Név
Becenév
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

:D:D:D:D nem(csak) Tomajer védelmében, de nem emlékszel, h ki írta pár nappal ezelött egy másik topikban, h a lányok kegyetlenek?:D:D:D:D
miért kell 5 percet várni? segítek, pillanat: URH gép monitora ebben a pillantban 13:47:10, mobilomon:13:51, internetes gép monitora:14:10. Így közelebbkerültél a megoldáshoz? Ahányan résztvesznek egy előrendelt fuvaros törénetben, az annyiféle idő...(ez áltqalában 3-4 embert jelent)
nem, nem tudom mit.segitenél?
Elárulom van, csak ott a taxisok pucájában nem mosogatólé folyik!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DÉs akinek nincs is olyanja:D Csogu, nálatok nincs várakozási idő, amig az óra ketyeg? Nemt tudom, más cégeknél mi a szitu, mert, tudjátok, h mi nem vagyunk "normális" cég, de nálunk az a szitu,h beszól a kolléga, h még nincs rendben.(úgy 5 perc várakozás után)akkor lázas telefonálgatás indul a kp-ből, felhívjuk az utas figyelmét, h az autó a ház előtt, stb.Ekkor vagy mentegetőzik, h jaj elnézést...és kb max 2 perc és ott van, vagy szül, h még úgy 5 őerc, mire végez a dolgával, na, és ez az a pillanat, mikor az óra után nyúlnak a kollégák.
khm, esetleg, nem az etikások a hibásak, mert nem vizsgálják ki a panaszt??????? Persze én ezt csak az itteni kollégák elbeszéléseiből gondolom:) De, amúgy te is mondtad, nem érdekli az etikán résztvevőket csak az utas panasza.SzVSz itt bizony nem az utas a hibás... Persze ez általánosítás a részedről és a részemről is.Biztos van egy csomó cég, akiknél ez nem így működik. Nálunk rendes órás várakozási díj van, DE csak 5 perc késés után kapcsolunk órát(!). Ha taxis késik(bizonyítottan)akkor az 1 nap URH tiltás.Azt hiszem ez nem egészen 500 FT
:D siukerült üresbe elküldeni, meleg van, na:D szóval, annyit akartam még hozzátenni, h kíváncsi vagyok, te hányszor fújtál a pénztárosra, mert nem köszönt,vagy mert rosszul adott vissza, vagy hányszor nem tetszett a pincér viselkedése, stb, lehetne még sorolni.Pedig ők is emberek, ők is csak élni szeretnének, a sok "hülye" vevőt normálisra lecserélni. A taxisok elkaszálásában, pedig azt hiszem egyáltalán nem az utas a hibás...
Nos, ha nálatok is vannak előrendelt fuvarok, akkor gondolom nem kell magyaráznom, h milyen kínos bír lenni, mikor előrendelésre nem megy autó, és, h milyen dühös bír lenni olyankor az utas... Sajnos olyan világot élünk, h a taxisnak az utasa kedvére, a pénztárosnak a vásárló kedvére, a kőművesnek az építtető kedvére kell tenni, ha meg akar élni hosszútávon. Érted, én szolgáltatok, aki igénybe vesz, annak pedig az a legfontosabb, h a legjobb minőségű szolgáltatást kapja. Mindenkinek lehet jobb és rosszabb napja, de ez nem arra tartozik, aki épp a zsebünkbe teszi a pénzt. Sőt, nem is érdekli
szia, kicsit el vagy tévedve.Piacgazdaság van, tehát AZ UTASNAK IGAZA VAN.Nem te teszel szivességet azzal, h a PÉNZÉÉRT elszállítod a pontból b pontba,Azért remélem nem ez a felfogás az általános felétek... A másik meg, nem túl jó ötlet, h most mindenki menjen alá ennek a 3600-nak.Egyrészt, mert elég, hogyismondjam, ocsmány dolog, sokkal lovagiasabb, h egyszerűen nem lesznek, akik felveszik majd a fuvarjaikat, mert az tuti, h lesznek átadó címek is.2-3x megégetik az utast, többet nem hívják őket... (de ez csak tipp, meg saját vélemény...)
Vki itt korábban, mondta, h jó lenne meghallgatni onnan is egy véleményt,Tomajert közéjük küldve.CSak már nem tudom ki mondta. Meg sem oldom már, legfeljebb hétfőn, most megyek , kezdődik a 7végi láblóga a Veresi tó pártján. puszi nektek (remélem hétfőig vki rájön, a hogyanokra, mert nekem már likas az oldalam:D )