Név Zugav Olga
Becenév hiénakutya
Honlap
Taxitársaság: Tiszteletbeli citys vagyok. :-D

Felhasználó hozzászólásai

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 16:06

Jó, hát akkor meg mindenki vegye tudomásul, hogy a korrektül szolgáltató, tisztességesen adózó taxis is hiú ábránd! Ennyi. Az aztán meg végképp nem érdekel, hogy a kollégák mennyit vannak az utcán. Ha valakinek álmai vannak, mit tudom én, nyaraló az Adrián, családi ház, húszmilliós autó, stb..., és ezért kész áldozatot hozni azzal, hogy 24-ből 16-ot kint van, vagy simán csak pénzéhes, hát tegye! Ez legyen az Ő dolga! A cél viszont az, hogy csupán azért, hogy ne fulladj bele a szarba, ne KELLJEN 12-14 órát a kocsiban rohadnod.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 15:55

Erről van szó. :-)

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 15:54

Peti, ha Te nem érzed, hogy mihez kell viszonyítanod, akkor ott van, leírtam. Én meg elismertem, hogy ki lehet jönni a 240-ből. Heti 80 órával.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 15:33

Ühüm. Gondoltam. És sajnos nem Te vagy az egyetlen, aki ebben a kérdésben hajlamos relativizálni. Valamelyik nap kedvem lett volna leüvölteni a Peti fejét - ugyanezért. Csak sajnos a Peti kétszer akkora, mint én, és kétszer hangosabban tud üvölteni is. :-D Azt egyébként elmondja valaki, hogy mitől mérce a szotyik tarifája? Miért ahhoz viszonyítunk? Okos, értelmes, intelligens, valóban a szakma szellemi elitjéhez tartozó taxisok miért dőlnek be ennek? Miért ámítják azzal magukat, hogy ha a szotyiknál magasabb tarifával járnak, az már jó nekik? Gyerekek, leírtam ,mi a mérce! 40 órás munkahét, biztos megélhetés, stabil egzisztencia, korrekt munkavégzés, tisztességes közteherviselés. EZ A MÉRCE! Tudja mindezt biztosítani a "viszonylag elfogadható" tarifa? Bocsánat, de ha valamelyikőtök felesége viszonylag hűséges..., hát, nem tudom... :-Dp

Téma: Plus Taxi

Hozzáadva: 2010.09.09 15:19

Szerintem a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt. alkalmi munkása lehet, aki épp szól az egyik járókelőnek, hogy az üres üveget ne dobja be a kukába, mert ő azt gyűjti. Vélelmezhető, hogy szerény utcaseprői jövedelmét egészíti ki vele, amiből aztán az alkoholizmus szenvedélyének hódol.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 15:03

Csak én nem írtam olyat, hogy a szociális háttér bármihez is jogot adna... Arra próbáltam utalni, hogy a taxis kényszerpályán mozog. Kényszerhelyzetben vagyunk mindannyian, amelyet megpróbálunk kezelni, túlélni valahogy. A "bukott" kolléga is megpróbálta. Miért is szarozzuk és milyen erkölcsi alapon? És igen, mi maradjunk a saját asztalunknál, a saját problémánknál! Ezért írtam, hogy nem értem, hogy jön ide a benzinkutas. Ha figyelmesebben olvastad, akkor én magam is párhuzamot vontam, de bármilyen találó is legyen a példa, nem tartozik ide. Nincs szükségem egy benzinkutas példára ahhoz, hogy tudjam, ami most a taxizásban van, az qrvára nem kóser. És nem fogom megköpködni azt, aki ugyanabban a szarban úszik, mint én, csupán azért, mert a kutast esetleg megköpködöm.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 14:34

Senkit nem oldoztam föl. Attus, mit jelent az, hogy viszonylag elfogadható tarifa ? Mihez viszonyítod? És miért?

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.09 13:18

Azért dörrentettem itt, mert itt tapasztaltam azt, hogy a "bukott" taxis fölött pálcát törnek a saját kollégái. Köszönöm a rövid taxi-történelmi áttekintést! Ugyanakkor biztosíthatlak róla, hogy az általad leírt eseményeknek magam is tanuja voltam. Ennek megfelelően nem a Főtaxin kérem számon az áremelést. Amikor olyan tarifák bevezetéséért ugatok, amelyek mellett a taxis nem kényszerül csalásra, természetesen azt az egész szakmára érvényesen gondolom. Úgy volna helyes, hogy betartsátok, amit hírdettek. Ennek érdekében - az ellenőrzéseken és kirúgásokon túl - a cég is tehetne lépéseket. Hogy egy példát is írjak: történelmi összefoglalódból hiányoltam azt, hogy hogyan alakult a tagdíj a csökkenő fuvarszámra való különös tekintettel. Ha már a taxis bevételeinek növelésére a jelenlegi piaci viszonyok között nincs mód, nem úgy volna-e tisztességes, hogy leveszünk némi terhet a válláról, különösen akkor, ha mi magunk is kevesebbet tudunk teljesíteni felé? Azt pedig végképp nem értem, hogy a kutasok hogy kerülnek ide. Az általam ismert kutakon a dolgozók csupán aláírják, de nem kapják meg a fizetésüket. Azt viszik haza, amitt jattban kapnak, meg azt, amit "megfognak". Létezik olyan kút is, ahol leadó van az üzemeltető felé. És most mit kezdjek ezzel az egésszel? Lopni, csalni, hazudni fog a kutas? Nyilván. Fog-e ez nekem tetszeni? Nyilván nem. És? Nekem továbbra is azokkal lesz gondom, akik piti kis csalókat csinálnak a taxisokból, meg azokkal a piti kis csaló taxisokkal, akik megköpködik a magukfajtát, ha az megbukik. A kutasnak meg jó jattot adok. Mert lehet, hogy nem is bűnöző. Ha megkapja amire szüksége van, talán nem veszi el másként.

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.08 17:09

Senki sem kockáztat pár száz forintért. A túlélésért kockáztat, meg a családjáért kockáztat. Ha tizenöt fuvart csinál naponta és mindegyikre csak háromszázat küld rá, az négy és félezer. Legyen egy kilo havonta. Az egy guriga egy év alatt. Olyan tarifák kellenének, amelyek mellett a taxis napi 8 órai munkával meg tud élni, fent tudja tartani az egzisztenciáját, a vállalkozását, maradéktalanul eleget tud tenni a közterheknek. Melyik ilyen, a 215, a 225? Vagy a 240 ilyen? Ilyen a f@szt! "Taxisok vagyunk,mindannyian tudjuk miről van szó."

Téma: Főtaxisok ide KLIKK!!!!

Hozzáadva: 2010.09.08 16:51

Vagy: életösztön. Az egzisztenciáját kockáztatja? Akkor kockáztatja, ha nem nyom! Ha bukik, mit kockáztat? Kiteszik a Főtaxitól? És? Nincs több ótvaros cég ebben a putri városban? Ti talán nem azt viszitek haza, amit rátúrtok, meg a jattot? Menjetek már... Abban hibázott, hogy rossznak tolta. Először talán normális tarifák kellenének, hogy a taxis ne legyen motivált a tolásban. Aztán majd lehet ítélkezni.