Felhasználó hozzászólásai
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:28
Arról hogy kint biztos az megy, míg "nem szól az urh" :)) hogy tuti csak tízeket mondanak.És nincs meló, és már rég felvehettem volna a következő címet, vagy tudnám mire nyomhatnék ha a kedves lejött volna és tudnám merre végzünk.Tudom én ám mi a "dorong" oda kint .))
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:20
Na jó, lehet 85% :) De bemondónak akkor is igaza van.Ha nem mondasz időt azt reklamálja, ha mondasz és azon túl van azt reklamálja.
Én csapatról azért beszélek, mert soha senki a környezetemben nem mondott olyat az utasnak, olyan helyre hogy tíz, ahol tudja hogy nem tíz.
S én (még) hiszek abban hogy a diszpécser két irányba szolgáltat, a taxisok felé, és a megrendelő felé.
Persze lehet ez hiba.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:17
Ez jó érv lehetne, ha nem olyan morálú országban élnénk, ahol (szinte) mindenki azt nézi hol járhatna jobban.
Vagy ahol ötméterenként olajat találsz.
De sajnos ez nem az az ország.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:13
Nem.
Jön a kérdés 90%-ban...mennyi időőőőőő?
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:10
:)))
Teljesen mindegy..ha az ötöt szokják meg, majd akkor az lesz a sok :) Nem érti hogy a megrendelő nem sült galamb aki alkalmazkodik a tányérhoz.Ezért nem érti az öt-tíz percet.
Ellenpéldát meg mi is tudnánk hozni. De mint említettem már ( amire nem reagáltáltak persze :] ) ez egy csapatmunka.Nem egymás szurkálásával kéne tölteni az időt, attól nem lesz több pénze senkinek sem...
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 17:03
Én, nem azt mondtam hogy nem kellene tenni valamit, csak azt, hogy ezt nem ( lehet kivitelezni ).
Mert lássunk tisztán miről is van szó.Adott x százer fuvar/hó/taxis kicsiny fővárosunkban.
És az jött ki, hogy ezek alapján a taxis nem jön ki, vagy nem elég a bevétele.
Értem én hogy plusz bevételt kell(ene) produkálni,csak épp nem az ötperc után órát indítasz-ból fogod szerintem ezt megtenni.
Szerintem.
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.29 04:57
Komolyan nem értelek de tényleg...nem érted miről beszélek.Pedig állítólag jársz szerényen központokban.Üljél be pár napra itt ott és majd meglátod mi a szép óra indítási elméleteteknek a kivitelezhetőségi esélyei.Vagy elég ha csak öt percet mondasz egy mamut 1 elé, és írogasd hány kollega reklamál ennek ellenére hogy nincs meg a "kedves". Ne csak a "hátsókat" szemléld hanem a gyakorlati oldalát is nézd a dolgoknak :))
Hamvában halt az öt perc után órát indítunk elméletetek, mert kivitelezhetetlen, persze álmodozni lehet még róla attól...
Amúgy meg nem a telefonosra fog bereklamálni, hanem szegény kollegára, ezt is tudhatnád...Meg azt is hogy bent nem a popójukat meresztik bent.Az a hozzá állás egy taxi témakörrel foglalkozó vezető honlaptól,főleg a főszerkesztőtől miszerint a diszpécserek úgy állnak hozzá a munkához hogy "munkája lesz vele már megint a telefonosnak...inkább szíjjon a büdös taxisa" számomra elfogadhatatlan és elkeserítő is egyben.Ez egy csapat munka, ha tetszik ha nem....és a diszpécser központ a kint dolgozó "büdös taxisa" egymásra vannak utalva, ha tetszik, ha nem...
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.28 13:46
Ez igen, szép munka, így érdemes igazán vitatkozni,úriemberek módjára :)
Gyors leszek, mert utána rohanni kell szolgáltatni :)
1.) Hogy ki állít valótlant a 10-15 percnél az utas, vagy a telefonos, nehéz eldönteni.A véleményem az hogy egyrészt amióta headsetekkel müködik a legtöbb központ, a telefonosok nem tudnak úgy "együttélni" a forgalmazással mint régen.Ergo nem hallja mindig hogy egy adott körzet egy adott időpontban kb mennyivel megy el ( szándékosam hagyom ki a fix példát egy belvárost ami öt perccel biztos elmegy, de ha jobban belegondolsz egy péntek este 6-8ig az se biztos ), szóval marad a rutin.A 10-15 percet azért mondhatja mert ez olyan mint amikor te idővel veszel fel egy címet miközben tudod hogy lehet hogy 8 perc alatt odaérhetnél fénysebességgel,de abból csak a probléma lehetne.A telefonosokat legalább annyi "retorzió" fenyegeti manapság mint a taxisokat ha hibáznak,ezt ne felejtsük el.Meg azt sem,hogy nem mindenki megy ki bentről kintre hogy még keressen a betevőhöz valamit, ergo ha levonnak, azt egy fix összegből vonják.Ennek a folyománya hogy a telefonos is a hátsóját védi a 10-15perc ígérésével ( ami lehet hogy 5-10,csak példa értékű az első számjegy ).
Másik hogy a telefonos képzés még nem megoldott "nagyüzemi" rendszerekkel, a rutin csak az idővel lehet elsajátítani egy telefonközpontban, az pedig csak idővel jön meg, a nagyszámok törvénye alapján.
2.) Kategóriák.Valóban, nem megoldott, nem egységes, olyan mint az ország :) Jó kis "vegyigyümi" van a kategóriákkal, legalább olyan szélmalom harc már, mint az idő igérgetés.Lehet nem az utas kérte eredetileg,de látta a jobbat, és ő is olyat akart mert ő TÖRZSUTAS és úgy érezte neki LEHET.Ha érted mire gondolok.
így ennyi majd folytköv csak meló van :)
Üdvözlettel
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.28 13:19
Öööö...Te nyertél :))
Bár biztos vagyok a kreatív megrendelők feltalálják magukat ez esetben is :))
Téma: Túl vagyunk a TFTSZ által kezdeményezett érdekegyeztető tárgyalások első fordulóján
Hozzáadva: 2009.03.28 13:04
Félreértesz...lehet a stílusom miatt,tény, nem szoktam köntörfalazni :)
Elöször is; ennyire figyelnek a telefonosokra "tíz percen belül", az lehet egy-kettő-három,vagy százhuszonhat másodperc :) izé perc.A kedvesnek csak az ragad meg hogy TÍZ, a percen belült nem is hallja, mert már lehet rád is rakta a telefont köszönés nélkül.Ha meg azt mondod neki egy teszem azt mamutnál hogy kettő perc akkor az a válasz hogy jó de én csak TÍZ perc múlvára kérem.Ha megpróbálod neki megmagyarázni hogy ott (is) képtelenség várakozni, és vagy telefonáljon ha már kint van akkor két eset van; vagy azt mondja jó és többet sosem látod a megrendelők közt, vagy azt mondja ki megyek, és nem megy ki...Ha azt mondod neki hogy 3 perc, és véletlenül négy perc, biztos lehetsz benne hogy bereklamál ( okokat lásd az előző hozzászólásomnál ) hogy neki azt mondták HÁROM nem négy, hanem HÁROM percet mondtak, és hogy képzelik....szóval szerintem ez szélmalom harc.
Hogy hol lehet megállni, meg nem megállni, örök téma.Szerintem felesleges róla vitatkozni, mert úgy nagyjából a kertvárosi részeket leszámítva, az éjszakában sehol nem lehet megállni szabályosan.
A révészt amúgy valóban ti fizetitek, de azért a víz az úr ( ergo a megrendelő )
Ja, és még valami.A Tele5-nél tudod miért van tíz perc ígérve a mátrix terminálodon?Mert SENKI nem kötelezte a telefonosokat hogy írják át az ígért időre azért.Ha legközelebb bent jársz esetleg megemlítheted ezt a kérdést :))