Név
Becenév strikt1
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Egyikünk se kedveli a rövid fuvart, de 280-nál ezt úgy oldanák meg a fiatalok, hogy bejönnek hévvel metróval és onnan 6-800-ért taxival. Szerintem a 280 nem tartható ár és nem a taxitársaságok, hanem a megrendelők miatt. Legyen minimalprise 1500 és legyen a fuvarszervező irodák tagdíjának is felső határa. Na ez sokaknak nem fog tetszeni.
csak az utsó csepp ez is. Hiszen az este bulizni menő fiatalok nagy része otthon rúg be és úgy megy inni. Nincs rá lóvéja. Egész este elvan 1 max 2 sörrel. Valóban nem csak emiatt. Viszont az itthon tartó erő, hogy nem "idegen". Többség ezt mondja. Hányan vannak akik 3-4-en utaznak és a kocsiban dobják össze a lóvét? Sokan. De végül is az a lényeg a fuvarvesztés a 280-as ár miatt lesz. A többi csak tűnődés, amit nem szabad lebecsülni azt utolsó 3 évben levő negatívumok mellett.
Ez a mostani tarifa nem maradhat az tény.200-220 köré teszem annak az alsó határát amit ki tudnak fizetni az emberek.( Ne felejtsd, hogy a 280-as tarifánál a cégek is megvonják a támogatás legalább a felét. Szerintem első lépcső a GVH. Ha ők tehetetlenek, akkor lehet továbblépni. Bár szerintem még besegíthet a GM is ha a Fidesz megérti, hogy a 2014-es választásokon ez lehet több tízezer ember számára az utsó csepp, ha nem többnek. Mint írtam nem "csak" erről a 3000 családról van szó. Hanem hogy élhetetlen Budapest. A gyűlölködés a munkanélküliség a kilátástalanság miatt.(ezért húz el a fiatalok nagy része külföldre és bevállalja kint, hogy ők "idegenek" . Ebben a negatívumban sokat nyom a latba az, hogy a fiatalság legalább este kikapcsolódhat. Nem akarnak részegekkel, narkósokkal utazni éjszaka a 30 éves buszokon, a taxit ezen az áron meg nem tudják megfizetni. A röghöz kötés után újabb pofon nekik. Magyarország lesz a 6000000 nyugdíjas országa. Pont szart nem ér a rezsicsökkentő programjuk így. Persze lehet hogy ez is egy apróság arra, hogy bebuktassák a mostani kormánypártot.
Így már korrekt. Nem is nekem kell megfelelni, hanem mint írtam, csak a cikizés volt kétértelmű. A többi stimmel szerintem. Ez a metál is legalább annyit ártott a szakmának-amióta ismerem- mint a pásztorok. A pepita után(mert volt ott is ámokfutása rendesen) szóltam citiseknek, hogy vigyázzanak vele. Nem hittek ők sem nekem. Úgy fogalmazta rá az egyik kolléga a "mosolygó halál". Szembe kedves hátad mögött pedig támad. Elég buzis egy viselkedési modell.
jaj már Tomi! Csak azért írtam, mert egyfolytában minket szidsz, miért nem voltunk eléggé aktívak! Válaszd ketté a személyedet ért támadás és a beírást. csak a cinkelés miatt figuráztam ki a beírásaidat, hiszen ha minket cinkelsz arra gondol az ember, hogy bizony egyetértesz a lent említett szarkupaccal. Amúgy az élet szar dolog, ha a rosszabbik végén állsz.
Érdeklődve olvaslak és felsejlik bennem a régi budataxis éra, amikor dühöngtél, hogy a bmw-d csak 2. soros, mert a hoteleseknél mercié az elsőbbség. Most meg bőszen véded ezt a foshalmazt és cinkelsz mindenkit, hogy mit tett ellene anno. Anno te is tehetetlen voltál, mint most mi. Mi az ellen ágálunk, hogy mire kinyögtük a kocsi részleteit és közben jól elúsztunk a nav-nál egy tollvonással kijátszanak vagy 3000-ünket, pár sunyi karrierista gyökér miatt. Ez a korra és a paraméterekre is érvényes. Mennyiben más ez, mint a te eseted anno? Hja kérem, ha érintett vagyok szar, de ha nem annyira, akkor ekézhetem a kollégákat a passzivitásukért. Pedig ha belegondolsz, csak élni akartak. Ez bizony nagy bűn! Támogatjátok a 280-as egyen-tarifát, amire valljuk be nincs fizetőképes kereslet. Ti 30, én az éjszakát is belevéve 70%-os fuvarvesztést saccolok és ennek következménye lesz, hogy feltűnnek majd a 200-al 180-al fuvarozó telefonon közvetlenül a taxissal kommunikáló taxik. Szerinted ilyen fos műszaki paramétereket megfogalmazó rendeletet miért nem vezették be az „elmaradottnak tartott” Németországban? Beszéltem nem egy kinti taxissal és ott is ez komoly gond, hogy sokan az utassal telefonoznak és az ár alá mennek. Nem bizonyítható. Támogattátok ennek a szerencsétlen Metálnak és Dávidnak a kezdeményezését- akikben annyi jóindulat van a taxisok felé, mint egy rákos daganatban? Még most is naivan azt hiszitek, hogy egy más formájú taxiskirekesztés(mint a most a tarifát diktáló taxi-társaságok) megoldja a ti gondotokat? Ez a 3000 fő illetve család ellehetlenítése és tönkretétele, csak az első lépcső. Következő lesz a saccperkb’ 3 millás kaukció. Szerintem a másik cinkelése helyett azon kellene tűnődni, hogy ebben a városban, ahol a dolgozók 70%-a minimálbér +30-40 ezer zsebbe fizetésből él, hogyan tudnánk egy józan megoldást találni. Mert ez nem az. A városatyákat szidhatjuk, hogy elfogadták, de ha jól belegondolok az a kb. 6-7000 szavazó( az ismeretségi körrel és a felbosszantott fiatalokkal akik nem tudnak éjjel eljutni csak 30 éves busszal ahova szeretnének ez akár 80-100 ezer is lehet )biztos hogy jövőre nem a fidesz malmára hajtja a vizet. Erről nekik gőzük sem volt. Felültette őket pár torz ideológiát káráló ember, akiknek lehet, hogy pont ez volt a célja?
Egyetértek egy előttem posztolóval. A GHV jól megtorpedózza az egyen-tarifát és marad a megszorítás és a szopás. Rájöhetünk hogy 3000 taxis a fasznak a rosszabbik végén áll. A metál röhög a markába hiszen sikerült tönkretennie sacc. 3000 családot. Amikor mondtam nektek, hogy hivatásos kretén nem hitettek nekem, sőt a többség a fix tarifa reményébe lelkesen rálihegett a "magyar csodára". Mind azt mondta, nem baj ha nem lesz annyi fuvar! A kevesebből is lazán megélünk. Na majd figyeljetek okosok. Drámaian naivak vagytok.
Akkor lehet újabb 3000 munkanélküli? Hajrá
Sajnos úgy látom, hogy ennek a mostani egyezetésnek sikerének eszköze, hogy még jobban megosszák a szakmát és a kollégákat. Azt tapasztalom, hogy azok többsége(nem mind,) akinek megfelel a kocsija az előírásoknak, bizony támogatja ezt a szigorítást. Nem titkolt cél, hogy minél több embert „játszanak” ki a szakmából. Amit Metál mondott, hogy igenis rendnek kell lenni az egy humbug, despota ideológia. Cél a piacnyerés egy szűkebb csapatnak. Ezért igyekszik a főváros vezetését meggyőzni, hogy ez mennyire jó lenne mindenkinek. Ez szembemegy a fuvarszervező irodák érdekeivel és természetesen azoknak a taxiskollégáknak az érdekeivel, akik a mostani rossz gazdasági helyzetben esélytelenek a kocsi cserére. Többsége a nullás papír miatt. Vajon melyik társaság járna ezzel jól? A vesztesek mehetnek a kukába, munkanélkülinek családdal együtt. Ez a járulékos veszteség a Metálék szerint. kb 2-3000 családról lehet szó. Ennyit lehetetlenítene ezzel el. Mennyi lehet ez? Ha a felnőtt gyerekeket is vesszük családonként 6-8000 szavazópolgár? Ők nem lennének jövőre bizonytalanok

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2013.03.20 20:51

Erről kellene szólnia és nem az önfeledt gyalázkodásról, fenyegetőzésről. Persze elismerem a gyalázkodók pozitív társadalmi megítélését sajnos elfogadottá tették a politikusok és a média. Azoknak írtam azt a kis poémát akik vérbe borult szemmel prüszkölnek másokra. Akinek nem inge...