Felhasználó hozzászólásai
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.03 19:48
Te ugy látom vagy valaki ebben a szakmában!
Én kérek elnézést, hogy szerény emlékeimmel kiváltottam belőled a primitív, sértegetős gyökeret.
A keletire is jól emléxel, igen, én ott taxiztam abban az időben mikor ez megtörtént.
96 előtt eszembe sem jutott még taxizni és hogy pár év múlva ekkora kaliberű és ennyire becsületes emberekkel fogok találkozni azon a szent reptéren. Én nem csak a szépre emlékezem, mint te, sajnos. Lehet hogy akkoriban te voltál az egyetlen taxis aki a reptéren volt és ezt ráadásul a városi taxisok kérésére tetted. Gondolom, ha azt mondom, hogy a budaörsi metró egyik német góréja volt az állandóm ezt is megcáfolod, mivel te mindent jobban tudsz.
Azt hiszem igazad van, melléd állok a harcodban a piros ellen, hogy végre az eredeti kultúrált taxisoké legyen a reptér, min te.
Amúgy az ilyen rövid emlékezetű , de ugyanakkor határozott emberből van már pár itt a fórumon, de fura mód te vagy az első aki nem bukott cégvezető. Még lehet belőled valami.
A térdelést nem értettem teljesen, de gondolom a kutyáddal való furcsa kapcsolatodra utaltál. Tudod, hogy azt a törvény bünteti! :-)
Még annyi, nem valószínű, hogy kommunikálok többet veled, mert az idegeid nem tűnnek túl jó állapotúnak.
Jobbulást!
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.03 17:29
Hát ez az!
Most nem azért a 2 forintért, de el bírod képzelni azt, hogy nem csak a kelobol melozol?
Kivisznek a reptetőre beállsz, lepörögsz. Aztán pld a mariott mandínere ad neked valakit. És végén még akár Teri nénit is mosolyogva vinnéd az sztk-ba?
Mindezeket természetesen "pénzért"!
De ilyet már elképzelni sem lehet, sajnos.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.03 16:21
Ez érdekes! 2011-22= 1989 kb.
Akkor ez most hogy volt?
1996 előtt szurkáltak csak gumikat, akkor önkéntes alapon, aki akart belépett az airporthoz?
Én meg pld olyanokra emléxem, mikor mentem 97-98 körül az állandómért, alig bírtam a váróban kulturáltan leszólitgato "kollegát" lebeszélni, hogy a csomagot kicsavarja a kezemből. A szó szoros értelmében.
De akkor lehet hogy ilyen sem volt? Vagy nem ott? Vagy nem akkor?
Valószínúleg te azért emléxel másképp a dolgokra mert akkor még a műszer másik oldalán álltál. :-)
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.03 15:03
Tényleg nem szeretnélek megbántani, de akkoriban valóban önként mondott le egy csomó városi taxis, arról hogy onnan dolgozzon??
Ez kb mikor történt?
Olyan kb. 22 éve gondolom már nem ezek az idők voltak, mert emléxem mikor a szomszéd taxis mesélte, hogy kiszúrták az összes kerekét a reptéren.
És nem először.
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.02.03 13:44
Ja, csak ennek nincs gazdaságélénkítő hatása. Lehet többet kéne ahhoz köhögnünk.
Belegondolsz mennyi felháborodott ember lenne vagy 2 hétig, ha mindenki egy áron, visszapörgetés nélkül fuvarozna? Bejönne lehet amit egykoron a "szívemnek kedves" sz.sz-es politikus hölgy mondott, hogy az emelésünk infláciogerjesztő hatású?
Vagy esetleg az emberek és a cégek ugyanúgy beülnének? Maximum azt néznék meg, hogy ne egy ápolatlan gyökér vigye őket, egy bontószökevénnyel. Bár az utasok 80%-anak ez sem számít, nem beszélgetni akar és nem kéjutazni, csak odaérni valahova.
Nem úgy mint most mikor a céges taxis a konfekcióboltból túl kell öltözze az utasát. :-(
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.02.03 13:13
Ez a kaucio is úgy van, hogy van akinek lenyúlták, van aki még nem kérte? :-)
Csak ki kéne valahogy találni, hogy lehetne visszaállítani azt hogy a cégek eredeti funkciojukat töltsék be újra.
Abba gondolj bele, mennyi lenne akkor a tagdíj, pld egy ilyen 500 fős cégnél. 20-25000?
A többit a gazdagodásukra költjük és egymás szivatására. Te is betolsz vagy havi 40-et hogy több fuvarod legyen mint nekem, meg én is, hogy több legyen mint neked.
A végén semmi nem változik, csak a mi zsebünk ürül!
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.02.03 12:30
Az a gáz, hogy "hozzáértésről" máshol sem sok helyen beszélhetünk. :-( De ezt már néhányszor leírtuk.
Két lehetőség van, vagy magasan képzett, de a taxihoz csont hülye, vagy képzetlen ex taxis, taxisrokon van mindenhol a poziciokban. A kiérdemesült gengszterekről ne is beszéljünk. Az első aránylag hamar, a második kicsit lassabban pusztítja a taxisokat.
Vagy akár a "fuvarszervezők".
Ugyanez, de főleg a második csoportból. Két dologhoz kell értsenek, kivonni, összeadni: Alacsonabb tarifát igérni, és-vagy több lóvét vissza, hogy megszerezzenek, ellopjanak egy fuvart.
Ez egyetlen dolgot vetít előre, a taxisok lecsúszását.
Addig amíg egy cégnek nem azért fizetünk, hogy a fuvarokat kiközvetítse, hanem hogy ezeket a géniusokat eltartsa és ezekkel a bravúros módszerekkel fuvart "szerezzen", rég gáz mindenhol.
Esetleg annyi, hogy a cégek egy részénél legalább a kauciot nem lopják el. :-(
Téma: ??? - ??? Budapest Taxi Holding - fúziós topic
Hozzáadva: 2011.02.03 10:44
Most kezd jopofává válni ez az egész, ott a központban.
Szerintem pontozzák, hogy ki kit hogy cseszett át a szerződéseknél, ki volt rosszabb helyzetben, ki a ruppotlanabb. :-)
Elkezdődött az a kőr is, hogy kinek mennyi jut az adóságból, illetve a lassan értéktelen cégekből.
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.03 09:28
Elfelejtetted hozzáírni, hogy a zonások még inkább!
Gondolom véletlen?
Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!
Hozzáadva: 2011.02.02 08:47
Ezt az "elég egy"-et, remélem az egész fővárosra érted. Ez azért még felvetne egy csomó további kérdést, de azt túl hosszú lenne végigvenni.
Itt mindenki azt hitte, hogy a kockásokkal van problémád. Ez alapján nem, hanem az egész rendszerrel. Így szerintem jóval többen értenek egyet veled.
A reptér múltja és jelene az egész taxis helyzet felerősített képe. A kezdetektől, a békés egymás mellett dolgozástól, a kerékszúrkáláson, majd az autógyújtogatáson át, a mai káoszig. Ebből minden normális gondolkodásű ember eldöntheti melyik volt az átlag taxis számára a legnormálisabb.