Név
Becenév donkihóte
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Mindössze picit több, mint egy hónapot késett vele geri. De jobb később, mint soha. Már megérte, hogy itt van nekünk fletó vezér geri.

Jó sokat meséltél, köszönöm. Nagy segítség.
Szerintem olvasták a kérdéseket a főtaxi topikban, és ez a válasz. Na, én lettem a legbefolyásosabb nímand? Figyelhetnének a kötelezőt érintő kirohanásaimat is.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2020.04.15 17:26

És nem taxi, ugyan ezekkel a paraméterekkel? Gondolom 50 körül. 
Hát ezt nem kellene hagyni, de sajnos szarik rá az összes nagypofájú taxis meg "érdekvédő". Ezek még soha nem akartak letenni semmit önként az asztalra, valamiért mindig csak akkor bukkannak fel, ha baj van, és akkor kárenyhítő szerepben tetszelegnek. Annyi eszük nem volt, hogy amikor az autóklub aggályosnak talált néhány dolgot, a sajtóvisszhang farvízén felevezzenek, és elmondják a minket érintő aljas gyakorlatot. Vagy a mak-bal párhuzamosan ők is panasszal, kifogással éljenek, eljárásokat kezdeményezzenek a megfelelő helyeken. De nem, mi csak tűrjük és tűrjük. Mert ha egyesével megyünk panaszkodni, azzal sokra nem megyünk. Valamiért nem érdekük felvállalni ezt a dolgot, pedig sok taxist érint. Tökéletesen kielégíti a siker- és hataloméhségüket az, hogy percenként hívogatják öket az ügyeletes seggnyalóik és huszadrangú kérdésekben játszhatják a fontos embert.

Téma: Hogy mik vannak...!?

Hozzáadva: 2020.04.15 08:05

Ilyen statisztikát kellene kicsikarni ránk vonatkozóan, hogy mi a búbánatért kell 3-4* annyit fizetnünk, mint egy civilnek? Kib...tt "érdekvédők", inkább ezzel foglalkozzatok, ha már imádtok a taxisok nevében szerepelni!

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2020.04.08 08:41

Ebből a Sparos kiszállításból nem lesz baj? Mintha a rendelet azt is szabályozta volna a bikázással, csomagszállítással és futárkodással együtt. De lehet, hogy rosszul emlékszem, ez a téma akkor sem érdekelt nagyon, csak most beugrott valami ilyesmi.

Jaj Istenem, mit kell ezen annyit magyarázni? Olyan szinten magasak a költségei, hogy nem tudja, mert lehetetlen kitermelni normális munkaidőben, ezért napi 14-15 órát ( *7 nap ) vannak kint, és viszik előled a fuvart. Csakhogy ez a plusz bevétel, amit előled elvisz nem nála jelentkezik, hanem a tartójánál. És ez a működési forma sokkal inkább vonja be a "szakmába" azokat, akiket többnyire kőfejtőben, kékfényben vagy kocsmában látsz. Az, hogy hogy fizeti az adót meg a járulékot, nem a mi dolgunk, nem ezért kellene felszámolni. Aki tud és akar maradni, annak meg kell adni a lehetőséget, de ennyi.

Téma: Az örökzöld politika újra!!! (csak itt!!) :D

Hozzáadva: 2020.04.07 09:08

Pedig valamelyik elvtársad, vagy a fletó vagy a gordonka "gazdaságélénkítő" csomagja ( vagy mindkettő ) szintén elvett az önkormányzatoktól ( is!! ), legalábbis megnyírbálta a támogatásokat. Erre már senki nem emlékszik? Biztosan visszakereshető. És szintén válság idején. 
Nyílván nem dobhatod a kukába az életüket, de az sem várható el egyikünktől sem,  hogy sorsközösséget vállaljunk velük. Nem gondolom, hogy bármelyikünk is felelős a másikért, hogy hol, mikor vagy épp miért csúszott ki a lába alól a talaj, vagy mi kényszerítette a droid tartó karmai közé. Arról nem is beszélve, hogy jócskán vannak közöttü(n)k olyanok is, akik egész egyszerűen nem valók taxisnak. Úgyhogy szerintem egy év átfutás a sárgítás mintájára bőven elég lenne. De ez most megint nagyon nem időszerű. Jelenleg az is sanszos, hogy nagyrészünk segélyért vagy interjúkon fog sorban állni pár hónap múlva, és lehúzhatjuk a wc-n a vállalkozói engedélyüket az arcképessel együtt.
Volt azért itt még kolléga, talán a 69 és én is mindig ezt az utat tartottam célravezetőnek: egy vállalkozó, egy autó, egy engedély. Aztán az online bevezetésekor úgy nézett ki, hogy eljött ennek is az ideje, de mégsem úgy lett. A járvány utáni helyzet és a munkanélküliek újra felszívása felülírja ismét ezt az elképzelést, és egy jó darabig nem fog fájni a két óra sem.