Név
Becenév 69
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2014.02.27 17:52

Talán ha mindennap nyitva lenne a pénztár, nem lenne gond a csekkes fuvar( már akinek gond). Aki bárhol megcsinálja a kis pénzecskéjét, az nem költözik huszon év után.... :-(

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2014.02.27 17:49

:-)

Téma: 6x6 Hatszorhatosok kuckója

Hozzáadva: 2014.02.27 15:58

Ez csak nálatok lesz újdonság, máshol így működik már. De tényleg, annyi címetek van,hogy lehet válogatni? Szólok a Barbinak,hogy menjen vissza,mert megy a bót....
Átmenet? Taxis vállalkozóból mivé??? A gumis dolgot meg inkább hagyjuk is, mert ebben is szakértő vagy úgylátom.... Mert valóban nem olcsó odavissza pakolgatni,mert megszoktam közben inni egy sört,sőt új kerékkulcsot is vettem tavaly..
ÉN sokkal nyugodtabb vagyok,mint gondolnád.... Ha leszámítod a múlt év márciusi havat, normál esetben március sem indokolná, ahogyan október sem a téligumi használatát. Főleg nem egy városi közlekedésben. Mondom úgy,hogy minden évben téli gumit használtam eddig is, és nem csak akkor,ha már félméteres hó volt! Csak nap mint nap fáj,ahogy nyikorognak a gumijaim, és jövő télen még jó lenne, de így nembiztos,hogy kihúzza az egész rendeleti időszakot, ha októberben újra felrakom! "csakazértsejó" Ilyenkor mindig az jut eszembe amit itt hangoztattatok, hogy " várjuk meg amíg elfogadják, aztán majd utána!!! " Már utána van.....

Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic

Hozzáadva: 2014.02.27 09:02

Csak azt nem értem,hogy a kollégáim miért a Csabától várják a megoldást arra,hogy a reptéren a "hiénák" ne pörögjenek olyan sokat? " amíg állok a reptéren,3x lepörög rólam" :-) Ne állj meg, és akkor nem látod! Az az utas akit elvisznek,az ha nem lennének ott a "hiénák" akkor a Főtaxiba ülnének be, és nem valószínű,hogy a Budapestaxit hívnák. De névvel,arcal, senki nem áll oda,akiket zavar!
Mit ne lihegjünk túl? Vagy ezt is ti kértétek? Ott ahol állandóan havas helyek vannak,ott novembertöl kötelező! Ugye átlagos 7 fok alatt ajánlott a téli gumi. És mi lesz ha március 20.-án fog esni a hó? Olvasok visszafelé, majd minden hozzászólásod védi a rendeletet.... Tudom,ez már a "Szóljunk be....." topicra tartozik....
Úgy is innen vesznek sok ötletet a BKK -nál, gondoltam hátha ezt fontolóra veszik. Itt kérte a szakszervezet az ellenőrzést is. Megkaptuk, nem???
14 fok van, nyikorognak a gumik. Még kb. 3 hét. Egy kis népszerűség index javítása érdekében feloldhatnák ezt a 3 hetet. De lehet,hogy így is lecserélem holnap.
Természetesen igen. Bár nem tűnik egyértelműnek a miért, de talán egy kis rávilágítással érthetőbbé és elfogadhatóbbá sikerül tenni az érvelést. A téligumi mint azt neve is mutatja, télre lett optimalizálva. Elsősorban az anyag szerkezete és a futófelület mintázata különbözik a nyárigumitól. Viszont akkor a közös csupán annyi, hogy mindkettő fekete és kerékre szerelhető. A téligumi az alacsony hőmérsékleten jó tapadást biztosít, de magasabb hőmérsékleten már ellenkező irányba is elfordulhat a dolog. A túlzott meleg hatására annyira megpuhul az anyaga, hogy bizonyos idő után már nem tapad, hanem nyúlni kezd. A fogyasztáson felül (mert az sajnos a gördülési ellenállás miatt sajnos drasztikusan nőni fog) még a fékezéskor hasznos tapadás egy jó részét is elveszíthetjük. Rosszabb esetben a túlzott hő hatására a futófelület úgymond beég. Vagyis a meleg hatására nem puhává változik, hanem bekeményedik, mintha műanyag lenne. Ebből következik, hogy a beégett gumival akár duplájára is nőhet a fékút. Egy vészfékezés alkalmával bizony sokat számítana az a pár méter. Általánosan kimutatott tény, hogy a nyári szezonban téligumit használók tévesen következtetnek arra, hogy jobban tapad a gumi a nyári melegben. Alapvető dolog, hogy egy túl puha vagy már beégett gumival az autó irányítása, és iránytartása is rendkívül labilissá válik. Sajnos a hivatalos baleseti nyilvántartásokban nem áll rendelkezésre ilyen információ, de valószínűsíthető, hogy a legtöbb ráfutásos baleset okozója a helytelenül megválasztott, vagy túlkoros, és ezáltal nem megfelelő tulajdonságokkal rendelkező abroncs. Természetesen ez még csak az anyag tulajdonságok rövid elemzése volt. De ott a másik tényező, a futófelület mintázata. A nyárigumi alapvetően hosszirányú és oldalra íves profillal készül. Míg a téligumi esetén a bordázott, lamellás kivitel az előnyben részesített. Ráadásképpen ez még blokkos rendszerbe is van foglalva, hogy a hóban tudjon kapaszkodni. Viszont nehezen birkózik meg egy sík aszfalton összefüggő vízréteggel egy forró nyári zápor után. Egyszerűen azért, mert nem erre tervezték. A futófelület biztosítja a közvetlen kapcsolatot a jármű, és a burkolat között, tehát minél rosszabb tulajdonságokkal bír a gumi nyáron, annál rosszabb eredmények érhetőek el vele a biztonságos és stabil úttartás tekintetében.