Név
Becenév P. Boborján
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.08.27 19:14

Azért, mert odamentetek, kis növénykék föld alatti részei! Tudod: nem a szára, sem a levele, hanem:.... és el ne felejtsd: veled együtt.

Téma: Max Taxi

Hozzáadva: 2013.08.03 14:41

Tényleg megszűnik a max? Vagy beolvad? Vagy elovad?

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.06.09 17:41

Csók, Mama, nyeljen már dugót! (...vagy küldöm a Melegát...)

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.05.16 11:54

Kocsog plusszos.

Téma: Szóljunk be tomajernek!

Hozzáadva: 2013.04.09 20:36

Kösz a sok-sok melót, a többieknek is. Az, hogy ebből mi jön majd ki, szerintem senki nem tudja pontosan. Amiket itt olvasok, hááát.... tényleg kár, hogy bezárták a Hűvösvölgyi 116-ot!
Szerintem, ha az embernek nincs "gigaállandója", csak cégnél lehet hatékony. Olyan korrekt tarifa nincs, amibe belefér az ugyanoda visszamegyek-sorban állok-várok idő. Ha nincs, vagy nem lehet direkt szabályozás, a jól megválasztott indirekt módszerek lehetnek célravezetőek. Ezért nem értem a hihetetlen felzúdulást a leendő kovetelmények ellen, még ha mindenben nem is értek egyet. A nagyobb létszámú cég szerintem lehet jó az egyénnek is.
Nem azért írtam, hogy "tetsszen". Azért abban egyetérthetünk, hogy pl a Westend-Niagaránál a "srácok" meredekebbek, mint pl a City-sor a Rózsakert előtt? Én azt szeretném, ha mindenkiben bízhatna a közönség, és nekjk most nagy lehetőségük lehet. Nem bennük látom m.r.o.
Szasztok. A fuvszervezők szerepének csökkenése így mehet szerintem végbe: 1. Az egységes ár+dizájn sokakban bizalmat kelt, ez addig tarthat, amíg a mezítlábasok nem kúrják el a lehetőségüket: ha napvilágot látnak az új rendszer első utaspanaszai, vége a dalnak. 2. Pár kufár nem tudja megoldani az új feltételeket, kiszáll, beolvad. A legnagyobb fegyverek egyike, az olcsó ár "kiszáll". A taxisok megindulnak a nagyok felé. Ha csak egynek is megjon az esze, csökkenti a tagdíjat, megteheti, hisz a fajlagos kltsg csökken a nagyobb létszámnál. A mostani húsz helyett 4-5 nagy cég lehet: Fő, City, 6x6holding, T5T4RT5holding, Többiszarholding- példul. 3. Technikai fejlődés. A k.jövőben beköv. néma címkjadás cégesek ezreit a lépart meg a hegycsúcs helyett a drosztokra csábítja, ez újabb lehetőség a beülésekre, a rendelések száma tovább csökkenhet, nincs miért emelni, tovább csökkenhet a cégek befolyása. 4. Egyes szerződések megszűnhetnek, hisz minek, ha minden taxi megüt egy szintet, az ár egyforma. Biztos még sok minden eszetekbe jut, nekem az egészben a lehetőség a legvonzóbb, kitörni a nyomorult tarifákból, kicsit szélesebb kört vonzani az utazóközönségből(bizalom). A jövőben szükség lesz egy nagyobb, anyagilag támogatott szakszervezetre- ez kulcskérdés! Értitek, taxisok???
Fasza! Na, most mi lesz? Metálsárga, minimálfix,esetleg hobbitok és orkok a taxikban? (utóbbiakból már van egy pár...) Esetleg...torzsáig, Pista bá?
Na, végre egy szimpatikus fiatalember! Üdv, Eric! Ezek itt rosszabbak, mint Szőrmóksegg, a medvedisznóember meg az az idióta Butters együtt!