Név
Becenév janoutas
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Ez van sajnos, majd figyeld csak meg, hogy az airbnb-nél, hogy fognak jönni a pincérek, panziósok, falusi vendégházak, zimmer ferik stb. elleni támadások, elvtelen, "kilóra megvett", vagy agy mosott emberektől(?) .

Az a médiahatóságnak (vagy minek hívják) lenne a feladata, hogy vizsgálja az ilyeneket, és, ha ez ütközik valamibe, akkor lépjen valamit ebben a dologban!
Sziasztok!
Ha megnézzük a felhasználói feltételeket, akkor elvileg kizárhatja, de viszont, ha következetes akarna lenni, akkor akár az összes utasát is ki kellene zárnia a rendszerből!
Persze, ha az utas rögtön újra regisztrál azt viszont elfogadhatja, ha meg fog felelni az uber az jogszabályokban előírt előírásoknak, és ezáltal az uber saját feltételeinek is!

Részletesen itt vannak a felhasználói feltételek.:

 

https://www.uber.com/hu/legal/hun/terms

 

15. Az Alkalmazás vagy a Szolgáltatás használata során betart a tartózkodási országában,

      államában és/vagy városában érvényes minden vonatkozó törvényt.

 

Ez meg a nyári rendelet:

 

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1500176.KOR

 

3.§Személygépkocsival üzletszerűen, ellenérték fejében személyt csak személytaxi-szolgáltatást folytató vagy személygépkocsis személyszállító szolgáltatást folytató vállalkozás szállíthat. Utas kizárólag az e rendeletben meghatározott feltéteknek megfelelő vállalkozás által nyújtott szolgáltatást vehet igénybe.

Ezt egy fórumon olvastam, és onnan másoltam be!
Nem erre kell csak hivatkozni! Az, hogy valakit a foglalkozása, vagy a munkaköre miatt zárnak ki egy nyilvános rendszerből, az diszkrimináció! Ilyen alapon semmilyen garancia nincs arra, hogy legközelebb nemzetiségi, faji, vagy vallási hovatartozás alapján fognak valakiket kitiltani a rendszerükből! Próbáljátok csak meg kiírni a taxira, hogy pl. menekülteket nem szállítunk! (jó, meg van tiltva a taxisoknak), de még ennek ellenére is arról szólna az egész média, hogy a taxisok rasszisták, menekültellenesek, stb. 
Ha van pénze erre, és van egy rokona, aki adja a nevét majd az új céghez, akkor megpróbálhatja, de a saját nevén nem valószínű, hogy vállalkozhatna egy jó ideig, és nem lenne olcsó buli.
Az a lényeg, hogy semmilyen provokációnak nem szabad bedőlni!!!!! 
Már az első mondat is érdekes " mint telekocsis vagy P2P független szolgáltató" Az, hogy nem telekocsi, az tuti.

Ne haragudjatok, lehetne még egy olyan dogot  is feldobni a taxis cégek részéről, ami arról szólna, hogy nem vesznek fel egy bizonyos ideig (pl. 5-10 év letelte előtt)olyanokat, akik olyan személyszállítást nyújtó cégeknél dolgoztak, akik a taxi érdekeivel ellentétes dolgokat tettek, vagy ártottak nekik! Nem kell senkit külön kiemelni!

Az értelmesebbek elgondolkoznának ezen, a hülyébbekre pedig sehol nincs szükség! Visszatartó erő lenne, azok számára, akik úgy gondolják, ha ez nem jön be, majd elmegyek taxizni!

Lehet támadni? Nem!  Nem diszkrimináció ez, teljesen érthető döntés! Nincs meg ezekkel szemben a bizalom, ennyi! Biztos meg lehet fogalmazni ezt sokkal jobban is! Az a lényeg, hogy mindenki tartsa be ezt, és egységesen jelentse ki ezt mindenki! Bizalomhiány, és valahol jogos, ha egy nagy cégnél valaki nem felelt meg, ahol minden profi körülmény adott, akkor mi a garancia, hogy máshol megfelel, nem bízuk meg benne! A z egyik legnagyobb taxivállat a világon,és ott nem felelt meg !

Ez olyan mintha egy fradi szurkolói csoport átállna, egy újpesti szurkolói csoporthoz, és dózsás lenne, vagy fordítva! Mindkét oldalon sokan árulóknak tartanák őket! Azok, akikhez meg beálltak, nem fogják tudni megvédeni őket a többi csoport haragjától! Magyarul sehol sem lesznek hirtelen. Szerinted egy átálló taxist hány nap után pontozná le "véletlen" egyszerre annyi "valódi utas", hogy ez elég legyen arra, hogy ne lehessen tovább uberes? Rájönnek kivel állnak szemben! A taxisokat utáló uber sofőrök is simán megszervezhetnek egy ilyet, ha az érdekük ez, és simán egymást is ki tudják csinálni ezzel a módszerrel! A pénz ott is nagyúr! Ez egy biztonságos, és hosszútávon is jó megélhetést biztosító munkahely jellemzője?  Figyeljétek meg, hogy mi lesz, ha vállalkozóként, nem olcsó tanfolyamot elvégezve kell megküzdeni a naponta a költségek fedezéséhez szükséges bevételért, közben folyamatosan attól rettegve, hogy bármikor egyszerűen kicsinálhat a belső konkurencia is, és közben nem árt, ha kerüli a sárga taxisok társaságát!
Van aki úgy véli, hogy ezután a nappal dolgozók is megérzik majd a bevételükön ezt, ami korábban főleg az esti, éjszakai műszakot érintette súlyosabban! Viszont szerintem meg ez nem fog bekövetkezni hosszútávon, bár lehet, hogy az elején még érezhető lesz kicsit.! Hiába lesz több fuvarja, de eztán mindent le kell adóznia, könyvelőt sem árt tartani, minden marhaságra figyelni, tisztaság az autóban, normális mobilnet stb. A többségnek ez nem fogja megérni, még másodállásban sem! Ha beülnek hozzá az ellenőrök, biztos találni fognak valamit, a nem uber párti rendőrök is esetleg jobban fogják zaklatni őket, ha nem sárga taxi, akkor nem mehet a buszsávban, időveszteség, és az utasnak ezáltal magasabb ár! Biztos, hogy lesz pár cég, aki ezután csak uberest hív, mert online, meg elszámolható (lesz), de ha az ár között nem lesz különbség, rá fog jönni,hogy a sárgataxival jobban megéri leszerződni. Egyébként szerintem aki leteszi a vizsgát, levizsgáztatja az autóját, akár ezzel az erővel vállalkozóként, egyedül is csinálhatná a személyszállítást, és akkor senki nem vesz le tőle 20%-ot! Csupán találnia kellene olyanokat aki rendszeresen utaznának vele, ami nem egyszerű dolog! Miért nem egyszerű? Mert, ha az lenne, akkor mindenki Budapesten taxizna! A vizsgáztató iskolák, cégek jól járnak, január, február megvan a jó bevétel! Könyvelők is, és még sokan mások is jól járnak!
Majd, ha megismerik a valós való világot, akkor rá fognak jönni, hogy miről is szól a történet! Hol lehet megállni, hol nem célszerű, hol, és mit illik tenni, kikel érdemes jóban lenni, és kiktől jobb tartani stb.
Ezek, és még sok más dolog ismerete nélkül nem célszerű sehol a világban elindulni személyszállítóként!
Drága tanulópénz lesz jó pár embernek az biztos! Én soha nem voltam taxis, de sokat kellett éjszaka haza autóznom a város túloldaláról, és tudtam egy idő után, hogy hol állnak a taxik, kurvák, hol érdemes enni valamit, melyik környék zoral, hol lehet megállni cigizni nyugodtan (mert más nem dohányzik nálunk, autóból meg csak ez volt), melyik kúton lehet nyugodtan tankolni ("törzsvendégek", személyzet, játékok), melyiket kell elkerülni inkább stb. Nem nagy ügy, egy értelmes átlag ember az alapokat 1 hónap után át tudja látni az alapokat, de a teljes tudás elsajátításához néha a  közel tíz év sem elég! Folyamatosan kell a változásokat is figyelni! A taxisoknak ezeken kívül átlag feletti emberismerettel, és pszichológiai ismeretekkel kel rendelkeznie, hogy a konfliktusokat el tudja kerülni, vagy meg tudja oldani! Nem árt az sem, ha legalább alapszinten megtudja védeni is magát egy támadás esetén, bár erre sajnos nincs mindig lehetősége!
Ha ezeknek szerintem megfelelnék, akkor talán el mernék menni egy a szakmát kiválóan ismerő taxishoz megkérdezni, hogy szerinte belevághatok-e ebbe a dologba!

Téma: Tüntetnek végre a taxisok az Uber ellen!!!

Hozzáadva: 2016.01.25 20:34

"2015-ben megnyolcszorozta felhasználói és meghatszorozta autós partnerei számát az Uber vagyonát Magyarországon. Míg tavaly év elején nagyjából 7 perc alatt, addig 2016 januárjában már átlagosan 4 perc alatt érkezett az Uber alkalmazáson keresztül rendelt autó Budapesten. Munkanapokon a legtöbben este 6 és 11 óra között, hétvégén 7 és hajnali 1 óra között használják a fuvarmegosztó szolgáltatást. A legforgalmasabb időszak a szombatról vasárnapra virradó éjjel."

Képzeljétek el ezt a "sikerhírt" az eredeti helyében, de az eredetiben szereplő Mészáros Lőrincre vonatkozóan, Mesterházy Attila előadásában!

Találós kérdés: Vajon egy ilyennél, mit kívánt volna a bekiabáló?