Név
Becenév MrBadGuy
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Bbetyár rejtvényei

Hozzáadva: 2012.08.23 13:11

Ez könnyű... Csak most épp nem ugrik be hol láttam ezt a furgont. Meg ilyen zöld fák sem nőnek akárhol :D
Beszéltél civilekkel, láttad a reakciókat a neten legutóbb? Hát sztem naon nem álltak mellettünk :( Ők sem tudták mit akarunk, meg miért pont a mi bajunk a legfontosabb amikor nekik is annyi van. Viszont abban igazad lehet, h sok a "blokádvágyó". De ahhoz, hogy megszólíthassuk őket, jól kellene kommunikálni, hogy miben közösek a gondjaink. Pl a dilettáns, esztelen, diktatórikus rendeletalkotást kellene a zászlóra tűzni unblock. Viszont akkor félő, hogy túlnőhetne rajtunk a dolog. Ez még nem is lenne baj :D Csak egy ilyen diktatúra felé hajló hatalom nem biztos, hogy a békés megoldást preferálná :( jelentsen bármit is a szó
Nem oan nehéz lefogni a csatit :D
A seggberugás dolgot félreértetted, reakciónak szántam egy előzőre, de nem fontos, lehet félreérthető volt... A demonstrációval egyet is értenék... De ugye látszik, hogy semmi esély rá. Miért? Részben biztos, hogy azért, mert senki nem tett elénk egy világos, egyszerű, a többség számára elfogadható célmeghatározást. Vagy elkerülte a figyelmemet? Szóval tartanám magam ahhoz, hogy ez lenne az első. Aztán ha tudnám miért(nem csak h mi ellen) akkor ott is lennék és talán mások is így vannak vele.
Vitaindítónak akkor viziónálnék is ide valamit amit mondjuk akarhatnánk. Nagyon vadnak fog tűnni, de első körben nem az „ úgyse lehet” meg „nem mennek bele” stb, stb-t kellene reagálni, hanem egyszerűen: akarnánk-e a következőeket (ha mondjuk varázsütésre holnaptól így lehetne): fix tarifa, cirka 1 liter benzin(vagy gázolaj) ára, évenként felülvizsgálva és ~10% eltérés esetén az előző évi benzin átlagárhoz igazítva mindennemű akciózás, bújtatott tarifa-csökkentési lehetőség kizárása magasabb alapdíj min 500 kiállási és (címen)várakozási díj visszaállítása egyetlen, lehetőleg szinte non-profit, cím-szolgáltató, ahova a taxis előfizethet, egy hónapra, egy napra, egy órára vagy akár egyetlen címre is Rendszeres ellenőrzés, egy a fentitől független szervezet által, mely egyúttal a felmerülő etikai ügyeket is kezeli egységes etikai szabályzat Utazási feltételek kidolgozása, közzététele KRESZ módosítás Vannak ötleteim a részletekre és a megvalósításra is, de mindenekelőtt ebben( vagy hasonlóban) kellene megegyeznünk. Persze ha meg már ez is szét lesz cincálva akkor kár erőlködni...
Azért ez vicces: azt írod: "Ha azzal foglalkznának amivel kellene akkor nem itt tartanánk." Közben meg megpróbálod azonnal szétbombázni, ha vki azzal akar...
Tudja itt valaki mi az amit AKARUNK??? Nem ezt kéne itt először összekalapálni? Aztán kitalálni, hogy lehet megvalósítani... Aztán, hogy lehet elérni, hogy megvalósítsák, hogy lehet pl seggberúgni a triót(ha nem áll mellé) stb.stb. A sorrend nem mindegy, tehát az első kérdés mindenképp végre az lenne: MI AZ AMIT AKARUNK?
Ez most úgy van, hogy vesz 10000,-ért és utazhat ~12-ért. Tehát ha az órában az egyetlen 240-es tarifa lesz, ő akkor is utazhat ~200-ért, így minden marad a régi, mert továbbra is rendelni fog, ahelyett, hogy beülne az előtte állóba. Oláhúr(meg a többiek) meg majd megtalálja a módját, hogy a különbözetet mi fizessük és a zsebünkben csak a 200 maradjon. Kézpénz kímélésre tökéletesen megfelelne a szimpla bankkártya is.
Még nagyobb baj, hogy (ha lesz is) nem nagyon kell hatályon kívűl helyezni, ügyesen ki fogják kerülni fifikás fuvarszervezőink. Nem nagyon akarok ötleteket adni, de pl. a plusznál már működő e-kártya is erre lett kitalálva( többet utazhat le a kedves, mint amivel feltölti, bújtatott tarifacsökkentés). Ha ezeket nem sikerűl tiltani a rendeletben, akkor az egész fixesdinek semmi értelme. Márpedig erre semmi esély...