Név cukrosleves
Becenév cukrosleves
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Legfeljebb majd mindenki max 3-4 óràt fog dolgozni, kisebb-nagyobb megszakítàsokkal egy nap. Ha meg nem dolgozik, kikapcsolja...  

És egy tachogràf azért màs célt szolgàl. Egy online kassza miért ne lehetne non-stop bekapcsolva, akkor is amikor alszok? A boltban sincs minden pénztàrosnak külön sajàt kasszàja. Lehet az autóban több alkalmazott is. Itt csak a bevétel bevallàsa a lényeges. 

Szerintem a munkaidő miatt nem kell rettegni. 3-4 órànàl többet ritkàn megy a taxaméter egy nap. Kamionokban a tachogràf akàr minden nap lehet 13 óràs is. Azaz max 8 óràt vezethetsz, akàr többször megszakítva is, /min. 15 perc szàmít megàllàsnak, ha 14 percet àllsz az munkànak szàmít, egyseggel max 4 óràt mehetsz, és 1x kötelező min 45 percet tartani/ de összesen a 13 óràt nem haladhatod meg. A lényeg az, hogy 8 óràs bejelentéssel 8-at vezet, de 13-at dolgozik. Nem csak a magyar, hanem a francia is.A taxinàl sem lesz ez probléma.
2-3EU/fő, vagy autó? 

Téma: Indul a Green Taxi, indul a jövő taxis vállalata!

Hozzáadva: 2016.02.25 04:31

Minden rendszernek vannak gyenge pontjai. Amit ki is hasznàlnak. Mint ahogy ennek is... ;)

A KSH-szerint az uberes is taxizik. Tehàt az uberes is paraszt! :D 

És csak teljesen véletlenül tévesztik meg az olvasókat azzal, hogy a "vàllalkozàs" cimkével jelölik meg a fizetett reklàmot, pedig a bűnügyi kategóriàban lenne a helye.Tetszik vagy sem, a Bosnyàkon olcsóbb az ukràncigi, és az àramlopàsok szàma is növekszik mert a hatósàg elnéző...
Ha az uber törvényesen fog tudni működni, akkor senki sem fog szabott àron taxizni. Akkor mindenki sàrga személyszàllító lesz, dinamikus "innovatív" àrakkal. Ez nem tenne jót az üzletpolitikàjuknak. :D Szólva én attól nem tartok, hogy legalizàlni fogjàk.
Milyen törvénymódosítàsra gondolsz? Ha legalizàlnàk, akkor màris eltűnne a lépéselőnye. Hatósàgi szabott àron nem lenne ilyen népszerű. Ha meg valamilyen módon mégis lehet majd olcsóbban szolgàltatni Budapesten, akkor màs is fog nem csak az Uber. 

Mindezek tudatában mondhatna a Kedves egy ésszerű indokot arra, hogy mégis miért választja utazásaihoz a szabálykikerülő fuvarozókat. Miért partner benne? 

Olcsóbb? A lófaszt! A szilveszter megmutatta, hogy nem lesz ez mindig így... Főleg ha nem lesz már taxi.

Innovatív, és a taxikát nem látja az okostelefonján? A lófaszt! Ezt csak az nem látja, akit nem is érdekel ez a ficsőr. 

Van utasbiztosítása, és több kormányzati szervnél is panaszt tehet, ha kifogása van? Lófaszt!

Biztos benne, hogy felelősséget vállal az Uber az okozott kárért, illetve elszámoltatható ez esetleges okozott kárért a jelenlegi magyar jogrend szerint?

Kap elkönyvelhető számlát az utazásairól? Lófaszt!

Biztosan olyan sofőr mellé ül majd be, akit valaha már látott házi, -és elmeorvos, bírja a monotóniát ,és aki mondjuk nem fog epilepszás rohamot kapni a villódzó fényektől? Lófaszt!

Biztos benne, hogy a driver az autóját az átlagnál sűrűbben kénytelen karbantartania? ...

Megnyugtatja az a gondolat, hogy a személyi sofőrjét semmilyen magyar hatóság nem tudja ellenőrizni?

Akkor miért? Mert olyan jófejek, vagy a szép kék szemük miatt???