Név TE
Becenév tom485
Honlap tele5taxi.tom485.hu
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Nyilvánvalóan az általad felvázolt jelenség, tetten érhető a politikában és ez itt most kizárólag erről szól.Nem hagytam figyelmen kívül ezt a lehetséges variációt sem, és bár nem vagyok a bűnözőknél bevett gyakorlatok ismerője, az általad aggályosnak tartott esetet sem tartom kizártnak.Egy dolgot nem árt tudnod, mielőtt még azzal próbálnál támadni, hogy én és a City között valamilyen kapcsolat is lehetséges lenne.. 1.)Nem vagyok citytaxis 2.)Nem is leszek soha citytaxis 3.)Nem szeretem a citytaxit, de nem vagyok hajlandó még a Te kedvedért sem olyat leírni egy független tudósításban, hogy a Bősz Péter helyett a Farkas Zsolt kifogásolta a rendelet szövegét, amikor ez nem igaz. 4.)Eddig sem járkáltam ilyen egyeztetésekre, és valószínű ezután sem fogok, de amennyiben ennyire penge vagy, és minden iratot fejből nyomsz, vagy dátum szerint mentegeted őket (az általad belinkelt változat éppen 4 éves, amelyből azóta megszámolhatatlan módosítása létezik)menj el egy ilyen tárgyalásra és a vitathatatlanul óriási lexikális tudásoddal menj neki az ott jelenlévőknek, és tedd már végre rendbe ezt a tetves szakmát, amit ennek a sok dróton rángatott bábúnak nem sikerült ezidáig.
Teljesen jó amit mondasz, ennek kapcsán még egy dolgot megosztanék azokkal, akik kíváncsiak a minisztériumban történtekre: Az oktatás kapcsán Bősz Péter kért szót mert szorgalmazták az egyablakos ügyintézést a taxira, amit lesöpörtek egy mozdulattal az asztalról, mondván "egy év múlva előszedjük újra a dolgot, és foltozzuk a rendeletet a tapasztalatok alapján". Bősz Péter ezután kérdést intézett a Székely úrhoz, hogy miért van a rendeletben az, hogy a mostani 89/1988 rendelet képesítéseit lenulláza? Így MINDENKINEK újból vizsgáznia kell abból amit már megszereztünk egyszer, mondta Péter, akit simán hallgattattak el azzal, hogy nem így van a rendeletben, de amennyiben így van, akkor sem ez volt a rendeletalkotó célja! Erre Péter hangsúlyozta, hogy márpedig lehet, hogy nem ez volt a cél, de a rendelet ezt tartalmazza. Később az utcán az oktatásért felelősök akik a NKH-tól jöttek, elismerték, hogy valóban ez van a rendeletben, amit ők sem értenek, de ezekszerint a kutya értette, mert ettől az észrevételemtől függetlenül leírta, hogy miért lehetett ez így. Mindenki gondolkodjon el rajta, hogy szeretne e mégegyszer vizsgázni abból amiről egyszer már papírt szerzett, vagy egy másik dologhoz kell folyamodni. Amit még a beszámolómból kifelejtettem, az az, hogy a kezdet kezdetén Dudás Zoltán felhívta a rendeletalkotó figyelmét arra a tényre, hogy a kamarai egyeztetéseken csak a 10.-ik paragrafusig jutottak el, a többit nem észrevételezték, erre szintén az egy év múlva visszatérünk rá, volt a válasz. Mindannyian tudjuk, hogy milyen az a rendelet, amire egy év múlva térnek vissza, SEMMILYEN, mert sosem veszik újra elő! Tenni kéne valamit amíg nem késő, és ez nem vidéki ügy, hanem MINDEN TAXIST KIVÉTEL NÉLKÜL ÉRINTŐ ÜGY!!
Kérek mindenkit, hogy akit érdekel a rendelet kimenetele, és itt elsősorban vidéki taxisokat, hogy próbáljanak minél több aláírást gyűjteni kb. 2 héten belül, hogy az országos 10 éves korhatár ellen tudjon a TGFSZ tiltakozni, különben ez a lehetőség is elszalad. A rendelet a tervek szerint május végén kerül az államtitkárok elé, ahonnan már nem nagyon lesz lehetőség változtatni!! Továbbá szeretnénk arra kérni mindenkit, hogy szabadidejében gyűjtsön az interneten fellelhető vidéki cégekhez, taxisokhoz, elektronikus elérhetőséget, mert ez nagyon időigényes feladat, és az most jelenleg nincsen! Az email címeket küldjétek a tomajer@hallotaxi.hu címre! Előre is köszönjük!
Nekem nincsen, és nehéz lett volna készíteni is, mivel nagy teremben hangosítás nélkül beszéltek, így is alig lehetett hallani amit a túloldalon mondtak.
Azért mert senkit nem engedtek szóhoz jutni, aki pedig megszólalt és elmondta a véleményét, arra még oda sem figyeltek vagy néztek! Miért? Ezt a kérdést én is feltettem magamban, de nagyon hosszú és általatok már ismert lenne a válasz.
Mielőtt még valaki félreérti, nem akarok senkiről ellenségképet festeni, csak a tényszerűség kedvéért és azért mert állandóan számon kéritek az érdekképviseletek munkáját írtam le, hogy a mai tárgyalás szinte Peredi úrról és az akaratáról szólt. Ennek fényében mindenki döntse el, hogy kit tart hibásnak a kialakult helyzetért! Most nem a City Taxi meg az OTSZ volt és nem a megalkuvó TGFSZ, hanem egy olyan szervezet akinek a taxihoz szinte semmi köze nincsen, de a véleménye és akarata sokkal jobban érvényesült mint bárkié! Vélhetően az egész tárgyalássorozaton is ez volt a kialakult gyakorlat, hogy olyan ember szava döntött, akit a taxisok nem hatalmaztak fel, mert szinte nem is ismerik, csak az idősebbek.
Szívesen.. Dehogynem érinti! Együtt fognak röhögni rajtunk, közben visszaigénylik az üzemanyag áfáját is!
Kérek mindenkit, hogy akit érdekel a rendelet kimenetele, és itt elsősorban vidéki taxisokat, hogy próbáljanak minél több aláírást gyűjteni kb. 2 héten belül, hogy az országos 10 éves korhatár ellen tudjon a TGFSZ tiltakozni, különben ez a lehetőség is elszalad. A rendelet a tervek szerint május végén kerül az államtitkárok elé, ahonnan már nem nagyon lesz lehetőség változtatni!! Továbbá szeretnénk arra kérni mindenkit, hogy szabadidejében gyűjtsön az interneten fellelhető vidéki cégekhez, taxisokhoz, elektronikus elérhetőséget, mert ez nagyon időigényes feladat, és az most jelenleg nincsen! Az email címeket küldjétek a tomajer@hallotaxi.hu címre! Előre is köszönjük!
Ma 11 órakor vette kezdetét a NFM-ben az utolsó egyeztetés a taxisrendelet országos szabályozásáról. Az egyeztetést mint mindig Székely András vezette akit nyugodtan hívhatunk a rendeletalkotónak, mert ő fogja összeállítani és elfogadtatni a saját munkáját. A minisztériumba a belépés után, felmentünk egy tárgyalóba, ahol sok ismert arc mellett találkozhattunk ismeretlenekkel is, én azokat írom le akiket ismerek, és a hozzászólásokat majdnem teljesen a nevükhöz köthetjük: Tamás Miklós Bősz Péter Metál Zoltán Farkas Zsolt Dudás Zoltán Peredi Péter Egyelőre ennyit a nevekről. Székely András köszöntötte a résztvevőket, és kérte, hogy csak a rendeletben MÁR szereplő dolgokról beszéljünk, ÚJ témát ne hozzunk fel, egyben közölte, hogy ez az utolsó találkozó ebben a témában. Dudás Zoltán kezdte a hozzászólásokat, és ismertette a rendelet alakulásának folyamatát, majd továbbadta a szót, és itt vette kezdetét az „érdemi munka” ahol gyakorlatilag egyetlen pontra fektette mindenki a hangsúlyt: A minisztériumi rendelet nagyon „puhán” (így fogalmaztak) határozza meg az irányát a rendeletnek, minden másra a helyi önkormányzatoknál az adott régió szereplői folytassák le a saját problémáik szerint az egyeztetéseket és amennyiben gondolják, eszközöljék ki, hogy az önkormányzat szabályozza a gondjaikat, de ez mivel mindenhol eltérő, a minisztérium ebbe ne avatkozzon be. Ez a pont MINDENKI számára elfogadható volt, Székely úr közölte, hogy részéről mindegy, hogy a rendelet 10 éves korhatárt vagy EURO3-as autót köt ki, a rendszerük mindkettőt tudja kezelni, ezért a döntés a mi kezünkben van. Ebben is teljes lett volna a konszenzus MINDENKI részéről, még a taxisok által kikiáltott ellenség (Metál Zoltán OTSZ és Tamás Miklós City Taxi) is elfogadta, hogy legyen az EURO3, de legalább az újonnan betaxizott autók esetében ne legyen ez lehetséges, nehogy mindenki romokat állítson üzembe. Ebbe szépen mindenki bele is nyugodott, amikor Peredi úr aki mindvégig azt hangoztatta, hogy ő majd a végén szeretne szólni, kifejtette, hogy ő a vállalkozókat képviseli, és nehogy a szó szerint idézem „tagdíj rabszolgák akarata érvényesüljön” ő a 10 éves korhatár bevezetését tartja indokoltnak, amin a jelenlevők megdöbbentek, de a tárgyalás olyan szoros volt, hogy gyorsan megpróbált a TGFSZ szépíteni, és a le nem járó hitelekkel érvelni, hogy végül 2016.01.01. lett a 10 éves korhatár elfogadva. Volt még néhány aprónak tünő, de fontos dolog, ami inkább szövegezési problémákból fakadt, ezt Bősz Péter próbálta helyretenni, de sajnos ellenállásba fulladt a próbálkozása. Közölték vele, hogy adja be írásban az észrevételét, és majd átnézik. Amit el lehet mondani erről az „egyeztetésről” az annyi, hogy gyakorlatilag senkit nem érdekelt a szakma véleménye, és egyetlen olyan ember véleménye számított, akinek a taxizáshoz gyakorlatilag semmi köze nincsen és ő nem más, mint Peredi Péter! Innentől kezdve minden haragotokat zúdítsátok rá nyugodtan, hiszen a saját szememmel láttam, hogy mennyire a taxisok ellen volt, érthetetlen módon, állítólag a vállalkozókat képviselve. Összegezve ami a rendeletben lesz (amennyiben addig valaki nem változtat rajta): 5 évente minősítő vizsga (taxivizsga) a közbenső időben normál műszaki vizsga lesz 5 évente 8 óra iskolapad, aminek a végén vizsgázni kell, kb. 20-25000.- Ft (5 évente) 2016 január 1-től 10 évnél régebbi autó nem lehet taxi. Röviden ennyi történt ma a minisztériumban, ahol egy újabb ellenséget ismerhettek meg a vidékről jött taxisok, érdekképviseletek, Peredi Péter személyében, aki mint mondta, jobban ismeri a vidék taxishelyzetét mint a megjelentek (akiknek nem adtak szóhoz jutási lehetőséget) .
Most erről írom a beszámolómat nektek, egy kis idő és felrakom! Gyurka! :) Tiszteletem ellett nem akarok veled vitatkozni, nem azért mert nem tudok, hanem mert felesleges.