Felhasználó hozzászólásai
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.11.04 13:17
Bocsánat, hogy konkrét kérdéseket teszek fel, de nem találok választ a Google-lal, a BKK illetékesei telefonon elérhetetlenek, a honlap használhatatlan. Én meg holnap sárgítok, és hétvégén már dolgoznék, mert.. mert kell.
Link is jó lenne, ha valami olyan elkerülte a figyelmem, ami egyébként fent van a neten.
– A szemlére csak úgy odatolom a vasat a meglehetősen szűkre szabott ügyfélfogadási időben az Asztalosba, oszt jónapot? Vagy foglalni kell időpontot, tehát mielőtt odamegyek, odamegyek még egyszer ezért? Konkrétan mit néznek ott a sárga színárnyalaton, a ledes szabadjelzőn, matricákon, tarifatáblán kívül (ha egyáltalán)?
– Milyen papírokat kell vinnem a drosztengedélyhez? (Van például ez a kötelező utas-felelősségbiztosításom, utasonként 25 ezer forintról, de az csak decemberben jár le. Ennek az összege mintha megemelkedett volna. Kell kötnöm egy újat? Bár ezt a Mozaikban kérték utoljára, még a taxiengedélyhez. A drosztengedélyhez szemle után csak úgy kérek egy sorszámot egy másik ablaknál?
– A vizsgára már úgy kell menni, hogy a forgalmiba bejegyeztettem, hogy sárga kotont húztak az autómra? Vagy egyáltalán hol és mikor kell ezt elintézni? A vizsgán konkrétan milyen papírokat kérnek egy egyéni vállalkozótól? (Ezt mondjuk tudhatnám, mert, gondolom, nem változott lényegesen az elmúlt évekhez képest, de annyira utálom az ilyen bürokratikus dolgokat, hogy az agyam kényszeresen törli az ilyesmivel kapcsolatos ismereteket, élményeket mindig.)
Előre is nagyon köszönöm, ha valaki segít, most már tényleg a körmömre ég ez az egész.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2013.09.26 12:33
Kettős érzelmek. Szemétdombra került a cucc, ahová való. De a szemétdomb nagyon nincs helyen a Péterhalmi-erdőben, a Bánfa és a Lakitelek utca között...
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2013.09.25 16:27
Úgy látszik annyira egészségtelen a Főtaxi és a reptér között szerződés alapján szedett sarc, hogy az egészségügyi dolgozók szakszervezete tiltakozik ellene...(WTF???)
Hány bőrt akarnak még lenyúzni a taxisokról?
Sajtótájékoztató
IDŐPONT: 2013. szeptember 26. (csütörtök) 12 óra
Helyszín: A Liszt Ferenc Repülőtér előtti Terminal Parking bejárata
Hiába örülnek a taxisok, hogy a Fővárosi Közgyűlés végre megemelte 13 év után a fuvardíjat.
A megemelt díjnál miért akarnak tőlük többet elvenni 2013. október 1-jétől?
Kinek az érdeke?
Azonnali tárgyalásokat kezdeményeznek a taxis személyszállítást végző vállalkozók és munkavállalók a Főtaxi Zrt-vel, mert az eddigi kezdeményezéseik eredménytelenek voltak.
dr. Cser Ágnes
MSZ EDDSZ elnöke
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2013.09.16 16:59
H. CS., akinek nevét szakberkekben csak az innovatív eposzi jelzővel együtt emlegetik áldva, újabb sajtóközleményében megint bátran megmondja a frankót:
Jól döntött a főpolgármester –zöldebbek a sárga taxik
Sok taxis elszabotálja az új, szeptember elején életbelépett rendeletet, holott a főpolgármester javaslatára hozott döntésének már most is érezhető hatásai vannak. A személyi fuvarozókra vonatkozó új szabályoknak köszönhetően csökkent az utasok várakozási ideje több mint 15 százalékkal, ráadásul a taxik kevesebb benzingőzt eregetnek Budapest utcáin, így zöldebbek is lehetnek a sárga taxik a jövőben, ha betartják a rájuk vonatkozó szabályokat. – olvasható az egyik taxis társaság közleményében.
A személyszállítással foglakozó cégek jelentős része nem tartja be a szeptemberben életbe lépett új rendelet több pontját. Számos taxiban hallható például, hogy URH rádión veszik fel a megrendeléseket, holott szeptember 1-től ez tilos lenne. E helyett GPS rendszerű telekommunikációs eszközöket kellene használniuk. Az úgynevezett “csendes üzemmód” nem csak azért fontos, hogy az utazóközönséget ne zavarja az adóvevők folyamatos működése, sokkal inkább azért kell használni, mert a GPS alapú rendszerek segítségével mindig a megrendelő címéhez legközelebb eső taxi tud elindulni az utasért. Korábban azon múlott ki kapja a címet, hogy ki “ütött” elsőként az adóvevője gombjára vagy kinek volt a megengedettnél erősebb teljesítményű rádiója. Az új rendszernek köszönhetően az utasok várakozási ideje 15 százalékkal csökkent. –nyilatkozta Horváth Csaba, a több mint hatszáz taxit üzemeltető Budapest Taxi vezetője
A cég elemzése szerint, a gyorsaság mellett, az is fontos hozadéka az új rendeletnek, hogy zöldebbek lettek a taxis cégek. A GPS alapú megoldásoknak köszönhetően kevesebb kilométert tesznek meg az autók, így kevesebb benzint is fogyasztanak. Mindezek figyelembe vételével fontos volna, hogy minden társaság tartsa be a rendelet szabályait, mondta Horváth Csaba.
Mint mondta: a Budapesti Közlekedési Központ a napokban ellenőrizte a céget, hogy az új rendeletnek megfelelően dolgoznak-e sofőrjei. A központ mindent az új szabályoknak megfelelően talált és megadta a hivatalos működési engedélyt a Budapest Taxinak.
A központ egyébként a napokban minden más taxis társaságot ellenőriz majd, annak érdekében, hogy kiadhatja e nekik a “személytaxi-szolgáltatást közvetítő és szervező szolgálat megfeleléséről” szóló igazolást. – mondta Horváth Csaba. A cégvezető elképzelhetőnek tartja, hogy több társaság még nem építette ki GPS alapokra helyezett diszpécserszolgálatát, így ezek könnyen fennakadhatnak majd az ellenőrzésen.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2013.09.16 15:24
Igen, a kolléga valóban hozzájárult építő hozzászólásával ahhoz, hogy árnyaltabb kép alakuljon ki a taxisokról, és hogy a jövőben igényesebb, alaposabb munkát végezzenek az újságírók, ha rólunk szólnak.
Főtaxi-sztrájkról nincs infóm, csak kívülről figyelem ezt a témát, ha egyáltalán – nem vagyok benne jobban érintett, mint bárki, aki szabadjelzőt visel a kocsiján Budapesten.
Téma: Hogy mik vannak...!?
Hozzáadva: 2013.09.16 11:56
Már nem csak minket baszogatnak:
Adóellenőr erőszakolt meg pénzügyőrt
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2013.09.16 11:42
Betelefonáltam a Bruttónak (pontosabban a RémHÍR TV call centerének), elmondtam, hogy a kollégájuk dilettáns riportja nettó hangulatkeltés, .
Nagyjából ugyanezeket a szempontokat soroltam, és felhívtam a figyelmüket e topikra, hogy itt majd a kollégáim vélhetőleg kiegészítik a véleményemet olyan érvekkel, amelyek elő felháborodásomban nem jutottak eszembe, illetve nem membránképesek.
Úgyhogy csak rajta.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.09.06 22:44
Persze hogy nem, telefonnal. Pedig ez sem egy felső kategória, de használható mindenre. Csak kicsi a képernyője, rongálja a szemem éjszakánként, ezért szeretném kiváltani a tablet nagyob kijelzőjére.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.09.06 17:13
Átvettem én is ezt a kiherélt, túlárazott, semmire sem jó kütyüt. Utoljára 1976-ban álltam ennyit sorban, amikor anyámék karácsony előtt engem küldtek le kenyérért a Hold (akkor még Rosenberg házaspár) utcai csarnokba. Tízévesen jobban viseltem.
Téma: Plus Taxi
Hozzáadva: 2013.09.06 16:52
Mert kifizetted. És én is. Megérdemeljük.