Név
Becenév lac878
Honlap
Taxitársaság:

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.09 09:48

Igen, ettől féltem, a cégen belül sikerül egymás ellen fordítani a két csoportot. Még egyszer, hangsúlyozom, _nem_ arról van szó, hogy folyamatosan a reptérről akarok dolgozni, (ezért pl nem is tartom jogosnak hogy dupla óvadékot fizessek) csupán arról, hogy adott esetben ne jöjjek vissza üresen (amiért viszont a leadóban - pontosan úgy mint a többiek - "leperkálom érte a lóvét") Nem gondolom azt, hogy az a szerencsés mentalitás, ha a csoport egyik fele dupla óvadék miatt korlátlan jogokat szerez, a másik fele pedig (akik pontosan ugyanannyi tagdíjat és leadót fizetnek) emiatt korlátozott lehetőségekhez jutnak. Illetve meg lehet fordítani a dolgot, és lehet két teljesen külön kasztot kialakítani a cégen belül - mondom, nem hiszem, hogy ez a szerencsés választás - és a csoport egyik fele fogadja el, hogy nem állhat meg a repülőtéren. A másik meg fogadja el, hogy péntek este 10-től hétfő reggel 6-ig nem vehet fel fuvart a városban URH-ról. (mert akkor "emiatt naponta min. 1 fuvarral kevesebbet tudunk csinálni") Én azt gondolom, hogy mindkét csoport a "mi kutyánk kölyke" és az érdekütközések elkerülése érdekében adott pontokon átfedést kellene létrehozni. Adott esetben pl ha én megállhatnék a reptéren visszafuvarra, akkor a repteres kolléga is megállhatna a szigeten visszafuvarra péntek éjjel (na persze különben nem mehetne oda, hiszen neki (sokat hangoztatott) külön vadászterülete van - komolyan mondom, vicc, hogy egy "normál" főtaxis aki a reptéri nyertes cégnél dolgozik - ugyanannyi tagdíj és leadó mellett - kegyvesztettnek érezheti magát, ha a repülőtérről esik szó - pusztán mert a _kifejezetten_ reptéri alakulatban nincs benne) PS: Ha valakit önérzetében megbántottam elnézést kérek. Ugyanakkor azt is elismerem, hogy napi három repteres fordulóból egyet elveszíteni egy "városi" miatt meglehetősen frusztrált állapotot idézhet elő, persze ez két kérdést is felvet: 1. Vajon a "városi" miatt van-e csak három reptér / nap fuvar januárban (ahogy a kolléga úrtól hallottam) 2. Épeszű "városi" főtaxis beáll-e délelőtt a repülőtérre? Nem hiszem, a kérdésem inkább a késő délutáni, esti órákra vonatkozik. Még egy kérdés eszembe jutott: A címbeolvasó köteles közölni a repteres címet, de mi van a drosztra vonatkozó fuvarkényszerrel? Ott is továbbadhatom a repteres címet? És mi van, ha a drosztból egy "A" kategóriás, kártyalehúzós, idegennyelv-ismerettel bíró kolléga sem veszi fel a fenti okok miatt (80 Ft/km) a fuvart? És ha az utcáról sem? Lesz a főtaxinak is belső repteres-szállodás drosztja kifejezetten a repteres csapatnak? Lehet ragozni ezt a kérdést, de nem hiszem hogy érdemes. Fenntartom, hogy az együttélésre kellene törekedni a megkülönböztetés helyett, és ha a reptérnek rosszul megy a munka, akkor nem a városi taxikat kell ostorozni elsőként. Milyen érdekes, hogy amikor átvette a cég a repteret (és rengeteg fekete autó volt kényszerpihenőn a pufferban) akkor megállás nélkül pörgött a repülőtér, most meg éppen hogy csepeg valami, ahogy hallom. Közben a rengeteg fekete autó meg jön megy, folyamatosan. De biztosan rosszul látom az összefüggéseket.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2011.01.08 20:00

Sziasztok, mindenkinek üdvözlet! Én alapvetően nem repterezek, és bár elég sokat dolgoztam a héten, a csütörtök délutáni fejlemények óta valahogy mindig vagy félig, vagy egészen lemaradtam a repteres általánosról. Szóval, a kérdésem annyi lenne, hogy 1. akkor sem állhatok be egy normál "A" kategóriás autóval a pufferbe, ha kiviszek utast a repülőtérre, tehát üresen kell visszajönnöm a városba? 2. ha nem hozhatok vissza utast a reptérről, akkor visszaadhatom-e a városban felvett repteres fuvart pont nélkül (mert a 4 ropi egy 50 km-es (oda-vissza) kanyarért nem túl rentábilis - talán még a szotyitaxik sem mennek 80 Ft/km árban - ) 3. csak félve kérdezem, nem diszkriminatív lépés ez a többi kollégával szemben? OK, legyenek az "akkreditált" kollégák a reptéren tetszés szerint, de akit (URH-val igazolhatóan) kivisznek, az had ne jöjjön már be üresen Vecsésről (a diszpécser tudja ellenőrizni hogy tényleg repteressel ment-e ki) A kérdésekből kitalálhattátok, hogy nem sokat dolgozom a reptérről, de a többi céghez képest erősen negatív diszkrimináció (lenne) a Főtaxitól, ha valaki akkor sem hozhatna vissza utast ha esetleg ráveszi magát, hogy "kiülje" a sort. Egyébként van egy olyan érzésem, hogy a sokat hallott Zónás problémákat az az intézkedés nem fogja feloldani, ha belső korlátozásokat vezet be a cég. Sok pénzt, széles utat!