolgáltatást vehessenek igénybe, amely nem terheli a környezetet helyben.

Szvl 50 elektromos autó járja majd london utcáit taxiszolgáltatást nyújtva az uber közvetítésével. Arról nem szól a fáma, hogy ezeket az autókat ki finanszírozza, de lényegtelen is.

Most akkor a megosztáson alapuló taxiszolgáltatás és a taxiszolgáltatás között mi az érdemi különbség a hosszabb elnevezésen kívül, hogy az uber közvetíti? Vagy én értem félre és a tulajdonos éppen munkába tart reggel meg hazafelé este és ad-hoc megosztja az elektromos autóját az utazni vágyókkal aból bébe a 10 kilométeres útvonala mentén?