Felhasználó hozzászólásai
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.21 17:47
Mindössze picit több, mint egy hónapot késett vele geri. De jobb később, mint soha. Már megérte, hogy itt van nekünk fletó vezér geri.
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.20 18:26
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.17 14:36
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2020.04.15 17:26
Hát ezt nem kellene hagyni, de sajnos szarik rá az összes nagypofájú taxis meg "érdekvédő". Ezek még soha nem akartak letenni semmit önként az asztalra, valamiért mindig csak akkor bukkannak fel, ha baj van, és akkor kárenyhítő szerepben tetszelegnek. Annyi eszük nem volt, hogy amikor az autóklub aggályosnak talált néhány dolgot, a sajtóvisszhang farvízén felevezzenek, és elmondják a minket érintő aljas gyakorlatot. Vagy a mak-bal párhuzamosan ők is panasszal, kifogással éljenek, eljárásokat kezdeményezzenek a megfelelő helyeken. De nem, mi csak tűrjük és tűrjük. Mert ha egyesével megyünk panaszkodni, azzal sokra nem megyünk. Valamiért nem érdekük felvállalni ezt a dolgot, pedig sok taxist érint. Tökéletesen kielégíti a siker- és hataloméhségüket az, hogy percenként hívogatják öket az ügyeletes seggnyalóik és huszadrangú kérdésekben játszhatják a fontos embert.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2020.04.15 08:05
Ilyen statisztikát kellene kicsikarni ránk vonatkozóan, hogy mi a búbánatért kell 3-4* annyit fizetnünk, mint egy civilnek? Kib...tt "érdekvédők", inkább ezzel foglalkozzatok, ha már imádtok a taxisok nevében szerepelni!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2020.04.08 08:41
Ebből a Sparos kiszállításból nem lesz baj? Mintha a rendelet azt is szabályozta volna a bikázással, csomagszállítással és futárkodással együtt. De lehet, hogy rosszul emlékszem, ez a téma akkor sem érdekelt nagyon, csak most beugrott valami ilyesmi.
Téma: Nagy bajban vannak a budapesti taxisok - lesz, aki feladja
Hozzáadva: 2020.04.07 09:26
Jaj Istenem, mit kell ezen annyit magyarázni? Olyan szinten magasak a költségei, hogy nem tudja, mert lehetetlen kitermelni normális munkaidőben, ezért napi 14-15 órát ( *7 nap ) vannak kint, és viszik előled a fuvart. Csakhogy ez a plusz bevétel, amit előled elvisz nem nála jelentkezik, hanem a tartójánál. És ez a működési forma sokkal inkább vonja be a "szakmába" azokat, akiket többnyire kőfejtőben, kékfényben vagy kocsmában látsz. Az, hogy hogy fizeti az adót meg a járulékot, nem a mi dolgunk, nem ezért kellene felszámolni. Aki tud és akar maradni, annak meg kell adni a lehetőséget, de ennyi.