Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.04.01 16:55
Szia!
A bábozásról csak annyit: megígérhetem neked, hogy azok a KOLLÉGÁK akik a RENDET áhítják, hamar el fognak fogadni bennünket.
A többiek véleménye pedig NEM ÉRDEKEL!
Vagy megszoknak, vagy megszöknek.
HISZEM, hogy azok vagyunk többen, akik jó irányba toljuk a szekeret.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.04.01 16:47
Szia!
Olvasd el, hogy mit írtál!
Ugyanazt műveled, mint "dicső" politikusaink:
dobálózol az eltúlzott számadatokkal, megkísérelve besározni a Tiéidet.
Kérdem én: valóban a Tiéid Ők?
Te valóban főtaxis vagy, vagy csak kutyulni "jársz ide"?
Az elvándorlás NEM TIZENEGY HÓNAPJA KEZDŐDÖTT!!!
Viszont: mostanra domborodott ki!
Az elvándorlás akkor kezdődött - nagyjából 2006 nyarán - amikor a tisztességes taxis elmenekült innen, nem akarva, hogy együtt emlegessék őt, a szórakozóhelyeken kaszáló társaival, illetve tisztességesebb munkakörnyezetet keresve.
Elvonulásuk nem volt látványos, hiszen az űrt, hamar feltöltötték a hiénák, akik meg éppen azért jöttek ide, mert az ellenőrök, csak nevükben voltak ellenőrök, miközben elöljártak a rablásban. Nem volt mitől tartaniuk, így, hívták a többi hiénát is.
A Főtaxi összetétele szép lassan átalakult és azok, akiknek félnivalójuk van, mert eltűntek pártfogóik akiktől védelemre számíthattak volna(?), így, most szépen kereket oldanak.
És nem 350 főről beszélünk, hanem kábé a feléről. Ugyanis sohasem volt 850 fizető, hiszen a slepp nem, vagy csak igen keveset fizetett, viszont 600 körül van a jelenlegi létszám.
Egyébként minden stimmel...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.28 13:17
Szia!
Az információ megszerzésének lehetősége, mindenkinek állt.
A Főtaxi honlapján olvasható vezetőink telefonszáma.
Mindketten - Dudás Zoltán, Lengyel Sándor - nagyon készségesek voltak, amikor érdeklődtem.
Gondolom, bárkivel készségesek lettek volna, aki veszi a fáradságot...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.28 13:04
Szia!
Ezt alaposan félreértetted, mert valóban félreérthető volt. E mondatot, a szövegkörnyezetből kiragadva, valóban lehet úgy olvasni, ahogy az nálad "lejött".
Ezért, elnézést kérek mindenkitől, aki a drosztozást részesíti előnyben.
A hangsúlyt a "nem vagyok képes" -re kívántam helyezni, és együtt értelmezendő az azt megelőző mondatokkal.
Kifejezetten kedvelem a drosztolókat, mert "lekötik" magukat, így nekem könnyebb érvényesülnöm a magam módszerével.
Azonkívül: hétvégén, a bulik végén, én is le-lepördülök egyik másik partydrosztról.
Sőt! Ha üres egy droszt, ami mellett elhaladok, beállok, és adok magamnak 10-15 percet.
Az utolsó mondatodra reagálva szeretném mégegyszer leszögezni:
Mint ellenőröknek, nem az lesz a feladatunk, hogy célokat fogalmazzunk meg, vagy marketing-stratégiát dolgozzunk ki!
Üdv:
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.27 19:57
Szia Kolléga!
Tudod, mielőtt beregisztráltam a hallotaxi.hu -ra, sokat tűnődtem rajta, hogy kell-e ez nekem?
Biztos voltam benne, hogy kapok majd hideget, meleget egyaránt.
Akkor eldöntöttem, hogy mindenkinek úgy válaszolok, ahogyan Ő kérdez.
Mondhatnám: "amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten".
Úgyhogy ennek szellemében válaszolok most Neked, és fogok mindenkinek, aki megtisztel azzal, hogy megszólít és kérdést tesz fel, vagy a névtelenség burkában virtuálisan belémrúg, kóstolgat.
Ahová "anno" - ahogy írod - "elértem", az nem ment magától, sok munka és áldozat állt mögötte.
A "pozícióról" és azzal járó javadalmazásról önként mondtam le. (Az okát már egyszer leírtam, olvashattad.)
Azt, hogy a taxiból élek-e, illetve az abból származó bevétel, mekkora hányadát teszi ki az összbevételemnek - már megbocsáss - nem a Te dolgod. Járj utána, hogy hány címet veszek fel havonta. Meg fogsz lepődni.
Amennyiben a taxi mellett, időt és energiát nem kímélve, más tevékenységből is tudok profitra szert tenni, arra - úgy gondolom - csak büszke lehetek, és nincs benne semmi szégyellnivaló. Az biztos, hogy nem vagyok egy lába-lógató típus. Nem vagyok képes órákig ülni a drosztokon és várni, hogy a számba repüljön a sültgalamb.
Hogy hová vezet az én utam, az ne okozzon Neked fejfájást, az maradjon az én gondom. Ha a segítségedre szorulok, majd üzenek.
Azon elgondolkodtál már, hogy amit, és ahogyan Te teszed, az rendben van úgy?
Vagy talán arról lenne szó, hogy egyszerűbb választás másoktól várni a megoldást?
Az "én utam" nem lehet fordítottan arányos a Főtaxi eredményeivel, mert én azon töröm a fejem, hogy hogyan segíthetek, nem pedig azon, hogy hogyan árthatok akár azáltal, hogy kóstolgatom azt, illetve megpróbálom kedvét szegni annak, aki úgy döntött, hogy - eszközeihez mérten - megpróbál segíteni a közös jó érdekében.
Üdv
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.27 12:06
Szia!
Azt nem kommentálnám, hogy Te, mit, hogyan "hallottál", és hogyan sikerült értelmezned.
Nekünk, rendelkezésünkre állt megfelelő mennyiségű információ ahhoz, hogy eldönthessük, pályázunk-e, vagy sem, és ha igen, akkor - legalábbis nagy vonalakban - mire.
Amellett, nem volt nehéz kikövetkeztetni a feladatkör mibenlétét, tudván, hogy az etikai bizottság megszűnik, a jelenlegi ellenőrök feladatköre pedig más formát önt majd.
Mondjuk, azt rögtön sejtettem, hogy nem hidakat kell tervezni...
De, ami a legfontosabb: a megbízatás ugyan négy évre szól, ez idő alatt, bármelyik fél, bármikor, indokolás nélkül kiléphet a kötelékből.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.27 11:49
Szia! Igen, jól gondoltad. 2002-ig a 1040 -es kóddal dolgoztam - jobbára - a Moszkva térről.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.26 17:35
Egyébként, azt is leírtam, hogy mindez a saját véleményem.
A Cégvezetés gazdasági elképzeléseinek kidolgozására és megvalósítására megvan a szakértő gárda. A suszter meg maradjon a kaptafánál.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.26 17:29
Már látom, hogy "kissé" bő lére eresztettem a mondandómat, így elveszhetett benne a lényeg számodra.
Ha figyelmesen elolvasod - mondjuk a felétől - újra, akkor láthatod, hogy leírtam, feleslegesnek tartanám az árháborúban való részvételt.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2010.03.26 16:34
Tisztelt Fórumozók, jelenlegi, volt, és leendő FŐTAXISOK!
Szeretném elejét venni a további találgatásoknak, féligazságoknak, ezért úgy gondoltam legjobb, ha tiszta vizet öntünk a pohárba. Azért merem ezt megtenni, mert úgy vélem, ha nem lenne publikus, akkor nem juthatott volna a pontos névsor, Surda tudomására.
Csak a pontosság kedvéért:
Lengyel Sándor - kereskedelmi vezető - telefonon közölte a pályázatok elbírálásának, valamint a személyes elbeszélgetéseket követő kiértékelés eredményét. Megbízatásunk írásban történő rögzítésére a jövő hét elején kerülhet sor - tehát, még nincs kőbe vésve semmi.
Mindazonáltal, ezúton szeretném megköszönni a T. Vezetőségnek a bizalmat, amellyel megtiszteltek ötünket.
Továbbá, ami legalább ennyire fontos számunkra: igyekezni fogunk rászolgálni a TI bizalmatokra is!
Le szeretném szögezni, hogy amit a továbbiakban leírok, a saját véleményem, és mivel a többi pályázót nem, vagy csak kevéssé ismerem, csak remélni tudom, hogy az alább leírtakhoz hasonlóan vélekednek. (A pályázati úton történő jelentkezés már csak ilyen...)
Ha belegondolsz: végre valami, ami nem a "sógor-komaság" dől el.
Nehogy azt gondolja bárki, hogy a szerepkör amelynek betöltésére jelentkeztem, irígylésre méltó.
Anyagi szempontból sem az, és az általános megítélés szempontjából sem.
Miért jelentkeztem mégis?
Bármily meglepően hangzik a mai világban: NEM ÖNÖS ÉRDEKBŐL!
Ha megengeditek, pár szót szólnék a motivációmról:
Bár, a Főtaxinál eltöltött éveim száma eltörpülhet sokatoké mellett, meglehetősen tartalmas volt.
Még "hagyisként" lettem időmérő, majd etikás, később az E.B. vezetőségének tagja. Akkoriban - alkalmazottak lévén - néhány kilóméter jóváírásán kívül, egyéb juttatásban nem részesültünk, viszont gyakran volt olyan, hogy éjfél után jöttünk el a Mogyoród útjáról. (És nem zsugáztunk.)
Mégis csináltuk, mert hittünk benne, hogy munkánk meghozza gyümölcsét, körül leszünk véve elégedett kollégákkal, akik igénylik a RENDET, szeretnek kulturált szolgáltatási környezetben dolgozni, és szívesen utaztatnak olyan utazóközönséget, amelynek szemében fontos a kulturált megjelenés, közlekedési morál, magas fokú szakmai felkészültség, pozitív szolgáltatói szemlélet, de LEGFŐKÉPPEN a korrekt fuvarozás.
Az anyagi megbecsülés reménye abban nyilvánult meg, ami kézenfekvő: ha mindenki profi módon, megfelelően szabályozott keretek között végzi a munkáját, annak előbb-utóbb az lesz az eredménye, hogy megrendeléseink száma megsokszorozódik, ezáltal több jut majd mindenkinek, így nekem is.
Ez a cél lebegett a szemem előtt akkor is, amikor elhatároztam, hogy 2001-ben a távozóban levő értékesítési menedzser megüresedő székéből, még több lehetőségem adódik javítani a címállományon. Ezért pályázatot nyújtottam be a megüresedett funkció betöltésére az akkori cégvezetés felé, amit el is fogadtak.
2002-ben elhagyni kényszerültem vezetői beosztásomat amiatt, mert az akkori végh-veszlényi vezetés (nem elírás, igen így: csupa kisbetűvel), nem volt hajlandó szem előtt tartani a taxisok érdekeit, a saját
zsebüket tömték a szépségkirálynő-választások során, ... a létszámstop ellenére, fű alatt, egy bizonyos betéti társaság (S.O.S.2002) közreműködésével - szintén saját zsebre - beloptak újabb taxisokat a rendszerbe... és még hosszan sorolhatnám a "bentről", számomra átláthatóvá vált visszásságokat, amik
szembe mentek szakmai törekvéseinkkel.
Amikor vettem a "bátorságot", és szemtől szembe rákérdeztem dolgokra, a válasz az volt: "...eldönthetnéd már, hogy melyik oldalon állsz!"
Nos, én döntöttem, és beadtam a felmondásomat.
(Válaszul Surda soraira, mely szerint: "..majd hirtelen eltünt, hogy miért már nem emlékszem...")
Hét évig mással foglalkoztam, majd egy éve, 2009. márciusában, visszatértem a Kötelékbe.
Sok idő telt el, és ma már látom, hogy minden megváltozott, és sajnos nem az előnyére.
És ahogy én látom a vátozásokat:
Manapság, népszerű dolog szidni a vezetőséget, Őket hibáztatni a kialakult helyzetért.
Nem akarnék igazságot tenni, csak arra kérnék mindenkit, gondolkodjunk együtt egy kicsit:
Az, hogy "játéktaxi" cégek alakulhattak, az nagyrészt a mi hibánk, taxisoké!
Miért?
Azért, mert gyarló az ember. Azért, mert sokan közülünk a könnyebb, a "kevesebb-munkával-több-pénzt-keresni" gondolat vonzásába kerültek, és nem gondolták át, hogy csak addig van habzsi-dőzsi, amíg erről nem szereznek túl sokan tudomást, és példájukat követve, nem jönnek utánuk, KONKURENCIÁNAK.
Mint annak idején, amikor a csutka BRG antennák után, feltekertük az "ellenőri pálcákat". Amíg csak Neked van, addig jó, amikor meg már mindenkinek, elvész az előny.
Ennek eredményeként, a telefonszám-tulajdonosok meggazdagodtak, míg annak aki elment tőlünk, a bevételi szintje már nem éri el azt az átlagot sem, amit a Főtaxinál produkált. Sokan lettek, újra "kályházni"
kényszerülnek, mert az induláskor sok címre, most már sokan is vannak, a "gurulójuk" a béka ülepe alatt, a tevékenységgel járó költségeik pedig hónapról-hónapra növekednek.
Hová vezet ez?
Sokan jönnének már vissza, dehát, hol van már a kaució? Felélték. Mert muszáj volt! Mert az albérletet, a rezsit, a hitelt KI KELL FIZETNI.
Miből "vedlenének át"?
Miből cserélnének autót? Ha az illető kap is hitelt, ha jó áron beszámítják a csatalovát, honnan szerez "nulláspapírt".
Merthogy a tébéjére már nem jutott. Miből jutott volna? A 150-184 Ft/km -ből?
Elmegy alkalmazottnak valamelyik alvállalkozóhoz? Hacsak úgy nem. Azt még - egyelőre - megteheti. Ki tudja meddig?
Itt tartunk most.
A PIAC újrafelosztásra került.
Véleményem szerint, kár lenne bármilyen árháborúba bocsátkozni, mert - egyrészt - már túl késő, másrészt olyan alacsonyra került az alsó határ, hogy annak alávágni egyenértékű lenne az öngyilkossággal. Csak amiatt, mert lemennénk a tecsó-taxik árszintjére, nem kétszereződne meg a
megrendeléseink száma. Az övéknél nagyobb kedvezményt kellene adni! De mennyivel? Mikor már a jelenlegi sem elég semmire?
Hiszen akkor mi is koldusbotra jutnánk.
Szerintem, manapság - alapvetően - kétféle taxis van:
Az EGYIK, aki tisztességes, aki éjt nappallá téve gürizik, hogy kitermelje mindazt, ami a túléléshez kell. Minden szempontból korrektül végzi a munkáját. Figyel az öltözete és gépkocsija
tisztaságára, még véletlenül sem nyúlna bele az időszűkítésbe, pedig szinte a címen áll. Szabadságról nem is álmodhat, pedig minimum kétszer-háromszor annyit dolgozik, mint bármely közalkalmazott, az Ő pénzén. Ha szabadnapot csinál magának (havonta egyet, netalán kettőt), mindvégég mardossa a lelkiismerete: "...basszus, ki kellett volna menni!...miből lesz a csekk kifizetve?...".
Családi élete nincs, vagy romokban hever. Retteg a postástól, mert pénzt nem vár sehonnan, viszont ajánlott levélben ritkán hívják meg vacsorázni, főleg nem a hivatalok, amellyek kasszáihoz ha kell, ha nem, rendre beidéznek bennünket.
A MÁSIK, aki már feladta, és aki látván maga körül az erkölcsi fertőt úgy gondolja, ha "azok" lophatnak, akkor én is, és beszerelteti a kütyüt, és/vagy szigszalaggal takarja le a tarifa kijelzőjét. Ha megkérdik tőle az utcán, hogy mennyiért menne el ide, vagy oda, akkor olyan árajánlatot ad - fővárosi vonatkozásban - ami minimum öt számjegyű. Állandóan azzal henceg, hogy neki mekkora mákja volt, melyik utast, mennyire kaszált le - és közben soha nincs egy ruppója se.
Lehurrogja, megalázza azokat, akik vele azonos helyről dolgozva megpróbálnának korrektül szolgáltatni. "Jó" példát mutat a szakmába most érkezőknek. Nem fizet senkinek semmiért, de igényei lennének. Nem
érti, hogy miért nem állhat meg szabálytalanul a zebrán - hiszen ő TAXIS! ... És neki ne akarja senki megmagyarázni... és a rendőr is, hogy mit képzel magáról... hogy majd ő jól feljelenti... . Jól ismerjük a jelenséget, ezért nem taglalom tovább.
Egyféle módon vehetjük fel a versenyt: ha szolgáltatásaink minőségének folyamatos felügyeletére, valamint az árgaranciára helyezzük a hangsúlyt.
Nem vagyok demagóg, tudom, hogy ez a nehezebben járható út, és nem teremt azonnali megoldást.
Sok víz folyik még le a Dunán, amíg a javulás tapasztalhatóvá válik, de hiszem, hogy az egyetlen lehetséges módja annak, hogy a FŐTAXI megfelelő alternatíva lehessen mindazon Megrendelők számára, akik, miután megtapasztalták az olcsó taxik VALÓDI ÁRÁT, újra megtiszteljenek bennünket
megrendeléseikkel.
Bízom benne, hogy jövőbeni megbízatásunk lényege ebben rejlik, és beváltja a hozzá fűzött reményeket.
Mi ezen leszünk!
Bízunk az együttműködésetekben, valamint abban, hogy belátjátok, a közös jó érdekében kívánunk cselekedni együtt VELETEK és NEM ELLENETEK!
Ehhez kívánok minden kollégámnak jó egészséget, kevés bosszúságot, teli brifkót!
Tisztelettel: Csukárdi Miklós (1699)