Név
Becenév vmiki
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 11:39

Ja már értem, hogy mit nem értesz: "..pillanatok alatt tudtam azonosulni az elveimmel..." Mi vaaaan? :-DDD Ezzel arra céloztam, hogy hosszas morfondírozás után léptem be ide, de fenntartásokkal, a sok idióta pletyka, előítélet bennem is bogarat ültetett a fülembe. Aztán, mikor mindezek ellenkezőjét tapasztaltam, pill alatt azonosulni tudtam ahhoz a csapathoz, akit választottam. Mert ez az elvem: ....de ezt leírtam, csak Te kihagytad. A válasz forrásának klikkelését meg nem mindenki ismeri......

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 11:29

Olcsó de hatásos trükk csak szövegrészleteket kiemelni és kommentálni. Ezt a médiában azonnali felmondással díjjazzák.....
MIN-786 Skoda Superb 2013. Október elején, a fehér rendszámos, taxijelzővel ellátott engedély nélküli ....nem is tudom, minek nevezzem, mert még hiénának is kevés.... még mindíg ott áll, a Nyugati téren a forgó óránál, minden Péntek, Szombat éjjel. Nem létező drosztelsőként! Hallóóóóóóóóóó! BKK! A taxiengedély nélküli taxizás még a régi rendszerben is 800 kiló bünti volt! Meddíg kell ezt eltűrnünk? Soha nem állnék be oda, nem is vagyok rászorulva, csak hát az elv! Az a fránya törvény! Ami mindenkire egyenlően vonatkozik, ugye?

Téma: A hiénakutya és egyéb állatfajták

Hozzáadva: 2013.10.05 10:58

Erre a kabátra nehéz lesz gombot varrni! Hiéna stitulusba kerültem, Family által! Ezt is megéltem.. :)))

Téma: A hiénakutya és egyéb állatfajták

Hozzáadva: 2013.10.05 10:33

Csalódtam benned Family! Te az én és a Hiénakutya által történt beszélgetésekből idézgetve, a mi f@szunkkal próbálod verni a csalánt! Miközben irdatlan nagy baromságokat hordasz itt össze, úgy, hogy érzéked sincs a mondatok közt rejlő finom részletek tekintetében!
Na látod én ennek őszintén örülök. Mert kollégám vagy és akkor jó ha mindannyiunknak jó! (kivéve a hiénákat) Persze most már nincs szotyi, ezt ne feledd! Én betartom Tomajer tanácsát, kb 1 hónap múlva összegzünk de egyenlőre a kilátások jók! Sok sikert!

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 09:48

Bocsi, lenyomtam az Entert, szóval: Én azt tapasztalom kb 1-2 hete a sörös példád tekintetében, hogy a volt törzsutasunk az anyagi helyzetének tekintetében, vagy: -gazdaságos sört iszik de továbbra is velünk utazik haza, vagy: -megemésztette a dolgot és a Heinekennel a kezében (amitől herótom van) is velünk tér az otthonába. Nagyon lényeges: akik már nem hívnak minket, azok már senkit sem hívnak! (elenyésző kivétellel, akiknek a céges szerződésük, mondjuk eddíg máshol volt de privátban velünk utaztak, Ők most már csak azt rendelik)

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 09:37

Te nagyon sok mindenben tévedsz.....legfőképp a guruló tekintetében. Meg az Urh hangerejében is és a csekk is jöhet hó végén......

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 09:30

Az első hozzászólásaim azon kollégáim felé irányultak, akik Szeptemeber 1. után elhamarkodott döntéseket akartak hozni, az átmeneti nehézségek tekintetében. Próbáltam feléjük lelket és kitartást önteni, hogy egy kis időre tartsanak ki. (mert megszűnt a kánaán de ne menjenek 1-2 hét elteltével fejjel a falnak) Aztán elkezdtem reagálni a mocskolódásokra, amik amúgy engem teljesen hidegen hagynak, mert egyrészt: igen, én ha egy csapathoz csatlakozom, az hosszú (túl hosszú) döntés eredménye de ha megteszem a lépést akkor oda tartozom, másrészt: nagyon kellemes csalódás ért, ezért pillanatok alatt tudtam azonosulni az elveimmel és nem utolsó sorban a kollégáimmal. Nekem (és nem csak nekem!) bejött! Jól érzem magam itt, és most, Október elején a tendenciák kezdenek igazolni. Talán a Plus fikázására nem kéne ennyit reagálnom, ez tény! Mindazonáltal a veled való eszmecserét nem bánom, egy élmény, az írások végi cinizmusokat csak értékelem! Bao! Fluktuáció mindenhol van, a söpredék jön-megy. Azért az érdekes, hogy a Merci kissebbik típusát viselő kódszám csak 1 hétig erősítette a Plust, míg a 2000-nél, hónapokig rombolta a kedélyeket és ez csak 1 példa a sok közül.....

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.10.05 08:03

Azt, hogy hogy sikerült a Top-nak lenni, nem tudom, mert én akkor jöttem ide, mikor már rég nem a 150-es bevezető tarifa volt, hanem a 185. Viszont azt tudom, hogy sokan próbálkoztak ezzel a módszerrel de a Plus-on kívül senkinek sem jött össze. Mindíg ott buknak el, hogy nem tudnak teljesíteni. Hiába az olcsó ár, ha nincs autó. Rengeteg utastól halottam, hogy kipróbálták a nálunk még szotyibbat, de visszajöttek, mert mi mindíg ott vagyunk és ami még fontosabb: az ár mindíg ugyanaz. A másiknál meg több.... Amúgy a Te mondataidban van a megoldás, azt írod: " Árelőnyt biztosítani lehet költségracionalizálással, hatékonyságnöveléssel, vagy - átmeneti jelleggel - a profitról részben, vagy egészben történő lemondással." -és még valamivel, ezt is Te írod fentebb: "a fogyasztó alacsonyabb áron részesül egy szolgáltatásban, a szolgáltató pedig forgalomnövekedést érhet el." Ilyen egyszerű ez az egész. Olyan szintű forgalomnövekedés, ami több profitot termel a drágább de kissebb forgalmú tevékenységnél. Azon kívül még sok-sok apró részlet: jó márkanév, jó dizájn, rengeteg reklám...... Akárhogy is fáj továbbra is bárkinek, ez a cég, ez a Brand már az új rendszerben is bevésődött az utasok tudatába, telefonjába s nem a középmezőnyben.