Felhasználó hozzászólásai
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2014.02.27 17:52
Talán ha mindennap nyitva lenne a pénztár, nem lenne gond a csekkes fuvar( már akinek gond).
Aki bárhol megcsinálja a kis pénzecskéjét, az nem költözik huszon év után.... :-(
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2014.02.27 17:49
:-)
Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója
Hozzáadva: 2014.02.27 15:58
Ez csak nálatok lesz újdonság, máshol így működik már.
De tényleg, annyi címetek van,hogy lehet válogatni? Szólok a Barbinak,hogy menjen vissza,mert megy a bót....
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.27 10:32
Átmenet? Taxis vállalkozóból mivé???
A gumis dolgot meg inkább hagyjuk is, mert ebben is szakértő vagy úgylátom....
Mert valóban nem olcsó odavissza pakolgatni,mert megszoktam közben inni egy sört,sőt új kerékkulcsot is vettem tavaly..
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.27 09:17
ÉN sokkal nyugodtabb vagyok,mint gondolnád....
Ha leszámítod a múlt év márciusi havat, normál esetben március sem indokolná, ahogyan október sem a téligumi használatát. Főleg nem egy városi közlekedésben.
Mondom úgy,hogy minden évben téli gumit használtam eddig is, és nem csak akkor,ha már félméteres hó volt!
Csak nap mint nap fáj,ahogy nyikorognak a gumijaim, és jövő télen még jó lenne, de így nembiztos,hogy kihúzza az egész rendeleti időszakot, ha októberben újra felrakom!
"csakazértsejó" Ilyenkor mindig az jut eszembe amit itt hangoztattatok, hogy
" várjuk meg amíg elfogadják, aztán majd utána!!! "
Már utána van.....
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2014.02.27 09:02
Csak azt nem értem,hogy a kollégáim miért a Csabától várják a megoldást arra,hogy a reptéren a "hiénák" ne pörögjenek olyan sokat?
" amíg állok a reptéren,3x lepörög rólam" :-) Ne állj meg, és akkor nem látod!
Az az utas akit elvisznek,az ha nem lennének ott a "hiénák" akkor a Főtaxiba ülnének be, és nem valószínű,hogy a Budapestaxit hívnák.
De névvel,arcal, senki nem áll oda,akiket zavar!
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.27 08:43
Mit ne lihegjünk túl? Vagy ezt is ti kértétek? Ott ahol állandóan havas helyek vannak,ott novembertöl kötelező! Ugye átlagos 7 fok alatt ajánlott a téli gumi. És mi lesz ha március 20.-án fog esni a hó?
Olvasok visszafelé, majd minden hozzászólásod védi a rendeletet....
Tudom,ez már a "Szóljunk be....." topicra tartozik....
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.26 18:24
Úgy is innen vesznek sok ötletet a BKK -nál, gondoltam hátha ezt fontolóra veszik. Itt kérte a szakszervezet az ellenőrzést is. Megkaptuk, nem???
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.26 15:54
14 fok van, nyikorognak a gumik. Még kb. 3 hét. Egy kis népszerűség index javítása érdekében feloldhatnák ezt a 3 hetet. De lehet,hogy így is lecserélem holnap.
Téma: A Főváros és a többiek... tárgyalásainak eredménye. (Fővárosi taxirendelet)
Hozzáadva: 2014.02.26 15:50
Természetesen igen. Bár nem tűnik egyértelműnek a miért, de talán egy kis rávilágítással érthetőbbé és elfogadhatóbbá sikerül tenni az érvelést.
A téligumi mint azt neve is mutatja, télre lett optimalizálva. Elsősorban az anyag szerkezete és a futófelület mintázata különbözik a nyárigumitól. Viszont akkor a közös csupán annyi, hogy mindkettő fekete és kerékre szerelhető. A téligumi az alacsony hőmérsékleten jó tapadást biztosít, de magasabb hőmérsékleten már ellenkező irányba is elfordulhat a dolog. A túlzott meleg hatására annyira megpuhul az anyaga, hogy bizonyos idő után már nem tapad, hanem nyúlni kezd. A fogyasztáson felül (mert az sajnos a gördülési ellenállás miatt sajnos drasztikusan nőni fog) még a fékezéskor hasznos tapadás egy jó részét is elveszíthetjük. Rosszabb esetben a túlzott hő hatására a futófelület úgymond beég. Vagyis a meleg hatására nem puhává változik, hanem bekeményedik, mintha műanyag lenne. Ebből következik, hogy a beégett gumival akár duplájára is nőhet a fékút. Egy vészfékezés alkalmával bizony sokat számítana az a pár méter. Általánosan kimutatott tény, hogy a nyári szezonban téligumit használók tévesen következtetnek arra, hogy jobban tapad a gumi a nyári melegben. Alapvető dolog, hogy egy túl puha vagy már beégett gumival az autó irányítása, és iránytartása is rendkívül labilissá válik. Sajnos a hivatalos baleseti nyilvántartásokban nem áll rendelkezésre ilyen információ, de valószínűsíthető, hogy a legtöbb ráfutásos baleset okozója a helytelenül megválasztott, vagy túlkoros, és ezáltal nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező abroncs.
Természetesen ez még csak az anyag tulajdonságok rövid elemzése volt. De ott a másik tényező, a futófelület mintázata. A nyárigumi alapvetően hosszirányú és oldalra íves profillal készül. Míg a téligumi esetén a bordázott, lamellás kivitel az előnyben részesített. Ráadásképpen ez még blokkos rendszerbe is van foglalva, hogy a hóban tudjon kapaszkodni. Viszont nehezen birkózik meg egy sík aszfalton összefüggő vízréteggel egy forró nyári zápor után. Egyszerűen azért, mert nem erre tervezték. A futófelület biztosítja a közvetlen kapcsolatot a jármű, és a burkolat között, tehát minél rosszabb tulajdonságokkal bír a gumi nyáron, annál rosszabb eredmények érhetőek el vele a biztonságos és stabil úttartás tekintetében.