Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Gondolom követik a hallotaxit és a budapesti taxisok életét. Nekünk is kérni kellene, féleszű kg egész biztos szívesen adna. Nem tudom, ki hogy van vele, de másfélszer annyi munkaidővel keresem meg a harmadát a szokásosnak. Ez nem annyira tetszik. 
Szerintem személyi kölcsönből minden további nélkül, kb. 100.000/hó, amennyiben a teljes összeget ebből szeretnéd finanszírozni. Kérdés, hogy kitermeli e valaha ez a taxi a horribilis költségeket ( biztosítások, személyi kölcsön törlesztés, kötelező szervízek, normál tagdíj stb. ). És akkor még nem kalkuláltál azokkal, amikkel nem tudsz kalkulálni. Gondolok itt a ballib helyi politika agymenéseire, vagy épp nagyra becsült kormányunk évente visszatérő szenvedésére a katát illetően. Ez az ajánlat egyre inkább csak mézesmadzagnak tűnik. 
15 ezrenként szervíz? Mi a szart tudnak csinálni vele 40.000-ért? Nekem a legolcsóbb casco 385.000 Groupama. Eddig úgy néz ki, több, mint félmillió csak a biztosítás évente, + a kötelező szervízek. Plusz még a törlesztés, ha valaki úgy veszi. És nem látok sok esélyt arra, hogy visszatér az üzletmenet a régi mederbe. 

Na, okosabb lett már valaki? Mondjuk E-Niro? Kapunk valami kedvezményt a támogatáson felül? Kötelező+casco? Számolta már valaki? Egyéb tudnivaló? Nekem annyit sikerült kideríteni, hogy 8-10 hónapot kell várni rá. És, hogy nem occó.

Lehet találgatni, hogy ki áll mögötte. Szerintem nagyot egyikünk sem tévedne, háromból eltalálná. De hogy mi a terve? 
Nem kell már 50 milliót letenni? Mert nehezen tudom elképzelni, hogy egy sima, mezei taxis, aki eddig az internet láthatatlan bugyraiban próbált magának ( vélhetően külföldi ) megrendelőt szerezni, egyszercsak lerakjon 50 millát, hogy beléphessen a minősített taxik klubjába. Biztosan nagy terveik vannak, kíváncsi leszek, mi fog történni.
Mi az a gotaxi, valami új?
Csakhogy még így is óriási kiadásról beszélünk, és ugye sajnos a helyi politika szeszélyeit sem hagyhatjuk figyelmen kívül. Az pedig már csak hab a tortán, hogy ki tudja, visszaáll e még valaha a viszonylag normális üzletmenet. Úgy érzem, ez pontosan az a dilemma, mint az ingyen disznóhús.
Taxis vagy, annak is veszed akkor 55% támogatás, nem "csak" 2.5m. Ha jól értem. Én csak a kiát látom használhatónak, de 14 millió basszus. Még a támogatással is majdnem 7millió. Mindig csodáltam azokat a kollégákat, akik új autót vesznek. Pontosabban nem értettem. Itt azért a több, mint a fele ajándék, mézzel vastagon megkent madzag.
Én túl is léptem rajta. Megnéztem a kínálatot, és dehogy adok.én ennyi pénzt még ilyen támogatás mellett sem egy olyan valamiért, ami csak gyötrődést jelent. Leaf nem kell, eniro long range marha drága,Tesla M3  eleve kiesik. Azért köszönöm. Meg a szándékot is. Kéne hozzá utas, meg egy jó tarifa.